heih. minä olen miettinyt että kiinnostaako naisia yleensäkin nuoremmat miehet? meinaan vaan että olen 19v ihan ok kundi (siis hyvä kroppa ja plaaplaa x)), ja olen haaveillut jo jonkin aikaa hieman vanhemmasta, n. 25-35v.. eli siis kiinnostaako ketään naisia yleensäkkään? ;) mailia voi laittaa.
vanhemmat naiset
17
4651
Vastaukset
- Lähes 40
Olen jo lähes 40-vuotias mies, joten voin vain muistella nuoruutta. Kun olin parikymppinen, tuntuivat olevan vanhemmat naiset aika kuumana välillä, nuori liha näytti kiinnostavan.
Vanhemmissa naisissa oli jotain kiihottavaa, he osasivat kaikki temput ja kun heidät sai kiihkon valtaan.... uh uh...- Shamrock
Minua kiinnostaisi aivan suunnattomasti ikäisesi salskea nuorimies salaiseksi seuraksi...Ite liki 36v jo.
- m_25v
Shamrock kirjoitti:
Minua kiinnostaisi aivan suunnattomasti ikäisesi salskea nuorimies salaiseksi seuraksi...Ite liki 36v jo.
Tässä olisi tarjolla 25-vuotias siisti ja muutenkin mukiinmenevä, hyväkäytöksinen ja seksinnälkäinen nuori mies.
Mikäli kiinnostusta kaltaiselleni orille on, laitahan viestiä.
[email protected] - Cuteless
m_25v kirjoitti:
Tässä olisi tarjolla 25-vuotias siisti ja muutenkin mukiinmenevä, hyväkäytöksinen ja seksinnälkäinen nuori mies.
Mikäli kiinnostusta kaltaiselleni orille on, laitahan viestiä.
[email protected]Shamrock veistelee huumoria
- Shamrock
m_25v kirjoitti:
Tässä olisi tarjolla 25-vuotias siisti ja muutenkin mukiinmenevä, hyväkäytöksinen ja seksinnälkäinen nuori mies.
Mikäli kiinnostusta kaltaiselleni orille on, laitahan viestiä.
[email protected]Kyllä mutta asut tietty jossain kaukana..Jaa Shamrock hannaa??Jotkut ne käy töissäkin eikä vaan roiku täällä netissä nääs...
- Shamrock
Shamrock kirjoitti:
Kyllä mutta asut tietty jossain kaukana..Jaa Shamrock hannaa??Jotkut ne käy töissäkin eikä vaan roiku täällä netissä nääs...
Siinäpä da Vinci-koodi pojille pohdittavaksi!!Seksinpuutteesa riutuva 36v nainen ja nuoria miehiä tarjolla...Luuletteko että annan meiliosoitteeni tähän foorumiin vai???
- Veljenpoika Aku
Shamrock kirjoitti:
Siinäpä da Vinci-koodi pojille pohdittavaksi!!Seksinpuutteesa riutuva 36v nainen ja nuoria miehiä tarjolla...Luuletteko että annan meiliosoitteeni tähän foorumiin vai???
Shamrock (at) suomi24.fi "käy kuumana".
http://galleria.suomi24.fi/Shamrock - m_25v
Shamrock kirjoitti:
Kyllä mutta asut tietty jossain kaukana..Jaa Shamrock hannaa??Jotkut ne käy töissäkin eikä vaan roiku täällä netissä nääs...
Mikäli asut Hämeenlinnassa tai edes sen lähellä niin sanotaan, että noin 100km. Ei paha. Ja aivan totta, töissähän sitä täytyy välillä käydä.. ;) Mut oikeesti mikäli kiinnostaa ni laita viesti ilmoittamaani osoitteeseen.
Shamrock kirjoitti:
Minua kiinnostaisi aivan suunnattomasti ikäisesi salskea nuorimies salaiseksi seuraksi...Ite liki 36v jo.
Kai se joku taso 19 vuotiaillakin on ettei kaikenlaiset pyryharakat jotka tyrkyttää itseään kelpaa.
- Willy
Shamrock, miten suhun saa yhteyden?
- Shamrock
Willy kirjoitti:
Shamrock, miten suhun saa yhteyden?
Niimpä!!!Mitenköhän saisi????Aina kysynnän ja tarjonnan laki ei kohtaa...
- Veljenpoika Aku
Shamrock kirjoitti:
Niimpä!!!Mitenköhän saisi????Aina kysynnän ja tarjonnan laki ei kohtaa...
No vaikka otsikosta.
- urpot
pilasitte hyvät mahdollisuudet,muija poisti profiilinsa kokonaan.
- Veljenpoika
urpot kirjoitti:
pilasitte hyvät mahdollisuudet,muija poisti profiilinsa kokonaan.
siihen ikään mennessä:
1) käyttäytymään (hänen äitinsäkään ei varmaan osannut)
2) käyttämään tietokonetta
ei voi olla nörtille hyvää seuraa. - shamrockin
Veljenpoika kirjoitti:
siihen ikään mennessä:
1) käyttäytymään (hänen äitinsäkään ei varmaan osannut)
2) käyttämään tietokonetta
ei voi olla nörtille hyvää seuraa.on itseasiassa varattu nainen,haki vähän seikkailua netistä ja jäi kiinni kun ei ollut hölmöyttään varovainen.Et silleen...
- Veljenpoika
shamrockin kirjoitti:
on itseasiassa varattu nainen,haki vähän seikkailua netistä ja jäi kiinni kun ei ollut hölmöyttään varovainen.Et silleen...
Rekisteröi nimimerkin ja hannaa sähköpostiosoitetta, mikä liittyy nimimerkkiin. Kukahan onneton mies saa Shame rockin kumppanikseen tai äidikseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654