Vesimiehen ymmärtäminen

Kala

Olen ollut ystävä vesimiehen kanssa pidemmän aikaa, mutta meillä on aina tuntunut olevan jotain enemmän välillämme. Oma horoskooppini on järjestelmällinen ja pidän turvallisuudesta, mutta silti tämä vesimies saa minut menettämään järkeni. Hän on kovin huomaavainen minua kohtaan ja ajattelee usein minun parastani, onko vesimiehen luonne vain ystävää kohtaan tälläinen? Hän vihjaa välillä lauseella tai kahdella yhteisestä tulevaisuudestamme, mutta ymmärrettyään mitä on sanonut vaihtaa puheen aihetta mahdollisimman nopeaan. onko vesimiehen huumori vain näin kieroutunutta, vai onko taustalla jotain muuta?

19

3632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimies nainen

      Vesimies ei pidä liikaa turvallisuudesta eikä ainakaan rutiineista. Kyllä vesimies on huomaavainen myös rakastettuaan kohtaan. Ja usein tulee ajateltua liikaakin toisten parasta. Ja kaikki asiat tarvii itsekseen miettiä joka tarkkaan jokaisen kannalta. Kiire vaihtaa puheenaihetta voi olla että vaikka kiinnostaa voi vapauden menetys pelottaa. Vesimiestä ei saa missään tapauksessa yrittää neuvoa eikä yrittää kahlita. Ei saa jämähtää liikaa paikalleen vaan pitää olla valmis uusiin seikkailuihin.

      • omia tekojani

        Vesimies miehenä minun on melkein PAKKO tehdä asiat päinvastoin. Rikkoa säännöt. Muuttaa yhtäkkiä toiselle puolelle Suomea ja rikkoa välit entisiin ystäviin. Lopetan vain yhteydenpidon enkä tiedä miksi. Minulle ei jää mitään tunnontuskia. Haluan vain eteenpäin ja tulevaan. Haluan muuttaa toiseen maahan ja seikkailla. Toisaalta unelmoin tavallisesta ydinperheestä; isä, äiti ja kaksi lasta omakotitalossa. Silti menen karkuun tätä unelmaani jostakin syystä. Haluan tavata uusia ihmisiä, tehdä outoja asioita. Minulla oli yhden illan suhde naispuolisen ystäväni kanssa, vaikka rakastan tyttöystävääni. Minua ei kaduta. En vain tiedä.. Maailma on rajaton.


    • Veskari itte

      Vesimiehenä voin kertoa, että ainakin itse harrastan vihjailua (välillä kyllä vähän ilkeää, myönnän), arvoituksia, kaksimielisyyksiä ja symboliikkaa.

      Eipä mikään ihme, ettei aina tykätä...Mutta muuten olen hyvinkin ihmisrakas, kiinnostunut kaikista elämän ilmiöistä ja arvostan suuresti yksilöllisyyttä.

      • vesmes nainen

        Sama täällä!!! Mulla on kuu skorpionissa, johtuisiko ilkeät vihjailut siitä? Minäkin olen ihmisrakas ja yksilöllinen.


      • Veskari itte
        vesmes nainen kirjoitti:

        Sama täällä!!! Mulla on kuu skorpionissa, johtuisiko ilkeät vihjailut siitä? Minäkin olen ihmisrakas ja yksilöllinen.

        Kuuhan kuvastaa tunne-elämää ja suhtautumista muihin (oikaiskaa, jos olen väärässä), joten piikikkyys voi hyvinkin johtua skorpionista.

        Mulla on kylläkin kuu vaa'assa, joten munhan pitäis olla hienotunteinen ja tahdikas... Mutta en mä itsetarkoituksellisen ilkeästi vihjaile, muut vaan kokee sen heti niin.

        Toisaalta mulla on vesimiehelle tyypillisesti pyrkimys objektiivisuuteen, eli haluan, että puhutaan asiat asioina, eikä käydä sormella osoittelemaan, kuka teki mitäkin. (Yleensä näitä vihjailusyytöksiä tulee, kun otan esille epäkohtia, enkä yllytyksestä huolimatta mainitse yksittäisiä nimiä :(

        Yksilöllisyyden kunnioituksella tarkoitin, että arvostan muissa (ihmisissä, eläimissä, elämäntavoissa, kulttuureissa yms) yksilöllisyyttä. Toki itsekin olen aika yksilöllinen; veskarit on; kaikki yksilöt on!


      • vesmes (n)
        Veskari itte kirjoitti:

        Kuuhan kuvastaa tunne-elämää ja suhtautumista muihin (oikaiskaa, jos olen väärässä), joten piikikkyys voi hyvinkin johtua skorpionista.

        Mulla on kylläkin kuu vaa'assa, joten munhan pitäis olla hienotunteinen ja tahdikas... Mutta en mä itsetarkoituksellisen ilkeästi vihjaile, muut vaan kokee sen heti niin.

        Toisaalta mulla on vesimiehelle tyypillisesti pyrkimys objektiivisuuteen, eli haluan, että puhutaan asiat asioina, eikä käydä sormella osoittelemaan, kuka teki mitäkin. (Yleensä näitä vihjailusyytöksiä tulee, kun otan esille epäkohtia, enkä yllytyksestä huolimatta mainitse yksittäisiä nimiä :(

        Yksilöllisyyden kunnioituksella tarkoitin, että arvostan muissa (ihmisissä, eläimissä, elämäntavoissa, kulttuureissa yms) yksilöllisyyttä. Toki itsekin olen aika yksilöllinen; veskarit on; kaikki yksilöt on!

        Puhutaanko mielestäsi asiat halki asioina, jos vihjaillaan muille, mitä mieltä niistä ollaan? Näkökulmahan ei silloin ole muuta kuin 100 prosenttisen subjektiivinen! Mulla on nimittäin se piirre, mutta se saattaa olla myös nousevan vesimiehen vaikutusta. Kaikki astrologia on yksilöllistä, mutta se piilotetaan yleistyksiin kuten: "olen vesimies, olen siis ystävällinen toisille ihmisille..."
        Yksilöllisyyttä arvostan myös, kunhan minä saan päättää mikä on yksilöllistä. En siedä heikkoutta toisissa, silloin saatan käydä kiinni selkäpuolelta.


      • veshimiäs

        itsekin vihjailen (jopa flirttailen), heitän sarkastista huumoria niille ketkä eivät loukkaannu! vihjailen omille´miespuolisille ystävillekin aina kaikenlaista mutta he ovat silti vain ystäviä.
        ja olen todella kaksimielinen..!
        mutta tarkoituksella en halua loukata toisia ja olen kuitenkin ysdtävällinen ´ja näin..

        minulla on kuu leijonassa eli saatan joissain asioissa olla jopa itsekäs ja siihen kun vielä lisätään veskarin itsekkyys niin mä todellakin haluan itse hoitaa omat asiani½! :D


      • kysyjä112
        vesmes (n) kirjoitti:

        Puhutaanko mielestäsi asiat halki asioina, jos vihjaillaan muille, mitä mieltä niistä ollaan? Näkökulmahan ei silloin ole muuta kuin 100 prosenttisen subjektiivinen! Mulla on nimittäin se piirre, mutta se saattaa olla myös nousevan vesimiehen vaikutusta. Kaikki astrologia on yksilöllistä, mutta se piilotetaan yleistyksiin kuten: "olen vesimies, olen siis ystävällinen toisille ihmisille..."
        Yksilöllisyyttä arvostan myös, kunhan minä saan päättää mikä on yksilöllistä. En siedä heikkoutta toisissa, silloin saatan käydä kiinni selkäpuolelta.

        voitko tarkentaa, mitä tarkoitat tässä heikkoudella?


      • vesmes (n)
        vesmes (n) kirjoitti:

        Puhutaanko mielestäsi asiat halki asioina, jos vihjaillaan muille, mitä mieltä niistä ollaan? Näkökulmahan ei silloin ole muuta kuin 100 prosenttisen subjektiivinen! Mulla on nimittäin se piirre, mutta se saattaa olla myös nousevan vesimiehen vaikutusta. Kaikki astrologia on yksilöllistä, mutta se piilotetaan yleistyksiin kuten: "olen vesimies, olen siis ystävällinen toisille ihmisille..."
        Yksilöllisyyttä arvostan myös, kunhan minä saan päättää mikä on yksilöllistä. En siedä heikkoutta toisissa, silloin saatan käydä kiinni selkäpuolelta.

        Heikkouksia muissa: valittajat, onnettomat, ym. ruikuttajat. Väärinpukeutujat (silmääni ottaa aivan julmetusti ihmiset, jotka pukeutuvat väärin, siis minun mielestäni. Ihmiset, jotka kutsuvat kylään ja tarjoavat väärää ruokaa (esim. minulle tofua), ovat sisustaneet asuntonsa väärin yms. seurustelevat väärien ihmisten kanssa. Lista on loputon.
        Olen jopa menettänyt ystäviäni kun olen vihjailuillani osoittanut arvostelevani (ei arvostavani) heitä. Että sellainen ystävä minä olen, aurinko ja nouseva vesimies, vihjaileva skorpioni-kuu. Joko ymmärrät?

        ;-)


      • kaikki vaan ei pirulauta ymmärrä sitä vihjailua,kieroilua ja symboliikkaa, sit vaan itteeni vituttaa ku toinen ei hiffaa iha suoraa:) puhetta....


      • vesmes (n) kirjoitti:

        Heikkouksia muissa: valittajat, onnettomat, ym. ruikuttajat. Väärinpukeutujat (silmääni ottaa aivan julmetusti ihmiset, jotka pukeutuvat väärin, siis minun mielestäni. Ihmiset, jotka kutsuvat kylään ja tarjoavat väärää ruokaa (esim. minulle tofua), ovat sisustaneet asuntonsa väärin yms. seurustelevat väärien ihmisten kanssa. Lista on loputon.
        Olen jopa menettänyt ystäviäni kun olen vihjailuillani osoittanut arvostelevani (ei arvostavani) heitä. Että sellainen ystävä minä olen, aurinko ja nouseva vesimies, vihjaileva skorpioni-kuu. Joko ymmärrät?

        ;-)

        Mun tekstiä,mun tekstiä!!! Mäki inhoon kaikkia toisin ajattelijoita, kummallisesti pukeutuvia tyyppejä.Musta on ihana kattoo ihmisiä ja arvostella niitä)(iha ku ite oisin yhtää parempi),mutta kuitenkin.Tosin mun kaverit vaan nauraa mulle,ku joskus vihjailen jopa niillekkin joistain kummallisista vaate yhdistelmistä tms.


      • Marielle82
        vesmes (n) kirjoitti:

        Heikkouksia muissa: valittajat, onnettomat, ym. ruikuttajat. Väärinpukeutujat (silmääni ottaa aivan julmetusti ihmiset, jotka pukeutuvat väärin, siis minun mielestäni. Ihmiset, jotka kutsuvat kylään ja tarjoavat väärää ruokaa (esim. minulle tofua), ovat sisustaneet asuntonsa väärin yms. seurustelevat väärien ihmisten kanssa. Lista on loputon.
        Olen jopa menettänyt ystäviäni kun olen vihjailuillani osoittanut arvostelevani (ei arvostavani) heitä. Että sellainen ystävä minä olen, aurinko ja nouseva vesimies, vihjaileva skorpioni-kuu. Joko ymmärrät?

        ;-)

        Joo kuulostaa tutulta. En "kauheesti" kuitenkaan arvostele toisten pukeutumista. Oon nimittäin huomannu että ulkonäkö pettää aika usein. Itse tykkään pukeutua omalaatuisesti mutta maulla (tosin vaatekaappi on aika mustavoittoinen). Massapukeutujat on ärsyttäviä, eli ts persoonattomat ihmiset jotka juoksevat trendien perässä eivätkä osaa näyttää omaa itseään (EI ole yleistys).

        Valittajat, ruikuttajat... kyllä. Siis yleensäkin ihmiset joilla ei ole omia mielipiteitä, omaa tahtoa ja ASENNETTA. Moraalin puute, sitä myös inhoan. Ihmisiä jotka tekee ihmetemppuja ja sotkevat toisten elämän... mielistelijät (SIETÄMÄTTÖMIÄ) ja viimeisenä mainitsen valehtelijat ja kyylät joilla ei ole elämää.

        Sen verran haluisin kuitenkin tietää että kun olen tehnyt syntymäkarttani niin miten saan selville nousevan merkin? Olen planeetoilla seuraava:

        Aurinko Vesimies
        Kuu Vesimies
        Merkurius Vesimies
        Venus Kauris
        Mars Vaaka
        Jupiter Skorpioni
        Saturnus Vaaka
        Uranus Jousimies
        Neptunus Jousimies
        Pluto Vaaka

        Kiitos sinulle tai kenelle vain joka osaa tähän vastata :)


      • Marielle82
        Marielle82 kirjoitti:

        Joo kuulostaa tutulta. En "kauheesti" kuitenkaan arvostele toisten pukeutumista. Oon nimittäin huomannu että ulkonäkö pettää aika usein. Itse tykkään pukeutua omalaatuisesti mutta maulla (tosin vaatekaappi on aika mustavoittoinen). Massapukeutujat on ärsyttäviä, eli ts persoonattomat ihmiset jotka juoksevat trendien perässä eivätkä osaa näyttää omaa itseään (EI ole yleistys).

        Valittajat, ruikuttajat... kyllä. Siis yleensäkin ihmiset joilla ei ole omia mielipiteitä, omaa tahtoa ja ASENNETTA. Moraalin puute, sitä myös inhoan. Ihmisiä jotka tekee ihmetemppuja ja sotkevat toisten elämän... mielistelijät (SIETÄMÄTTÖMIÄ) ja viimeisenä mainitsen valehtelijat ja kyylät joilla ei ole elämää.

        Sen verran haluisin kuitenkin tietää että kun olen tehnyt syntymäkarttani niin miten saan selville nousevan merkin? Olen planeetoilla seuraava:

        Aurinko Vesimies
        Kuu Vesimies
        Merkurius Vesimies
        Venus Kauris
        Mars Vaaka
        Jupiter Skorpioni
        Saturnus Vaaka
        Uranus Jousimies
        Neptunus Jousimies
        Pluto Vaaka

        Kiitos sinulle tai kenelle vain joka osaa tähän vastata :)

        Nouseva skorpioni, olipa ylläripylläri :D


      • Marielle82 kirjoitti:

        Nouseva skorpioni, olipa ylläripylläri :D

        noi jutskat?? Mäki haluun!!!!!!


      • Marielle82
        eevuska kirjoitti:

        noi jutskat?? Mäki haluun!!!!!!

        You already know dear


      • toinen nouseva veskari
        vesmes (n) kirjoitti:

        Puhutaanko mielestäsi asiat halki asioina, jos vihjaillaan muille, mitä mieltä niistä ollaan? Näkökulmahan ei silloin ole muuta kuin 100 prosenttisen subjektiivinen! Mulla on nimittäin se piirre, mutta se saattaa olla myös nousevan vesimiehen vaikutusta. Kaikki astrologia on yksilöllistä, mutta se piilotetaan yleistyksiin kuten: "olen vesimies, olen siis ystävällinen toisille ihmisille..."
        Yksilöllisyyttä arvostan myös, kunhan minä saan päättää mikä on yksilöllistä. En siedä heikkoutta toisissa, silloin saatan käydä kiinni selkäpuolelta.

        Mua taas ärsyttää oikeesti se ku moni mun kavereista on just tollasii! Yleensä olen vain hiljaa ja kuuntelen mut tänään en jaksanut enää kuunnella miten hirveet vaatteet, hiukset aivan kamalasti, kaikissa tuntemattomissa oli jotakin vikaa, kun eräs tyttö meni ohitse jolla oli kuulolaite, siitä seurasi heti "sipi, sipi, HYYI! Näittekö mitä sillä oli korvissa, kuuleekohan tuo yhtään mitään...?" Siinä vaiheessa jo kysyin kavereiltani et " Heei, minkä se sille voi jos on vaikka syntynut huonokuuloisena?" Siitä seurasi pitkä hiljaisuus, mietintä tauko ja sit lopulta sanat et " Niin no, mitä mekin ollaan tässä ketään arvostelemaan."
        Kai meitä sit on melko moneen junaan, mut vaikka tähtikartta ois tarkalleen sama, niin silti mun mielestä jokainen saa olla sellanen ku on, eikä se minulle kuulu! Poikkeaa aika paljon sinun ajatuksistasi... Tämän vaan halusin sanoa,et tuo ei sit ollenkaan liity horoskooppi merkkeihin!Et kukaan ei vaan saa päähänsä yleistää kaikkia veskareita arvostelijoiksi! Kyseiset kaverinikin ovat merkeiltään oinas, kaksosen, härkä ja kala... Et semmosta...


    • AfroditeN

      jotenkin poikkeuksellinen vesimiesnainen, sillä en vihjaile mitään, vaan sanon asiat suoraan ja rehellisesti ja aivan ns. päin näköä. Ja kaksimielisyyksiä en normaalielämässä viljele ollenkaan. Sitten ehkä, jos on ns. hauskanpitovaihde päällä voin vihjailla, mutta silloinkaan en ole ilkeä.
      En jaksa nähdä sitä vaivaa, että kiertelisin ja kaartelisin asioita, vaan tykkään siitä, että mulle puhutaan suoraan, niin kuin itsekin teen.
      Haluan tietää missä mennään milloinkin.
      Osaan kyllä pelata, jos haluan, ja näen, että toinen osapuoli tai toiset tekevät sitä. Mutta ei ihan kauheesti huvita. Kuu härässä, aurinko veskari ja nouseva skorppari. Mitä mieltä olette? Niin mistä? Mistä vain.

    • vesimies itse

      ei todellakaan ole helppoa.
      Hän antaa vastauksia mutta jättää taakseen kyseisiin vastauksiin avoimia kysymyksiä.

      Haluaisi sitoutua mutta ei menettää silti omaa vapauttaan, jota toisinaan tarvitsee - energiansa lataukseen sillä antaa itsestään enemmän ystävälleen ja muille kuin itselleen...

      Huumoria myös on mutta ei kieroutunutta, toisinaan hänet vain ymmärretään väärin ja siksi hän toisinaan jää lehdelle soittelemaan - suositukseni on, että pidä kiinni ja katso mitä tulevaisuus tuo tullessaan, sillä vesimies on aikaansa edellä ;)

    • vesim.N

      Mikään ei oo niin varmaa kuin epävarma.

      ja

      Vain taivas on rajana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe