Otsikossahan se.. minulla 3 päevä heinäkuuta. :P
Milloin teillä on synttärit?
28
3961
Vastaukset
mulla o 1.7.
- rapurouva
Tulloopi vielä paremmalla puolella kolmeakymmentä taas vuosi lissää 11.7. :)
mutta tänäänhä sulla o synttärit ONNEKSI OLKOON (itte juhlin 10 päivää eilen lopetin "synttärijuhlst") että pistäs paremmaksi ;)
- mullapa
tulla törräyttellöö lissee vuosija viijes päevä;)
- niinhä se
tekköö miullaki...siis viijes päevä;op
- aikainen rapu
perjantaina 23.6
- wa_
Tänään oli minulla :)
- Juhannus rapu
..synttärit
- On tänään
synttärit! :)
- Jenkkirapu
USA:n kans täs on vanhennuttu "käsi kädes" Eli huomenna täyttyy tasaluku!!!
- -Jokke-
on synttärit 30.6
- -monza-
Mulla synttärit 12.7 ja kovasti odotan et pääsis niitä juhlimaan!!onko muita ko. päivänä syntyneitä?
- HEINIS78
MULLA SYNTTÄRIT MYÖS HEINÄKUUN 3.PVÄ JA VUONNA 78 OLEN SYNTYNYT.
- syntynyt
20.7, akkain viikolla. ja molemmat nimpparit vielä lähipäivinä.
- lothos
Mulla synttärit 22.7
- JenniNennin
Tuli 18 vuotta täyteen \o/
- Kahelinaikkonen
ja 25vee... aarg
- rapunen
itselläni 4.7. Veljelläni, joka myöskin on rapu 14.7.
- Rapua
ainakaan jolla olis nimipäivä ja syntymäpäivä samana pvänä kun mulla eli 19.07 mutta vanhemmat sanoneet että nimen valinta ratkaistiin sovussa siten ja tytyväinen olen nimeeni:)
- -Piitu77-
Rapua kirjoitti:
ainakaan jolla olis nimipäivä ja syntymäpäivä samana pvänä kun mulla eli 19.07 mutta vanhemmat sanoneet että nimen valinta ratkaistiin sovussa siten ja tytyväinen olen nimeeni:)
Mulla on 9.7 syntsät... Harmi ku en syntyny kahta päivää aiemmin olis ollu 7.7.77
- rapurapurallaa
Ei muuta kun juhlitaan rankasti..
- Ceesku
15.7.
- kenellään
18.7?? (-79)
- Cancer-63
päivä..
- Anonyymi
12.7.-80 olen syntynyt. Tänä vuonna tulee 40 vuotta täyteen.
- Anonyymi
Millon onmun?
- Anonyymi
Mul on 9.4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2021774- 981455
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70930
- 250886