KEPU taipui hyväksymään vakavissa vaikeuksissa sinnitteleville kunnille perälaudan, jonka perusteella kuntajakoa voidaan muuttaa vuoden 2009 alusta.
Tuloksen arvo tosin punnitaan siinä, pystyvätkö hallituspuolueet jatkossa ajamaan johdonmukaista uudistuslinjaa.
Mikäli hallituspuolueilla on tämänkin jälkeen erilaiset viestit kuntien tulevaisuudesta esimerkiksi eduskuntavaalikeskusteluissa, on puitelaki epäonnistunut.
Joka tapauksessa on aina hauskaa kun KEPUa viedään kuin litran mittaa. Tämä oli nöyryyttävä tappio Hannes "valehtelija" Manniselle.
:)))
KEPUa nöyrtyi kuntalakiuudistuksessa
5
292
Vastaukset 5
- khikihkhhiiii.-)
Onkos se puhuja Edward Salin tuttu Känälle.
Kepulaiset emännät eivät ole ensimmäisenä mielessä Känällä vaan naisen himon korvaa sosialismi!
khihihihihi:-)KEPUa on diminutiivi samaan tapaan kuin KEPUnen. KEPUa ei kuitenkaan ole mitenkään hellittelytermi kuten "kultanen".
KEPUa kuvaa puoluetta, joka PETTÄÄ AINA!- Tanja vai Paula?
Känä kirjoitti:
KEPUa on diminutiivi samaan tapaan kuin KEPUnen. KEPUa ei kuitenkaan ole mitenkään hellittelytermi kuten "kultanen".
KEPUa kuvaa puoluetta, joka PETTÄÄ AINA!Äläs ny Känä!
Ei Paula tai Tanja ole sua pettänyt. Ne on vaan ne omat kuvitelmasi. Etkä ole päässyt niitä "kullittelemaan". Etkä ikinä pääse.
Khikhikhi:-))))
- on ihanaa
kun näkee kuinka "Känää" tosissaan hatuttaa, niin minuakin tekisi "Känän" tilalla. Kokomustaa ei tiedetä olevankaan!
- ahti I
Ei nyt kuntalakia olla uudistamassa vaan kuntien ja valtion kustannusjakoa.
Juhannuksen jälkeen tilasi on vakavasti pahentunut. Jättäisit edes puolet avauksistasi pois. Jättäisit mieluummin ne kokonaan. Häpeän tunteesta nauttimisesi ei ole terve tuntemus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri531408- 88948
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44757Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40740Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus278696- 49569
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,191547" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied62528Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l110517- 43509