Heipparallaa! =)
Häät lähestyvät ja itselläkin alkaa jännitys kasvamaan. Olisinkin kysellyt viisaammilta, että tuleeko kaason ostaa jokin erityinen lahja hääparille? Vai voiko valita vain lahjalistasta omansa? Tattista!=)
Jotain erikoista lahjaksi kaasolta?
kaaso06
2
1814
Vastaukset
- Kaaso-06
itse ostin häälahjaksi jotain sellaista mitä ei ollut häälahjalistassa. Lahja on hyvin henkilökohtainen heille, mutta uskalsin ottaa riskin. Kuitenkin näissä häätohinoissa on niin tiiviisti ollut mukana, että halusin muistaa heitä erityisellä lahjalla.
Kaaso -06 - Flikka
Kaasolla ei ole mitään "perinteistä" vakiolahjaa (siis etiketti ei määrää että kaason pitäisi muistaa hääparia silkkilakanoillat tms).
Joten voit valit lahjasi lahjalistalta tai ostaa jotain minkä tiedät ilahduttavan hääparia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980