Moi! Osaisiko joku kertoa, että mistä voisin ostaa mansikkasiirappia? Mulla olis yks drinkki, mihin tulis sitä, mut en oo löytäny kaupoista enkä alkosta. Kiitos vastauksista etukäteen!
mansikkasiirappi
9
3210
Vastaukset
- No?
Mansikkasiirappia voit tehdä keittämällä manskoita ja sokeria miedolla lämmöllä noin 10 tai kunnes keitos on siirappimaista. Vaihtoehtoisesti voit keittää mansikkahilloa ja sokeria. Valmis keitos täytyy tietenkin siivilöidä jos haluaa "puhdasta" siirappia.
- No?
Noin 10 minuuttia.
- kysyinvainnytheti
Luetun ymmärtäminen? Kysyikö avaaja ohjetta?
- Hellu
kysyinvainnytheti kirjoitti:
Ei se mitään haittaa, täytyy varmaan alkaa itse keittelemään, kun ei kerran kaupoista löydy! Kiitos ohjeesta!
- No?
kysyinvainnytheti kirjoitti:
Luetun ymmärsin kyllä varsin hyvin ja ymmärsin vielä käyttää omia aivojanikin ja tarjota vaihtoehtoa valmiin siirapin etsinnälle kun sitä ei kerran hänen paikkakunnaltaan ole löytynyt kaupoista.
Googlea kannattaa myös käyttää esim hakusanoilla baaritarvikkeet tai makusiirapit.
En ole varma on tällä puljulla postimyyntiä, mutta:
http://www.barsupply.info/products.php?cat=1
Pelle! - mutta
No? kirjoitti:
Luetun ymmärsin kyllä varsin hyvin ja ymmärsin vielä käyttää omia aivojanikin ja tarjota vaihtoehtoa valmiin siirapin etsinnälle kun sitä ei kerran hänen paikkakunnaltaan ole löytynyt kaupoista.
Googlea kannattaa myös käyttää esim hakusanoilla baaritarvikkeet tai makusiirapit.
En ole varma on tällä puljulla postimyyntiä, mutta:
http://www.barsupply.info/products.php?cat=1
Pelle!Hesan WTC:n Behnford's-kaupassa (USA-kauppa) saattaa olla Hershey's Strawberry syrup-puteleita. Suklaasiirappia ainakin oli viimeksi kun kävin, siitä tosin aika kauan.
- tinuski
tilattua makusiirappeja. www.modo.fi
- sweetbird
Mansikka ym. Siirappeja saa tilata osoitteesta www.kaleton.fi
- Ei vielä kerrottu...
Paljonko siihen keitokseen tarvitsee sokeria ja mansikoita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715188
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723