Kertokaa kuka on?
Vastaukset 10
- Kiki
Jos paikkaan tulee TOOSI SÖPÖ poika, niin rasikaan hänet, ei ne kehtaa kertoa KENELLEKÄÄN koska muuten ne saa homon maineen, olen voittamaton.
Lisäksi minun soitan (h)intin keskusradiossa yhtenään tämän vuoden euroviisukolmosta, kappaletta "I am a superstar" korostamaan mainettani - Mä vaan
Oisko se ollut Alikessu Hietala. Spolle alikessu Hietala. Saapumiserä toinen 99.
- kikin
maine taitaa olla sellanen että kaikki pitää sitä "hutsuna"
- sepä
Oisko ollu alikersantti Muskeli. Pisti porukkaa pinoo ihan huvin vuoks.
- Olhava
Alikersantti Inkinen karjalan tykistöstä..
- <<<Sarge>>>
Aukin santsari I/05 Alik. S. Iivonen ViestiR
- jepjepjep
Alik. Toivanen TiedK/SavPr I/05
- lerssii
Alikit Ronkainen, Kauppinen, Lehtoviita. SissiK 2/02
- SiRad 2/02
Ja taisivatpa olla kyseessä herrat of Gona-Beach..?
- res. Jääkäri
ei ne nyt niin kusipäitä ole, hieman vajaita ehkä 99% ja loput hieman enemmän vajaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1411583- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69956Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi303841- 68743
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37629
- 62602
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7601Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33571