koko alennusmyynnit,kyllä kauppiaat konsteja keksii myyntinsä lisäämiseksi,samat tavarat ovat heinäkuun lopulla vasta todella alennettuja.Seuratkaapa vain hintoja.
Ihmisten narraamista
4
1020
Vastaukset
- sini91
Mutta saako tuolloin enää mitää, kun kaikki on mennyt jo?! :D
- loppuu
alen kuluessa...loppukesästä on jämät jäljellä.
Ja mitä tulee huijaamiseen yms niin kaupat myy vanhaa sesonkia jopa alle ostohintojen, kilpailu on kovaa ja uutuudet seisoo varastoissa odotamassa tilaa puodin puolelta, niin pakko myydä vanhaa pois alle sisäänostohintojen. Oks tää muka jotain huijaamista?
Puhun tässä nyt vaan kaupanalan työntekijänä.
ostin justiinsa koripallotossut joiden ovh oli 98 euroa 19 eurolla, ei tainnu jäädä stadiumille kuin hyvä mieli siitä kaupasta.- kaupassa 100
Niken tossujen kokonaishinta on 7 euroa, siis työvoima, raaka-aineet, rahtaaminen. Kun se tulee kaupan hyllylle niin hinta on satasen. Kuka siitä hyötyy. Veikkaampa että valmistaja. Lähdempä tästä kiinaan tekemään tossuja.
- Alelöytöjä!
kaupassa 100 kirjoitti:
Niken tossujen kokonaishinta on 7 euroa, siis työvoima, raaka-aineet, rahtaaminen. Kun se tulee kaupan hyllylle niin hinta on satasen. Kuka siitä hyötyy. Veikkaampa että valmistaja. Lähdempä tästä kiinaan tekemään tossuja.
Mä en kertakaikkiaan ymmärrä tuota huijausjuttua! Kaupoillahan on tarkoitus pitää asiakkaat tyytyväisinä, ja jos huijaamaan alkaa, niin aivan varma keino karkoittaa asiakkaat. Mä olen monta kertaa löytänyt ihania tuotteita alesta. Ja oli ihan sama tuote, jota himoitsin pari viikkoa aikaisemmin. Ja oli silloin paljon kalliimpi.
Eurot on nostaneet hintoja ihan kaikissa asioissa. Mä olen unohtanut jo markat, turhaa vöyhötystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211