vanhemmat naiset

kundi 19v ;)

heih. minä olen miettinyt että kiinnostaako naisia yleensäkin nuoremmat miehet? meinaan vaan että olen 19v ihan ok kundi (siis hyvä kroppa ja plaaplaa x)), ja olen haaveillut jo jonkin aikaa hieman vanhemmasta, n. 25-35v.. eli siis kiinnostaako ketään naisia yleensäkkään? ;) mailia voi laittaa.

17

4651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähes 40

      Olen jo lähes 40-vuotias mies, joten voin vain muistella nuoruutta. Kun olin parikymppinen, tuntuivat olevan vanhemmat naiset aika kuumana välillä, nuori liha näytti kiinnostavan.
      Vanhemmissa naisissa oli jotain kiihottavaa, he osasivat kaikki temput ja kun heidät sai kiihkon valtaan.... uh uh...

      • Shamrock

        Minua kiinnostaisi aivan suunnattomasti ikäisesi salskea nuorimies salaiseksi seuraksi...Ite liki 36v jo.


      • m_25v
        Shamrock kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi aivan suunnattomasti ikäisesi salskea nuorimies salaiseksi seuraksi...Ite liki 36v jo.

        Tässä olisi tarjolla 25-vuotias siisti ja muutenkin mukiinmenevä, hyväkäytöksinen ja seksinnälkäinen nuori mies.

        Mikäli kiinnostusta kaltaiselleni orille on, laitahan viestiä.

        [email protected]


      • Cuteless
        m_25v kirjoitti:

        Tässä olisi tarjolla 25-vuotias siisti ja muutenkin mukiinmenevä, hyväkäytöksinen ja seksinnälkäinen nuori mies.

        Mikäli kiinnostusta kaltaiselleni orille on, laitahan viestiä.

        [email protected]

        Shamrock veistelee huumoria


      • Shamrock
        m_25v kirjoitti:

        Tässä olisi tarjolla 25-vuotias siisti ja muutenkin mukiinmenevä, hyväkäytöksinen ja seksinnälkäinen nuori mies.

        Mikäli kiinnostusta kaltaiselleni orille on, laitahan viestiä.

        [email protected]

        Kyllä mutta asut tietty jossain kaukana..Jaa Shamrock hannaa??Jotkut ne käy töissäkin eikä vaan roiku täällä netissä nääs...


      • Shamrock
        Shamrock kirjoitti:

        Kyllä mutta asut tietty jossain kaukana..Jaa Shamrock hannaa??Jotkut ne käy töissäkin eikä vaan roiku täällä netissä nääs...

        Siinäpä da Vinci-koodi pojille pohdittavaksi!!Seksinpuutteesa riutuva 36v nainen ja nuoria miehiä tarjolla...Luuletteko että annan meiliosoitteeni tähän foorumiin vai???


      • Veljenpoika Aku
        Shamrock kirjoitti:

        Siinäpä da Vinci-koodi pojille pohdittavaksi!!Seksinpuutteesa riutuva 36v nainen ja nuoria miehiä tarjolla...Luuletteko että annan meiliosoitteeni tähän foorumiin vai???

        Shamrock (at) suomi24.fi "käy kuumana".

        http://galleria.suomi24.fi/Shamrock


      • m_25v
        Shamrock kirjoitti:

        Kyllä mutta asut tietty jossain kaukana..Jaa Shamrock hannaa??Jotkut ne käy töissäkin eikä vaan roiku täällä netissä nääs...

        Mikäli asut Hämeenlinnassa tai edes sen lähellä niin sanotaan, että noin 100km. Ei paha. Ja aivan totta, töissähän sitä täytyy välillä käydä.. ;) Mut oikeesti mikäli kiinnostaa ni laita viesti ilmoittamaani osoitteeseen.


      • Shamrock kirjoitti:

        Minua kiinnostaisi aivan suunnattomasti ikäisesi salskea nuorimies salaiseksi seuraksi...Ite liki 36v jo.

        Kai se joku taso 19 vuotiaillakin on ettei kaikenlaiset pyryharakat jotka tyrkyttää itseään kelpaa.


      • Willy

        Shamrock, miten suhun saa yhteyden?


      • Shamrock
        Willy kirjoitti:

        Shamrock, miten suhun saa yhteyden?

        Niimpä!!!Mitenköhän saisi????Aina kysynnän ja tarjonnan laki ei kohtaa...


      • Veljenpoika Aku
        Shamrock kirjoitti:

        Niimpä!!!Mitenköhän saisi????Aina kysynnän ja tarjonnan laki ei kohtaa...

        No vaikka otsikosta.


      • urpot

        pilasitte hyvät mahdollisuudet,muija poisti profiilinsa kokonaan.


      • Veljenpoika
        urpot kirjoitti:

        pilasitte hyvät mahdollisuudet,muija poisti profiilinsa kokonaan.

        siihen ikään mennessä:

        1) käyttäytymään (hänen äitinsäkään ei varmaan osannut)

        2) käyttämään tietokonetta

        ei voi olla nörtille hyvää seuraa.


      • shamrockin
        Veljenpoika kirjoitti:

        siihen ikään mennessä:

        1) käyttäytymään (hänen äitinsäkään ei varmaan osannut)

        2) käyttämään tietokonetta

        ei voi olla nörtille hyvää seuraa.

        on itseasiassa varattu nainen,haki vähän seikkailua netistä ja jäi kiinni kun ei ollut hölmöyttään varovainen.Et silleen...


      • Veljenpoika
        shamrockin kirjoitti:

        on itseasiassa varattu nainen,haki vähän seikkailua netistä ja jäi kiinni kun ei ollut hölmöyttään varovainen.Et silleen...

        Rekisteröi nimimerkin ja hannaa sähköpostiosoitetta, mikä liittyy nimimerkkiin. Kukahan onneton mies saa Shame rockin kumppanikseen tai äidikseen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe