koko alennusmyynnit,kyllä kauppiaat konsteja keksii myyntinsä lisäämiseksi,samat tavarat ovat heinäkuun lopulla vasta todella alennettuja.Seuratkaapa vain hintoja.
Ihmisten narraamista
4
1037
Vastaukset
- sini91
Mutta saako tuolloin enää mitää, kun kaikki on mennyt jo?! :D
- loppuu
alen kuluessa...loppukesästä on jämät jäljellä.
Ja mitä tulee huijaamiseen yms niin kaupat myy vanhaa sesonkia jopa alle ostohintojen, kilpailu on kovaa ja uutuudet seisoo varastoissa odotamassa tilaa puodin puolelta, niin pakko myydä vanhaa pois alle sisäänostohintojen. Oks tää muka jotain huijaamista?
Puhun tässä nyt vaan kaupanalan työntekijänä.
ostin justiinsa koripallotossut joiden ovh oli 98 euroa 19 eurolla, ei tainnu jäädä stadiumille kuin hyvä mieli siitä kaupasta.- kaupassa 100
Niken tossujen kokonaishinta on 7 euroa, siis työvoima, raaka-aineet, rahtaaminen. Kun se tulee kaupan hyllylle niin hinta on satasen. Kuka siitä hyötyy. Veikkaampa että valmistaja. Lähdempä tästä kiinaan tekemään tossuja.
- Alelöytöjä!
kaupassa 100 kirjoitti:
Niken tossujen kokonaishinta on 7 euroa, siis työvoima, raaka-aineet, rahtaaminen. Kun se tulee kaupan hyllylle niin hinta on satasen. Kuka siitä hyötyy. Veikkaampa että valmistaja. Lähdempä tästä kiinaan tekemään tossuja.
Mä en kertakaikkiaan ymmärrä tuota huijausjuttua! Kaupoillahan on tarkoitus pitää asiakkaat tyytyväisinä, ja jos huijaamaan alkaa, niin aivan varma keino karkoittaa asiakkaat. Mä olen monta kertaa löytänyt ihania tuotteita alesta. Ja oli ihan sama tuote, jota himoitsin pari viikkoa aikaisemmin. Ja oli silloin paljon kalliimpi.
Eurot on nostaneet hintoja ihan kaikissa asioissa. Mä olen unohtanut jo markat, turhaa vöyhötystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847152Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik885341Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013420