Jonkin näköinen gallup

apista

Joo eli eipä tän näköstä "gallupia" täällä vielä näytä olevan, joten kysytään nyt, että minkä takia pidät/et pidä Apulannasta? Ja kunnon perustelut ois kiva kuulla, eikä vaan tyyliin niitten musa on hyvää. Vaan mikä siinä viehättää? Tai mikä ei viehätä ja miksi ei?

6

853

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............................

ainakaan uudemmista kappaleista, jotka on pitkäveteisiä ja tylsiä ja niistä tulee jotenki ahistava olo....Kaiken lisäks apulannan biisejä soitettiin liikaa radiossa et niistä meni maku:( Muutenki apulanta on niiin teinibändi.

• moimoi_

Apulanta on yks niistä bändeistä, mistä ei voi olla tykkäämättä. Biisit iskee. Melkein ihan jokainen. Ja niihin ei ikinä kyllästy vaikka kuuntelis 1000x repeatilla. Toi uusin levy ei aluks iskeny, mutta nyt olen kuunnellu sitä paljon. Routa on paras biisi sieltä :)

• taasen

Pidän teksteistä. Ne jotenkin koskettaa. Ja vaikka niistä tulee vähän ankee olo, niin silti ne on tosi kauniita. Mun lemppari siltä uusimmalta levyltä on Routa. Ja Laululintun ja Kaukaa lähelle. (eli 3 vikaa biisiä)

• LapuAnta

Levyltä kuunnellessa parhaimpia suomalaisia bändejä, keikoilla en ole hirveämpää raakunaa kuullut, kuin Tonin ääni. Eli toisinsanoen livenä ihan paska! Alkuaikoina keikat veti paljon paremmin.

• khyllä!

Tykkään Apulannan musiikista hirveesti :) Tämä uusin levy, Kiila, oli hieman erilaista Apista kuin aikaisemmin, mutta ihan hyvää sekin. Vanhasta pidän kuitenkin enemmän. Biisien sanoitukset ovat lähes kaikissa loistavia, mutta joissakin vähän kummallisia :D Eikä se mitään! Joistakin biisien sanoista ei saa ensimmäisellä tai vielä toisellakaan kuulemalla selvää, se tuo vaan mielenkiintoa tietyllä tavalla. Esimerkiksi heidän Ilona biisinsä on aivan ihana

• Apiskukko

Apulantahan on Suomen paras bändi, ihan ehdottomasti! Musiikki on vaan niin vitun kovaa! Toni tekee aivan uskomattoman hyviä sanoituksia, pojat osaa soittaa hyvin, etenkin Sipe, Tonilla on saatanan hyvä ääni ja jätkät on faniystävällisiä. Mun lempparit Kiilalta on muuten Kuollakseen elossa ja Laululintu, joskin Pahempi toistaankin on tosi hyvä. Apulanta rulettaa kyllä ihan perkeleesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      557
      2510
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1416
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1340
    4. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      97
      1297
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1228
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      105
      1118
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      994
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      910
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      851
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      790
    Aihe