Löytyyhän smartista pitäville muitakin makuja.
Smart-tupakka on ainakin edellista marlboroon verrattuna.
Itse poltan punaista.
8
5516
Vastaukset
- Spaddu
Smart on Smart, mutta Marlboro on tukakoitten Mersu. Siis brändi vastaa Mersua, vaikka Smartin auto kuuluukin Daimler-Chrysler-konserniin. Mallu on imagoltaan parempi.
- L´ämäri
Tosimiesten tupakka on tietysti Ladamiesten lujalaatuinen ja väkevä punainen L&M.
Seuraavana tuleekin smart, tuo liikkuva tupakkamerkki. Marlboro ei kuulukaan tähän joukkoon ollenkaan,koska se on hienohelmojen ja kermaperseiden savuke, joka tumpataan jo puolessa välissa ja jatketaan matkaa nenä pystyssä. - Spaddu
L´ämäri kirjoitti:
Tosimiesten tupakka on tietysti Ladamiesten lujalaatuinen ja väkevä punainen L&M.
Seuraavana tuleekin smart, tuo liikkuva tupakkamerkki. Marlboro ei kuulukaan tähän joukkoon ollenkaan,koska se on hienohelmojen ja kermaperseiden savuke, joka tumpataan jo puolessa välissa ja jatketaan matkaa nenä pystyssä.Venäjällä ladamiehet polttaa Pjotria ja Parlamentia. Tai ehkä sitten sopii paremmin vielä että ajetaan Volgalla.
- vihreetä smartia, näppisätkiä
tietenkin!
- äijä55
määki vedin intissä kessua joo.
vetelin sillee poskareita vaa - sotilasurasi nousi
äijä55 kirjoitti:
määki vedin intissä kessua joo.
vetelin sillee poskareita vaapystyyn ja jouduit sivariin, aijai.
- Spaddu
On tuo kyllä tyylikkäämpi kuin smart.
http://www.acigarettes24.com/images/marlboro_100.gif- L&M
Mikään ei oo niin paskan makusta kuin punanen Smart hellepäivänä. Joskus tuollaisena erehdyksen hetkenä jopa kyseenalaistin koko tupakoinnin mielekkyyden.. Siitähän lähetään, että marlboro on arvostettu brändi, mutta L&M tekee silti parempaa tupakkaa. full flavor!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512