Ensimmäinen viikko...

Palvellut

Kerron oman henkilökohtaisen tarinani ensimmäisen viikon kulusta, koska pian uudet alokkaat aloittavat palveluksensa ja haluavat kuitenkin tietää mitä siellä tulee olemaan.

Ensinnäkin...pelko on turhaa. Aluksi varmaan jännittää aika paljon, kuten minuakin mutta se menee ohi kunnes astut varuskunta-alueelle. Siellä on niin paljon uutta ja ihmeellistä että ei pahemmin ehdi jännittää.

Ekana päivänä jaetaan suunnilleen kamat, kuten vaatteet ja sellaiset. Määrätään tupa ja tutustutaan vähän paikkoihin. Sitten syödään mutta Sotkuun ei vielä pääse. Ihan lungi päivä tämä eka. Näin ainakin meillä oli mutta saattaa vaihdella varuskunnasta riippuen. Sänkynsä kannattaa opetella sijaamaan, ettei turhaan tule sanomista siitä. Se on armeijassa niin kovin tarkkaa tuo vuoteen sijaaminen. Se kannattaa tehdä siis huolella, koska muuten punkka "räjähtää".

Herätykset on varhain ja se saattaa tuntua vittumaiselta mutta siihenkin tottuu, koska ihminen on tottuvainen. Heräämisen jälkeen hoidellaan pesut ja pisut, käydään aamulenkillä ja syödään. Sitten vähän järjestellään omaa tupaa ja sijaillaan vuoteita. Sen jälkeen päivä kuluukin työjärjestyksen mukaisesti. Voi olla oppitunteja tai jotain muuta mielenkiintoista. No...ei ne oppitunnit kovin mielenkiintoisia ollut mutta aina se kouluhommat voittaa.

Ensimmäisten viikkojen aikana suoritetaan saapuneille alokkaille tulotarkastus. Siellä mitataan pituus ja paino. Mahdolliset allergiat kirjataan ja annetaan rokotukset. Niitä annettiin ainakin minulle neljä kappaletta. Ei tunnu missään. Anaalitarkastus suoritetaan ja se on oikeastaan aika kivaakin. Se kestää vaan aika kauan, joten kannattaa kotona jo harjoitella esim. dildolla anaalin tutkimista.

Kaikesta huolimatta armeija on helppo paikka ja mielenkiintoinen kokemus. Kannattaa mennä!

17

2112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää näitä

Kerrankin asiallista tietoa ja varmasti monelle hyödyksi.

Lisättäköön vielä että kuntoa kannattaa nostaa (jos nyt enää kerkiää) niin ei ole niin vaikeaa.

• Palvellut

Kuntoa kannattaa tosiaan kohottaa. Sen unohdin mutta ei taida tosiaan enää ehtiä. Mutta hyvä olisi jos NYT aloittaisi liikuntaharrastuksen. Sekin on ihan mukavaa ja hyödyllistä. Huono kunto ei ole hyvä asia armeijassa mutta yllättäen huonokin kunto armeijassa paranee! Eikä huonokuntoisia edes sijoiteta samoihin ryhmiin parempikuntoisten kanssa.

• Palvellut

Ennen armeijaan lähtöä kannattaa hiukset sitten leikata. Parasta on leikata kaikki pois ja kaljuhan on aina tyylikäs! Minä olen vieläkin kaljupää ja aion sellaisena pysyäkin.

Alapään karvoitus kannattaa myös ajaa pois kokonaan. Minä en sitä tehnyt aikoinaan ja sain kuulla kavereilta kuittailuja. Menin armeijaan ja alapäässäni rehotti kunnon karvoitus. Lääkärintarkastuksessa kun piti ilman vaatteita olla, alkoi porukkaa nauraa ja sain lempinimenkin: "Tussu-Tuomo". Ihan vaan vinkkinä kerron ettei muut saa ainakaan siitä mitään lempinimiä!

• kalle

noniin tulihan sieltä kerrankin asiallista tekstiä tällekin palstalle. tässähän ehti jo melkein ilahtua..MELKEIN! koko tekstin perusideahan oli ensikiksi luoda luotettavan kuuloista tekstiä jonka jälkeen aloit puhumaan rektaalitarkastuksesta.

usko pois kaikki tietää-myös ne jotka eivät inttiä ole vielä käyneet- että se on pelkkää kusetusta.
      tosin uskon kyllä että itse olet dildolla persreikääsi kutitellut..

• rektison

vitut siinä rektiksessä mitään hävettävää oo. REKTIS EI LIITY MITENKÄÄN HOMOUTEEN!!! tajuatko suurin osa intin käyvistä on umpiheteroita. mikä vitun möly tästäkin on turhaan nostettu?

• hehee
        rektison kirjoitti:

vitut siinä rektiksessä mitään hävettävää oo. REKTIS EI LIITY MITENKÄÄN HOMOUTEEN!!! tajuatko suurin osa intin käyvistä on umpiheteroita. mikä vitun möly tästäkin on turhaan nostettu?

ja kukakohan tässä levittää väärää tietoa?

voisitko vaikkapa hieman selventää että missä olet käynyt intin? ja mikä sen teidän rektaalitarkastuksen perusideana oli???
        itse olen käynyt intin eikä mitään tällaista ikinä ollut, eikä ole ollut ystävilläkään.
        lopeta pelle jo se kusettaminen!

• Kyllä se...
        hehee kirjoitti:

voisitko vaikkapa hieman selventää että missä olet käynyt intin? ja mikä sen teidän rektaalitarkastuksen perusideana oli???
        itse olen käynyt intin eikä mitään tällaista ikinä ollut, eikä ole ollut ystävilläkään.

...suoritetaan! Minä astuin palvelukseen viime tammikuussa ja lääkärintarkastuksessa tutkivat myös anaalin. Totta se vaan on!

• Ihme meininkiä

Olen niin väsynyt näihin tarkastuksen kieltäjiin. Viiraako teillä päässä? Seuraavaksi varmaan väität ettei armeijassa nukuta ollenkaan.

Mitä iloa saat toisten huijaamisesta?

• Ihme meininkiä kirjoitti:

Olen niin väsynyt näihin tarkastuksen kieltäjiin. Viiraako teillä päässä? Seuraavaksi varmaan väität ettei armeijassa nukuta ollenkaan.

Älä itse kiukuttele oman vitsisi epäonnistumista. Taisi tulla liian pieni annos LSD:tä kyynärvarpaan nivelpussiin kun tuollaisia valheita paukuttelet.

Kisvautus on tosiasia ja fakta. Se on sellainen "julkinen salaisuus" - kaikki tietävät mutta siitä ei vain puhuta.

• ampu tulee,pamahtaa
        Ihme meininkiä kirjoitti:

Oliko teillä jokin vika perseessä kun teidän persereiät niin tarkkaan syynättiin?.Vissiin oikein periskoopin kanssa tehtiin peräsuolen luotaus.Ja päälle tietysti runkattiin ristiin toistenne spermakuppeihin!.

Hurjimmat jutut tuolla jo kertovat että rektaalitarkastus tehdään armeijassa siksi että olisimme Nato yhteensopivia.
        Heh,natokumppaneilla on sitten kaikilla samankokoiset persereiät,kun sellaisiksi kalibroidaan.
        Aseveljillä käy sitten sotiminen paremmin kun tietää että kaverilla on samaa kaliiberia oleva paskatykki.

Kyllä kai kaikki armeijan käyneet miehet tietävät ettei armeijassakaan ruveta kenenkään perseitä ronkkimaan ilman syytä ja sairautta.

Tämän jutun aloittanut dildomies (?) on tuskin armeijassa koskaan ollutkaan.Kunhan kirjoittelee mitä sylki suuhun tuo.
        Sitäpaitsi armeijan käynyt huomaa heti tyylistä ja asiasisällöstä että juttu on täyttä huuhaata!.

• sulle!!
        hehee kirjoitti:

intin olen käynyt hangon rannikkopatteristossa v.1995-96

rektiksen syvällisestä tarkoituksesta en sen enempää tiedä. meille sanottiin vaan että se tehdään kaikille ja siihen on syynsä. vrt rokotukset.

missäs ite oot ollu jos teillä kerran ei rektistä ollut?

• Ylil.

...täyttä totta! Meilläkin varuskunnassa se tehdään. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Tarkastushan se vaan on!

• ei tehdä

Lapsikin tietää ettei mitään rektaalitarkastusta ole. Täällä vaan on niin helppo kirjoitella eri nimimerkeillä, että "kyllä mulle ainakin tehtiin".

Kas kun ei spermatarkastuksesta ollut sanaakaan jutussasi, eikös se ole uudempi vitsi.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tornihuhu

Katsokaa erityisen tarkkaan kolmanneksi viimeistä riviä.

• tehdään

Tehdään ja sillä selvä. Miksi levität valheellista paskaasi täällä?

Jos se on sinulle niin järkyttävää myöntää että tuo tarkastus tehdään niin sovitaan ettei sitä sinulle ole tehty niin saat mielenrauhan. Meillä se tehtiin kaikille ja se on fakta, PISTE!

• urpot!

wikipedian idea ihmisten tekemästä tietosanakirjasta on upea ja sieltä löytyykin parempaa ja ajantasalla olevampaa tietoa kuin perinteisistä tietokirjoista.

koko homma perustuu luottamukseen. wikipedian tietojahan voi muokata kuka tahansa. valitettavasti jotkut idiootit näköjään laittavat wikiin väärää tietoa esim. että rektoskopia on muka "pelkkä huhu", tarkoituksenaan jymäyttää tulevia alokkaita.

jättäkää wikipedia rauhaan!!

• urpot! kirjoitti:

wikipedian idea ihmisten tekemästä tietosanakirjasta on upea ja sieltä löytyykin parempaa ja ajantasalla olevampaa tietoa kuin perinteisistä tietokirjoista.

koko homma perustuu luottamukseen. wikipedian tietojahan voi muokata kuka tahansa. valitettavasti jotkut idiootit näköjään laittavat wikiin väärää tietoa esim. että rektoskopia on muka "pelkkä huhu", tarkoituksenaan jymäyttää tulevia alokkaita.

jättäkää wikipedia rauhaan!!

Yrityksesi luoda omalle valheellesi uskottavuutta vetoamalla luotettavaan lähteeseen on epäonnistunut.

Persetarkastus on ja pysyy myyttinä. Etkö saanut riittävää annosta LSD:tä kun tuollaista sekoilet?

• ei tehdä
        tehdään kirjoitti:

Tehdään ja sillä selvä. Miksi levität valheellista paskaasi täällä?

Jos se on sinulle niin järkyttävää myöntää että tuo tarkastus tehdään niin sovitaan ettei sitä sinulle ole tehty niin saat mielenrauhan. Meillä se tehtiin kaikille ja se on fakta, PISTE!

"Miksi levität valheellista paskaasi täällä?"

Juuri tuota minä haluan kysyä sinulta.

Miksi kaikkien idioottien pitää tulla tänne selittämään, että "kyllä meille tehtiin", "olet homofoobikko", "miksi kiellät tosiasian", "se on tärkeä osa lääkärintarkastusta ja täysin välttämätön", jne jne jne.

Odottelen, että joku esittää luotettavan todisteen tarkastuksen olemassaolosta. No ei sitä tietenkään ikinä löydy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3230
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      158
      1259
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      47
      829
    Aihe