http://kotisivu.dnainternet.net/esa08/jumalallinen.html
Selkeitä matemaattisia todisteita siitä, miten Raamattu ei voi olla ihmisälyllä kirjoitettu. Raamattu on nimittäin ristiin rastiin täynnä uskomatonta koodikirjoitusta ja matemaattista kudelmaa.
Tätä ei ateisti selitä!
40
3373
Vastaukset
- T.I. Lasto
Tarkistatko YHTÄÄN näitä juttujasi ennen kuin heität ne korskeasti tänne listalle muka todisteena jostain jumalallisesta johdatuksesta?
Minä googlasin Ivan Paninin, minulle ennestään tuiki tuntemattoman nimen, ja kun karsin tuloksista ilmiselvästi uskonnolliset lähteet pois, niin kas vain mitä löytyikään: huru-ukko mikä huru-ukko.
Jos englanti taittuu niin tässä ote Wikipediasta: "However, outside reviews of his work cast much doubt on the value of his findings. A review of his work on the Gospel of Mark suggests that he freely picked and chose from various alternative readings of manuscripts, and that any patterns he claimed to have found were in fact his own creation."
Uskotko kaiken, mitä sinulle sanotaan, jos se pönkittää omaa maailmankuvaasi?- R.I.P.
Toiset pitävät auktoriteettinaan Raamattua, toiset Wikipediaa. Uskotko SINÄ kaiken, mikä tukee uskoasi? Ilmeisesti. Et taida tietää, että Wiki ei ole erehtymätön. Itse asiassa siellä on paljon virheitä ja suoranaista, tahallista propagandaa. Kuka tahansa voi Wikissä väittää mitä tahansa.
- T.I. Lasto
R.I.P. kirjoitti:
Toiset pitävät auktoriteettinaan Raamattua, toiset Wikipediaa. Uskotko SINÄ kaiken, mikä tukee uskoasi? Ilmeisesti. Et taida tietää, että Wiki ei ole erehtymätön. Itse asiassa siellä on paljon virheitä ja suoranaista, tahallista propagandaa. Kuka tahansa voi Wikissä väittää mitä tahansa.
Jos olisit lukenut kirjoitukseni kunnolla, huomaisit, että käytin Wikipediaa esimerkkinä siitä, että ei-uskonnollisesti värittynyt tieto tarjoaa ihan toisenlaisen totuuden kuin alkuperäisen kirjoittajan uskonnollinen propaganda. Minua kiinnostaisi tietää, vaivautuiko hän yhtään ottamaan selvää asiasta muuten kuin omista tarkoitushakuisista lähteistään.
Sen verran olen ehtinyt elämässäni opiskella, että ymmärrän termin "lähdekritiikki" merkityksen. Wikipedia ei varmasti ole erehtymätön, mutta on se tieteen kuvauksessa parempi lähde kuin Raamattu. Tieteellä kun on sellainen ominaisuus, että se tarvittaessa korjaa itseään tiedon lisääntyessä. Raamattu ei korjaa mitään, vaan siihen uskovat yrittävät korjata ympäröivää todellisuutta sopimaan Raamatun "totuuteen".
Surkuhupaisa esimerkki tästä on Suomi24:n Evoluutio ja kreationismi -palsta.
- plää plää
Mitä luulet. Käyttääkö jumala matematiikkaa? Matematiikka on kumminkin ihmisen määrittelemä..ei jumalan :o
- Nimetön
"Mitä luulet. Käyttääkö jumala matematiikkaa? Matematiikka on kumminkin ihmisen määrittelemä..ei jumalan"
Tuo on niin naurettava teksti että en viitsisi edes kommentoida mutta kommentoinpa nyt kumminkin.
Sanon vain pari asiaa. Sinä uskot että Jumalaa ei ole joten uskot että ihminen on luonut matematiikan. Minä uskon että Jumala on luonut ihmisen, matematiikan ja kaiken mitä on.
Puhut niin kuin se olis absoluuttinen totuus että ihminen on luonut matematiikan vaikka se perustuu vain omiin uskomuksiisi. Et todista sanomisillasi yhtään mitään. - yemanja
Nimetön kirjoitti:
"Mitä luulet. Käyttääkö jumala matematiikkaa? Matematiikka on kumminkin ihmisen määrittelemä..ei jumalan"
Tuo on niin naurettava teksti että en viitsisi edes kommentoida mutta kommentoinpa nyt kumminkin.
Sanon vain pari asiaa. Sinä uskot että Jumalaa ei ole joten uskot että ihminen on luonut matematiikan. Minä uskon että Jumala on luonut ihmisen, matematiikan ja kaiken mitä on.
Puhut niin kuin se olis absoluuttinen totuus että ihminen on luonut matematiikan vaikka se perustuu vain omiin uskomuksiisi. Et todista sanomisillasi yhtään mitään.Olisit sitten kuule ihan vaan jättänyt kommentoimatta.. Syytät viestin kirjoittajaa siitä, että hän muka pitää uskomaansa absoluuttisena totuutena. Ja sitten kuitenkin syyllistyt itse samaan, joten täytyy vaan ihmetellä, minkä takia noin riehaannuit..? Otappa nyt ihan rauhallisesti vaan, eläkä ryhdy toisen kirjoituksia heti naurettavana pitämään, sillä hänhän vain heitti ilmoille asiallisen kysymyksen. Tällä palstalla kyllä törmää kaikenlaiseen naurettavaankin, joten kohdista vain kritiikkisi niihin.
Nimetön kirjoitti:
Puhut niin kuin se olis absoluuttinen totuus että ihminen on luonut matematiikan vaikka se perustuu vain omiin uskomuksiisi. Et todista sanomisillasi yhtään mitään.Sinä taas puhut niinkuin Jumala olisi luonut matematiikan, vaikka se perustuu vain omiin uskomuksiisi. Yhtä vähän sinun sanomisesi todistaa yhtään mitään.
Pata kattilaa soimaa jne...
Tiedätkö mitä mieltä minä olen? Minusta absoluuttista totuutta ei tiedä meistä kukaan. Me olemme jokainen vain uskomme varassa. Eikä yksikään ole toista oikeampi.
- ope
on kaiken kaikkiaan 300.000 kirjainmerkkiä ja niistä voi ristiin rastiin muodostaa lukemattoman määrän eri sanayhdistelmiä, joista voi valita itselleen sopivan. Jos sellainen ei heti löydy niin varmasti pian. Mahdollisuuksia on niin paljon. Kuten joku on sanonut: tämä on hyvin kätevä tapa ennustaa menneisyyttä.
- plää plää
"tämä on hyvin kätevä tapa ennustaa menneisyyttä."
Jotenkin tuntuu, että jumalaan uskojat on ainoita, jotka pitävät muutaman tuhannen vuoden takaisia filosofeja tyhminä. - plää plää
plää plää kirjoitti:
"tämä on hyvin kätevä tapa ennustaa menneisyyttä."
Jotenkin tuntuu, että jumalaan uskojat on ainoita, jotka pitävät muutaman tuhannen vuoden takaisia filosofeja tyhminä.Tai niitä, jotka raamattua "päivittävät"...
- Poppamiestenraati
plää plää kirjoitti:
Tai niitä, jotka raamattua "päivittävät"...
Raamattua päivittävät? Ehei.. ei siitä muuteta sanaakaan xD Tulkinta voisi olla toinen... niinkuin onkin.. mutta ei sun tartte kuin mennä hetkeksi johkin raamattu lahkoon niin huomaat olevasi back in to Mediaval...
- Poppamiestenraati
Ihminen ei ole voinut luoda sellaista tekstiä...
Jo o.. todella hämärän rajamailla tuo opus onkin rakennettu. Oikea weirdos collection.
Anyway:Kabbala oli noilla juutalaisilla jokin numero / kirjain yhdistelmä ja ne näki raamatussaan just niitä juttuja mistä säkin horiset.
Mutta se on sama kuin näkisi muurahaiskeon vilinässä kasvoja ja hahmoja. Ei sen kummempaa.. sillä raamattu itsessäänkin on sekalainen kokoelma hömppää.. ja mm kauheesti on karsittu ihmisten tekosena.. jätetty aikakirjoja pois kun ei oo muka tarpeeks pyhää xD
Joten se siitä. Suosittelen Kaaosteorian tutkimista. :P
Ymmärrän että on mielenkiintoisempaa nähdä kaikessa persoonan kädenjälki kuin ottaa tilalle käsitys jonka mukaan kaikki olisi järjestäytynyt tällaiseksi sattumalta.
Ihminen peilaa paljon , itse asiassa kaiken omasta mieli maailmastaan. Siksi olisi lohdutavaa ajatella että jokin meidän kaltainen itsensä tiedostava äly olisi luonut maailmankaikkeuden.
Mutta ymmärräthän.. täällä on ollut paljon elämää ennen ihmistä. Ennen tiedostavaa älyä. Ei maailmankaikkeus tarvitse meidänkaltasiamme saatikka Jumalaa. Koita plz tajuta sekin.
Me käperrymme itsemme ympärille kun itse suhteessa maailmankaikkeuteen hukkuu johonkin.
Luoja ja muut henkiolennot on niin miellyttävä ajatella kaltaisiksemme joiden kanssa keskustella , mutta tässä on se minkä ateisti käsittää... tuskallinen viilto suoraan järjestä:Viesti etei niin voi todellakaan olla. Ei niin ihmeellistä sentään , että Luoja olisi.
Tuolloin ajateltiin milloin mitäkin elämän synty teoriaa.. mutta sekään ei todista senkummemmin mitään koska maailmankaikkeus on ääretön.
Kellumme kaikkeuden mukana ja jossain on lisää ja taas lisää... missään ei raja tule vastaan joten asiaa on vaikea hahmottaa.
Ihminen takertuu jumal oppeihin siksi kun se tuntuu niin miellyttävältä , ei siksi että se oppi pohjautuisi järjen varaan vaan se että se pohjautuu miellyttävään ajatukseen.
jossain jumal opeissa Jumala määritellään kaikella miellyttävällä.
Luokseen tuovalla.
Joka tapauksessa maanlapsonen ja maan matonen:Maailmankaikkeus toimii ja voi hyvin ilman mitään luoja vimaa joka olisi järjestys ja kaaos voimaa joka olisi paholainen...
Ei ole Taivasta , ei ole Helvettiä.
Kaikki ei ole näin simppeliä rakkaat uskikseni:Ei ole olemassa Vastavoimia... on olemassa paljon paljon muuta.- R.I.P.
Olet tosiaan lukenut liikaa kaaosteoriaa, sen verran kaoottisesti ajattelet. Selittelysi on puhdasta mutua ja oletusta. Matematiikka on puolestaan eksaktia tiedettä, ja raamattukoodi ja Paninin koodi on matematiikalla tutkittu.
- Poppamiestenraati
R.I.P. kirjoitti:
Olet tosiaan lukenut liikaa kaaosteoriaa, sen verran kaoottisesti ajattelet. Selittelysi on puhdasta mutua ja oletusta. Matematiikka on puolestaan eksaktia tiedettä, ja raamattukoodi ja Paninin koodi on matematiikalla tutkittu.
Niinpä koska uskot sellaseen.
Uskoisitko jos sanoisin että kielessä on tietynlaista matemaattisuutta? Varsinkin siinä kuinka kirjaimet asettuvat kohdalleen?
No valitsee malarikin värinsä kun maalaataulunsa.
Joka tapauksessa merkitävintähän on raamatun alkuperäis kieli. Se lienee hepreaa? Aikamoista nuolenpää sekamelskaa joten voit ihan hyvin nähdä vaikka egyptiläisen pyramidin seinällä matematiikkaasi. :)
Kirjasta on kreikkalais käännös ja sitten latinaksi ja... on se hauskaa puuhaa varmaan ollu kääntää moinen helahoito kieleltä toiselle.
Hulluja nuo roomalaiset! - plää plää
Poppamiestenraati kirjoitti:
Niinpä koska uskot sellaseen.
Uskoisitko jos sanoisin että kielessä on tietynlaista matemaattisuutta? Varsinkin siinä kuinka kirjaimet asettuvat kohdalleen?
No valitsee malarikin värinsä kun maalaataulunsa.
Joka tapauksessa merkitävintähän on raamatun alkuperäis kieli. Se lienee hepreaa? Aikamoista nuolenpää sekamelskaa joten voit ihan hyvin nähdä vaikka egyptiläisen pyramidin seinällä matematiikkaasi. :)
Kirjasta on kreikkalais käännös ja sitten latinaksi ja... on se hauskaa puuhaa varmaan ollu kääntää moinen helahoito kieleltä toiselle.
Hulluja nuo roomalaiset!"Joka tapauksessa merkitävintähän on raamatun alkuperäis kieli. Se lienee hepreaa? Aikamoista nuolenpää sekamelskaa joten voit ihan hyvin nähdä vaikka egyptiläisen pyramidin seinällä matematiikkaasi. :) "
Loistava :))
- Make
Tässä eräs fiksu uskova evankelista, Pasi Turunen puhuu kuinka hän on muuttanut mieltänsä raamattukoodien suhteen. Siis ennen hän uskoi niihin, mutta tutkittuaan asioita, muutti mielensä. Uskova hän toki silti on edelleen. Tässä linkki äänitallenteeseen:
http://www.patmos.fi/ram/rm/mp3/pt/PT_4786.mp3
Muita hyviä juttuja samalta henkilöltä:
http://www.patmos.fi/uskonpuolesta/miesja%E4%E4ni.htm
http://www.patmos.fi/uskonpuolesta/artikkeleita.htm
siunausta!
Make- R.I.P.
Valitettavasti ei kykene kuuntelemaan kun ei ole sopivaa ohjelmaa eikä voi sellaista ladata.
- hitchhiker
Olen tähän saakka luullut että elämän tarkoitus on 42. Olin väärässä, se onkin 7.
- äänestäjä
Älä unohda elämästäsi seksiä (6) ! 6 x 7 = 42
- Atte Ateisti
Muistuttaa kabbalaa. Tosin sen tutkimiseen pitää olla juutalainen rabbi tai Madonna.
Ja sekopäistä roskaa se on silti. - Atte Ateisti
Otapa vähän enemmän selvää ennen kuin väität mitään.
"bereshit bara elohim et ha-shamajim ve ha-aretz ve-ha-aretz haitaa tohu va-bohu"
Tai heprealaisin kirjaimin "brsyt br´ ´lohym ´t hsmym vh´rz vh´rz ´hyth thu vbhu"
Missä siinä ovat nuo seitsemät ja seitsemän kertaa seitsemät?
Vai millä "alkuperäiskielellä" Gospodin Panin kirjaa tutkikaan?
Kuten Kalle Päätalokin sanoi: "Seitsemän on valehtelijan luku".- Poppamiestenraati
Liftareiden oppaassa Galaksiin on maanpäällä suoritetussa ohjelmassa tarkoitus löytää vastaus elämään ja sen sellaiseen...
Vastaus oli 42.. mutta itse kysymys jäi hämärän peittoon... mikä voi olla 42?
no 7 kertaa 7.. ^^ - Poppamiestenraati
Ja voit alkaa kielitieteilemään vapaasti...
Mua ei himmeemmin heprea/latina/siansaksa kiinnosta. Lähinnä kiinnostaa millasella loogisella pohjalla on raamattu ja sen opit.
No huomasin ettei ole logiikan häivääkään ja lehmätkin lentävät joten :oot uneksija ^^
Dreamers book=Holy Bible
Loistavaa lisää näitä juttuja. Alkaa kirkosta meinaa porukka lähtemään ku näitä lukevat.
Parasta ateistista käännytystä tekevät nämä kahjut itse.- yemanja
Noh, ihminenhän tämän kaiken "ratkaisi", joten eiköhän se ole hyvinkin todennäköistä, että ihminen sen raamatun alunperin on kirjoittanut / keksinytkin.
- Ja siksi
...tarvitaan Jumala, joka kertoo mistä on kyse. Ihminen ei tiedä, että salama on sähköinen energiapurkaus vaan Jumala joutuu selittämään luomilleen typeryksille, että HÄN siellä ärjyy ja ärjyy vielä kovemmin, jos pipanat eivät mene polvilleen, palvo ja tottele HERRAA.
Herra on luonut muutaman fiksun yksilön, jolle Herra tarjoilee totuuksia salaperäisillä tavoilla. Herra mietti pitkään, että miten Hän luo nuo huippuyksilöt niin, että ne eivät vaikuta huippuyksilöiltä, mutta osaavat käyttää järkeään paremmin kuin loput laumasta. Herra keksi piilottaa salaisuuksia tekemiinsä teksteihin ja ne saisi auki vain kun jokin tietty huippuyksilö osaisi selvittää numeroilla tuon salaisuuden.
Mutta Herra ei halunut itse antaa valmiita tekstejä päätömälle ihmislammaslaumalleen ja siksi hän otti paria heppua korvista kiinni ja röyhtäisi pyhähengen heidän pääkoppaansa. Nämä Pyhän Röyhtäysyn täyttämät huippu-valitut-yksilöt sitten raapustivat HERRAN tekstin ylös, joka syntyi röyhtäisyhöyryistä uskishuippuyksilön päänupissa. Minusta tuossa on logiikkaa. Vaikka en silti kuvittele, että täysin käsittämätönkään teksti saisi sinut uskomaan (-;
- yemanja
Ja siksi kirjoitti:
...tarvitaan Jumala, joka kertoo mistä on kyse. Ihminen ei tiedä, että salama on sähköinen energiapurkaus vaan Jumala joutuu selittämään luomilleen typeryksille, että HÄN siellä ärjyy ja ärjyy vielä kovemmin, jos pipanat eivät mene polvilleen, palvo ja tottele HERRAA.
Herra on luonut muutaman fiksun yksilön, jolle Herra tarjoilee totuuksia salaperäisillä tavoilla. Herra mietti pitkään, että miten Hän luo nuo huippuyksilöt niin, että ne eivät vaikuta huippuyksilöiltä, mutta osaavat käyttää järkeään paremmin kuin loput laumasta. Herra keksi piilottaa salaisuuksia tekemiinsä teksteihin ja ne saisi auki vain kun jokin tietty huippuyksilö osaisi selvittää numeroilla tuon salaisuuden.
Mutta Herra ei halunut itse antaa valmiita tekstejä päätömälle ihmislammaslaumalleen ja siksi hän otti paria heppua korvista kiinni ja röyhtäisi pyhähengen heidän pääkoppaansa. Nämä Pyhän Röyhtäysyn täyttämät huippu-valitut-yksilöt sitten raapustivat HERRAN tekstin ylös, joka syntyi röyhtäisyhöyryistä uskishuippuyksilön päänupissa.Tää on kyllä eri hauska juttu :D
Ivan Paninin löytämät numerojutut ovat ateistille joko käsittämättömiä tai sitten ateisti uskoo johonkin ateistin mielestä järkevään selitykseen niistä. Edellisessäkin tapauksessa ateisti voi uskoa, että järkeävä selitys vielä löydetään. Lopputulos: järki ei johda väistämättä Jumalaan uskomiseen.
En ole riittävästi perehtynyt Ivan Paninin tuotoksiin, että voisin sanoa mitään täsmällistä, pelkästään arveluja, mutta tässäpä niitä:
A) Osa numerosarjoista voi olla tarkistuskoodia, joka esti juutalaisia Kirjoitusten kopioijia tekemästä kopiointivirheitä.
B) Numerokoodi ei vaikuta ennustettavalta, vaan Panin varioi sitä aina tarpeen mukaan. Esim. :
"Kolmessa ensimmäisessä sanassa on kirjaimia 2x7
ja neljässä viimeisessä sanassa on kirjaimia 2x7."
Mistään ei etukäteen voi tietää (=ennustaa) että mitkä sanat pitää laskea mukaan ja millä tavalla.
C) Heprean kielen tuntemus voisi auttaa arvoimaan, millä todennäköisyydellä tuon kaltaisia sarjoja esiintyy. Onhan tämäkin lause sattuman kannalta täysin epäuskottava, mutta silti se ei vakuuta kaikkia Jumalan hyvästä tahdosta ihmisiä kohtaan!
D) Kun Raamatusta haetaan jotain muuta kuin Jumalan armoa syntistä ihmistä kohtaan, sitä varmaankin myös löydetään. Ylpistymisen ja eksymyksen vaara on ilmeinen. Olen tavannut Raamatun numerologiaan perehtyneen ihmisen, joka antoi ymmärtää, etteivät muut, esim. sananjulistajat, käsitä Raamattua.
Kiva, että Jumala antaa sataa ja paistaa niin hurskaille kuin jumalattomillekin. Nauttikaamme Suomen kesästä iloisella mielellä (-;Ei näissä ole mitään järkeä. Matematiikka on niin kaunista, että aikansa kun pyörittää saa kyllä haluttuja tuloksia.
Tuossa alussa puhutaan alkukielestä. Osa evankeliumeista, jotka säilyneet eivät ole alkukielisiä vaan kopioita ja käännöksiä.
Taas tulee mieleeni jälleen kerran Nikean kirkolliskokous. Konstantinusko tuo jumala oli kun raamattua kasaan lyötiin.
Ensimmäisessä kappaleessa sanan EI jälkeen tulee 14 sanaa, jolloin vastaan tulee KYLLÄ. Huomiotavaa on että EI KYLLÄ=2 5=7
Kun laskee ensimmäisen kappaleen välimerkit yhteen tulee luku 3 ja kahdesta viimeisestä vain pisteet 2 2 saadaan taas luku 7
Jumalako kirjoittelee mun juttuja kun en tätä itse suunnitellut ja silti tuo 7 sieltä hyppii. Pelottavaa- : D
JuudasPastori kirjoitti:
Ei näissä ole mitään järkeä. Matematiikka on niin kaunista, että aikansa kun pyörittää saa kyllä haluttuja tuloksia.
Tuossa alussa puhutaan alkukielestä. Osa evankeliumeista, jotka säilyneet eivät ole alkukielisiä vaan kopioita ja käännöksiä.
Taas tulee mieleeni jälleen kerran Nikean kirkolliskokous. Konstantinusko tuo jumala oli kun raamattua kasaan lyötiin.
Ensimmäisessä kappaleessa sanan EI jälkeen tulee 14 sanaa, jolloin vastaan tulee KYLLÄ. Huomiotavaa on että EI KYLLÄ=2 5=7
Kun laskee ensimmäisen kappaleen välimerkit yhteen tulee luku 3 ja kahdesta viimeisestä vain pisteet 2 2 saadaan taas luku 7
Jumalako kirjoittelee mun juttuja kun en tätä itse suunnitellut ja silti tuo 7 sieltä hyppii. Pelottavaaei lisättävää! : D
- +erkki+
mahtoikohan se jumala olla ufo?
- Tavoitteeton
Myös Moby Dick on jumalallinen teos, koska sieltä löytyy lukuisia ennustuksia:
http://cs.anu.edu.au/~bdm/dilugim/moby.html
Eiköhän tosiasia nyt kuitenkin ole se, että kaikista riittävän pitkistä kirjoista löytyy vaikka mitä hauskaa, koska kirjaimia kuitenkin on varsin vähän.
Tuolla muutamia ammattilaisten mielipiteitä noista koodesita: http://cs.anu.edu.au/~bdm/dilugim/opinions/ - keksi parempaa
Tuolta löytyy tietokoneohjelma, jolla kuka tahansa voi etsiä ihmeellisiä koodeja vaikka päivän hesarista
http://cs.anu.edu.au/~bdm/dilugim/panin.html
esimerkiksi vapaa-ajattelijoiden kulttuuriohjelmasta sain tälläisiä koodeja ulos:
oc V44548=7*6364
fcw P1960=7*7*40
cons V68950=7*9850
ow V45262=7*6466
fws #84=7*12 V5747=7*821
lws #98=7*7*2 P1120=7*160
ews #448=7*64
ecs V41804=7*5972
os #427=7*61
flcs V2338=7*334
wsc #742=7*106 P9205=7*1315
ssv #301=7*43
sev V43582=7*6226
sec #448=7*64 P5495=7*785
elw #539=7*7*11
olsw P6230=7*890
elsc V22757=7*3251
mystistä eikö!
sivuilta selviää tarkemmin mitä nuo lyhenteet meinaa.- Aurelianus
Ja jos kuulee ääniä ja näkee olemattomia, niin voi päästä, jos elää oikealla vuosisadalla, jonkin valtion kansallispyhimykseksi. Ainakin, jos on valmis tapattamaan itsensä roviolla...
- tyhjästä paha nyhjästä
Tuolla samalla hirvittävän "uskottavalla" sivustolla oli myös järkyttävää huuhaata Noan arkista, joka on kaikki myöskin jo monta kertaa todistettu puhtaaksi humpuukiksi. Mutta kun joku sokeasti haluaa johonkin uskoa niin sitten hän uskoo eikä kuuntele mitään järkeviä todisteita.
- Atte vaan
"Selkeitä matemaattisia todisteita siitä, miten Raamattu ei voi olla ihmisälyllä kirjoitettu"
tästä olen yhtä mieltä - äly on kaukana siitä - minä vaan
Tollasta moskaa uskoo vain täydet sekopäät jotka kuulus pehmustettuun koppiin.
- ateisti
jos ihmisäly ei ole riittäny raamatun kirjottamiseen nii miten sitten ihmisälyllä on tälläinen koodikirjoitus huomattu?
ja kenen aattelet kirjottaneen kirjan? eikö se oo ihan yleiseessä tiedossa että ihminen on kirjan kirjottanu? ei näköjään kaikki vielä tämmöstä faktaa tiedä. - ateisti
siinä raamatussa on niin paljon niitä kirjaimia, että eiköhänn sieltä sanoja löydy kun sanoja ja kirjaimia yhdistelee.
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 586081
- 615522
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1154147- 543832
- 143765
- 323189
- 602931
- 592826
- 682548
- 471940