Superystävällinen ja hienotunteinen veskarimies vei jalat tod. alta, on kuitenkin parisuhteessa ja sanoo että vain ajoitus mättää..... Onkohan vain kaunis tapa jättää tyttö (minut) vai puhuukohan totta? Tietää kyllä että olen kiinnostunut ja minä olen se aktiivinen osapuoli joka ottaa ensin yhteyttä mutta aina vastaa ja haluaa kuitenkin olla tekemisissä....
Miten veskarimiehen sydän viedään???
12
3496
Vastaukset
- Kalat-
...että vesimies poitsullasi on muita suunnitelmia jota hän haluaa toteuttaa. Ehkei hän halua satuttaa itseään, ei halua satuttaa sinua tai pelkää aloittaa suhdetta. Miten hänellä on entisten kanssa mennyt? Itse oma vesimies rakkaitteni kanssa aloittanut kaveri pohjalta. Oma nykyinen vesimiesmies kultani on se aktiivisempi osapuoli suhteessa ja on koko ajan vienyt tätä meidän juttua eteenpäin.Hän sai minut eroamaan entisestäni, keskittymään parempaan,tulevaan. Ehkä vesimiehet ovat mustasukkaisia, tai liian kylmiä..peitelläkseen herkkää sisällä olevaa sydäntään kovilta kouraisuilta. Oma vesimieheni oli pulassa silloin kun aloin pitämään hänestä, ja sain sillä ystävyydellä,avulla hänet itselleni. Vaikka hän olikin pitänyt minusta jo kauan ennenkin , kuin itse aloin huomata mitään. Kyllä teillä menee hyvin!Tsemppiä! Vesimiehestä kannattaa pitää kiinni!Rehdempää,kiltempää,idealistesempaa kumppania saa etsiä..kauan.
- oman suhteeni
ilman henkimaailman puuttumista peliin olisin pitänyt tyypin vaan kaverina tai tuttuna.
- vesimiesnainen
Vesimies voi rakastua vaikka 10 kertaa päivän aikana,joten ei kannata luottaa siihen,että päättäisi suhteensa toiseen(sinuun)rakastumisen takia...Sinuna antaisin suhteenne kehittyä vasta sitten,jos tämä vesimies tosiaan on jättänyt nykyisen suhteen taakseen.Muuten saattaa olla pitkä itku edessä...Kokemusta on...
- vesimiesN
Olen vesimies ja Rakastanut elämässäni kerran.(40v) ja ihastuminen ei ole noin tuuliviirimäistä kuin väität.Ihastuminen on harvinaista ja Rakastuminen hyvin,hyvin harvinaista.Ihmisiin voi tykästyä,viihtyä seurassa mutta ihastuminen onkin ihan eri juttu.
Ärsyttää tämä yleistys,että hohhoijaa. - vesimiesnainen
vesimiesN kirjoitti:
Olen vesimies ja Rakastanut elämässäni kerran.(40v) ja ihastuminen ei ole noin tuuliviirimäistä kuin väität.Ihastuminen on harvinaista ja Rakastuminen hyvin,hyvin harvinaista.Ihmisiin voi tykästyä,viihtyä seurassa mutta ihastuminen onkin ihan eri juttu.
Ärsyttää tämä yleistys,että hohhoijaa.olen rakastunut parin lyhyen jakson aikana lähes kaikkeen olevaiseen, mutta suurin osa ajasta kulkee ilman tunteiden paloa.
- rikkaus, mutta
vesimiesnainen kirjoitti:
olen rakastunut parin lyhyen jakson aikana lähes kaikkeen olevaiseen, mutta suurin osa ajasta kulkee ilman tunteiden paloa.
mitä vanhemmaksi tulen sitä kriittisemmäksi tottakai tulee kuten jokainen.
- tunteitaan ei osaa tappaa
Mulla on juuri sama tilanne kun sulla! Oon ihastunut seurustelevaan veskarimieheen ja hän tietää sen. Hän pelailee ja flirttailee kanssani ja tiedän hänen olevan ihastunut minuun. Kun pitäisi sitten tehdä se seuraava siirto, hän jäätyy eikä uskallakkaan.
Päätin jo, että unohdan hänet ja olen vaan kaveri, mutta kun itse en sitten ottanutkaan häneen yhteyttä, hän alkoi taas ottaa minuun. Selkeästi hän haluaa pitää minut "lähellään", mutta ei halua luopua nykyisestä tytöstään. Ärsyttävää vaan olla tämä "toinen nainen", kun on tosi hankalaa päästä tästä tilanteesta eroon. Luulen, että meilläkin on ajoitus vain väärä...- vaakanainen
Vesimiehen kanssa on samalainen kokemus. Tiedän että rakastaa minua on sen sanonutkin. Irti ei vaan päästä edellisestä suhteesta. Olen se toinen nainen. Hän haluaa elää päivänkerrallaan ei suunnitella mitään tulevaa. Tiedän että tilanne leviää käsiin koska tahansa.
- vaan
ootko hölmö,hänel voi olla monta rautaa tulessa
- vesimies minäkin
En lähde nyt yleistämään, kun en tiedä että olenko se vain minä vai kaikki vesimiehet. Mutta mutta, tuo kuvailemasi käytös osuu hyvin minuunkin vesimiehenä.
Minäkin saatan olla suhteessa, mutta ihastua silti toisiin. En kuitenkaan jätä asiaa sikseen vaan haluan pitää ihastuksiani (jotka ovat ihastuneita minuun)koukussa. Annan heidän ymmärtää mitä tunnen ja pikkuflirtillä ja sanoilla yritän pitää heidät itselläni. Kuitenkin samaan aikaan olen aivan rakastunut kumppaniini, eikä minulla ole aikomustakaan jättää häntä näiden ihastusten takia, jotka hiipuvat nopeasti. Ja usein vielä kun oma ihastukseni on kadonnut jatkan silti flirttiä pitääkseni heidät koukussani.
En tee sitä tahallani ja olen vasta vähän aikaa sitten tunnistanut itsessäni tämän piirteen. Enkä halua loukata sillä ketään, mutta alitajuntaisesti vain haalin itselleni jotain haaremin kaltaista.
Mutta, nyt kun olen tajunnut mitä teen olen yrittänyt päästä eroon tästä piirteestä.
Se olen kuitenkin vain minä, joten tämä "sinun" vesimiehesi saattaa olla kanssasi tosissaan. Jos olet valmis laittamaan sydämesi alttiiksi ja kokeilemaan vesimiehen aikeita niin go for it! Siitä voi lopulta kehkeytyä jotain todella kaunista!.. Ja sydän se yleensä tietää parhaiten, antaen hienoimmat kokemukset!:)- VesiNainen
Olen seurustellut nyt erään veskarimiehen kanssa noin pari vuotta ja olen huomannut, että hän käyttäytyy samanlailla kuin sinäkin. Se ei sinänsä haittaa, koska itsellänikin on vähän samanlaista taipumusta tuollaiseen. Ongelmana vain se, että hän on SE, joka on alkanut olemaan mustasukkainen ihailijoilleni (vaikka mielestäni en ole erityisesti heitä millään tavalla iskenyt...)
- maisaliisa
Hei rakastunut!
Kerroit vesimiehen vieneen jalat altasi. Ongelmana on vain se, että tuo vesimies sattuu olemaan varattu. Itse olen Vesimiehen hylkäämä vaimo. Vesimieheni lähti toisen matkaan kuvitellen löytäneensä elämänsä naisen. Omituista vain, että minä satuin olemaan hänelle hänen "elämänsä nainen" vain kolme vuotta sitten. Suurin tuntein menimme naimisiin vuosi sitten ja nyt tämä Vesimies jo haluaa avioeron. Ihan vaan neuvoksi. Älä anna itsesi retkahtaa varattuun. Tietäisitpä miten paljon se tuottaa tuskaa toisessa päässä Vesimiehen kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982