Pettävät leijonamiehet

fenixbird

Ihmettelen suuresti että olen joutunut törmäyskurssille varattujen leijonamiesten kanssa. On ollut jo kolme. Eka luvataan että joo ei täs nyt tiedä vaikka ero tulee, mutta hetken kuluttua ei ole aikomustakaan erota. Ja sit kauhee riita kun sanoo asiasta ettei halua tuhlata elämäänsä kakkosena. Ja sit terve ja hyvästi, koskaan ei edes moikata enää...

22

4688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jellonamiehellä

      olekin aina haaremi ympärillään ?
      Niinku varalla aina joku jos vaikka ero tulis.

      Huh...mitä porukkaa

      • Itse kokenut

        Avioliittomme kariutui leijonamieheni haaremin paljastuttua


    • niin makaat kuin petaat

      Leijonamieshän ei perhettään hylkää, kuningas kun on ei valtakuntaansa jätä. Älä enää sorru leijonamiehiin, äläkä muihinkaan varattuihin miehiin, ei tule kuin suruja itsellesi ja sen "leijonamiehen" läheisille. Missä kunnioitus parisuhdetta kohtaan kun pitää varattuja vaivoikseen ottaa??

      • kuin paljastut

        Niin eihän se perhettään hylkääkään, vaan leijonamies itse hylätään sen haaremin takia, jonka se itse hankkii.Luuletko että se sanoo heti,että mulla on perhe,eiköhän ne asiat paljastu myöhemmin jolloin kaikki on myöhäistä.Luulisi naisen nyt sen verran pystyvän luottamaan,ettei varatut hypi tyrkylle.


    • kuitenkin

      että on merkkien sekoituksesta kiinni käytös, esim. jos on neitsyttä, rapua yms. merkissä mukana, voi housut pysyä jalassa hieman tiukemmin. Itse tunnen leijonanaisia&miehiä ja kukaan heistä ei taatusti petä, vaikka huomiosta ja menosta muutoin nauttivatkin. Oma pesä ja oma kulta kaiken perusta, johon leijonan tassut tarraavat...

    • Leon

      Leijonamies pettää perhettään SALAA, muttei ole valmis jättämään perhettään vaikkei ole suhteessa onnellinen.

      Haluaa pitää kulisseja yllä, eli ei kestä näyttää muille että ei onnistu jossain, koska hän luulee todella olevansa kuningas miesten maailmassa.

      Naurettava heppu, jolla ei ole selkärankaa sisoa sanojensa takana.

    • Pixuz

      Leijona on melkoinen valehtelija. Teeskenteelee reilua.

      • HELVETISTI

        Olen avioissa leijonan kanssa.
        Pettänyt varmaan jo monta kertaa - kerran jäänyt kiinni ja tunnustanut.
        Kun olin viimeisilläni raskaana sain armaaltani elämäni ensimmäisen sukupuolitaudin.
        Eli sellainen kaikkien pitämä ja mukava jellona on. Eli täysi paska. Jos olisin aavistanut en olisi tikulla mokomaan paskaan koskenut!!!!!Ero tulee muutaman vuoden päästä, kun muksut isompia. Ihan varma asia.


      • ala toimia
        HELVETISTI kirjoitti:

        Olen avioissa leijonan kanssa.
        Pettänyt varmaan jo monta kertaa - kerran jäänyt kiinni ja tunnustanut.
        Kun olin viimeisilläni raskaana sain armaaltani elämäni ensimmäisen sukupuolitaudin.
        Eli sellainen kaikkien pitämä ja mukava jellona on. Eli täysi paska. Jos olisin aavistanut en olisi tikulla mokomaan paskaan koskenut!!!!!Ero tulee muutaman vuoden päästä, kun muksut isompia. Ihan varma asia.

        Toihan oli kuin kopio omasta elämästäni!!!!!
        Miksi haaskata omaa elämää moiseen? Varsinkin lasten takia? Itse tein sen virheen, että odotin lasten kasvua...hullua kärsimystä,helpommalla olisin päässyt lasten kanssa yksin!


    • McPuni

      Johan tuli tuubaa taas täyslaidallinen. Leijona on se joka pitää laumastaan huolta viimeiseen saakka!

      • lion girl

        Juu siitä naislaumastaan varsinkin.
        Tarkoittanet nyt leijonaemoa, joka huolehtii perheestään?


      • näi o
        lion girl kirjoitti:

        Juu siitä naislaumastaan varsinkin.
        Tarkoittanet nyt leijonaemoa, joka huolehtii perheestään?

        kaikki lukemani pitää 100% paikkansa, haaremia,pettämisiä,valehtelua ja kaikkia epärehellistä.Minä olen jo oppinut elämään asian kanssa, mutta jonain päivänä olen vahva ja katson vain eteenpäin ilman häntä ja siihen ei sitten enään kauniit sanat ja ruusut&sormukset auta!!!


      • tzemppiä
        näi o kirjoitti:

        kaikki lukemani pitää 100% paikkansa, haaremia,pettämisiä,valehtelua ja kaikkia epärehellistä.Minä olen jo oppinut elämään asian kanssa, mutta jonain päivänä olen vahva ja katson vain eteenpäin ilman häntä ja siihen ei sitten enään kauniit sanat ja ruusut&sormukset auta!!!

        Voimia sinulle ! Minä keräsin sitä 14 vuotta


      • leijona nainen
        tzemppiä kirjoitti:

        Voimia sinulle ! Minä keräsin sitä 14 vuotta

        Kuinka? leijona nainet pettävät samoin kuin miehet olen sen kokeillut ja etsinyt vain leijona naista ja on käynyt kaikki temput joten ei ole syytä täällä paukkuttaa leukojaan eiköhän ne halut ja himot ohjaa oli se horoskooppimerkki mikä tahansa lopettakaa hömpötys


      • faktaa kehiin
        leijona nainen kirjoitti:

        Kuinka? leijona nainet pettävät samoin kuin miehet olen sen kokeillut ja etsinyt vain leijona naista ja on käynyt kaikki temput joten ei ole syytä täällä paukkuttaa leukojaan eiköhän ne halut ja himot ohjaa oli se horoskooppimerkki mikä tahansa lopettakaa hömpötys

        Oma vikanne jos teitä petetään. Olette surkeita ilmestyksiä sängyssä ja luultavasti myös muutenkin. Pyöräytitte kakarat ja sen jälkeen olette tehneet sen klassisen päättelyvirheen: "Nyt kun mulla tuo mies jo on niin ei tarvitse enää huolehtia ulkoäöstä."

        Horoskoopilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Ette vain ole enää kiinnostavia ettekä seksikkäitä, PISTE. Ei ihme että teitä petetään.


      • piiri pieni pyörii
        faktaa kehiin kirjoitti:

        Oma vikanne jos teitä petetään. Olette surkeita ilmestyksiä sängyssä ja luultavasti myös muutenkin. Pyöräytitte kakarat ja sen jälkeen olette tehneet sen klassisen päättelyvirheen: "Nyt kun mulla tuo mies jo on niin ei tarvitse enää huolehtia ulkoäöstä."

        Horoskoopilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Ette vain ole enää kiinnostavia ettekä seksikkäitä, PISTE. Ei ihme että teitä petetään.

        Taidat olla tyypillinen leijonamies!?!
        Joka seurustelee näöllä,eikä sillä mitä löytyy korvien välistä.
        Tiesitkö,että ahneella on aika pask...nen loppu.
        Mutta sehän on sinun valintasi =)


      • -veskari-
        piiri pieni pyörii kirjoitti:

        Taidat olla tyypillinen leijonamies!?!
        Joka seurustelee näöllä,eikä sillä mitä löytyy korvien välistä.
        Tiesitkö,että ahneella on aika pask...nen loppu.
        Mutta sehän on sinun valintasi =)

        Itse olen veskari, vapaa, villi ja vallaton vailla mitään sen pysyvämpää. Olen jellonamiehen salarakas, ihana avoin suhde kestänyt jo pian 5 vuotta. Kotona hänellä odottelee konservatiivinen häränjössikkä, jolla ei ole pienintäkään aavistusta miehen haaremista. Minua jellona pitää kuin kukkaa kämmenellään, järjestää tapaamiset ja yhteiset romanttiset ulkomaanmatkat tuon tuosta. Mikäpäs siinä, ihanaa on! Puolisokseni en kuuna päivänä kyllä jellonaa ottaisi, rakastajattaria nimittäin riittää ikuisesti ja niillä on paremmat oltavat kuin puolisolla. Nautiskelen tästä suhteesta ja samalla omasta vapaudestani nyt vielä niin kauan kuin tätä onnea riittää.


      • HäRkÄ (N)
        faktaa kehiin kirjoitti:

        Oma vikanne jos teitä petetään. Olette surkeita ilmestyksiä sängyssä ja luultavasti myös muutenkin. Pyöräytitte kakarat ja sen jälkeen olette tehneet sen klassisen päättelyvirheen: "Nyt kun mulla tuo mies jo on niin ei tarvitse enää huolehtia ulkoäöstä."

        Horoskoopilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Ette vain ole enää kiinnostavia ettekä seksikkäitä, PISTE. Ei ihme että teitä petetään.

        xD Johan oli osuvasti sanottu. Mutta mitäpä tuota asiaa kiertelemään...Varmaan pitäs ottaa neuvosta vaariin ja pysyä aina "hehkeenä" :P


      • Nimetön

        kuule olette aivan oikeassa leijona merkki on täysin paska merkki. Kokemuksen rinta äänellä. satun itse olemaan Jellona! synttärit tänään. VM:56


      • sinulle vaan
        Nimetön kirjoitti:

        kuule olette aivan oikeassa leijona merkki on täysin paska merkki. Kokemuksen rinta äänellä. satun itse olemaan Jellona! synttärit tänään. VM:56

        ette te nyt niin paskoja ole...

        ainakaan toi mun yksi kaverini EI ole...


      • Nimetön
        sinulle vaan kirjoitti:

        ette te nyt niin paskoja ole...

        ainakaan toi mun yksi kaverini EI ole...

        Kiitos viestistäsi vaikka vasta nyt sen sainkin.Olit onnitellut Mua.Pike


    • että se kuuluu

      Leijonien luonteeseen, pitää vaimoa ja haaremia samalla. Mutta vaimoa ei jätetä kovinkaan helposti koska kulissit tärkeät. Harmi, että Leijonamiesten huonon itsetunnon takia näin toimivat, kavereina aivan loistavia :) Ja huomannut samaa käyttäytymistä myös nousu-ja kuuleijonilla. Mutta, jos yksikin Leijonamies löytyy joka ei näin tee, niin olispa kiva kuulla, että olisin väärässä..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe