VESIMIEHET SYDÄNTENMURSKAAJIA

raivostunut

vesimies on yksi eläinradan pelimies/nainen. Ensin flirttaillaan, puhutaan tulevasta suhteesta ja veskarin mielipiteet hyvästä suhteesta saa sukat pyörimään jalassa ja tuntemaan että vihdoin se oikea on löytynyt. Hetken aikaa kaikki on hyvin ja tunnet että olisit hänen ykkönen, mutta sitten huomaat että vesimies ei välitä tunteistasi ja hylkää sinut eikä häntä edes kiinnosta miltä toisesta tuntuu... Hän jatkaa matkaansa etsien toisia viattomia joiden sydämen yli hän talloo. Itse oon sortunut liian moneen ja aina on näin tapahtunut. Hus hus pysykää erossa musta!

ps. tämä koskee niin naisia kuin miehiä, minulla ja tuttavalla kokemusta molemmista.

26

5542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VesimiesN

      Eipä kyllä tosiaan pidä paikkaansa!
      Ihmiset on tietysti yksilöitä, mutta itestäni voisin sanoa että pohjimmiltani olen hyvinkin tunteellinen ja herkkä. En vain näytä sitä aina päälle päin. Minä ainakin tarkotan, mitä sanon. Suhtaudun vaan tunteisiin ja tuollaisiin suunnitelmiin monesti paskaa takkiin saaneena aika varauksella, ja jos en mitään suurempaa tunne niin pysyy turpakin kyllä rullalla..
      Jos toinen osapuoli arpoo ja jahkaa sanoistani huolimatta, eikä mitään tunnu tapahtuvan, nostan kytkintä välittömästi. Tämä voi olla kylmää käytöstä ja tietenkin olen voinut ymmärtää toisen väärin, mutta kyllä sekin vissiin tulee ilmi jos oikeasti jotain mahdollisuuksia on.. Enää ei vain huvita jäädä odottelemaan ja märisemään kenenkään perään. Ottaa jos on ottaakseen ja jos ei mene jakeluun niin se on kyynel...

      • woman!

        Itsekin oon tosi tunteellinen ja herkkä vaikkei sitä ehkä huomais, mutta kyllä se oma kultsi tulee sen huomaamaan.
        Enkä todellakaan rupea kusettamaan toiselle niin, että toinen tuntee olonsa ykköseksi jne. En todellakaan leiki toisen tunteilla vaan huomioin niitä! En rupea turhaan kusettamaan tulevaisuudesta jotain mikä ei tule ikinä tapahtumaan.
        Välillä tuntuu että mä olen se joka uhraa kaiken ja luulee olevansa toiselle ykkönen kuin se joka murskaa niitä sydämmiä.
        Mutta joo, äläpä sitten ota vesimiestä jos noin vituttaa.


      • vesimiesnainen
        woman! kirjoitti:

        Itsekin oon tosi tunteellinen ja herkkä vaikkei sitä ehkä huomais, mutta kyllä se oma kultsi tulee sen huomaamaan.
        Enkä todellakaan rupea kusettamaan toiselle niin, että toinen tuntee olonsa ykköseksi jne. En todellakaan leiki toisen tunteilla vaan huomioin niitä! En rupea turhaan kusettamaan tulevaisuudesta jotain mikä ei tule ikinä tapahtumaan.
        Välillä tuntuu että mä olen se joka uhraa kaiken ja luulee olevansa toiselle ykkönen kuin se joka murskaa niitä sydämmiä.
        Mutta joo, äläpä sitten ota vesimiestä jos noin vituttaa.

        oat tarkoituksella sydänten murskaajia. Vesimies ei oletettavasti osaa sillä tavalla taktikoida. Voivat kyllä pitää ihastusta jonkinlaisena tutkimuskohteena ja mahdollisuutena, mutta sitten voivat juosta pakoon ja nuoruudessaan olla loukkaavia. Tämä vain itsestäni. Sitten tulee vahvuus ja vastuuntunto. Leikkiminen kestää vajaat 5 min. eikä ole muuta kuin pelkkää flirttiä ja vitsiä jos on.


    • Samppa vaan

      Olen kyllä seurustellut, mutta en ole koskaan rakastanut yhtäkään niistä naisista. Hellinyt olen, puhunut yhteisestä tulevaisuudesta vaikka olen tiennyt ettei sitä ole ja ollut uskollinen. Kyllä ne suhteet ovat kestäneet jopa 4 vuotta ilman sen suurempia tunteita eikä ne naiset ole katuneet minun kanssa seurustelemista.
      Oonpahan vierestä katellut kuinka rakkaus pilaa monien elämää joten en anna sen pilata minun elämää. Näin olen päättänyt elää enkä ole lopettamassa.
      Nyt tietenkin luulet että leikin tunteilla, mutta otan ne huomioon. HAluan vain että on joku. Olenko tunteeton?

      • et ole ......!!!!

        Et todella ole tunteeton . Kohdallesi ehkä ei ole sattunut sitä oikeaa ... rakkaus ei tuhoa eikä pilaa kenenkään elämää . Syyt täytynee olle muissa asioissa . Kaikkien kanssa ei synkkaa yhteen ja usein sitä ei huomaa kuin ajan kuluessa .
        Kohdallesi ei ole todella sattunut ihmistä kun kerroit ettet ole koskaan rakastanut ketään , rakkaus ja hellyys yhdessä , mutta hellyys yksin oisko se kuin isä ja lapsi suhde tai vastaava . En löydä miten ilmaisisin asian .
        Jos rakastuu se on täydellistä ja se tulee säilymään sisällä aina .
        Se tunne ei katoa koskaan , mutta jos jostain syystä ero edessä , rakkaus tulee olemaan rinnassa ja usein muistaa ihmisen ja sen rakkauden . Aina kohtalo ei voi olla oikeudenmukainen , toinen otetaan pois liian aikaisin . Mutta rakkautta se jää ja lämpimät tunteet .


    • Wesinainen

      se taida ihan noinkaan mennä. En ainakaan itse ala ensimmäisenä yhteistä tulevaisuutta suunnittelemaan, paitsi ehkä jos tuntuu jo alusta alkaen synkkaavan tosi hyvin. Mutta kokemuksesta tiedän, että asiat voivat muuttua suhteen edetessä, ja kun huomaa, että ne asiat, mistä on suhteen alkupuolella puhuttu, eivät tule todennäköisesti ikinä toteutumaan, niin kyllähän siinä ajattelee useammankin kerran. Tuskin se vika on siinä vesimies-osapuolessa ihan yksistään. Mitä sellaista olet tehnyt tai et ole ollut valmis tekemään, että toisen on pitänyt nostaa kytkintä, niistä tulevaisuuden haaveista huolimatta? Olitko valmis myös tekemään jotakin puheitten ja haaveilujen sijaan?
      En minäkään jäisi vuosiksi odottelemaan, että koska alkaa tapahtua, koska mitään ei ehkä ikinä tule tapahtumaan, mitä on odotettu. Suhteessahan on kaksi osapuolta.
      Sitä voi huomata, että onkin erehtynyt toisen ihmisen suhteen, eikä jatkaminen kiinnosta monesti erittäin painavista syistä. Väärän ihmisen kanssa en haluaisi edetä liian pitkälle. Alkuvaiheessa kun kaikkea ei toisesta voi millään tietää eikä huomata.
      Jos minun tunteistani ei välitetä, miksi pitäisi välittää sen toisenkaan osapuolen tunteista.
      Ehkä kannattaisi myös katsoa peiliin, eikä syytellä veskaria, joka yleensä on rehellinen ja joka välittää toisen tunteista erittäin paljon. Ainakin minä. Silti on mennyt pieleen, enkä vikaa ota yksin itselleni. Tosiaankaan.

    • vesimiesnainen

      Myönnän sortuneeni itsekin moiseen flirttailuun ym.ja olen huomannut että on tyypillistä vesimiehille tuollainen käytös...
      Tosin poikkeuksiakin on.
      Vesimiehelle täytyy vain antaa aikaa ja osoittaa,että on kiinnostunut hänen tekemisistään.Ja liian mustasukkainen tai omistushaluinen ei missään nimessä saa olla!
      Sanoisin,että ymmärryksellä ja huumorintajulla vesimiehestä saa hänen huomaamattaan koulutettua oikein hellän,uskollisen,railakkaan ja todella ERILAISEN kumppanin,joka ei lähde omille teilleen. :)Niin,ja kaveripohjalta on hyvä aloittaa,kunhan muistaa jossain vaiheessa tehdä aikeensa hyvin selviksi,ettei tule väärinkäsityksiä...

      • Marielle82

        tuo pitää munkin kohdalla paikkansa.

        Oon kova flirttailemaan mutta tosi rehellinen ja luotettava, että leikki leikkinä. Jos toinen ottaa liian vakavasti ni sanon kyllä miten asia oikeesti on.

        Joo omistushalukammoinen olen. Kaikilla on kuitenkin oma elämä, jopa parisuhteessa. Koko ajan ei toisessa roikuta kiinni. Siltikin haluan vakavan ja pysyvän parisuhteen. Seurustelen toisen vesimiehen kans ja meillä on täydellinen yhteisymmärrys joka asiassa :)


      • Toivon Kipinä

        Miehet varsinkin tulkitsee vesimiesnaisen ystävällisyyden helposti väärin. Mulle on käynyt useammin kuin kerran, että olen pitänyt suhdetta vain ystävyytenä ja mies on jo melkein papin ja kirkon varannut!

        Siis kyseessä on ollut ihan seksittömät suhteet, mitä nyt pientä halailua ja sellaista on ehkä ollut. (Kai sitä saa ystävät halailla?) Yhtäkin opiskelukaveriani olin tapaillut kaverihengessä todella monta vuotta ja sitten paljastuikin, että pitkään suunnittelemamme interreili olikin hänen mielestään häämatka. Apua! Paljon mielipahaa ja välirikkohan näistä jutuista sitten seurasi. No,kyseessä on useimmiten olleet juurevat ja periaatteelliset maan merkit.

        Joka tapauksessa olen nyt aikuisemmalla iällä oppinut olemaan varovaisempi, enkä oikein edes uskalla hymyilläkään vastakkaisen sukupuolen edustajille - koskettelusta puhumattakaan - ellen ole itse todella ihastunut tai vastapuoli noin 10-vuotias tai nuorempi. Sitten sitä saa taas kuulla olevansa kylmäkiskoinen ja tunteeton ämmä...


      • Vesimiestytteli
        Toivon Kipinä kirjoitti:

        Miehet varsinkin tulkitsee vesimiesnaisen ystävällisyyden helposti väärin. Mulle on käynyt useammin kuin kerran, että olen pitänyt suhdetta vain ystävyytenä ja mies on jo melkein papin ja kirkon varannut!

        Siis kyseessä on ollut ihan seksittömät suhteet, mitä nyt pientä halailua ja sellaista on ehkä ollut. (Kai sitä saa ystävät halailla?) Yhtäkin opiskelukaveriani olin tapaillut kaverihengessä todella monta vuotta ja sitten paljastuikin, että pitkään suunnittelemamme interreili olikin hänen mielestään häämatka. Apua! Paljon mielipahaa ja välirikkohan näistä jutuista sitten seurasi. No,kyseessä on useimmiten olleet juurevat ja periaatteelliset maan merkit.

        Joka tapauksessa olen nyt aikuisemmalla iällä oppinut olemaan varovaisempi, enkä oikein edes uskalla hymyilläkään vastakkaisen sukupuolen edustajille - koskettelusta puhumattakaan - ellen ole itse todella ihastunut tai vastapuoli noin 10-vuotias tai nuorempi. Sitten sitä saa taas kuulla olevansa kylmäkiskoinen ja tunteeton ämmä...

        Minulla on myös samanlainen "ongelma" kuin sulla. Pidän uusiin ihmisiin tutustumisesta ja kavereiden kanssa jutustelusta.
        Yritän olla kuitenkin nykyään varovainen miespuolisissa kaverisuhteissa ja pidän itseäni hieman "syrjemmässä" varsinkin uusissa piireissä. Monesti on käynyt niin, että jätkä on alkanut pitämään mua hänelle varattuna. Välillä tuntuu siltä kuin muut tyttökaverini voivat vapaasti kaveerata ilman sitä pelkoa, että mies alkaisi ehdotella seurustelusuhdetta tai jotain muuta. Se jopa harmittaa joskus, sillä haluaisin saada myös hyvän miespuolisen kaverin ilman taka-ajatuksia...Monesti on tietenkin niin, että tyttökaverini ovatkin ns. iskureissulla ja minä muuten vaan hulluttelemassa mukana....


      • Marielle82
        Vesimiestytteli kirjoitti:

        Minulla on myös samanlainen "ongelma" kuin sulla. Pidän uusiin ihmisiin tutustumisesta ja kavereiden kanssa jutustelusta.
        Yritän olla kuitenkin nykyään varovainen miespuolisissa kaverisuhteissa ja pidän itseäni hieman "syrjemmässä" varsinkin uusissa piireissä. Monesti on käynyt niin, että jätkä on alkanut pitämään mua hänelle varattuna. Välillä tuntuu siltä kuin muut tyttökaverini voivat vapaasti kaveerata ilman sitä pelkoa, että mies alkaisi ehdotella seurustelusuhdetta tai jotain muuta. Se jopa harmittaa joskus, sillä haluaisin saada myös hyvän miespuolisen kaverin ilman taka-ajatuksia...Monesti on tietenkin niin, että tyttökaverini ovatkin ns. iskureissulla ja minä muuten vaan hulluttelemassa mukana....

        Ex miesystäväni kaverit melkein kaikki olivat minuun ihastuneet yhteen väliin ja koittivat iskeä. Aika vähän annoin herroille ihmisinä arvostusta sen jälkeen. Kavereiden emätiin ei todellakaan sekaannuta! En mielestäni antanut heidän mitenkään ymmärtää, että oisin kiinnostunu. Niissä piireissä en todellakaan flirttaillu kenenkään kans kun tiesin kokemuksesta, että miehet käsittää väärin.

        Kai me vesimiehet ollaan niin viehättävää sakkia ettei meistä voi olla erossa :D Oon antanu periksi pidättäytyä olemasta oma itteni. Kyllä mullekin on kaveruussuhteissa käyny köpelösti kun toinen on luullu juttua vakavaksi (vaikka oon painottanu useamman kerran että kyse on kaverisuhteesta, seurustelu EI KIINNOSTA)... on se vaan kumma mutta en jaksa välittää. Jos toisella on liikaa tunteita mua kohtaan ni pikku välimatka todellaki tekee hyvää että voi vähän ajatella asiaa ja järki palaa päähän.

        Ehkäpä se on sunkin kohdalla sit se, ettet hae mitään. Se kun yleensä vetää miehiä puoleensa kuin kärpäspaperi.


      • Marielle82 kirjoitti:

        Ex miesystäväni kaverit melkein kaikki olivat minuun ihastuneet yhteen väliin ja koittivat iskeä. Aika vähän annoin herroille ihmisinä arvostusta sen jälkeen. Kavereiden emätiin ei todellakaan sekaannuta! En mielestäni antanut heidän mitenkään ymmärtää, että oisin kiinnostunu. Niissä piireissä en todellakaan flirttaillu kenenkään kans kun tiesin kokemuksesta, että miehet käsittää väärin.

        Kai me vesimiehet ollaan niin viehättävää sakkia ettei meistä voi olla erossa :D Oon antanu periksi pidättäytyä olemasta oma itteni. Kyllä mullekin on kaveruussuhteissa käyny köpelösti kun toinen on luullu juttua vakavaksi (vaikka oon painottanu useamman kerran että kyse on kaverisuhteesta, seurustelu EI KIINNOSTA)... on se vaan kumma mutta en jaksa välittää. Jos toisella on liikaa tunteita mua kohtaan ni pikku välimatka todellaki tekee hyvää että voi vähän ajatella asiaa ja järki palaa päähän.

        Ehkäpä se on sunkin kohdalla sit se, ettet hae mitään. Se kun yleensä vetää miehiä puoleensa kuin kärpäspaperi.

        Ei,ei kuulosta yhtään enempää kuin minun kirjoittamalta. Joo,mulla on pirusti poikia/miehiä kavereina,mä itse olen enemmän sellaine "poikatyttö" ja niin edelleen,mutta sitä en ymmärrä miksi tuon ukon kaverit yrittää,tai ainakin itse tunnen niin,iskeä minua tai jotain sinne päin.Mun parhaat mieskaveritkin,jopa,ovat kertoneet mulle olevansa ihastuneet minuun.Noh,ei siinä auta muuta kuin selitellä tarinaa kaveruudesta yms....Plaah. No joo,olen pirun avoin,rehti ja suorapuheinen,en tykkää mistään pikku jutuista ja joo,kyllä voin lähteä sekunnin varoitus ajallla baariin,oli päällä minkänäköisiä vaatteita tahansa. Olisiko lie tämä tälläistä "akkamaisuuden" puutetta,kun ukkoa saa odottaa joskus kauemmin kuin minua??? No joo,kyl mä nyt aina tsekkaan itteni peilistä että naama näyttää suht hyvältä,mut muuta ei sit tarvitakkaa...Sidukka kainaloon ja autoon. Rehti ja reipas luonne näyttää purevan mieheen kuin mieheen,eikä siinä katsota ollaanko ukon taikka minun ystäviä vai ei!!! Joku on jopa tosissaan yrittänyt,vaikka tietää tasantarkkaan meidän suhteesta,lähinnä alkaa ahistamaan ja mietin itsekseni lojaalisuuden periaatteita....

        Onhan tuo lähinnä inhottavaa,mutta kyllä se imartelee myös pirusti. Ja ei,en suinkaan voi kieltää ettenkö kännipäissäni ole vähän turhankin ystävällinen ja avoin,jolloin joku voi tulkita viestini päin persettä.

        Juu,kyllä mä tykkään flirttailla ja antaa ymmärtää,mutta koskaan en ole ymmärtänyt antaa...:)


      • Marielle82
        eevuska kirjoitti:

        Ei,ei kuulosta yhtään enempää kuin minun kirjoittamalta. Joo,mulla on pirusti poikia/miehiä kavereina,mä itse olen enemmän sellaine "poikatyttö" ja niin edelleen,mutta sitä en ymmärrä miksi tuon ukon kaverit yrittää,tai ainakin itse tunnen niin,iskeä minua tai jotain sinne päin.Mun parhaat mieskaveritkin,jopa,ovat kertoneet mulle olevansa ihastuneet minuun.Noh,ei siinä auta muuta kuin selitellä tarinaa kaveruudesta yms....Plaah. No joo,olen pirun avoin,rehti ja suorapuheinen,en tykkää mistään pikku jutuista ja joo,kyllä voin lähteä sekunnin varoitus ajallla baariin,oli päällä minkänäköisiä vaatteita tahansa. Olisiko lie tämä tälläistä "akkamaisuuden" puutetta,kun ukkoa saa odottaa joskus kauemmin kuin minua??? No joo,kyl mä nyt aina tsekkaan itteni peilistä että naama näyttää suht hyvältä,mut muuta ei sit tarvitakkaa...Sidukka kainaloon ja autoon. Rehti ja reipas luonne näyttää purevan mieheen kuin mieheen,eikä siinä katsota ollaanko ukon taikka minun ystäviä vai ei!!! Joku on jopa tosissaan yrittänyt,vaikka tietää tasantarkkaan meidän suhteesta,lähinnä alkaa ahistamaan ja mietin itsekseni lojaalisuuden periaatteita....

        Onhan tuo lähinnä inhottavaa,mutta kyllä se imartelee myös pirusti. Ja ei,en suinkaan voi kieltää ettenkö kännipäissäni ole vähän turhankin ystävällinen ja avoin,jolloin joku voi tulkita viestini päin persettä.

        Juu,kyllä mä tykkään flirttailla ja antaa ymmärtää,mutta koskaan en ole ymmärtänyt antaa...:)

        Just nämä.

        "kyllä voin lähteä sekunnin varoitus ajallla baariin,oli päällä minkänäköisiä vaatteita tahansa." Mun kohdalla tämä koskee myös extempore viikonloppureissuja. Kekkasen vaan että hei tuolla ois kiva käydä ja jos seuraa löytyy ni kassiin tavarat ja menoksi :)

        "No joo,kyl mä nyt aina tsekkaan itteni peilistä että naama näyttää suht hyvältä,mut muuta ei sit tarvitakkaa...Sidukka kainaloon ja autoon." Jep jep, nämä ns juhlintareissut on kans aika extempore ja sillon myös hauskimpia :D


    • skrpN35

      Onko vesimies koskaan tehnyt tuota juttua jonkun toisen naisen vuoksi? Mun vesimies ainakin oli työnarkomaani ja tämä piirre tappoi kaiken meiden väliltä. Sellaisia tunnevammaisia ovat ja siksi tunteelliset merkit tai yleensäkin naiset eivät ymmärrä tätä miestä.

      • Marielle82

        :) Ymmärrän miltä susta tuntuu. Ite oon seurustellu skorpioni- miehen kans menneisyydessä ja kyllä hän mulle monesti sanoi, että oon "kylmä". Työnarkomaani oon ollu aina. Enkä kauheasti lässytä tunteista. Puhun kyllä mutta ei siirappia mulle kiitos! tai ehkäpä, mutta pieninä annoksina.

        Nyt seurustelen vesimies- miehen kans ja meillä vallitsee kaikesta yhteisymmärrys. Hän on hyvin tunteellinen ihminen ja jatkuvasti osoittaa mua kohtaan miten paljon välittää, mutta antaa myös sen tilan eikä ala vaatimaan yhtään mitään. Samat vapaudet annan myös hänelle. Ja ihme ja kumma! Oon alkanu tykkäämään nyt osoittaa tunteita avoimesti missä vain, enkä jää mieluummin töihin ku mee kotiin oman kullan luo.

        Kai vesimiehille (sekä miehille että naisille) pitää antaa tiettyjä vapauksia ja tilaa miettiä ja osoittaa ne tunteet sillon ku siltä tuntuu. Vaatimallahan ei vesimieheltä saa yhtään mitään. En sano että SINÄ oisit liikaa vaatinu, mutta se mun skorppari-ex vaati huomiota koko ajan, joka kävi hermoille :) Ihmiset on tietenki erilaisia, olivatpa samassa horoskoopissa tai eivät.


    • DitaVonBlonde

      ku et mitää tunnu tietävän...
      et voi yleistää että me kaikki olisimme täysin idiootteja ja itsekkäitä ihmisiä.
      Olen vesimiesnainen, toisinaan kyllä flirttailen vaan ilokseni, mut en silti lupaile turhia...
      elän suhteessä ja olen uskollinen.
      Enkä ole ainoa uskollinen ja suhteessä elävä vesimies, usko pois.
      Kiitos kuitenkin kun sanoit sydäntenmurskaajaksi, otan sen posiiivisena kohteliaisuutena :)

      • Vesimies -61

        :) Elämän varrella tulee kokemuksia.Erilaisia.


    • tääl

      ajattelevat vaan omaa etuaan..

    • VeskariN

      Olen suhteissa ja tunteissa yleensä, melkoinen peluri. Tiedän sen itsekin. Suhteen alussa olen aivan hullaantunut, suorastaan palvon maata toisen jalkojen alla. Sitten alkaa seestymis vaihe. En ole enää niin kiinni toisessa, kylmempi. Sitten jo alkaakin pettäminen. Ikävä kyllä. Muutaman vuoden päästä jätän. Ja missään ei tunnu vaikka toinen kuinka kärsisi ja pyytäisi takaisin. Monta suhdetta on mennyt tällä samalla kaavalla. Olen kylmä ja kauhea ihminen. Tiedän.

    • Sitoutuminen,uh!!! En itse käytä sanaa seurustella tai poikaystävä. Mä vaan hengaan ja mies on mun kaveri tai ukko,josta puhun. Hänen oikeaa nimeäkään harvoin mainitsen,kun hänestä puhun.

    • Vesimiesnainen

      En oikein usko, siihen että 12. osa ihmisistä olisi sydäntenmurskaajia. Kyllä sen hallitsevat yhtä hyvin muutkin horoskooppimerkit, jos ovat sitä sorttia. Itse olen vesimiesnainen ja erittäin herkästi ihmisiin kiintyvä enkä ainakaan tahallani ole koskaan kenenkään sydäntä halunnut murskata ja jos niin on käynyt, niin en ainakaan ole ilman tuskaa itsekään jatkanut eteenpäin. Aina ei vain voi vastata kaikkien tunteisiin. Vesimies on ehkä aika tunteikas ja odottaa rakkaudelta paljon, aivan tavallinen tarina ei ainakaan itseäni ole koskaan tyydyttänyt. Rakkauden kohteessa pitää olla melkein kaikki mitä oma sydän ja sielu tarvitsee. Uskon ikuiseen rakkauteen ja siihen että jokaiselle on täällä maan päällä oma toinen puolisko, sielunveli tai -sisko, mutta vain harva sen koskaan kohtaa. Ja kun kohtaa, sydän tietää sen heti kun henkilön näkee. Ei tarvitse sanaakaan olla lausuttu eikä edes katse ole vielä kohdannut. Sen vain tietää kun ihmisen ensi kerran näkee.

    • KalaOona

      Olen Kalat aurinkomerkiltäni, mutta Venus on vahvasti Vesimiehen aluetta.. Olen huomannut olevani sitoutumiskammoinen, haluan olla vapaa, en halua että minut peitetään mustasukkaisuudenverholla.. Minulla eivät ole suhteet loppuun asti kestäneet, eivät ystävyyssuhteetkaan. Sitä jotenkin "kyllästyy", toisen piirteisiin, jotka luulivat olevan tosi, mutta niiden haihduttua ihminen alkaa vaikuttamaan kaukaiselta, mutta siitä ei puhuta toiselle. Tuo on väärin etteivät Veskarit osaa kertoa miksi näin toimivat, tai se etteivät kerro toiselle heti kun ovat oivaltaneet että vika on hänen mielestään toisessa vaan alistuvat pelolle ja toimimattomalle suhteelle. Nykyään kun olen puntaroinut suhdetta ja huomaan sen tuomituksi, sanon siitä toiselle, toinen ei sitä ymmärrä ja sitten mun on pakko heittää välinpitämättömyys-vaihde päälle. Jos ei hyvällä, sitten pahalla. En aio kitua suhteessa jolla ei ole päämäärää.

    • uusifani

      hei vaan, olipa raju yleistys. Kaikissa merkeissä on pelaajia, säätäjiä, pukkeja, huoria yms. Vesimiehenä olen kyllä kokenut täysin päinvastaista että myös minun elämälläni ja tunteillani on leikitty törkeästi, käytetty hyväksi, tuhottu työuraa, tahrattu mainetta ja tämä on sitä elämän huonoa tuuria että vaan törmää paskoihin ihmisiin, eikä se oo horoskoopeista kiinni. Maineen tahraaminen ja mustamaalaaminen vaan ovat niin rajattomia (eli kateuden työ), vaikka kuinka yrittäisi toimia oikein niin rajat ne on myös vesimiehen tunteilla ja ennakkoluulottomuudella eikä kaikkia tekoja voi suvaita. Kaipa sitä kuka tahansa suuttuisi jos elämääsi tuhottaisiin tahallaan, poissulkeminen on silloin ainoa keinoa. Ihmissuhteissa kun on aina kaksi että haepa myös vikaa itsestäsi, rajat ne on myös vesimiehen tunteilla ja arvoilla.

      • neitsyessäkin

        Oikeastaan tuossa tulikin kokonaisuudessaan veskarin sielu. Ei näe vikaa itsessään vaan syy on aina toisen. Tuli dejavuu tunne: Se pilas mun elämän.


      • uusifaniuusifani
        neitsyessäkin kirjoitti:

        Oikeastaan tuossa tulikin kokonaisuudessaan veskarin sielu. Ei näe vikaa itsessään vaan syy on aina toisen. Tuli dejavuu tunne: Se pilas mun elämän.

        ei millään pahalla mutta en usko että jos joku "pilasi mun elämäni" olisi jotenkin horoskoopeista kiinni, - luulen että ihmiset vaan elävät elämäänsä ja tekevät virheitä, erityisesti ihmissuhteissa, kun vaan henkilökemiat eivät toimikaan tai ei vaan osata ihmissuhteita hoitaa. Olen katsellut näitä veskarihaukkumisia hieman huvittuneita enkä ole itseäni tunnistanut täältä. Mielestäni vesimiehenä olen saanut aina maksaa epäitsekkyydestä, uhrautumisesta ja uskollisuudesta ja siitä että ei ole tullut sellaista naista joka olisi agapen ansainnut. Onnea vaan elämässä, ei kannata antaa kooppien hallita omaa ajattelua.


    • .......

      Sanoit että olet sortunut useampaan veskariin,ne taitaa vetää sinua luokseen,heidän vaikea,salaperäinen ja haasteellinen luonne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe