Noniin, eli, mä haluaisin tietää, että missä paikoissa, ja millä tavalla... Silleen lähinnä tarkotan, että yritättekö tehä sitä salaisesti, vai niin, että joku näkisi, niin masturboite???
Mua kiihottaa kauheasti ajatus siitä, että joku masturboisi mun nähden jossain yleisellä paikalla... Joten voitteko kertoa, ikänne, missä te sitä teette, ja about: mihin aikaan päivästä... Ja kuinka usein...
Mäkin oon harkinnu sitä... Ja haluisin tehä... Mutta kaipaisin paljon vinkkejä siihen... Lähinnä missä on hyvä paikka tehä sitä... Kun olen miespuoelinen, ni se on vähän hankalampaa...
Jos ette halua kertoa sitä julkisesti, niin kertokaa ihmeessä luottamuksellisesti, etten kerro viestejänne eteenpäin se minulle! Voitte lähettää sähköpostia minulle osoitteeseen: [email protected]
Odotan vastauksia innolla!
Masturbointia yleisillä paikoilla!!!
17
5913
Vastaukset 17
- mabi
Itse olen harrastanut paljonkin noita "julkisia" paikkoja. Olen tehnyt sen esim. uimahallin suikussa ja pukukopissa,terkkarilla,julkisissa vessoissa,junassa,uimarannalla espanjassa,riparilla,kavereilla,sukulaisilla,uimarannan pukukopissa,kirjastossa,metsässä,autossa parkkipaikalla yms yms...
- harrastaja
Parhaat vibat saan, kun vedän housut kinttuun ja alan tumputtaa poliisi aseman edessä. Suosittelen kaikille.
- 2. harrastaja
harrastaja kirjoitti:
Parhaat vibat saan, kun vedän housut kinttuun ja alan tumputtaa poliisi aseman edessä. Suosittelen kaikille.
Olen 24v mies. Helppo ja äärimmäisen kiihottava paikka, jossa voi maksimoida katselijoiden määrän: masturboi autotien varrella.
Itse runkkaan julkisilla paikoilla jos siihen tulee tilaisuus. Päivällä se on tietysti hankalampaa, kun on paljon ihmisiä... Minua kiihottaa nimen omaan se, että joku näkisi. En kuitenkaan halua joutua ikävyyksiin, joten pyrin siihen, että katsojia on mahdollisimman vähän. Kaikkein parasta on, jos vain yksi nainen (tai miel. teinityttö) näkee. Ilta-aika ja yö, etenkin aamuyö ovat oivia aikoja. Aamuyöllä voi kulkea vaikka keskellä kaupunkia kalu kädessä ja runkata, eikä kovin moni näe.
Autotien vieressä voi seistä runkkaamassa esim illalla ja katsella ohi ajavien hämmästyneitä ilmeitä. Nuoret naiskuskit ovat namia. Kaikkein parasta on, jos laukeaa juuri kun joku ajaa hitaasti ohi. Paikka on siksikin hyvä, että karkuun pääsee luikkimaan jos tilanne sitä vaatii.
Muita paikkoja, joissa olen runkannut: bussin takapenkki, puolityhjä junanvaunu, metsä, bussipysäkki, ravintoloiden vessat, kouluaikoina luokan perällä videota katsellessa sekä rehtorin kansliassa(!), lenkkipolku, uimakoppi, vaateliikkeen pukukoppi, työpaikka, naapurin vaatehuone, kavereilla ja sukulaisilla, saunassa miesten yleisellä vuorolla, kirkossa, rappukäytävässä, lasten keinussa leikkipaikalla, autossa neljän ruuhkassa liikennevaloissa, naisten vessa - jossa laukesin käsisaippuapurkkiin :) -, yläasteen liikuntatunnilla tyttöjen pukuhuoneessa haistellen tyttöjen pikkareita (ollessani itse 20v), järvessä "uidessani" bikinityttöjä katsellen, terveydenhoitajalla, hammaslääkärissä, parturissa, parvekkeella, ikkunassani pariskunnan katsellessa... muita en tähän hätään muista, mutta onhan noita ollut...
kertokaa muutkin kokemuksia - teak
2. harrastaja kirjoitti:
Olen 24v mies. Helppo ja äärimmäisen kiihottava paikka, jossa voi maksimoida katselijoiden määrän: masturboi autotien varrella.
Itse runkkaan julkisilla paikoilla jos siihen tulee tilaisuus. Päivällä se on tietysti hankalampaa, kun on paljon ihmisiä... Minua kiihottaa nimen omaan se, että joku näkisi. En kuitenkaan halua joutua ikävyyksiin, joten pyrin siihen, että katsojia on mahdollisimman vähän. Kaikkein parasta on, jos vain yksi nainen (tai miel. teinityttö) näkee. Ilta-aika ja yö, etenkin aamuyö ovat oivia aikoja. Aamuyöllä voi kulkea vaikka keskellä kaupunkia kalu kädessä ja runkata, eikä kovin moni näe.
Autotien vieressä voi seistä runkkaamassa esim illalla ja katsella ohi ajavien hämmästyneitä ilmeitä. Nuoret naiskuskit ovat namia. Kaikkein parasta on, jos laukeaa juuri kun joku ajaa hitaasti ohi. Paikka on siksikin hyvä, että karkuun pääsee luikkimaan jos tilanne sitä vaatii.
Muita paikkoja, joissa olen runkannut: bussin takapenkki, puolityhjä junanvaunu, metsä, bussipysäkki, ravintoloiden vessat, kouluaikoina luokan perällä videota katsellessa sekä rehtorin kansliassa(!), lenkkipolku, uimakoppi, vaateliikkeen pukukoppi, työpaikka, naapurin vaatehuone, kavereilla ja sukulaisilla, saunassa miesten yleisellä vuorolla, kirkossa, rappukäytävässä, lasten keinussa leikkipaikalla, autossa neljän ruuhkassa liikennevaloissa, naisten vessa - jossa laukesin käsisaippuapurkkiin :) -, yläasteen liikuntatunnilla tyttöjen pukuhuoneessa haistellen tyttöjen pikkareita (ollessani itse 20v), järvessä "uidessani" bikinityttöjä katsellen, terveydenhoitajalla, hammaslääkärissä, parturissa, parvekkeella, ikkunassani pariskunnan katsellessa... muita en tähän hätään muista, mutta onhan noita ollut...
kertokaa muutkin kokemuksiaVaikka et käyttäytyisi uhkaavasti, nuoria naisia inhottaa mulkunnäyttely - näin olen kuullut ja vakuuttunut siitä mitä kuulin. Jättäisitkö heidät siis rauhaan!
- nadja18
Minä satuin näkemään sinut - olit säälittävä!
- Someone
2. harrastaja kirjoitti:
kertokaa muutkin kokemuksiaOn sulla tosiaan paikkoja ollu=)
Pitkään oon jo miettiny mut en oo jaksanu kirjottaa tai kysyä keltään. Kun aina kysytään missä on masturboinu. Niin tarkoittaako se laukeamiseen asti, vai pelkästään nopeaa aktia, jota ei viedä loppuun asti?
Kysyn nyt sulta kun kokemusta tuntuu olevan;) - harrastaja
Someone kirjoitti:
On sulla tosiaan paikkoja ollu=)
Pitkään oon jo miettiny mut en oo jaksanu kirjottaa tai kysyä keltään. Kun aina kysytään missä on masturboinu. Niin tarkoittaako se laukeamiseen asti, vai pelkästään nopeaa aktia, jota ei viedä loppuun asti?
Kysyn nyt sulta kun kokemusta tuntuu olevan;)saakka jos vain ehdin. Joskus on poliisi ollut nopeampi ja olen sitten jatkanut putkassa. Makeet orkut kun saa vielä 100€ sakkoa itsensäpaljastelusta yleisillä paikoilla.
Noin on! - Someone
harrastaja kirjoitti:
saakka jos vain ehdin. Joskus on poliisi ollut nopeampi ja olen sitten jatkanut putkassa. Makeet orkut kun saa vielä 100€ sakkoa itsensäpaljastelusta yleisillä paikoilla.
Noin on!Lasketaankos se siten niihin "listoihin" mukaan jos ei ole ehtinyt loppuun asti. Tai ootko sinä vienyt asiasi loppuun asti kaikissa mainitsemissasi paikoissa=)
Sulle tuo homma näyttää olevan sydäntä lähellä jos putkassakin olet ollut;) Mutta noinhan sitä syntyy muistoja jos ei muuta=) - Jukkis
2. harrastaja kirjoitti:
kertokaa muutkin kokemuksiarunkata hammaslääkärissä? Istutko ja vedät käteen samaan aikaan kun hammaslääkäri porailee hampaitas? Varmaan odotushuoneessa....
- -R_16-wee-
nadja18 kirjoitti:
Minä satuin näkemään sinut - olit säälittävä!
Se ei ole mahdollista... Ainakaan vielä, koska en ole runkannut VIELÄ yleisellä paikalla, mutta aion kyllä!!!! =)
- lehteen
harrastaja kirjoitti:
saakka jos vain ehdin. Joskus on poliisi ollut nopeampi ja olen sitten jatkanut putkassa. Makeet orkut kun saa vielä 100€ sakkoa itsensäpaljastelusta yleisillä paikoilla.
Noin on!tuliko toi sun pidätys paikallisen lehen sivulle rötöksiin
- Anonyymi00012
^^^
- Anonyymi00013
Oot nyt 40?
- Anonyymi00014
Autossa parkkiksella missä käy muitakin miehiä. 67v. JKL
- Anonyymi00015UUSI
Kiihottaa tehdä niin ,et muut näkis
- Anonyymi00016UUSI
Niin kiihottaa. on nähnytkin
- Anonyymi00017UUSI
Itte runkkaan autossa parkkiksil ja levareilla. Ja julkisissa vessoissa. Käyn kusella pisuaarilla pakarat paljaana ja toisinaan vedän huoltsikoiden tai ostareiden vessoissa käteen. Miehet saa nähdä, lapset ei. Siitä olen tarkka. Naisista en ole kiinnostunut, joten niitäkäön varten en ala itseäni esittelemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412189Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236947Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152924- 78893
- 64881
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!38856- 111840
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581