FORSSA!

jaska23

Oon muuttamas Forssaan ainakin vuodeks muutaman kuukauden päästä.
Onks siellä hyviä bailumestoja? Entäs hyvännäkösiä yli 18v. muijia?

16

2670

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sleepless

      Älä ihmeesä muuta tänne Forssaan, täälä ei o yhtään mitään hyvää, kaikki on ihan perseestä, näkeehän sen jo kartastakin että Forssa on Suomineidon persereikä.
      Itellä on 27 vuoden kokemus, enkä todellakaan suosittele muuttamista Forssaan.

      • jaska23

        ei kuulostanu hyvältä..onko muillaki samanlaiset mielipiteet Forssasta?!


      • Sleepless
        jaska23 kirjoitti:

        ei kuulostanu hyvältä..onko muillaki samanlaiset mielipiteet Forssasta?!

        Ei o Forssalaisissa naisissakaan isommin kehumista, pinnallisia pellejä ja hienohelmoja suurin osa.


      • forssa sucks
        jaska23 kirjoitti:

        ei kuulostanu hyvältä..onko muillaki samanlaiset mielipiteet Forssasta?!

        Asuin Forssassa 3 vuotta ja voin sanoa että en hetkeäkään kaipaa takasin. Heti alkumetreistä lähtien laskeskelin milloon pääsee pois. Ja en todellakaan ollut yksin ajatusteni kanssa! Kaikki jotka olivat tullet forssaan muualta inhosivat paikkaa ja myös paikalliset (viisaat ihmiset) itsekkin. Mutta jos kiinnostaa narkkarit, 17 v yh-äidit, pilluralli, baaritappelut, typerä uhoaminen, pilottitakin käyttäminen, ankean harmaa asuinympäristö niin tervemenoa forssaan!!
        Ainot valopilkku oli keskiviikon opiskelijabileet bar 54:ssa koska silloon paikalliset alkuasukkaat pysytteli pois ja muualta tulleet opiskelijat juhli. Viikonloppuna kyseinen paikka on taas yhtä helvettiä.


      • jaska23
        forssa sucks kirjoitti:

        Asuin Forssassa 3 vuotta ja voin sanoa että en hetkeäkään kaipaa takasin. Heti alkumetreistä lähtien laskeskelin milloon pääsee pois. Ja en todellakaan ollut yksin ajatusteni kanssa! Kaikki jotka olivat tullet forssaan muualta inhosivat paikkaa ja myös paikalliset (viisaat ihmiset) itsekkin. Mutta jos kiinnostaa narkkarit, 17 v yh-äidit, pilluralli, baaritappelut, typerä uhoaminen, pilottitakin käyttäminen, ankean harmaa asuinympäristö niin tervemenoa forssaan!!
        Ainot valopilkku oli keskiviikon opiskelijabileet bar 54:ssa koska silloon paikalliset alkuasukkaat pysytteli pois ja muualta tulleet opiskelijat juhli. Viikonloppuna kyseinen paikka on taas yhtä helvettiä.

        Voiks noi kirjoitukset olla totta.. ei noin huonoo paikkaa luulis olevan missää!


      • Martta
        jaska23 kirjoitti:

        Voiks noi kirjoitukset olla totta.. ei noin huonoo paikkaa luulis olevan missää!

        Itte olen Forssan kupeesta olevan miehen tyttöystävä, asun itte Jyväskylässä ja olen viettänyt aikalailla aikaani myös Forssassa.
        Aika järkyttävä mesta on, täytyy todeta ettei siellä juuri menomestoja ole, pikku-pete on ihan ok pikkuinen baari.

        Mutta jos sun ei ole pakko Forssaan muuttaa niin muuta muualle, enpä suosittele.

        P.S. Eipä se Jyväskyläkään mikään kaksinen paikka ole mut on siellä ainakin enemmän vaihtoehtoja minne mennä ja mitä tehdä. Aika sisäänpäin lämpiävä paikka Jyväskyläkin on. Mut siellä kannattaa käydä ehdottomasti Bar Vakiopaineessa, ihan ykköspaikka kaikille jotka ovat vasemmalle kallellaan!!!


      • jaska 38
        Martta kirjoitti:

        Itte olen Forssan kupeesta olevan miehen tyttöystävä, asun itte Jyväskylässä ja olen viettänyt aikalailla aikaani myös Forssassa.
        Aika järkyttävä mesta on, täytyy todeta ettei siellä juuri menomestoja ole, pikku-pete on ihan ok pikkuinen baari.

        Mutta jos sun ei ole pakko Forssaan muuttaa niin muuta muualle, enpä suosittele.

        P.S. Eipä se Jyväskyläkään mikään kaksinen paikka ole mut on siellä ainakin enemmän vaihtoehtoja minne mennä ja mitä tehdä. Aika sisäänpäin lämpiävä paikka Jyväskyläkin on. Mut siellä kannattaa käydä ehdottomasti Bar Vakiopaineessa, ihan ykköspaikka kaikille jotka ovat vasemmalle kallellaan!!!

        eiihän se ny ihan noin kauhee ooo...
        kokemusta on 80-luvun opiskeluajoista...
        viel vähän 90-luvulta piletyksistä.


      • Olli
        jaska 38 kirjoitti:

        eiihän se ny ihan noin kauhee ooo...
        kokemusta on 80-luvun opiskeluajoista...
        viel vähän 90-luvulta piletyksistä.

        ...nyt onkin 2000-luku.


      • jaska 38
        Olli kirjoitti:

        ...nyt onkin 2000-luku.

        niiii onkin: )


      • tietävä
        Martta kirjoitti:

        Itte olen Forssan kupeesta olevan miehen tyttöystävä, asun itte Jyväskylässä ja olen viettänyt aikalailla aikaani myös Forssassa.
        Aika järkyttävä mesta on, täytyy todeta ettei siellä juuri menomestoja ole, pikku-pete on ihan ok pikkuinen baari.

        Mutta jos sun ei ole pakko Forssaan muuttaa niin muuta muualle, enpä suosittele.

        P.S. Eipä se Jyväskyläkään mikään kaksinen paikka ole mut on siellä ainakin enemmän vaihtoehtoja minne mennä ja mitä tehdä. Aika sisäänpäin lämpiävä paikka Jyväskyläkin on. Mut siellä kannattaa käydä ehdottomasti Bar Vakiopaineessa, ihan ykköspaikka kaikille jotka ovat vasemmalle kallellaan!!!

        siellä majailee paikallinen pullistelijakansa
        ja turpaan tulee jos et miellytä...
        lopulta kytät paiskaa sut kaappiin kun olet saanut
        kuonoosi...ne ei uskalla kaapittaa niitä pikku-peten paskahousuja.


      • Sleepless(m)
        tietävä kirjoitti:

        siellä majailee paikallinen pullistelijakansa
        ja turpaan tulee jos et miellytä...
        lopulta kytät paiskaa sut kaappiin kun olet saanut
        kuonoosi...ne ei uskalla kaapittaa niitä pikku-peten paskahousuja.

        En mä ainakaan o koskaan petessä turpaani saanut, enkä kyllä o siä ketään lyönytkään, kyl mun mielestä pete on ollut ihan rauhallinen paikka, vaikken mikään kanta-asiakas olekkaan, rauhassa oon aina saanut istua kun sielä oon ollut.

        Muuten Forssa kyllä on ihan PERSEESTÄ.


      • forssalainen 25v.
        Sleepless(m) kirjoitti:

        En mä ainakaan o koskaan petessä turpaani saanut, enkä kyllä o siä ketään lyönytkään, kyl mun mielestä pete on ollut ihan rauhallinen paikka, vaikken mikään kanta-asiakas olekkaan, rauhassa oon aina saanut istua kun sielä oon ollut.

        Muuten Forssa kyllä on ihan PERSEESTÄ.

        Et sitten varmaan ole pahemmin suutasi aukaissut tai paikaltasi liikahtanut, kun olet saanut rauhassa olla. Tai sitten kuulut itse näihin "pikku-peten paskahousuihin". Ei todellakaan ole mikään suositeltava paikka, vielä jos menet ääneen sanomaan olevasi muualta niin tappo-tuomio on varma.Asiakaskunta koostuu työttömistä, jokaisen päivänsä kaljatuopilla aloittavista sekä lopettavista luusereista, jotka kuvittelevat olevansa paikan (sekä kaupungin) omistajia. Vakio-asiakkailla on omat pöytänsä, ja jos vahingossa istut jonkun näistä "gangstereista" paikalle, poistut paikalta enemmän tai vähemmän ruhjottuna. Ja todellakin, niinkuin nimim. tietävä totesi, poliisien silmissä SINÄ olet syyllinen, olethan tullut tänne muualta riehumaan ja uhoamaan??!! Forssan poliisihan ei uskalla edes (entiselle?) Forssan teini-nuorison kokoontumispaikalle, torille, vikkonloppu-iltaisin sekä -öisin mennä, saatikka sitten pikku-peten huume- ym. ganstereiden asioihin puuttua.


      • minä
        Sleepless kirjoitti:

        Ei o Forssalaisissa naisissakaan isommin kehumista, pinnallisia pellejä ja hienohelmoja suurin osa.

        No ei kyllä ole sen enempää kuin muissakaan kaupungeissa (vrt. Helsinki, Turku, Salo, olen asunut kaikissa näissä Frs:ssa)


    • emil

      ... minä kun menin bailaamaan forssaan.. niin kyllä siellä on niin paljon helppoja nakkeja.. sain pe ja la pimppaa.. molempina päivinä eri muijilta!
      Joten kyllä mulla jäi hyvä maku Forssasta!

      • Forssalainen93

        Aikuisilla saattaa olla kivaa Forssassa,mutta meillä alaikäisillä ei,kun ainoa vuoden kohokohta on että uidaan saastuneessa Kaukjärvessä ja mennään Holjille.


    • Anonyymi

      Ny ei oo enää pikku-peteekään mut hullu-Pete taitaa vielä olla olemassa, vai onko jollain asiasta varmempaa tietoo kun en oo Hullu-Peteekään aikoihin livenä nähnyt niin lieneekö heikossa hapessa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe