Millainen on leijonamies...

n29

...kun/jos hänelle tulee vastoinkäymisiä? Sulkeutuuko kuoreensa, vai avautuuko helposti? Kannattaako hänen antaa miettiä rauhassa asioita, eikä painostaa liikaa avautumaan?

Kertokaahan kokemuksianne, kiitos etukäteen...

8

2315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehestä.......

      ainakin HÄN kenet tunnen, kertoo surunsa ja murheensa tosi avoimesti.

      Voi sillai nätisti ja hellästi pyytää kertomaan huolistaan! Sanoa että olen tässä ja kuuntelen jos haluat puhua. Niin minä olen ainakin tehnyt.

    • leijonamies

      Oon leijonamies, enkä oo erityisen sulkeutunut. Leijonaa ei -puhun itsestäni- kannata painostaa mihinkään, ylpeyttä ja kunnianhimoa löytyy.

      • blackmagictiger

        AINAKIN SELLAINEN KOKENUT LEIJONAMIES JA SELLAINEN MIES JOKA OLISI MIES..


    • ariez

      Tunnen yhen naimisissa olevan leijonamiehen joka pakenee kaikkia ongelmia. Niin kotona kuin muualla. Kotoa pitää olla pois mahdollisimman paljon kun vaimon kanssa ei suju. Ja muille ihmisille ei tarvii mitään omaa käytöstään selitellä, riittää kun pakenee ja nopeesti. Voi sit parin päivän päästä muistaa laittaa mailia asiasta pienen selityksen maun kera. Eli selitys jos tulee, se kestää kyllä....

    • Omia kokemuksia

      Osaa olla hellä niin kauan kuin olet hänelle mieliksi ja vastoinkäydessä pakenee paikalta ovet paukkuen ja tulee kotiin, jos ei ole löytänyt itselleen seuraa petikaveriksi...valitettavasti.
      Ja juuri tuota kunnianhimoa ja ylpeyttä löytyy, kukaan muu ei ole häntä parempi, leijonamies osaa kyllä katsoa hännästään alaspäin kaikkia muita samalla ruoskien.
      Omia avioliittovuosi kokemuksia 10.v leijonamiehen kanssa, joka kariutui eroon

    • että sulkeutuu

      mutta tosi hienotunteisesti on asioista puhuttava. ja annettava kunniallinen perääntymistie jos on mokaillut tms. ja ite leijonana en todellakaan tykkää jos vanhoista virheistä ym. muistuttaa. ainoostaan jos ite ottaa asian puheeks- sit voi puhua menneistä.
      ja voithan sä iteki kysyä siltä suoraan että millaista tukea sä haluaisit jos olis vaikka tällänen tilanne jne...

    • lion

      joo se kunnian himo ja ylpeys on kyllä pienoinen este ei leijonat ole sulkeutuneita mutta ylpeys ei anna yleensä periksi puhua ongelmistaan tai muusta itse en yleensä kenellekkään paljon niistä puhu, mietiskelen hiljalleen itsekseni asioita...

    • Mosse8

      Ainakin oma leijonamies on sellainen että ei ole puhunut omista asioistaan koskaan. Pitää kaiken sisällään ja murjottaa. Pienessä hiprakassa on hyvä pidettyä seuraa, mutta se on vain teatteria. Todellisuudessa on aivan mahdottoman itsekäs ja töykeä jopa ystäviään kohtaan, kun sattuu sille tuulelle. Ei osaa olla edes vieraskorea vaan purkaa pahan tuulensa ulkopuolisille mökötyksenä. Kohta 30 vuotta olen hävennyt hänen puolestaan. Itsekkyydellä tarkoitan sitä, että hän todella ajattelee aina ensin itseään, oli mistä tahansa asiasta kysymys. Häneltä ei saa koskaan myötätuntoa. Luulee myös olevansa kuningas, joka päättää muidenkin asioista.
      Tunnen myös muita leijona -ihmisiä ja olen ikävä kyllä tunnistanut myös heissä samoja ikäviä ominaisuuksia. Sanoisin, että itsekkyys on leijonan suurin pahe.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe