Janin keikka

Asukas vuodesta 85

Vantaan Pähkinärinteessä ravintola HASSELISSA
PE:30.6.2006

KAIKKI SIIS SINNE...K-18v

26

2710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollaan

      porukan kanssa tulossa!

      • hei

        jos ootte menos nii muistakaa kysyä et miks se lemppas soittjansa ja miltä yksinäisen trubadurin homma maistuu??Nastaa olis kuulla.


      • evilteddy
        hei kirjoitti:

        jos ootte menos nii muistakaa kysyä et miks se lemppas soittjansa ja miltä yksinäisen trubadurin homma maistuu??Nastaa olis kuulla.

        Ainahan Jani on tehnyt trubaduuri keikkoja bändi keikkojen ohella. Ja kannattaako täällä todella levitellä vahvistamattomia huhuja? Itsesi saat vain näyttämään idiootilta.


      • diu diu
        evilteddy kirjoitti:

        Ainahan Jani on tehnyt trubaduuri keikkoja bändi keikkojen ohella. Ja kannattaako täällä todella levitellä vahvistamattomia huhuja? Itsesi saat vain näyttämään idiootilta.

        diu


      • joten se on huhu
        diu diu kirjoitti:

        diu

        Ja missäköhän asia on kerrottu virallisesti? Hah, ei missään. Joten se on huhu. Eikä myöskään täällä kukaan kirjoittelevista haukkujista tiedä miksi bändi on vaihdettu. Siis jos on vaihdettu. Joten lopettakaa jo noi turhat haukkumiset täällä. Kasvakaa muutama vuosi ja katotaan sitten osaatteko kommentoida mitään asiallisesti. Sillä tyylillä mitä teillä mollaajilla täällä on ei saa mitään aikaiseksi. Se saa vaan teidät näyttämään imbesilleiltä. Mitä tosin taidatte ollakin.


      • Varsin virallista tietoa....
        joten se on huhu kirjoitti:

        Ja missäköhän asia on kerrottu virallisesti? Hah, ei missään. Joten se on huhu. Eikä myöskään täällä kukaan kirjoittelevista haukkujista tiedä miksi bändi on vaihdettu. Siis jos on vaihdettu. Joten lopettakaa jo noi turhat haukkumiset täällä. Kasvakaa muutama vuosi ja katotaan sitten osaatteko kommentoida mitään asiallisesti. Sillä tyylillä mitä teillä mollaajilla täällä on ei saa mitään aikaiseksi. Se saa vaan teidät näyttämään imbesilleiltä. Mitä tosin taidatte ollakin.

        Kyllä se on totta, uso pois. Yritäpä etsitä vaikka popgeen sivuilta Janin nykyistä bändikokoonpanoa.... :D Ei ole entistenkään tietoja siellä enää.


      • tuota
        Varsin virallista tietoa.... kirjoitti:

        Kyllä se on totta, uso pois. Yritäpä etsitä vaikka popgeen sivuilta Janin nykyistä bändikokoonpanoa.... :D Ei ole entistenkään tietoja siellä enää.

        kaikkien aikojen emäluuseria täällä puolustelette. Ylimielinen p***a, senhän kaikki tietää. Eipä ollut paljon Jyväskylän keikalla kuulioita, enkä kyllä ihmettele.


      • hei oikeesti, koittakaa nyt...
        Varsin virallista tietoa.... kirjoitti:

        Kyllä se on totta, uso pois. Yritäpä etsitä vaikka popgeen sivuilta Janin nykyistä bändikokoonpanoa.... :D Ei ole entistenkään tietoja siellä enää.

        Jos tieto olisi virallista olisi popgeen tai Janin sivuilla maininta asia. Ja kummasakaan ei ole. Asiasta ei tule virallista vain sen takia, että jotkut luuseri imbesillit täällä niin väittää. Eikä myöskään sen takia, että sivuilla ei ole mainintaa bändin kokoonpanosta.


      • lopettakaa jo turha mollaam...
        tuota kirjoitti:

        kaikkien aikojen emäluuseria täällä puolustelette. Ylimielinen p***a, senhän kaikki tietää. Eipä ollut paljon Jyväskylän keikalla kuulioita, enkä kyllä ihmettele.

        Itse taidat se emäluuseri olla kun täällä Jania haukut. Taitaa harmaat aivosolut sinulla olla aika vähissä.


      • imbetsilli
        joten se on huhu kirjoitti:

        Ja missäköhän asia on kerrottu virallisesti? Hah, ei missään. Joten se on huhu. Eikä myöskään täällä kukaan kirjoittelevista haukkujista tiedä miksi bändi on vaihdettu. Siis jos on vaihdettu. Joten lopettakaa jo noi turhat haukkumiset täällä. Kasvakaa muutama vuosi ja katotaan sitten osaatteko kommentoida mitään asiallisesti. Sillä tyylillä mitä teillä mollaajilla täällä on ei saa mitään aikaiseksi. Se saa vaan teidät näyttämään imbesilleiltä. Mitä tosin taidatte ollakin.

        aatetta, setä. virallisesti, onko muusikoitten töpeksimisiä ennen kerrottu jossain virallisesti??
        ikävää tuottaa pettymys että oot väärässä vaihteeksi.
        sen verran tuttu on eräs jw-muusikko, että homma on totta. syistä ei sen enempää koska ne ei täällä muuksi muutu ja jw:n on itse sotkunsa selvitettävä. jos siis osaa hävetä jota epäilen ja siksi ei ansaitse rinnalleen enää ketään ammattilaisia.

        mutta katteles kuule ens keikalle ku meet että ompa tutuilla soittajapojilla oudot maskit naamalla. ja kerro heti nettiin päästyäs että miltä kuulosti "uudistunut saundi".


      • setä :D
        imbetsilli kirjoitti:

        aatetta, setä. virallisesti, onko muusikoitten töpeksimisiä ennen kerrottu jossain virallisesti??
        ikävää tuottaa pettymys että oot väärässä vaihteeksi.
        sen verran tuttu on eräs jw-muusikko, että homma on totta. syistä ei sen enempää koska ne ei täällä muuksi muutu ja jw:n on itse sotkunsa selvitettävä. jos siis osaa hävetä jota epäilen ja siksi ei ansaitse rinnalleen enää ketään ammattilaisia.

        mutta katteles kuule ens keikalle ku meet että ompa tutuilla soittajapojilla oudot maskit naamalla. ja kerro heti nettiin päästyäs että miltä kuulosti "uudistunut saundi".

        Sinähän se täällä julistat omia "totuuksias". Ja mitään perusteluita ei löydy. Tuo, että sen verran tuttu JW on, ei yksinkertaisesti riitä. Kuka tahansa voi netissä väittää vaikka mitä. Joo hei, mä oon bestis Paavin kanssa. :)

        Rehellisesti sanottuna, Jani on se ketä ihmiset tulevat katsomaan ja kuuntelemaan. Ei sillä ole niin suurta merkitystä kuka siellä bändissä soittaa vaan kun homma toimii ja bändi osaa hommansa.


      • ...
        setä :D kirjoitti:

        Sinähän se täällä julistat omia "totuuksias". Ja mitään perusteluita ei löydy. Tuo, että sen verran tuttu JW on, ei yksinkertaisesti riitä. Kuka tahansa voi netissä väittää vaikka mitä. Joo hei, mä oon bestis Paavin kanssa. :)

        Rehellisesti sanottuna, Jani on se ketä ihmiset tulevat katsomaan ja kuuntelemaan. Ei sillä ole niin suurta merkitystä kuka siellä bändissä soittaa vaan kun homma toimii ja bändi osaa hommansa.

        bändin jäsenilläkin on merkityksensä. Ehdottomasti eka bändi on ollut tähän astisista paras. En ainakaan viitsi itse mennä Wickholmin trubaduurikeikkoja katseleen, sillä se ei ole sellaista, mitä keikoilta haen. Mielummin kunnon rokkimeininkiä. Slovareita yms. voi kuunnella kotonakin.


      • Popmusiikkia
        ... kirjoitti:

        bändin jäsenilläkin on merkityksensä. Ehdottomasti eka bändi on ollut tähän astisista paras. En ainakaan viitsi itse mennä Wickholmin trubaduurikeikkoja katseleen, sillä se ei ole sellaista, mitä keikoilta haen. Mielummin kunnon rokkimeininkiä. Slovareita yms. voi kuunnella kotonakin.

        Ehdottomasti samaa mieltä, että kyllä vaan bändillä on merkitystä! Viime kesästä/syksystä asti Janilla on ollut tosi ammattimaiset muusikot (vaikka nuoria kavereita ovatkin) vierellään soittamassa ja he ovat osaltaan tuoneet tunnelmansa keikoille. Meininki on keikka toisensa jälkeen parantunut.

        Surettaa tosiaan, jos tämä bändin erottamista koskeva huhu pitää paikkansa. Jotain totuuden siementä asiassa varmaan on, ei tällaiset jutut ihan tyhjästä synny. Selvästi on ollut jännitys maestron ja muun bändin kesken nähtävissä lavallakin. Jos tämä kokoonpano ei enää Janin kanssa soittele, niin loppui minultakin JW:n keikoilla käynti.


      • jarno trolli
        ... kirjoitti:

        bändin jäsenilläkin on merkityksensä. Ehdottomasti eka bändi on ollut tähän astisista paras. En ainakaan viitsi itse mennä Wickholmin trubaduurikeikkoja katseleen, sillä se ei ole sellaista, mitä keikoilta haen. Mielummin kunnon rokkimeininkiä. Slovareita yms. voi kuunnella kotonakin.

        haluut kuunnella niin miksi menisit iskelmä-Janin keikoille?


      • jallu pullonen
        setä :D kirjoitti:

        Sinähän se täällä julistat omia "totuuksias". Ja mitään perusteluita ei löydy. Tuo, että sen verran tuttu JW on, ei yksinkertaisesti riitä. Kuka tahansa voi netissä väittää vaikka mitä. Joo hei, mä oon bestis Paavin kanssa. :)

        Rehellisesti sanottuna, Jani on se ketä ihmiset tulevat katsomaan ja kuuntelemaan. Ei sillä ole niin suurta merkitystä kuka siellä bändissä soittaa vaan kun homma toimii ja bändi osaa hommansa.

        HALOO!! Onks siellä ketään kotona??Miten pahoja hallusinaatioita joillaki voi olla, ei jumalauta vähennä vähän lääkitystä!

        "Jani on se ketä ihmiset tulevat katsomaan ja kuuntelemaan"

        no nyt alkaa selkiytyyn miksi se keltainen kastike on sielä Wikholmin päässä: tommosta sairasta sutsutusta jos joutuu ottaan vastaan ni ei oo ihme!!
        TOTTA KAI bändi on idoli-artistillaki isossa roolissa, eikai se satana muuten miltään kuulosta!!
        Mut hei, eihän bändi SAA kuulostaa liian hyvältä kun se himmentää suuren tähden egoa.Eikä tietenkään näyttää joltai Tommin näköiseltä.

        Jallua sullekki naamaan vaan ni näyttää maailma taas kivalta


      • ainakin
        setä :D kirjoitti:

        Sinähän se täällä julistat omia "totuuksias". Ja mitään perusteluita ei löydy. Tuo, että sen verran tuttu JW on, ei yksinkertaisesti riitä. Kuka tahansa voi netissä väittää vaikka mitä. Joo hei, mä oon bestis Paavin kanssa. :)

        Rehellisesti sanottuna, Jani on se ketä ihmiset tulevat katsomaan ja kuuntelemaan. Ei sillä ole niin suurta merkitystä kuka siellä bändissä soittaa vaan kun homma toimii ja bändi osaa hommansa.

        minä ainakin olen mennyt alkujaan kattomaan bändiä, jonka luulin vetävän yhteen hiileen vähän elviksen tyyliin ;) janikin ihan alussa hehkutti kuinka sille oli tärkeää että "jätkät psyy samoina kuin ennenkin", eli että kaverit joiden kanssa soitti jo ennen idolseja, muodostaisivat janin bändin hänen urallaan. kuinka monessa tuutissa mies tätä hehkutti?! ja nyt on mennyt sukset ristiin tuon alkuperäsen bändin kanssa ja nyt vissiin jo toisenkin. minä en meinannut uskoa että' jani on äärivaikea persoonallisuus kun semmosta kuulin, mutta kai se pitää jo uskoa? kyllä on mennyt maku miehen musasta mun kohdalla. persoonalla on vaikutusta siihen ketä fanittaa.


      • minäkin..
        ... kirjoitti:

        bändin jäsenilläkin on merkityksensä. Ehdottomasti eka bändi on ollut tähän astisista paras. En ainakaan viitsi itse mennä Wickholmin trubaduurikeikkoja katseleen, sillä se ei ole sellaista, mitä keikoilta haen. Mielummin kunnon rokkimeininkiä. Slovareita yms. voi kuunnella kotonakin.

        bändiä minäkin alkujaan menin katsomaan, luulin että oli pojilla hyvä meno ja meininki. ja kaverinikin ovat halunneet nähdä koko bändin jotka on janista tykänneet. niin naispuoliset kuin miehetkin lapsineen, tossa vieressä tämän koneen omistaja pyytää sanomaan että on ollut noin hänenkin perheensä kohdalla, että bändi on se jota halusi fanittaa silloin idols-ajan alussa. bändi kruunattuna janin äänellä.
        ilman bändiä en minäkään jania mene katsomaan.

        olikohan tommi liian hyvän näköinen janin mielestä, ja mikä vika oli "rumpalissa" häh? siis voisikos joku kertoa mitä OIKEESTI on tapahtunut??


      • Hemulix
        setä :D kirjoitti:

        Sinähän se täällä julistat omia "totuuksias". Ja mitään perusteluita ei löydy. Tuo, että sen verran tuttu JW on, ei yksinkertaisesti riitä. Kuka tahansa voi netissä väittää vaikka mitä. Joo hei, mä oon bestis Paavin kanssa. :)

        Rehellisesti sanottuna, Jani on se ketä ihmiset tulevat katsomaan ja kuuntelemaan. Ei sillä ole niin suurta merkitystä kuka siellä bändissä soittaa vaan kun homma toimii ja bändi osaa hommansa.

        täällä olevat viestit todista että ihmisiä kiinnostaa myös bändi, ei pelkästään 'tähtiartisti'. Itse ainakin arvostan bändin tekemää työtä, ja toivon että nämä muusikot saavat ansaitsemansa kunnioituksen ja reilun kohtelun, niin yleisöltä kuin itse artistiltakin.


      • Charlott
        jallu pullonen kirjoitti:

        HALOO!! Onks siellä ketään kotona??Miten pahoja hallusinaatioita joillaki voi olla, ei jumalauta vähennä vähän lääkitystä!

        "Jani on se ketä ihmiset tulevat katsomaan ja kuuntelemaan"

        no nyt alkaa selkiytyyn miksi se keltainen kastike on sielä Wikholmin päässä: tommosta sairasta sutsutusta jos joutuu ottaan vastaan ni ei oo ihme!!
        TOTTA KAI bändi on idoli-artistillaki isossa roolissa, eikai se satana muuten miltään kuulosta!!
        Mut hei, eihän bändi SAA kuulostaa liian hyvältä kun se himmentää suuren tähden egoa.Eikä tietenkään näyttää joltai Tommin näköiseltä.

        Jallua sullekki naamaan vaan ni näyttää maailma taas kivalta

        Joo, mäkin oon ihmetellyt,miten niin hyvännäköinen ja mukava kaveri on vuodenkin saanut pysyä bändissä. Kun sillä on omat fanitkin nimmareita pyytämässä keikan jälkeen...Niin ja onhan se toki aivan loistava kitaristi; semmoisia sooloja on välillä vedellyt, että oksat pois ja mummut kumoon.Tosi ammattimuusikko.

        Tommille kiitos hienosta keikkailuvuodesta, upeasta soitannasta ja ystävällisistä hymyistä ja ennenkaikkea: paljon onnea ja menestystä jatkossa!


      • Tommilla..
        Charlott kirjoitti:

        Joo, mäkin oon ihmetellyt,miten niin hyvännäköinen ja mukava kaveri on vuodenkin saanut pysyä bändissä. Kun sillä on omat fanitkin nimmareita pyytämässä keikan jälkeen...Niin ja onhan se toki aivan loistava kitaristi; semmoisia sooloja on välillä vedellyt, että oksat pois ja mummut kumoon.Tosi ammattimuusikko.

        Tommille kiitos hienosta keikkailuvuodesta, upeasta soitannasta ja ystävällisistä hymyistä ja ennenkaikkea: paljon onnea ja menestystä jatkossa!

        Onks Tommilla fanisivuja muita kuin ne Sepi Kumpulaisen sivut? Sehän on Sepiäkin jeesannut =)


      • Täti :D
        setä :D kirjoitti:

        Sinähän se täällä julistat omia "totuuksias". Ja mitään perusteluita ei löydy. Tuo, että sen verran tuttu JW on, ei yksinkertaisesti riitä. Kuka tahansa voi netissä väittää vaikka mitä. Joo hei, mä oon bestis Paavin kanssa. :)

        Rehellisesti sanottuna, Jani on se ketä ihmiset tulevat katsomaan ja kuuntelemaan. Ei sillä ole niin suurta merkitystä kuka siellä bändissä soittaa vaan kun homma toimii ja bändi osaa hommansa.

        >Rehellisesti sanottuna, Jani on se ketä ihmiset tulevat katsomaan ja kuuntelemaan>
        Kuule Setä, luepas viestejä. Ihmiset haluaa BÄNDIN. Minä muiden muassa. Älä pane mielipiteitä muiden päähän, jookos?


      • Tommiina
        Tommilla.. kirjoitti:

        Onks Tommilla fanisivuja muita kuin ne Sepi Kumpulaisen sivut? Sehän on Sepiäkin jeesannut =)

        Laittakaa Tommille omat fanisivut pystyyn!!


      • Charlott
        Tommiina kirjoitti:

        Laittakaa Tommille omat fanisivut pystyyn!!

        Jees, kyllä maar Tommilla jo tähän mennessä pitäis omat fanisivut olla ja hienot sellaiset! Eiköhän joku innokas sellaiset vielä pystyyn pykääkin.

        Mutta Tommilta itseltään on toki lupa kysyttävä ensin. Vaikuttaa niin vaatimattomalta ja julkisuutta kaihtavalta kaverilta, että ei välttämättä sittenkään tykkäisi...


      • Tommin fani
        Charlott kirjoitti:

        Jees, kyllä maar Tommilla jo tähän mennessä pitäis omat fanisivut olla ja hienot sellaiset! Eiköhän joku innokas sellaiset vielä pystyyn pykääkin.

        Mutta Tommilta itseltään on toki lupa kysyttävä ensin. Vaikuttaa niin vaatimattomalta ja julkisuutta kaihtavalta kaverilta, että ei välttämättä sittenkään tykkäisi...

        Minä myös kannatan fanisivuja Tommille =) Vow mikä tairi se on instrumenttinsa kanssa ja aina ystävällinen faneille, varmaan muillekin, toisin kuin BOSS. Sillai oikeesti vaatimaton ja ihmissuhdetaitoinen jos Sepiäkin on säestellyt. Vaikka on se Sepikin kyllä mussu. Mutta ei olisi Janista ikinä Sepin kaltaisen persoonan kanssa toimijaksi.


      • Taituria tarkoitin XD
        Tommin fani kirjoitti:

        Minä myös kannatan fanisivuja Tommille =) Vow mikä tairi se on instrumenttinsa kanssa ja aina ystävällinen faneille, varmaan muillekin, toisin kuin BOSS. Sillai oikeesti vaatimaton ja ihmissuhdetaitoinen jos Sepiäkin on säestellyt. Vaikka on se Sepikin kyllä mussu. Mutta ei olisi Janista ikinä Sepin kaltaisen persoonan kanssa toimijaksi.

        Tommi on siis taituri, ei "tairi" XDXD


    • Naapuri

      Ihan extempore lähdin keikkaa katsomaan ja kyllä oli mukava ilta. Ei harmita yhtään, vaikka yöunet jäi vähäisiksi.

      Olkoon bändin tilanne mikä hyvänsä, niin ainakin tällä trubaduuri keikalla oli sama iloinen ja rento meininki kuin joskus alkuaikoina bändin kanssa. Viimeisen vuoden ajan bändikeikat ovat kaikki ollet jotenkin väkinäisen tuntuisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe