Katselin eukonkannon mm-kisojen lähtölistaa. Hyvin tavallisia nimiä näytti olevan edellisvuoden mestareita myöten, mutta mukana näyttää olevan myös yksi "showpari": Stark Adder ja Valeria. Eikös Stark Adder ole PWF:n painija, mutta kukahan on tämä kannettava Valeria?!
Eukonkannon mm-kisat
27
2629
Vastaukset
- Jussi..
tasaarvon nimissä pitäisi järjestää myös edellä mainittu kisa.
- pitäisi
Tätä lajia olen suunnitellut minäkin. Milloinkahan eukonkannon järjestäjät hoksaavat tämän "markkinaraon"?!
- tulis
pitäisi kirjoitti:
Tätä lajia olen suunnitellut minäkin. Milloinkahan eukonkannon järjestäjät hoksaavat tämän "markkinaraon"?!
oma sarjansa "veltot perusmiehet" jotka kaljapäissään roikkuisvat ronskin eukon kannettavana! Luulen että voisi toimia!!!
- totta,
tulis kirjoitti:
oma sarjansa "veltot perusmiehet" jotka kaljapäissään roikkuisvat ronskin eukon kannettavana! Luulen että voisi toimia!!!
painijoihin kuuluu, mutta ei lie tämä valeria ainakaan tiedossa, uusi painija?!!
- näistä
totta, kirjoitti:
painijoihin kuuluu, mutta ei lie tämä valeria ainakaan tiedossa, uusi painija?!!
mutta pitkältä on sakkia tulossa, singaporesta asti näytti olevan joku pariskunta.
- kuitenkaan
näistä kirjoitti:
mutta pitkältä on sakkia tulossa, singaporesta asti näytti olevan joku pariskunta.
viitsi maksaa lipuista jos järjestelyt eivät toimi/kunnon katsomoita joista näkisi tapahtumia t:kerran jo pettynyt
- silti mentävä!
kuitenkaan kirjoitti:
viitsi maksaa lipuista jos järjestelyt eivät toimi/kunnon katsomoita joista näkisi tapahtumia t:kerran jo pettynyt
Juu tästä katsomohommasta olen kuullut monelta taholta minäkin että hanurista on. Ei kuulemma todella takaa näe yhtään mitään, että vakavalla mielellä ei seuraamaan kannattaisi lähteä -ehkä yleisen hengailun kannalta.
Mutta Stark Adder on PWF:n tuore mestari ja kotoisin kuulemma Iisalmesta, joten pakko käydä tsekkaamassa esitys. - lysti
kuitenkaan kirjoitti:
Liput 15 eeroo!! Liian kallista.
- montako
lysti kirjoitti:
Liput 15 eeroo!! Liian kallista.
olutta kumoat kurkustas alas samana päivänä, samalla rahalla. Vai mitä?
- ihmeen
silti mentävä! kirjoitti:
Juu tästä katsomohommasta olen kuullut monelta taholta minäkin että hanurista on. Ei kuulemma todella takaa näe yhtään mitään, että vakavalla mielellä ei seuraamaan kannattaisi lähteä -ehkä yleisen hengailun kannalta.
Mutta Stark Adder on PWF:n tuore mestari ja kotoisin kuulemma Iisalmesta, joten pakko käydä tsekkaamassa esitys.Stark Adder?ei mitään havaintoa
- laskettuna
montako kirjoitti:
olutta kumoat kurkustas alas samana päivänä, samalla rahalla. Vai mitä?
24,tosin en pidä oluesta,joten olkoon..
- edelliseen,
laskettuna kirjoitti:
24,tosin en pidä oluesta,joten olkoon..
23,laskuvihre pahanainen,sori
- infoa
ihmeen kirjoitti:
Stark Adder?ei mitään havaintoa
Pro Wrestling Finlandian painija, PWF:n uusin mestari. Käynyt painimassa mm. Italiassa Starbuckin kanssa. Jonkin sortin julkkis, ollut esillä myös Maikkarin yöchateissa, erilaisissa dokkareissa jne. Siis yksi PWF:n keulahahmoja. Käyppä tsekkaamassa osoite
www.pwfinlandia.com
niin jo valkenee... - ilman kantajaa
edelliseen, kirjoitti:
23,laskuvihre pahanainen,sori
Voi vitsi.En juo kaljaa,ei oo siitäkään pois jos menen.Kertaakaan en oo nähny mittään eukonkannosta kun en ole kiilannut hyvissä ajoin kantopaikalle.Mutta jos aurinko paistaa niin johan tuota saattaa pyöriä päivän Sonkajärvellä.
- vaan
ilman kantajaa kirjoitti:
Voi vitsi.En juo kaljaa,ei oo siitäkään pois jos menen.Kertaakaan en oo nähny mittään eukonkannosta kun en ole kiilannut hyvissä ajoin kantopaikalle.Mutta jos aurinko paistaa niin johan tuota saattaa pyöriä päivän Sonkajärvellä.
pyörimään paikan päälle, ei oo ennen tullu käytyä mut nyt tulee!
- savo-laenen
silti mentävä! kirjoitti:
Mutta Stark Adder on PWF:n tuore mestari ja kotoisin kuulemma Iisalmesta, joten pakko käydä tsekkaamassa esitys.Eekö sitä eokonkantohallia oo vieläkään suatuna aekaseks? Voi täätinen mitä vatuloentia.
- Juppeli
No onhan mulla tietoo kuka se Valeria on, mutta enpä taija kehata kertoo teille.
Käykää katsomassa ni valkenee sekin aska.- ei vois
vähenpää kiinnostaa koko eukonkanto. Muuta ei näe ku herroja ja narreja ympäripäessään.
- sää juppeli
ei vois kirjoitti:
vähenpää kiinnostaa koko eukonkanto. Muuta ei näe ku herroja ja narreja ympäripäessään.
tiedät? mää en oo ku joskus kuullu tästä adderista
- muita
sää juppeli kirjoitti:
siellä on? jottai isojakkii julkkuja? ei mittään tietoo mut kiinnostaa kyllä
- Juppeli
sää juppeli kirjoitti:
...sanotaanko, että on sisäpiirin tietova! :o)
- eukonkanto viinaa
juomassa. ja tässä odotellaan et kohta lähetään frederikkiä kattomaan. 10€ kohtuu hinta silleen tälle illalle. mut lauantain lippu 15€ järkyttävä. se vielä menee että itse eukonkannon kisoihin liput on kovat mutta saman joutuu maksamaan jos illalla menee kattomaan jotain vähemmän julkkista... ryöstöä on jolla tapetaan koko tahtuma!!!
- juppeli
on sitten sisäpiiriläinen, kannattaakos se sit tsekata? paljokohan immeisiä tuloillaan?
- pettynyt
on ollut tapana käydä la iltana kyllällä pyörähtämässä. Oli muuten kallista sillon la iltana. 15 euroo liput sinne eukonkantoihin ja esiintyjänä ei ollut mitään sen kummempaa... hintoja voisi miettiä vähän uusiks...
- hinta
samainen jo perjantaina, frederik tuolloin esiinty joka ei kummoinen sekään. ja lauantaina ei mitään mutta sillähän ne hintoja piti kun oli varsinainen ohjelmapäivä.
- selvisi
No olihan ne Adder ja Valeria näkemisen arvoisia; selvisi tämän Valerian mystinen henkilöllisyyskin. Mehevä tumma kinkku oli, tämän päivän (3.7) Iisalmen Sanomissa parista kuvat ja kaikki.
Lippu oli kyllä suhteettoman kallis alueella vietettävään aikaan nähden, hintojen tarkistaminen voisi olla enemmän kuin paikallaan. Saattaisi ensi vuonna olla väkeä enemmän paikalla, joten lipputulot saattaisi vastaavasti olla jopa suuremmat kuin nyt. Vai onko kalliilla lipuilla tarkoituskin hillitä suuria katsojamääriä??? - luulis
selvisi kirjoitti:
No olihan ne Adder ja Valeria näkemisen arvoisia; selvisi tämän Valerian mystinen henkilöllisyyskin. Mehevä tumma kinkku oli, tämän päivän (3.7) Iisalmen Sanomissa parista kuvat ja kaikki.
Lippu oli kyllä suhteettoman kallis alueella vietettävään aikaan nähden, hintojen tarkistaminen voisi olla enemmän kuin paikallaan. Saattaisi ensi vuonna olla väkeä enemmän paikalla, joten lipputulot saattaisi vastaavasti olla jopa suuremmat kuin nyt. Vai onko kalliilla lipuilla tarkoituskin hillitä suuria katsojamääriä???ettei hinnoilla ainakaa tarkoteta hillitä ihmismäärää. kävijöitä nyt ollu lauantaina kuutisen tuhatta, viime vuonna luku pyörinnä kaheksassa. voi kyllä olla että on viime vuoden suuret julkimot vaikuttanu asiaan. hinnat alas niin ei sinne tartte julukimoita maksella!! silmänruokaa naisille kyllä riitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865