heih. minä olen miettinyt että kiinnostaako naisia yleensäkin nuoremmat miehet? meinaan vaan että olen 19v ihan ok kundi (siis hyvä kroppa ja plaaplaa x)), ja olen haaveillut jo jonkin aikaa hieman vanhemmasta, n. 25-35v.. eli siis kiinnostaako ketään naisia yleensäkkään? ;) mailia voi laittaa.
vanhemmat naiset
17
4530
Vastaukset
- Lähes 40
Olen jo lähes 40-vuotias mies, joten voin vain muistella nuoruutta. Kun olin parikymppinen, tuntuivat olevan vanhemmat naiset aika kuumana välillä, nuori liha näytti kiinnostavan.
Vanhemmissa naisissa oli jotain kiihottavaa, he osasivat kaikki temput ja kun heidät sai kiihkon valtaan.... uh uh...- Shamrock
Minua kiinnostaisi aivan suunnattomasti ikäisesi salskea nuorimies salaiseksi seuraksi...Ite liki 36v jo.
- m_25v
Shamrock kirjoitti:
Minua kiinnostaisi aivan suunnattomasti ikäisesi salskea nuorimies salaiseksi seuraksi...Ite liki 36v jo.
Tässä olisi tarjolla 25-vuotias siisti ja muutenkin mukiinmenevä, hyväkäytöksinen ja seksinnälkäinen nuori mies.
Mikäli kiinnostusta kaltaiselleni orille on, laitahan viestiä.
[email protected] - Cuteless
m_25v kirjoitti:
Tässä olisi tarjolla 25-vuotias siisti ja muutenkin mukiinmenevä, hyväkäytöksinen ja seksinnälkäinen nuori mies.
[email protected]Shamrock veistelee huumoria
- Shamrock
m_25v kirjoitti:
[email protected]Kyllä mutta asut tietty jossain kaukana..Jaa Shamrock hannaa??Jotkut ne käy töissäkin eikä vaan roiku täällä netissä nääs...
- Shamrock
Shamrock kirjoitti:
Kyllä mutta asut tietty jossain kaukana..Jaa Shamrock hannaa??Jotkut ne käy töissäkin eikä vaan roiku täällä netissä nääs...
Siinäpä da Vinci-koodi pojille pohdittavaksi!!Seksinpuutteesa riutuva 36v nainen ja nuoria miehiä tarjolla...Luuletteko että annan meiliosoitteeni tähän foorumiin vai???
- Veljenpoika Aku
Shamrock kirjoitti:
Siinäpä da Vinci-koodi pojille pohdittavaksi!!Seksinpuutteesa riutuva 36v nainen ja nuoria miehiä tarjolla...Luuletteko että annan meiliosoitteeni tähän foorumiin vai???
Shamrock (at) suomi24.fi "käy kuumana".
http://galleria.suomi24.fi/Shamrock - m_25v
Shamrock kirjoitti:
Kyllä mutta asut tietty jossain kaukana..Jaa Shamrock hannaa??Jotkut ne käy töissäkin eikä vaan roiku täällä netissä nääs...
Mikäli asut Hämeenlinnassa tai edes sen lähellä niin sanotaan, että noin 100km. Ei paha. Ja aivan totta, töissähän sitä täytyy välillä käydä.. ;) Mut oikeesti mikäli kiinnostaa ni laita viesti ilmoittamaani osoitteeseen.
Shamrock kirjoitti:
Kai se joku taso 19 vuotiaillakin on ettei kaikenlaiset pyryharakat jotka tyrkyttää itseään kelpaa.
- Willy
Shamrock, miten suhun saa yhteyden?
- Shamrock
Willy kirjoitti:
Shamrock, miten suhun saa yhteyden?
Niimpä!!!Mitenköhän saisi????Aina kysynnän ja tarjonnan laki ei kohtaa...
- Veljenpoika Aku
Shamrock kirjoitti:
Niimpä!!!Mitenköhän saisi????Aina kysynnän ja tarjonnan laki ei kohtaa...
No vaikka otsikosta.
- urpot
pilasitte hyvät mahdollisuudet,muija poisti profiilinsa kokonaan.
- Veljenpoika
urpot kirjoitti:
pilasitte hyvät mahdollisuudet,muija poisti profiilinsa kokonaan.
siihen ikään mennessä:
1) käyttäytymään (hänen äitinsäkään ei varmaan osannut)
2) käyttämään tietokonetta
ei voi olla nörtille hyvää seuraa. - shamrockin
Veljenpoika kirjoitti:
siihen ikään mennessä:
1) käyttäytymään (hänen äitinsäkään ei varmaan osannut)
2) käyttämään tietokonetta
ei voi olla nörtille hyvää seuraa.on itseasiassa varattu nainen,haki vähän seikkailua netistä ja jäi kiinni kun ei ollut hölmöyttään varovainen.Et silleen...
- Veljenpoika
shamrockin kirjoitti:
on itseasiassa varattu nainen,haki vähän seikkailua netistä ja jäi kiinni kun ei ollut hölmöyttään varovainen.Et silleen...
Rekisteröi nimimerkin ja hannaa sähköpostiosoitetta, mikä liittyy nimimerkkiin. Kukahan onneton mies saa Shame rockin kumppanikseen tai äidikseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706