Oikeassa polvessa tuntuu sille polvistuessa viiltävää kipua. Jos esim. aikoo sängylle nousta niin, että paino on oikealla polvella, siis polvistuu sille, tuntuu kuin puukkoa polven oikeassa alaosassa käännettäisiin. Seistessä tai lenkillä minkäänlaista kipua ei tunnu, mutta esim. kukkapenkin kitkeminen niin, että paino on polvilla, ei onnistu. Mistä ihmeestä mahtaa olla kyse? Vielä en ole lääkäriin mennyt, kun kipu ei normaalioloissa muuten häiritse. Eivät kai polvessa mahdollisesti olevat suonikohjut voi tuommoista kipua aiheuttaa? Lenkillä käymistä olen jatkanut pari kertaa viikossa, sillä siellä polvi ei vaivaa. Pitäisikö pitää taukoa?
Kipu polvistuessa
3
2477
Vastaukset
- Tinde
Chondromalacia patellae, eli siis suomennettuna polvilumpion rustopehmentymä tulis mulle ekana mieleen.. Yleisempää naisilla, syytä ei tiedetä..
Tähän löytyy konservatiivisia hoitotapoja ja ääritapauksia voidaan hoitaa kirurgisesti. Kyllä lekulla kannattaisi käydä..- Polvinen
Kiitos. Lääkäriaika jo varattu. Hyvää kesää!
- Tinde
Polvinen kirjoitti:
Kiitos. Lääkäriaika jo varattu. Hyvää kesää!
Samoin, hyvää kesää myös siulle!
Ja todella hyvä juttu, että lekuaika on jo varattu! Polvivaivojen kanssa on vähän turha odotella, vaan mie suosittelisin lekulle menoa saman tien. Ja jos polven kunto on yhtään tärkeää, niin suoraan osaavalle ortopedille.
Itellä on omat polvet kronannu jo aika lahjakkaasti ja ikää on vasta 18. 4 x leikattu oikea polvi, josta yks isohko ja nyt toisesta polvesta menny eturistiside ja ulompi sivuside tohjoks.. Mutta urheilu on vaarallista.
Tän jutun pointti oli se, että hakeutuu mahollisimman pian kunnon lääkärille, ite tein niin, mutta vakuutusyhtiö tunkee kapulaa rattaaseen..
Mutta siis tsemppiä sulle polves kanssa ja toivottavasti selviät säikähdyksellä ilman sen kummempaa diagnoosia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740