Galluppi

Jesna

Mikä horoskooppimerkki on pettänyt sinua? Voiko horoskoopin perusteella aavistella, joutuuko petetyksi, vai onko itsellä taipumusta moiseen? Itse olen oinas, enkä hyväksy, jos minua petetään, itse kyllä petän, jos en kiinni jää.

39

2439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ne kuulemma

aika häilyväisiä. En silti ole ainakaan vielä pettänyt. Härkä mieheni kyllä on...

• Jesna

kerran 4v.suhde kaksosmieheen ja petti minkä ehti. Lopulta jätin hänet, onneksi. Kaksosia tunnen monia lähipiiristäni ja teillä on kaksi luonnetta, niinkuin toki muillakin ihmisillä, mutta kehittymätön kaksonen ei tiedä kumpaa olisi.

• Niin kai se on!
        Jesna kirjoitti:

kerran 4v.suhde kaksosmieheen ja petti minkä ehti. Lopulta jätin hänet, onneksi. Kaksosia tunnen monia lähipiiristäni ja teillä on kaksi luonnetta, niinkuin toki muillakin ihmisillä, mutta kehittymätön kaksonen ei tiedä kumpaa olisi.

: ) Mikä sitten itse lienen kaksosena, kehittynyt, vai enkö ole vielä uskaltanut olla "oma itseni"... : )

• Jesna
        Niin kai se on! kirjoitti:

: ) Mikä sitten itse lienen kaksosena, kehittynyt, vai enkö ole vielä uskaltanut olla "oma itseni"... : )

sinun olevan kehittynyt kaksonen, mikäli ei niin olisi, kyllä olisit jo asian itsekin huomannut. Mukavaa kesää kehittyneelle kaksoselle.

• sinulle :)
        Jesna kirjoitti:

sinun olevan kehittynyt kaksonen, mikäli ei niin olisi, kyllä olisit jo asian itsekin huomannut. Mukavaa kesää kehittyneelle kaksoselle.

oinas!!!

• jousimiehet
        Jesna kirjoitti:

sekä kolmantena nen kaksoset

• tarkotin siis
        jousimiehet kirjoitti:

kauriit eikä siis oinaat(molemmat kuitenkin niitä sarvipäitä)! SORI!
        Siis listani on: kauriit, jmiehet ja kaksoset!

• Jesna
        tarkotin siis kirjoitti:

kauriit eikä siis oinaat(molemmat kuitenkin niitä sarvipäitä)! SORI!
        Siis listani on: kauriit, jmiehet ja kaksoset!

Olen ajatellut monista kauris-ihmisistä tuttavapiirissäni, että ovat aika petollisia ja tavoittelevat röyhkeästi omaa hyväänsä.

• Jesna
        Jesna kirjoitti:

Olen ajatellut monista kauris-ihmisistä tuttavapiirissäni, että ovat aika petollisia ja tavoittelevat röyhkeästi omaa hyväänsä.

Jousimiehistä, olen kokenut yhden, oli todella seksuaalinen mies, mutta taloudellisesti oikea nihilisti! Maksoin kaiken ja hän ei mitään. Muuten oli kovin narsistinen, urheileva ja mustasukkainen.

• fyysisesti vaan ei henkisesti

Olen kaksonen. Joo, ovat häilyviä, vaan suuret puheet mutta kun tekoihin pitäisi siirtyä, ei onnistu. Kaksonen on pohjimmiltaan hyvin uskollinen, siis fyysisesti.

• Jesna
        fyysisesti vaan ei henkisesti kirjoitti:

Olen kaksonen. Joo, ovat häilyviä, vaan suuret puheet mutta kun tekoihin pitäisi siirtyä, ei onnistu. Kaksonen on pohjimmiltaan hyvin uskollinen, siis fyysisesti.

nyt kyllä ole ihan samaa mieltä kanssasi. Perustelen: Sinulla on luultavimmin itselläsi ongelma. Olet kaksonen. Et haluaisi pettää kumppaniasi, mutta henkisesti olet sen jo tehnyt. Tiedätkö muuten, että henkinen pettäminen on huomattavasti pahempaa, kuin yksi harmiton pano?

• ihminen vaan

kaksonen petti.

• minut pettänyt
        jousimiehet kirjoitti:

niin että, tässä nyt meni oinaittenkin maine...

• jousimies

joka ei ole pettänyt, mieheni oli oinas ja hän petti ja on nyt ex-mies.

• Jesna

ja minulla on yksi kokemus jousimiehestä, mitä yllä kirjoitin. Hän ei kyllä pettänyt, tai ainakaan ei jäänyt kiinni. En tiedä, onko oinas-miehiä, samanlaisia kuin minä. Saatan pettää, mikäli kyllästyn, mutta en haluaisi koskaan loukata, koska olen itse erittäin herkkä loukkaantumaan.

• vaaka naiset

ovat petollisia

• onneksi

Entäs vaakamiehet? Rakastuvat vaan kerran pari, mutta eksyksissä saattavat hurahdella.. ;)

• Jesna

miehet ovat, tunnen monia vaaka-pettureita, mutta iän myötä se helpottuu, tai siis eivät petä enää, jos oppivat virheistään.

• Jesna
        onneksi kirjoitti:

Entäs vaakamiehet? Rakastuvat vaan kerran pari, mutta eksyksissä saattavat hurahdella.. ;)

vaakamiehistä. Otaksuisin niin, että heidän kanssaan voi olla onnellinen sellainen nainen, joka pitää miehen myös omanaan, eli eivät anna vaakamiehen tehdä liiaksi omia juttujaan ja sellaiset naiset, jotka todellakin palvovat ja rakastavat ja palvelevat heitä.

• Ikinä en ole pettänyt,ei kävisi pienessä mielessäkään.That´s the way that my LOVE goes.. :0D

• Jesna
        Katryhina kirjoitti:

Ikinä en ole pettänyt,ei kävisi pienessä mielessäkään.That´s the way that my LOVE goes.. :0D

Minun on pakko kysyä sinulta yksi asia. Kävin sivuillasi ja huomasin, että olet kaunis nainen, mutta miksi olet antanut kovin surullisen kuvan itsestäsi? Mielestäni olisit kauniimpi hymyilevänä.

• toinen nainen

ovat sikoja ja pettäjiä!

• Jesna

Olen lukenut kertomasi. Tsemppiä vain sinne ja eteenpäin kannattaa katsoa.

• diipadaapa...

Alan siis tämän tutkimuksen perusteella tulla siihen tulokseen että rapu, skorpioni tai kauris ei koskaan petä. Ei myöskään leijona. Onkohan tosi tilanne tuollainen? Mitä suuremmat puheet, sen pienemmät eleet.. Ei kai näitä asioita voi horoskooppiin vaan liittää vaikka helpottaishan se jos vois jo ennalta sanoa et tota en ota kun se on kaksonen ja toi taas on hyvä uskollinen kumppani kun se on kalat. Ja kuka sitäpaitsi tahtoo helpon nakin? ;)

• Jesna

nyt on kysymys siitä, millä horoskooppimerkeillä voisi olla eniten taipumusta pettämiseen. Eihän kaikki horoskoopiltaan samat ihmiset ole samanlaisia.

• eka järkevä kommentti
        Jesna kirjoitti:

nyt on kysymys siitä, millä horoskooppimerkeillä voisi olla eniten taipumusta pettämiseen. Eihän kaikki horoskoopiltaan samat ihmiset ole samanlaisia.

siis, ette kai tosissaan ajatelleet, että horoskooppimerkin perusteella, itse olen jousimies nainen, ja en ole sillee pettänyt koska olen jättänyt omani ennen kuin olen aloittanut uuden, mutta miehinä, varattuina siis on ollut härkä, leijona.... että niin ne merkit sitten pitää paikkansa... hölmöt

• Oinasnainen

Omakohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että leijonamies on kova pettämään. Eräs Leijona petti avovaimoaan minun kanssani. Kuulin myöhemmin, että hänellä on normaalistikin tapana harrastaa moista.

Lisäksi minua itseäni kauan pelittänyt mies (valehteli pitkät tovit) oli neitsyt. Edelleen olen kuullut parista raputapauksesta. Kaikki nämä tapaukset siis miehiä. Tosin en itsekään ole ollut mikään pulmunen ja oinasnainen olen siis.

• pettäjiä

Osaavat vielä selitellä asiat parhain päin vaikka ovat tapapettäjiä.

• jysäys 9999999

Ei se ole mistään horoskooppimerkistä kiinni.Kaikkea syytähän sitä pitää etsiä kun ei uskalla todellisia syitä miettiä. Muuten olen itsekkin petetty, mutta en lähtisi tuomitsemaan ketään horoskooppimerkin perusteella. No ihan toisaalta hauska ketju.
        En kerro mikä oma petturi on.Mutta melkein johtaa tilastoa, hah.

• omasta kokemuksesta

Minun ukkoni on härkä ja pettänyt oinaan kanssa minua vuosikausia. Härät ovat pahimmasta päästä pettämisen suhteen, mutta niin ovat myös skorpparit, valitettavasti. Tunnen monta skorpparia, jotka ovat ahkeria liihottelemaan kukasta kukkaan.

• ei härkä ole petturi

olen itse härkä ja en ikinä pettänyt.

• vaakan ex-vaimo

vaaka miehet ja varsinkin yli 40 vuotiaat ihan kauheita sonneja. Pettävät, lupaavat olla uskollisia ja ovatkin hetken, mutta pettävät uudelleen aina vaan. Heilahtelee puolelta toiselle mieli, mutta pettää lopulta uudelleen.

• Skorpioni-nainen vastaa

Oinas-mies petti minkä kerkesi, yleensä yhden illan juttuja vain

Ja nyt

Kauris-mieheni jäi myös kiinni, pikästä salasuhteesta

Sitten niitä jotka eivät ole pettäneet: Rapu ja Vesimies

• ollut 2

vesimies ja jousimies.

• saanana

miespuoleinen tuuliviiri!

• Löytyy pettäjiä kaikista horoskooppeista.

• Kaksonen-60

pettämisen suhteen. Minua petti härkä, jotka eivät yleensä petä, mutta se miksi hän petti johtui minusta. Kaksosten väitetään olevan pahimpia pettäjiä, ja olen itse sortunut siihen pitkän suhteen alamäen alkaessa. Minun kanssani vaimojaan pettäneet miehet ovat olleet horoskoopeiltaan: härkä, rapu, leijona, kaksi oinasta, kauris. Erään ystävättäreni kanssa pettäneet miehet ovat olleet kalat ja neitsyt. Muita ne nyt muista.. No joo, hyvässä suhteessa en pettäisi, enkä usko toisenkaan osapuolen pettävän. Pettäminen on aina seurausta jostakin sellaisesta, joka suhteessa on pielessä eikä mikään horoskooppimerkki ole erityisen petollinen. Kaikki me arvostamme pitkää ja uskollista parisuhdetta, mutta harvat siitä pääsevät nauttimaan. Ja vielä sulle oinas, joka petät: Petetyksi tulemisen tuska on todella suuri, vaikka olet itsekin pettänyt. Lopeta ajoissa ja toivo, että kumppanisi ei saa tietää.

• Riina-63

tahansa voi pettää, jos olosuhteet ovat (hänelle) suotuisat. Eli horoskooppikin voi olla mikä tahansa...

• scorpio...

Mua petti neitsytmies..hah niin ironiselta kuin se kuulostaakin! Itsehän olen siis skorpioni enkä ikinä pettäisi, en edes kostoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5234
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      49
      2913
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2601
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1979
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1777
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1455
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1428
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe