Nai tyttöystävääsi takaapäin... tai rakstelkaa siten että mies on takana ja nainen nelinkontin... kun nainen on kiihottunut kovasti ja homma on jatkunut jonkin aikaa niin mainitse jonkin naisen nimi ja so että partnerisi on yhtä hyvä tai parempi tässä yhteydessä kuin ...joku yhteinen tuttu..entinen heilasi. ... ota kellosta aika...tosi mies pysyy sisällä vielä jopa 8 sekuntia...
Rodeo
5
2789
Vastaukset
- justus
voi vielä lisätä tosinopeen, ja yllättävän töötin kuivaan persereikään... kyllä lähtee:)
- ihmettelijä
..ehkä vähän tyhmä, mutta ihmettelin kovasti mihin tolla pyrittiin?? Voisko joku selventää..
- Anonyymi
Heittäkää hemmettiin se piipittäjä ja melkoinen kiimainen täti.
Ei nuorelle Idalle ole hyvää seuraa, eikä fiksulle Erinille.
"rukoilkaa"! - Anonyymi
Pano kirjailija inisee, että VIELÄ yksi yö ja
- Anonyymi
Meillä rodeota sanotaan sitä kun rouva istuu selkä vähän taivutettu taaksepäin, minun päällä penis sisällä ja hän ei saa liikuttaa lanteitaan. Alan hieromaan klittaa vibralla, pienellä teholla, ensin ei mitään vaan noin minuutin päästä alkaa olla vaikea pitää ahteria paikallaan vaan kiellän. Lanne alkaa pakosta heilumaan ja siinä vaiheessa rouva on tulessa, sitten ei enää kestä, alan naimaan rouvaa sydämmen pohjalta! M54
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071