Kiihotutteko te hierojalla käynnistä? Itseäni ainakin kiihottaa suunnattomasti mieshierojalla käynti. Kun makaa alastomana pyödällä ja vahvat kädet hierovat siinä... ja ainakin itselläni nuo hierojat ovat olleet vieläpä lihaksikkaita ja komeitakin:)
Olen monasti fantasioinut harrastavani seksiä hierojan kanssa, jonka kädet saavat minut märäksi. Onko kukaan harrastanut seksiä hierojansa kanssa? Itse en tiedä uskallanko toteuttaa tätä fantasiaa, vai jatkanko vain fantasioinnilla ja käynnin jälkeen tyydytän itseni.
rakastelu hierojan
17
14027
Vastaukset
- Ei-ammattilainen
Kiva fantasia, omani kaltainen, mutta minä vain olen mies, joka hieroo. Tämä on siis fantasia. Hieronut en ole kuin ihan siviilissä.
Nähdä nainen nauttimassa hieromisesta ja tietää, että se juuri saa hänet märäksi, puhumattakaan siitä, että hän vielä tyydyttää itsensä...
En tiedä mistä johtuu, mutta kun uneksin naisen hieromisesta intoni kohdistuu usein jalkoihin,
jalkapohjahierontaan ja muutenkin alaraajoihin, reisiin ja pohkeisiin. Ehkä fetissi, en tiedä.- Realisti
Varmaan itse kullakin niitä fantasioita on, mutta ammattihierojat eivät harrasta seksiä asiakkaidensa kanssa. Tai sitten he eivät ole oikeita hierojia.
- Tiedän
Realisti kirjoitti:
Varmaan itse kullakin niitä fantasioita on, mutta ammattihierojat eivät harrasta seksiä asiakkaidensa kanssa. Tai sitten he eivät ole oikeita hierojia.
NO tuota et ainakaan tiedä, sillä kyllähän nilleekkin sattuu näitä ns. ylilyöntejä, eikä ole yksi tai kaksi hierojaa... Minäkin tiedän sellaisen hierojan, jolla on hierontalaitos, useimpia hierojia, ja itse olen nimittäin lipsahtanut tällaiseen tilanteeseen.
- Anonyymi
Realisti kirjoitti:
Kyllä tiedä ainakin 4hierojaa jotka harrasta seksiä. Yksi niistä hoitaa miehiäkin.
- Hieroja
Onhan se ihan normaalia, että fyysinen kontakti tuntuu hyvältä ja saa ihmisen nauttimaan.
En siihen enää suuremmin kiinnitä huomiota, mutta kyllä se on merkille pantavaa, että eräät henkilöt ovat todella lämpöisewnä hierontapöydällä.
Ja sattuneesta syystä he tulevat uudestaan.. - Xenja8
Minun hieronta kesti sovitun puolen tunnin sijaan melkeinpä puolitoista. Noh, hieroja tajusi hyvin pian minne 'pahiten pakotti', mutta pistin leikin poikki, ennen kuin käsipeleistä pidemmälle päästiin. Ehkä jotkin asiat on hyvä jättää fantasiaksi, paitsi tietenkin jos hieroja on komea seksikäs mies, eikä likaisen näköinen vanha ukko... ;P Mutta kylläpä teki gutaa saada miehen kosketusta.
- Kipiäkö
Tiedän mieshierojan joka hieroo myös alapään ja on itsekin alasti. Olen miettinyt millaista olisi mennä hänen luokseen ja katsella ja ehkä koskeakin häneen. Hän on biseksuaali joten kaikenlaista voisi tapahtua.
- Kipiäkö
Kipiäkö kirjoitti:
Tiedän mieshierojan joka hieroo myös alapään ja on itsekin alasti. Olen miettinyt millaista olisi mennä hänen luokseen ja katsella ja ehkä koskeakin häneen. Hän on biseksuaali joten kaikenlaista voisi tapahtua.
Menisitkö nainen esim. naishierojan käsittelyyn jossa alapääkin hoideltais? Entä jos hieroja olisikin mies?
Jos miehet haluaa keskstella täällä aiheesta niin kysymys miehelle: antaisitko mieshierojan "hoidella" pois myös alapään jännityksen? Mies sallii varmasti naishierojan kädet kalleuksillaan, siitä ei ole epäilystäkään.
- k86j75h64g5
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Moi haluaisin hierojan
- Anonyymi
Moi, 42v lihaksikas mies voi hieroa ja tehdä muutakin kivaa;-)
- Anonyymi
Mistä päin olet minä mies Hki.
- Anonyymi
Kato paskahousu tane taas täällä trallattaa.Sulle kyllä tehty muutakin kun hierottu kun noin pahasti on käynyt.Mistähän tollasia idiootteja maa-ilmaan oikein tulee.Millaisia säälittäviä otuksia on vanhemmat olleet.
- Anonyymi
Enpä osaa sanoa onko työtään tekevää ahdistelevat asiakkaat vai asikkaita ahdistekevat hierojat pahempia. Tuo on vain tilanne jossa oikein kumpikaan ei voi lähestyä, ehkä just ja just pyytää kahville.
On ihanaa hieroa naisen hartioita ja naida häntä samalla takaapäin. Olen tehnyt tätä joskus nuorena. Olisi mukava virkistää taitoja.
- Anonyymi
Minä kävin tällä viikolla nuorella naishierojalla.
Todella upea mupdokas nuori nainen.
Kyllä tuli irstaita aatoksia katsellessani tytön upeita rintoja
Olisin kyllä..
Mies6
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291731Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51290Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61254