moi! onko kellään suomen hevos tammaa mahdolisim helppo käsitellä ja osaava koulu ja estepuolella olen luotettava hoitaja vuokraaja.se olisi hyvä jos se oli jokin haluan opintojen takia hevonsen yläpitoon annetavaksi ilmaiseksi ja saat halea sen pois siloin kun tuntuu
he onko kelään yllä pitoon vastaan suomenhevos tamma mahdollisman osaava.
3
905
Vastaukset
Opettelehan kirjoittamaan ennen kuin kyselet mitään kopukkaa vuokralle...kukaan ei takuulla sulle vastaa kun tekstisi on niin epäselvää.
Lisäksi ehdottomasti yhteystiedot mukaan jos todella etsit ylläpitoon hevosta etkä mitään virtuaalihevosta.- böbö
joo olet ihan oikeassa! En hevostani tuonne antaisi minä ainakaan...
- anidaa
böbö kirjoitti:
joo olet ihan oikeassa! En hevostani tuonne antaisi minä ainakaan...
ylläpitoon en ainakaan antaisi ilmaiseksi. Ja et kertonut hevoskokemuksistasi, missä olet harrastanut. Ja enpä oikein tiiä minkä ikäinen olet ainakaan tuon kirjoituksen perusteella... Ilmaiseksi voisit saada jos joku tuntisi sinut ja tietäisi miten ratsastaisit, mutta ei nyt minkään netin kautta kukaan voi olla varmoja miten hyvä oikeasti olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954