Oikeassa polvessa tuntuu sille polvistuessa viiltävää kipua. Jos esim. aikoo sängylle nousta niin, että paino on oikealla polvella, siis polvistuu sille, tuntuu kuin puukkoa polven oikeassa alaosassa käännettäisiin. Seistessä tai lenkillä minkäänlaista kipua ei tunnu, mutta esim. kukkapenkin kitkeminen niin, että paino on polvilla, ei onnistu. Mistä ihmeestä mahtaa olla kyse? Vielä en ole lääkäriin mennyt, kun kipu ei normaalioloissa muuten häiritse. Eivät kai polvessa mahdollisesti olevat suonikohjut voi tuommoista kipua aiheuttaa? Lenkillä käymistä olen jatkanut pari kertaa viikossa, sillä siellä polvi ei vaivaa. Pitäisikö pitää taukoa?
Kipu polvistuessa
3
2518
Vastaukset
- Tinde
Chondromalacia patellae, eli siis suomennettuna polvilumpion rustopehmentymä tulis mulle ekana mieleen.. Yleisempää naisilla, syytä ei tiedetä..
Tähän löytyy konservatiivisia hoitotapoja ja ääritapauksia voidaan hoitaa kirurgisesti. Kyllä lekulla kannattaisi käydä..- Polvinen
Kiitos. Lääkäriaika jo varattu. Hyvää kesää!
- Tinde
Polvinen kirjoitti:
Kiitos. Lääkäriaika jo varattu. Hyvää kesää!
Samoin, hyvää kesää myös siulle!
Ja todella hyvä juttu, että lekuaika on jo varattu! Polvivaivojen kanssa on vähän turha odotella, vaan mie suosittelisin lekulle menoa saman tien. Ja jos polven kunto on yhtään tärkeää, niin suoraan osaavalle ortopedille.
Itellä on omat polvet kronannu jo aika lahjakkaasti ja ikää on vasta 18. 4 x leikattu oikea polvi, josta yks isohko ja nyt toisesta polvesta menny eturistiside ja ulompi sivuside tohjoks.. Mutta urheilu on vaarallista.
Tän jutun pointti oli se, että hakeutuu mahollisimman pian kunnon lääkärille, ite tein niin, mutta vakuutusyhtiö tunkee kapulaa rattaaseen..
Mutta siis tsemppiä sulle polves kanssa ja toivottavasti selviät säikähdyksellä ilman sen kummempaa diagnoosia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919