+358534903599

mildAss touch

Onko Midas Touch? (Jostain löytyi tollanen nimi)
Mistä ne saa numeron?
Miten ne lopettaa soittamiset?
Onko soitelleet muillekin?

lanka vai kännykkä
05-3490 3599
053-490 3599

115

127729

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      että puhelin pirahtaa muutaman kerran ja kun soitat takaisin niin siellä on nauha päällä ilmoittaen firman nimen ja sieltä soitetun ym. (Tätä pidempään tosin en ole koskaan jaksanut kuunnella).

      Jotenkin vain tuntuu, että olen tuonne kyseiseen paikkaan erehtynyt soittamaan muutamiakin kertoja kun en sen kummemmin katsele vaan aina soittelen takaisin jos on numeroita muistiin jäänyt joihin ei ole vastannut...Tuntuisi vain hieman tutulta nimi, mutta mielestäni ainakin jokin toinenkin on soitellut samaan tyyliin.

      Noh, tapansa kullakin firmalla. Enpä muuten edes tiedä mitä tapahtuisi jos joskus vastaisi tuohon puheluun, en ole koskaan ollut puhelimen äärellä tai se on ollut äänettömällä. Vai seköhän idea onkin, että aina soitetaan niin ettei kohdehenkilö vastaa? Yleensähän puhelinfirmat tuntuvat soittamaan niin etteivät numerot näy...

      • Tele

        Puhelinkauppafirmat eivät saa enää soittaa ns salaisesta numerosta.
        Numeron on lähetettävä, mutta todellisuudessa se ei johda mihinkään vaan on proxy.


      • 05-3490 3599 soitettu
        Tele kirjoitti:

        Puhelinkauppafirmat eivät saa enää soittaa ns salaisesta numerosta.
        Numeron on lähetettävä, mutta todellisuudessa se ei johda mihinkään vaan on proxy.

        no ei, näissä tapauksissa puhelinnumero ON näkynyt vastaanottajalle


      • Mildass touch
        Tele kirjoitti:

        Puhelinkauppafirmat eivät saa enää soittaa ns salaisesta numerosta.
        Numeron on lähetettävä, mutta todellisuudessa se ei johda mihinkään vaan on proxy.

        selviääkö siitä "proxy" numerosta, mistä soitetaan?


      • Jari Sarasvuo! Ihmeidentekijä!

        Seuraavat tiedot on otettu sellaisenaan muuttamatta ositteesta www.midastouch.fi

        (Yrityksestä "fakta"tietoja voi myös hakea yritystietojärjestelmästä: http://www.ytj.fi/yrit_sel2.asp?kielikoodi=1

        ------

        tj Timo Juurakko/ Midas Touch Oy, p 0504649411 email [email protected]
        hall.pj. Jari Sarasvuo/ Trainers´ House Oy, p 0500665666 email [email protected]

        -----------


        Midas Touch palvelu merkitsee:

        * tehokasta ja tuloksekasta ajankäyttöä
        * keskitettyä kampanjointia
        * vuorovaikutteista asiakaspalvelua
        * positiivista yritysimagoa
        * ulkoistamisen tuomaa kustannussäästöä
        * yritys- ja toimialainformaation tuottamista ja välittämistä
        * myyntihenkistä toimintatapaa kaikissa asiakaskontakteissa
        * tarkkaa ja jatkuvaa laadun valvontaa ja kehittämistä

        ---------

        Tarunhohtoisen kuningas Midaksen kyky muuttaa esineet kullaksi pelkällä kosketuksella oli aikoinaan jumalan lahja. Vuosituhansia myöhemmin tämä lahja elää edelleen.


      • Sarasvuo! Ihmeidentekijä!

        Seuraavat tiedot on otettu sellaisenaan muuttamatta ositteesta www.midastouch.fi

        (Yrityksestä "fakta"tietoja voi myös hakea yritystietojärjestelmästä: http://www.ytj.fi/yrit_sel2.asp?kielikoodi=1

        ------

        tj Timo Juurakko/ Midas Touch Oy, p 0504649411 email [email protected]
        hall.pj. Jari Sarasvuo/ Trainers´ House Oy, p 0500665666 email [email protected]

        -----------


        Midas Touch palvelu merkitsee:

        * tehokasta ja tuloksekasta ajankäyttöä
        * keskitettyä kampanjointia
        * vuorovaikutteista asiakaspalvelua
        * positiivista yritysimagoa
        * ulkoistamisen tuomaa kustannussäästöä
        * yritys- ja toimialainformaation tuottamista ja välittämistä
        * myyntihenkistä toimintatapaa kaikissa asiakaskontakteissa
        * tarkkaa ja jatkuvaa laadun valvontaa ja kehittämistä

        ---------

        Tarunhohtoisen kuningas Midaksen kyky muuttaa esineet kullaksi pelkällä kosketuksella oli aikoinaan jumalan lahja. Vuosituhansia myöhemmin tämä lahja elää edelleen.


      • Anonyymi

        Olisit jättänyt soittamatta...no, sinuahan he veloittivat soitosta. Huijausnumeroita ja tietämättömät maksavat. ÄLÄ SOITA MILLOINKAAN TAKAISIN, ellet halua maksumieheksi. Esto päälle.


    • nroo

      laittelin hakua, ihan tähän Suomi24 keskusteluihin ja Midas Touch numeroita löytynee enemmänkin:

      0174424459

      • Marita888

        Mulle muuten on tv-luvan tarkastaja soittanut tuosta numerosta.


      • höpöhöpö
        Marita888 kirjoitti:

        Mulle muuten on tv-luvan tarkastaja soittanut tuosta numerosta.

        ei ole ollut tv-lupa tarkastaja, vaan on kysellyt haluatko tehdä tv-luvan koska on tarkastus käynnissä.


      • mildAss touch
        höpöhöpö kirjoitti:

        ei ole ollut tv-lupa tarkastaja, vaan on kysellyt haluatko tehdä tv-luvan koska on tarkastus käynnissä.

        mildAss touch

        Siis antavatko he ymmärtää, että olisivat telehallintokeskuksesta, televisiolupatarkastajia tms?

        Yrittävätkö puhumalla luoda sellaisen "ilmapiirin", että kuluttajalle syntyisi valheellinen mielikuva soittajasta?

        Oikaisevatko mahdollisia väärinkäsityksiä?
        Painottavatko, etteivät ole muuta kuin ostettu "palvelu" jollekin yritykselle eivätkä ole viranomainen tms?

        tai paremminkin yrittävätkö he toimia niin, etteivät harhauta kuluttajaa?

        Onko tää yksittäinen tapaus, että kuluttajalle on jäänyt harhautettu tieto soittajasta?


      • Mona*
        mildAss touch kirjoitti:

        mildAss touch

        Siis antavatko he ymmärtää, että olisivat telehallintokeskuksesta, televisiolupatarkastajia tms?

        Yrittävätkö puhumalla luoda sellaisen "ilmapiirin", että kuluttajalle syntyisi valheellinen mielikuva soittajasta?

        Oikaisevatko mahdollisia väärinkäsityksiä?
        Painottavatko, etteivät ole muuta kuin ostettu "palvelu" jollekin yritykselle eivätkä ole viranomainen tms?

        tai paremminkin yrittävätkö he toimia niin, etteivät harhauta kuluttajaa?

        Onko tää yksittäinen tapaus, että kuluttajalle on jäänyt harhautettu tieto soittajasta?

        Mulle ainakin tuosta numerosta soitettiin ihan pari minuuttia sitten. Tyyppi esitteli itsensä ja tarkisti että on soittanu oikeeseen numeroon "Eva -mikälie- viestintä virastosta hei, onhan ***** ***** puhelimessä?" ja kun kerroin että ihan oikea numero on niin se totes vaan että "hyvä, asia kunnossa hyvää päivän jatkoa". Ja kun sitten kysyin että mitä mahto asia koskea se mainitsi tv-luvat ja mä ilmotin ettei mulla ole digi-boksia ollenkaan, pelkät telkkari ja dvd-soitin niin se vaan toisti ton "asia selvä, hyvää päivänjatkoa" Jäin ihmettelemään että mitähän se oikeen halus kun oli lopettamassa puhelua heti kun on tarkistanu kuka on puhelimessa.. Ei siis yrittäny tarjota tv-lupaa tai mitään.


    • nroo

      Midas Touch?
      015-3886795

      • hile

        Mullekkin ovat yrittäneet soittaa jatkuvasti, kun erehdyin eka kerralla soittamaan takasin..


      • mildass touch
        hile kirjoitti:

        Mullekkin ovat yrittäneet soittaa jatkuvasti, kun erehdyin eka kerralla soittamaan takasin..

        no mulle on 05 34903599
        numerosta soitettu usein, vaikken oo kerennyt vastaamaankaan niihin.


      • JI.

        Minullekin on soitettu tästä numerosta, en ole vielä ehtinyt vastata, lähetin numeron etsiäkseni nimen, mutta ei onnistunut.


      • Yez
        JI. kirjoitti:

        Minullekin on soitettu tästä numerosta, en ole vielä ehtinyt vastata, lähetin numeron etsiäkseni nimen, mutta ei onnistunut.

        Sama juttu...


    • nroo

      Midas Touch? Suomi24 keskusteluista löyty

      014-4585299

    • nimetön123

      kannattaa tehdä suoramarkkinointikielto jos markkinointipuhelut häiritsee. sen saa ottamalla yhteyttä omaan operaattoriin.

      terveisin itsekin puhelinmyyntiä tekevä

      • nimetön....

        Itse olen Midas Touch:in työntekijä.

        Jos suoramarkkinointi puhelut häiritsevät niin ilmoita numerosi Robinson rekisteriin,niin silloin ei tule minkäänlaisia ylimääräisiä puheluita.Ei riitä se että on muuttanut numeronsa salaiseksi.Ja jos on robinson rekisterissä niin pitää muistaa ettei missään arvonnoissa yms..laita ruksia kohtaa KYLLÄ suoramarkkinoinnille,silloin se robinson raukeaa ja se on merkki siitä että saa jatkossakin otella yhteyttä.

        Töitä tekeviä ihmisiä mekin vain ollaan, eikä myydä mitään vaan tarjotaan. Ihmisillä ei vain näytä olevan kohteliaita käytöstapoja hallussa luurin toisessa päässä,aikuiset ihmiset.Itse ainakin olen kohtelias, jos en ole kiinnostunut ja se siitä.


      • ---
        nimetön.... kirjoitti:

        Itse olen Midas Touch:in työntekijä.

        Jos suoramarkkinointi puhelut häiritsevät niin ilmoita numerosi Robinson rekisteriin,niin silloin ei tule minkäänlaisia ylimääräisiä puheluita.Ei riitä se että on muuttanut numeronsa salaiseksi.Ja jos on robinson rekisterissä niin pitää muistaa ettei missään arvonnoissa yms..laita ruksia kohtaa KYLLÄ suoramarkkinoinnille,silloin se robinson raukeaa ja se on merkki siitä että saa jatkossakin otella yhteyttä.

        Töitä tekeviä ihmisiä mekin vain ollaan, eikä myydä mitään vaan tarjotaan. Ihmisillä ei vain näytä olevan kohteliaita käytöstapoja hallussa luurin toisessa päässä,aikuiset ihmiset.Itse ainakin olen kohtelias, jos en ole kiinnostunut ja se siitä.

        >Töitä tekeviä ihmisiä mekin vain ollaan, eikä >myydä mitään vaan tarjotaan. Ihmisillä ei vain >näytä olevan kohteliaita käytöstapoja hallussa >luurin toisessa päässä,aikuiset ihmiset.Itse >ainakin olen kohtelias, jos en ole kiinnostunut >ja se siitä.

        Ymmärrettävää, mutta rajansa kaikella. Eniten epäilyttää etteikö teillä ole säännöksissä määritelty jotain soittoaikaa. Olen nimittäin saanut puheluita numerosta 534903599 jo kahdeksan aikaan aamulla, joka pistää sapettamaan jos on herätyskello soimassa yhdeksältä ja tekee projektiluontoista työtä, jolloin oletus on että noin aikaisin tuleva soitto liittyy johonkin todella kiireelliseen työasiaan.

        Päiväsaikaan osaan kyllä kieltäytyä kohteliaasti, vaikken bisnesmallistanne pidäkkään..


      • .....
        --- kirjoitti:

        >Töitä tekeviä ihmisiä mekin vain ollaan, eikä >myydä mitään vaan tarjotaan. Ihmisillä ei vain >näytä olevan kohteliaita käytöstapoja hallussa >luurin toisessa päässä,aikuiset ihmiset.Itse >ainakin olen kohtelias, jos en ole kiinnostunut >ja se siitä.

        Ymmärrettävää, mutta rajansa kaikella. Eniten epäilyttää etteikö teillä ole säännöksissä määritelty jotain soittoaikaa. Olen nimittäin saanut puheluita numerosta 534903599 jo kahdeksan aikaan aamulla, joka pistää sapettamaan jos on herätyskello soimassa yhdeksältä ja tekee projektiluontoista työtä, jolloin oletus on että noin aikaisin tuleva soitto liittyy johonkin todella kiireelliseen työasiaan.

        Päiväsaikaan osaan kyllä kieltäytyä kohteliaasti, vaikken bisnesmallistanne pidäkkään..

        Niin no, en itsekkään silloin tykännyt alkaa soittelemaan 8 aikaan aamulla, saatoinkin välillä venyttää sitä 9 asti. Minkäs sille teki jos työaika oli määritelty 8-16. Mutta onneksi en ole enää siinä puljussa töissä, homma ei sitten kiinnostanut pätkääkään.


      • Käryävä käämi
        nimetön.... kirjoitti:

        Itse olen Midas Touch:in työntekijä.

        Jos suoramarkkinointi puhelut häiritsevät niin ilmoita numerosi Robinson rekisteriin,niin silloin ei tule minkäänlaisia ylimääräisiä puheluita.Ei riitä se että on muuttanut numeronsa salaiseksi.Ja jos on robinson rekisterissä niin pitää muistaa ettei missään arvonnoissa yms..laita ruksia kohtaa KYLLÄ suoramarkkinoinnille,silloin se robinson raukeaa ja se on merkki siitä että saa jatkossakin otella yhteyttä.

        Töitä tekeviä ihmisiä mekin vain ollaan, eikä myydä mitään vaan tarjotaan. Ihmisillä ei vain näytä olevan kohteliaita käytöstapoja hallussa luurin toisessa päässä,aikuiset ihmiset.Itse ainakin olen kohtelias, jos en ole kiinnostunut ja se siitä.

        Kyllä alkuun jaksoin olla kohtelias, mutta nyt alkaa käämi käryämään kun spämmipuheluita tulee usein. Robinsoniinkin olen tehnyt ilmoituksen, pitänee jatkossa "yhdistää" soitonsiirrolla spämmipuhelut poliisille..


      • Timppå
        nimetön.... kirjoitti:

        Itse olen Midas Touch:in työntekijä.

        Jos suoramarkkinointi puhelut häiritsevät niin ilmoita numerosi Robinson rekisteriin,niin silloin ei tule minkäänlaisia ylimääräisiä puheluita.Ei riitä se että on muuttanut numeronsa salaiseksi.Ja jos on robinson rekisterissä niin pitää muistaa ettei missään arvonnoissa yms..laita ruksia kohtaa KYLLÄ suoramarkkinoinnille,silloin se robinson raukeaa ja se on merkki siitä että saa jatkossakin otella yhteyttä.

        Töitä tekeviä ihmisiä mekin vain ollaan, eikä myydä mitään vaan tarjotaan. Ihmisillä ei vain näytä olevan kohteliaita käytöstapoja hallussa luurin toisessa päässä,aikuiset ihmiset.Itse ainakin olen kohtelias, jos en ole kiinnostunut ja se siitä.

        Ja sehän robinsonrekisteri EI MUUTEN raukea sillä että laittaa ruksin siihen kohtaan että saa ottaa yhteyttä. Se koskee yksittäistä yritystä, joka kilpailun tai muun järjestää, ei rekisteriä. Tiedot saa rekisteristä pois vain ilmoittamalla siitä suoramarkkinointiliitolle.

        On se helvetti että ihmisiä kusetetaan tällä tavalla. En yhtään ihmettelis vaikka toi Midaksen puhelinnumero maksais 2,44€ minuutti ni saavat ilmaset rahat ihmisiltä jotka ihmettelee että mikähän numero tuo on ollu.

        Aivan uskomatonta kusetusta. Kukaan ei edes kerro mitä Midas Touch edes myy.


      • Kalle
        nimetön.... kirjoitti:

        Itse olen Midas Touch:in työntekijä.

        Jos suoramarkkinointi puhelut häiritsevät niin ilmoita numerosi Robinson rekisteriin,niin silloin ei tule minkäänlaisia ylimääräisiä puheluita.Ei riitä se että on muuttanut numeronsa salaiseksi.Ja jos on robinson rekisterissä niin pitää muistaa ettei missään arvonnoissa yms..laita ruksia kohtaa KYLLÄ suoramarkkinoinnille,silloin se robinson raukeaa ja se on merkki siitä että saa jatkossakin otella yhteyttä.

        Töitä tekeviä ihmisiä mekin vain ollaan, eikä myydä mitään vaan tarjotaan. Ihmisillä ei vain näytä olevan kohteliaita käytöstapoja hallussa luurin toisessa päässä,aikuiset ihmiset.Itse ainakin olen kohtelias, jos en ole kiinnostunut ja se siitä.

        Hei, suosittelisin hankkimaan oikean ammatin. Pitäis lailla kieltää moisen puhelinprostituutio toiminta. Minä en aijo olla yhellekkään puhelinmyyjälle kohtelias, vaan haistatan ja kovaa. Toinen tapa on, että nolaan myyjän täysin antamatta suunvuoroa ja ruipian itse kauppaamaan jotain tyhjänpäivästä. Hyvä keino on myös antaa puhelin pienelle lapselle, niin sille saatte selitellä ihan mitä oletta opetelleetkin ulkolukemaan. Tämä taktiikka on purrut aika hyvin, nimittäin ei ole oikein kovasti ääliöt soitelleet enää LOL. Jos puhelinmyyjä kuitenkin kaikessa voipaisuudessaan erehtyy soittamaan minulle, ei tarvitse odotella kohteliaisuuksia, vaan v...lua tulee ja lujaa, saatte uskoa ;=) go ahead punk, make my day :D


    • juups

      Eli kyllä toiseen kännykkääni soitellaan jatkuvasti numerosta 0534903599. Ikinä en ole kerennyt vastaa siihen, en viitsi edes vaivautua soittamaa takasin. Ties mitä maksuja tulee ku soittaa sinne.

    • närkästynyt

      Minulle soitettu kyseisestä numerosta joka päivä jo vikon ajan. Parhaimmillan pari kertaa päivässä. Tänäänkin jo aamulla heti kahdeksan jälkeen yritettiin soittaa. Kertaakaan en ole vastannut. Epäilyttävä numero. Soittakoot vaikka seuraavat viisi vuotta. EN VATAA.

    • su555

      Tänään tosta 0534903599 numerosta oli tullut puhelu.

    • juuniin

      Mullekin oli soitettu tuosta numerosta ja rupesin kyseleen. Isä oli vastannut kun sille oli soitettu sieltä kans ja oli ollut dna-liittymä kauppias.

      • asdf

        Sama perhanan 358534903599 soitteli ensin vaimolle eilen ja nyt soittelee minulle. Ei vastattu, koska tietoja ei löydy eniron haulla.
        Kamalasti lisääntynyt tuollainen muka-huuhaa-myynti&markkinointi-työ. Ärsyttävintä on , että häiriköinti tapahtuu (useimpien) ihmisten vapaa-aikana, eli klo 18 jälkeen illalla.


      • MildAss Touch

        tuskin ollut DNA.
        (kts. muita viestejä tässä ketjussa)

        mutta onko tässäkin harhautettu kuluttajaa, eikä ole annettu riittävästi tetoa, että ihan joku muu firma, kuin minkä tuotetta on tyrkyttämässä ja häiriköimässä.


      • todella vihainen
        asdf kirjoitti:

        Sama perhanan 358534903599 soitteli ensin vaimolle eilen ja nyt soittelee minulle. Ei vastattu, koska tietoja ei löydy eniron haulla.
        Kamalasti lisääntynyt tuollainen muka-huuhaa-myynti&markkinointi-työ. Ärsyttävintä on , että häiriköinti tapahtuu (useimpien) ihmisten vapaa-aikana, eli klo 18 jälkeen illalla.

        minulle soitettiin kyseisestä numerosta yhtenä päivänä aamupäivän aikana neljä kertaa.En vastannut. Samoin soittivat tyttäreni 9v. kännykkään eikä hänkään vastannut. Todella häiritsevää tuollainen ja vielä loma-aikaan.


      • jihon

        Mitä vittua dna kauppias mulle soittelee jos omistan jo dna liittymän


    • Nimetön

      minä en ole löytänyt yhtään nimeä siihen numeroon ainoastaan että ne puhuu venäjää ja aina on väärä numero kun vastaa ihmetteln samma mistä ne saa numeron nyt on ollut pari viikkoa tauko mutta tänään tuli taas puhelu siitä numerosta

    • ...

      Tänään oli tullut tuollaisesta numerosta. Ovat tuolta Midas Touchista soitelleet koko kesän. Aluksi viitsin vastata, mutta en enään kun eivät tunnu uskovan, että en osta mitään tai ole kiinnostunut vastaamaan minkään firman tuotteisiin liittyviin kyselyihin.

      Ainakaan fonectan finder ei tiennyt tuosta numerosta mitään (niin kuin muistakaan Midas Touchin numeroista).

    • 053-490 3599

      Mitä? Onko niillä kaikenlaisii liittymiä? Siis erilaisa matkapuhelinnumeroita, suuntamureoita ympäri suomen yms??

      05-3490 3599
      0174424459
      0153886795
      0136110146

      • ...mikä firma??

        Minullekin soitettu noista numeroista tässä parin viikon aikana joka päivä.


      • 0534903599 mildAss Touch
        ...mikä firma?? kirjoitti:

        Minullekin soitettu noista numeroista tässä parin viikon aikana joka päivä.

        painostavasti muiden firmojen tuotteita tyrkyttävä alipalkattujen syrjäseutujen asukkaiden vaihtuva lafka
        firma tueilla tullut paikkakunnalle ja kunnan/kaupunginisät toivovat siitä pelastusta ja kultaista kosketusta itselleen

        - tuollaisen kuvan sain nettiä selatessani

        kannattaa kieltää ko. firmaa soittamasta itelle.
        Ei siis mitään kaupallista robinssoninrekisterimerkintää jota ne itse hallinnoivat.

        *näistä ainakin yrittävät ottaa yhteyttä?:
        05-3490 3599
        0174424459
        0153886795
        0136110146


      • Midaksen työntekijä
        0534903599 mildAss Touch kirjoitti:

        painostavasti muiden firmojen tuotteita tyrkyttävä alipalkattujen syrjäseutujen asukkaiden vaihtuva lafka
        firma tueilla tullut paikkakunnalle ja kunnan/kaupunginisät toivovat siitä pelastusta ja kultaista kosketusta itselleen

        - tuollaisen kuvan sain nettiä selatessani

        kannattaa kieltää ko. firmaa soittamasta itelle.
        Ei siis mitään kaupallista robinssoninrekisterimerkintää jota ne itse hallinnoivat.

        *näistä ainakin yrittävät ottaa yhteyttä?:
        05-3490 3599
        0174424459
        0153886795
        0136110146

        Oikaisempa vähän tällä palstalla sanottuja oletuksia.Älkää väittäkö mitään mistä ette itsekään tiedä pitääkö paikkansa.

        Ensinnäkin netistä ja lehdistä löytyy kaikenlaista sabotointi tekstiä jotka eivät pidä paikkaansa.Jotkut haluavat vain väkisin mustamaalata/sabotoida yrityksiä.Vielä sellaisilla jutuilla jotka eivät todellakaan pidä paikkaansa.Itse parhaiten sen tiedän paikan työntekijänä.

        Midas ei tyrkytä vaan tarjoaa palveluja ja tuotteita, jotka muut yritykset ovat antaneet ne Midaksen tehtäväksi.Siis firmat ulkoistavat palvelujaan Midaksen tehtäväksi.Työ on hyvin palkattua: tunti palkka sen päälle bonukset hyvästä tehdystä työstä,kivasti ainakin itse tienaan siellä $$$.

        Midas ei hallinnoi Robinson rekisteriä,vaan se on ihan eri yritys.Kaikista soittoaineistosta skaalataan kaikki sellaiset numerot pois jotka ovat Robinson rekisterissä,niille ei soiteta.

        Se kenellä ei ole suoramarkkinointikieltoa(Robinson),voi tulla suoramarkkinointi soitto mistä tahansa.

        Jos numero on laitettu salaiseksi tai operaattorin kanssa on tehty sopimus ettei tule mitään ylimääräisiä soittoja,se ei auta.Numerot jotka on ilmoitettu robinson rekisteriin,niille ei tule näitä soittoja ja saavat olla sitten rauhassa.

        Kun olet ilmoittanut numerosi Robinsoniin, suoramarkkinointikielto astuu voimaan 3kk päästä ilmoituksesta ja on siitä lähtien 3 vuotta päällä,jonka jälkeen voi jatkaa sitä tai olla jatkamatta.

        Sille midaksen työntekijät eivät voi mitään jos soitto menee alaikäiselle tai useampaan kertaan samaan numeroon tai samaan talouteen ekaksi miehelle ja sitten vaikka vaimolle koska tietokone soittaa numerot soittoaineistosta.Siis itse soittaja ei sieltä valitse mihis numeroon mä nyt soittaisin vaan tietokone päättää ne numerot ja yleensä ne menee aakkosjärjestyksessä.Soittoaineistosta vastaavat IT henkilöt HELSINGIN päässä, ei me soittajat.Soittajat ei siis siellä näppäile numeroitakaan vaan tietkone tekee kaiken,me vain odotellaan milloin pääsee puhumaan.


      • Anonyymi

        Kukahan soittelee jo ennen klo 8 numerosta 05-28289975
        Ja numerosta 020-303456


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan soittelee jo ennen klo 8 numerosta 05-28289975
        Ja numerosta 020-303456

        Käytä Googlea. Pelkkä oikea numero riittää. Et ole koskaan ainoa!

        Jälkimmäinen soittaja on joku Kymissä asuva vanha tuttusi.


    • Hmmmbob

      Vastasin juuri tuosta numerosta tulleeseen puheluun, mutta ehdin sanoa nimeni, niin sen jälkeen alkoi sama nauha pyöriä taas. Ihan kuin he soittelisivat pilareita vain, eli tosi lyhyitä puheluita.

    • Puheluun vastannut

      Ihan tavallista puhelinmarkkinointia se on! Minullekin soitettiin pariin kertaan tuosta numerosta kun en ollut kuulolla. Kolmannella kerralla kun vastasin, ihan asiallinen joskin selvästi työhönsä tympääntynyt naishenkilö kaupitteli DNA:ta. Ei siinä sen ihmeellisempää.

      • mild Ass Touch

        Eihän se ole DNA-kauppias, jos ovat kauputelleet muuta tai olleet tavoittamissa...

        mutta hyvä, että ovat joskus olleet jollekin asiallisia

        Kun täällä(kin) ollut paljon muunlaisia kokemuksia...


      • lafkassa ollut
        mild Ass Touch kirjoitti:

        Eihän se ole DNA-kauppias, jos ovat kauputelleet muuta tai olleet tavoittamissa...

        mutta hyvä, että ovat joskus olleet jollekin asiallisia

        Kun täällä(kin) ollut paljon muunlaisia kokemuksia...

        Midaksella on automaattinen soittojärjestelmä joka soittaa ja kun ruuhkaantuu niin tulee näitä soittoja joita ei ehditä hoitaan...eli ei sieltä ilkeyttään juuri sulle soiteta. Koneella käskyt soittaa numeroon kunnes saa kiinni.. tai kamppanja loppuu.
        Pulju käyttää robinson rekisteriä joten laittakaas sinne estot. toimii tosi hyvin eikä myyjät kiusaa.
        Nii ja jos känny on aikuisen nimellä niin siksi tulee muksujen puhelimiin niitä soittoja.


      • mildAss touch
        lafkassa ollut kirjoitti:

        Midaksella on automaattinen soittojärjestelmä joka soittaa ja kun ruuhkaantuu niin tulee näitä soittoja joita ei ehditä hoitaan...eli ei sieltä ilkeyttään juuri sulle soiteta. Koneella käskyt soittaa numeroon kunnes saa kiinni.. tai kamppanja loppuu.
        Pulju käyttää robinson rekisteriä joten laittakaas sinne estot. toimii tosi hyvin eikä myyjät kiusaa.
        Nii ja jos känny on aikuisen nimellä niin siksi tulee muksujen puhelimiin niitä soittoja.

        Olet joskus ollut töissä siellä, mutta vielä tänäkään päivänä eivät ole saaneet systeemeitään kuntoon?

        - kiire ettei ehdi hoitaan... mutta häiriköidä ehditään, lomilla, lasten puhelimiin, illoin, monesti päiväsä...

        - robinson toimii täysin väärin päin. Pitäisi olla toisinpäin.Sellainen rekisteri johon voi ilmoittaa jos haluaa että tulee häirityksi.

        - sama lafkahan ( Midas Touch ) hoitelee sitä robinsonreksiteriä, kun estot pärähtää päältä niin yhteyden ottojen rumba alkaa kahta kauheempana ja monipuolisempana.
        Se on varmaan suurin asiakasrekisteri tätänykyä... ja täysin kaupallisissa käsissä.



        05-3490 3599
        0174424459
        0153886795
        0136110146


      • aivoilla varustettu
        mildAss touch kirjoitti:

        Olet joskus ollut töissä siellä, mutta vielä tänäkään päivänä eivät ole saaneet systeemeitään kuntoon?

        - kiire ettei ehdi hoitaan... mutta häiriköidä ehditään, lomilla, lasten puhelimiin, illoin, monesti päiväsä...

        - robinson toimii täysin väärin päin. Pitäisi olla toisinpäin.Sellainen rekisteri johon voi ilmoittaa jos haluaa että tulee häirityksi.

        - sama lafkahan ( Midas Touch ) hoitelee sitä robinsonreksiteriä, kun estot pärähtää päältä niin yhteyden ottojen rumba alkaa kahta kauheempana ja monipuolisempana.
        Se on varmaan suurin asiakasrekisteri tätänykyä... ja täysin kaupallisissa käsissä.



        05-3490 3599
        0174424459
        0153886795
        0136110146

        1. Elämme nykyaikaa
        2. Suomessa on paljon ihmisiä..
        3. suomessa on suuryrityksiä...
        4. joilla on paljon asiakkaita...
        5. Koska Suomessa on paljon ihmisiä.
        6. Puhelimet on keksitty..oliko se Bell tai joku, joka ne keksi, mutta keksi kuitenkin.
        7. On yrityksiä, jotka yrittävät palvella sekä uusasiakkaansa että olemassa olevat asiakkaansa mahdollisimman hyvin, mutta rahkeet eivät riitä.
        8. Jokaisella yrityksellä ei ole mahdollista perustaa omaa puhelinpalveluyksikköä selvitäkseen tästä asiakkaiden hoitamisesta.
        9. Niinpä: yritykset ulkoistavat palveluitaan.
        Eikö herrajestas käy teidän järkeenne, että esim. jokin postimyyntifirma tms, joka mainostaa ehkä kerran kuukaudessa...ei heidän ole mitään järkeä pitää palkattua työvoimaa puhelimen vieressä kykkimässä siltä varalta,että joku sattuisi ehkä soittamnaan, ja voisi ehkä vielä tilata jotain... sitä varten tällaiset yritykset on perustettu.
        10. Eikä tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen, että JOKAINEN suomalainen käyttää näiden yksiköiden palveluja, varmasti myös jokainen tähän ketjuun kirjoittanut on käyttänyt. (moni ehkä tietämättään, mutta onko sillä merkitystä kun asiat kuitenkin hoituvat, ja on saanut hyvää/asiantuntevaa palvelua)
        11. "antavatko ymmärtää että soittavat telehallinnosta?" "eihän ne sit soita dna:lta"... Onko teillä aivoissa ajatustoimintaa????
        Lukekaa vaikka asiaa koskevaa lakia, siellä käy varsin selväksi se, että kun tietyn yrityksen tai hallintoelimen asiaa ajetaan joko puhelimen välityksellä tai muuten, niin se on täysin sallittua, mikäli ulkoistetussa toiminnassa on järjestetty asiaan kuuluva riittävä koulutus ja myyjän/asiakaspalvelijan pätevyys. Nykypäivänä voi todeta (jos osaa ajatella) että 99% palveluista (olivatpa ne tilauspuhelimia, virastoja, pankkeja...mitä tahansa) on ulkoistettu suomessa. Ei ne hobbyhallin täditkään istu tavaratalossa ja kirjaa tilauksianne ylös!
        Asiakaspalvelijan/myyjän on toki pyydettäessä kerrottava, mikäli hän tekee työtään toimeksiannosta (eli ei fyysisesti siitä firmasta minkä tuotetta myy/asikassuhdetta hoitaa). Ja näin tapahtuukin.
        12. On suoranaisen typerää olla vastaamatta tiettyihin numeroihin, varsinkin jos ko numerosta on soitettu useasti. Sama yritys saattaa tehdä hyvinkin erilaisia toimeksiantoja. Entäpä jos sieltä joku päivä soitellaan juuri sinulle tärkeän asian vuoksi. Olet kenties ostanut uuden auton, ja autoliikeesi toimeksiannosta kysellään että miten on auto miellyttänyt? Ehdottavat vaikka samassa puhelimessa maksutonta huoltoa?... Asia voi olla mikä vain, ei kannata tietämättään tehdä itselleen hallaa. Siksi toisekseen, useimmat meistä osaavat myös puhua, joten jos epämieluisassa tilanteessa/ epämieluisassa asiassa teille soitellaan, niin miksi ihmeessä ette kohteliaasti kerro sitä myyjälle/asiakaspalvelijalle? Eihän voi tietää mihin tilanteeseen soittaa, soitot tapahtuvat pääosin koneellisesti. On myös surullista ollut huomata, miten kännykkäriippuvaista onkaan Suomen kansa. Jopa hautajaisissa näkee ja kuulee ihmisten vastaavan puhelimeen! Ja sitten seuraavaksi rääkäsitään myyjän korvaa: Minä olen hautajaisissa! " Pistäkää kännykät kiinni silloin kun teille on sopimaton aika soittaa!


      • hohhoijakkaa?
        aivoilla varustettu kirjoitti:

        1. Elämme nykyaikaa
        2. Suomessa on paljon ihmisiä..
        3. suomessa on suuryrityksiä...
        4. joilla on paljon asiakkaita...
        5. Koska Suomessa on paljon ihmisiä.
        6. Puhelimet on keksitty..oliko se Bell tai joku, joka ne keksi, mutta keksi kuitenkin.
        7. On yrityksiä, jotka yrittävät palvella sekä uusasiakkaansa että olemassa olevat asiakkaansa mahdollisimman hyvin, mutta rahkeet eivät riitä.
        8. Jokaisella yrityksellä ei ole mahdollista perustaa omaa puhelinpalveluyksikköä selvitäkseen tästä asiakkaiden hoitamisesta.
        9. Niinpä: yritykset ulkoistavat palveluitaan.
        Eikö herrajestas käy teidän järkeenne, että esim. jokin postimyyntifirma tms, joka mainostaa ehkä kerran kuukaudessa...ei heidän ole mitään järkeä pitää palkattua työvoimaa puhelimen vieressä kykkimässä siltä varalta,että joku sattuisi ehkä soittamnaan, ja voisi ehkä vielä tilata jotain... sitä varten tällaiset yritykset on perustettu.
        10. Eikä tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen, että JOKAINEN suomalainen käyttää näiden yksiköiden palveluja, varmasti myös jokainen tähän ketjuun kirjoittanut on käyttänyt. (moni ehkä tietämättään, mutta onko sillä merkitystä kun asiat kuitenkin hoituvat, ja on saanut hyvää/asiantuntevaa palvelua)
        11. "antavatko ymmärtää että soittavat telehallinnosta?" "eihän ne sit soita dna:lta"... Onko teillä aivoissa ajatustoimintaa????
        Lukekaa vaikka asiaa koskevaa lakia, siellä käy varsin selväksi se, että kun tietyn yrityksen tai hallintoelimen asiaa ajetaan joko puhelimen välityksellä tai muuten, niin se on täysin sallittua, mikäli ulkoistetussa toiminnassa on järjestetty asiaan kuuluva riittävä koulutus ja myyjän/asiakaspalvelijan pätevyys. Nykypäivänä voi todeta (jos osaa ajatella) että 99% palveluista (olivatpa ne tilauspuhelimia, virastoja, pankkeja...mitä tahansa) on ulkoistettu suomessa. Ei ne hobbyhallin täditkään istu tavaratalossa ja kirjaa tilauksianne ylös!
        Asiakaspalvelijan/myyjän on toki pyydettäessä kerrottava, mikäli hän tekee työtään toimeksiannosta (eli ei fyysisesti siitä firmasta minkä tuotetta myy/asikassuhdetta hoitaa). Ja näin tapahtuukin.
        12. On suoranaisen typerää olla vastaamatta tiettyihin numeroihin, varsinkin jos ko numerosta on soitettu useasti. Sama yritys saattaa tehdä hyvinkin erilaisia toimeksiantoja. Entäpä jos sieltä joku päivä soitellaan juuri sinulle tärkeän asian vuoksi. Olet kenties ostanut uuden auton, ja autoliikeesi toimeksiannosta kysellään että miten on auto miellyttänyt? Ehdottavat vaikka samassa puhelimessa maksutonta huoltoa?... Asia voi olla mikä vain, ei kannata tietämättään tehdä itselleen hallaa. Siksi toisekseen, useimmat meistä osaavat myös puhua, joten jos epämieluisassa tilanteessa/ epämieluisassa asiassa teille soitellaan, niin miksi ihmeessä ette kohteliaasti kerro sitä myyjälle/asiakaspalvelijalle? Eihän voi tietää mihin tilanteeseen soittaa, soitot tapahtuvat pääosin koneellisesti. On myös surullista ollut huomata, miten kännykkäriippuvaista onkaan Suomen kansa. Jopa hautajaisissa näkee ja kuulee ihmisten vastaavan puhelimeen! Ja sitten seuraavaksi rääkäsitään myyjän korvaa: Minä olen hautajaisissa! " Pistäkää kännykät kiinni silloin kun teille on sopimaton aika soittaa!

        >1. Elämme nykyaikaa
        kyllä
        >2. Suomessa on paljon ihmisiä..
        kyllä
        >3. suomessa on suuryrityksiä...
        kyllä
        >4. joilla on paljon asiakkaita...
        kyllä
        >5. Koska Suomessa on paljon ihmisiä.
        kyllä...?
        >6. Puhelimet on keksitty..oliko se Bell tai joku, joka ne keksi, mutta keksi kuitenkin.
        kyllä, joku muukin on mainittu em. puhelimen keksijäksi. aiheeseen liittyy yhtäpaljon kuin nuo viisi edellistä kohtaa


      • en asiakas, enkä halua olla...
        aivoilla varustettu kirjoitti:

        1. Elämme nykyaikaa
        2. Suomessa on paljon ihmisiä..
        3. suomessa on suuryrityksiä...
        4. joilla on paljon asiakkaita...
        5. Koska Suomessa on paljon ihmisiä.
        6. Puhelimet on keksitty..oliko se Bell tai joku, joka ne keksi, mutta keksi kuitenkin.
        7. On yrityksiä, jotka yrittävät palvella sekä uusasiakkaansa että olemassa olevat asiakkaansa mahdollisimman hyvin, mutta rahkeet eivät riitä.
        8. Jokaisella yrityksellä ei ole mahdollista perustaa omaa puhelinpalveluyksikköä selvitäkseen tästä asiakkaiden hoitamisesta.
        9. Niinpä: yritykset ulkoistavat palveluitaan.
        Eikö herrajestas käy teidän järkeenne, että esim. jokin postimyyntifirma tms, joka mainostaa ehkä kerran kuukaudessa...ei heidän ole mitään järkeä pitää palkattua työvoimaa puhelimen vieressä kykkimässä siltä varalta,että joku sattuisi ehkä soittamnaan, ja voisi ehkä vielä tilata jotain... sitä varten tällaiset yritykset on perustettu.
        10. Eikä tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen, että JOKAINEN suomalainen käyttää näiden yksiköiden palveluja, varmasti myös jokainen tähän ketjuun kirjoittanut on käyttänyt. (moni ehkä tietämättään, mutta onko sillä merkitystä kun asiat kuitenkin hoituvat, ja on saanut hyvää/asiantuntevaa palvelua)
        11. "antavatko ymmärtää että soittavat telehallinnosta?" "eihän ne sit soita dna:lta"... Onko teillä aivoissa ajatustoimintaa????
        Lukekaa vaikka asiaa koskevaa lakia, siellä käy varsin selväksi se, että kun tietyn yrityksen tai hallintoelimen asiaa ajetaan joko puhelimen välityksellä tai muuten, niin se on täysin sallittua, mikäli ulkoistetussa toiminnassa on järjestetty asiaan kuuluva riittävä koulutus ja myyjän/asiakaspalvelijan pätevyys. Nykypäivänä voi todeta (jos osaa ajatella) että 99% palveluista (olivatpa ne tilauspuhelimia, virastoja, pankkeja...mitä tahansa) on ulkoistettu suomessa. Ei ne hobbyhallin täditkään istu tavaratalossa ja kirjaa tilauksianne ylös!
        Asiakaspalvelijan/myyjän on toki pyydettäessä kerrottava, mikäli hän tekee työtään toimeksiannosta (eli ei fyysisesti siitä firmasta minkä tuotetta myy/asikassuhdetta hoitaa). Ja näin tapahtuukin.
        12. On suoranaisen typerää olla vastaamatta tiettyihin numeroihin, varsinkin jos ko numerosta on soitettu useasti. Sama yritys saattaa tehdä hyvinkin erilaisia toimeksiantoja. Entäpä jos sieltä joku päivä soitellaan juuri sinulle tärkeän asian vuoksi. Olet kenties ostanut uuden auton, ja autoliikeesi toimeksiannosta kysellään että miten on auto miellyttänyt? Ehdottavat vaikka samassa puhelimessa maksutonta huoltoa?... Asia voi olla mikä vain, ei kannata tietämättään tehdä itselleen hallaa. Siksi toisekseen, useimmat meistä osaavat myös puhua, joten jos epämieluisassa tilanteessa/ epämieluisassa asiassa teille soitellaan, niin miksi ihmeessä ette kohteliaasti kerro sitä myyjälle/asiakaspalvelijalle? Eihän voi tietää mihin tilanteeseen soittaa, soitot tapahtuvat pääosin koneellisesti. On myös surullista ollut huomata, miten kännykkäriippuvaista onkaan Suomen kansa. Jopa hautajaisissa näkee ja kuulee ihmisten vastaavan puhelimeen! Ja sitten seuraavaksi rääkäsitään myyjän korvaa: Minä olen hautajaisissa! " Pistäkää kännykät kiinni silloin kun teille on sopimaton aika soittaa!

        >7. On yrityksiä, jotka yrittävät palvella sekä uusasiakkaansa että olemassa olevat asiakkaansa mahdollisimman hyvin, mutta rahkeet eivät riitä

        nykyaikaa on myös se, että "uusasiakas" eli ihminen joka on valintansa tehnyt ja ei käytä sen yrtyksen "palveluja" jonka toimeksiannosta esim. Midas Touch rimpauttelee jatkuvalla syötöllä...


      • jos tarvitsen, niin hankin
        aivoilla varustettu kirjoitti:

        1. Elämme nykyaikaa
        2. Suomessa on paljon ihmisiä..
        3. suomessa on suuryrityksiä...
        4. joilla on paljon asiakkaita...
        5. Koska Suomessa on paljon ihmisiä.
        6. Puhelimet on keksitty..oliko se Bell tai joku, joka ne keksi, mutta keksi kuitenkin.
        7. On yrityksiä, jotka yrittävät palvella sekä uusasiakkaansa että olemassa olevat asiakkaansa mahdollisimman hyvin, mutta rahkeet eivät riitä.
        8. Jokaisella yrityksellä ei ole mahdollista perustaa omaa puhelinpalveluyksikköä selvitäkseen tästä asiakkaiden hoitamisesta.
        9. Niinpä: yritykset ulkoistavat palveluitaan.
        Eikö herrajestas käy teidän järkeenne, että esim. jokin postimyyntifirma tms, joka mainostaa ehkä kerran kuukaudessa...ei heidän ole mitään järkeä pitää palkattua työvoimaa puhelimen vieressä kykkimässä siltä varalta,että joku sattuisi ehkä soittamnaan, ja voisi ehkä vielä tilata jotain... sitä varten tällaiset yritykset on perustettu.
        10. Eikä tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen, että JOKAINEN suomalainen käyttää näiden yksiköiden palveluja, varmasti myös jokainen tähän ketjuun kirjoittanut on käyttänyt. (moni ehkä tietämättään, mutta onko sillä merkitystä kun asiat kuitenkin hoituvat, ja on saanut hyvää/asiantuntevaa palvelua)
        11. "antavatko ymmärtää että soittavat telehallinnosta?" "eihän ne sit soita dna:lta"... Onko teillä aivoissa ajatustoimintaa????
        Lukekaa vaikka asiaa koskevaa lakia, siellä käy varsin selväksi se, että kun tietyn yrityksen tai hallintoelimen asiaa ajetaan joko puhelimen välityksellä tai muuten, niin se on täysin sallittua, mikäli ulkoistetussa toiminnassa on järjestetty asiaan kuuluva riittävä koulutus ja myyjän/asiakaspalvelijan pätevyys. Nykypäivänä voi todeta (jos osaa ajatella) että 99% palveluista (olivatpa ne tilauspuhelimia, virastoja, pankkeja...mitä tahansa) on ulkoistettu suomessa. Ei ne hobbyhallin täditkään istu tavaratalossa ja kirjaa tilauksianne ylös!
        Asiakaspalvelijan/myyjän on toki pyydettäessä kerrottava, mikäli hän tekee työtään toimeksiannosta (eli ei fyysisesti siitä firmasta minkä tuotetta myy/asikassuhdetta hoitaa). Ja näin tapahtuukin.
        12. On suoranaisen typerää olla vastaamatta tiettyihin numeroihin, varsinkin jos ko numerosta on soitettu useasti. Sama yritys saattaa tehdä hyvinkin erilaisia toimeksiantoja. Entäpä jos sieltä joku päivä soitellaan juuri sinulle tärkeän asian vuoksi. Olet kenties ostanut uuden auton, ja autoliikeesi toimeksiannosta kysellään että miten on auto miellyttänyt? Ehdottavat vaikka samassa puhelimessa maksutonta huoltoa?... Asia voi olla mikä vain, ei kannata tietämättään tehdä itselleen hallaa. Siksi toisekseen, useimmat meistä osaavat myös puhua, joten jos epämieluisassa tilanteessa/ epämieluisassa asiassa teille soitellaan, niin miksi ihmeessä ette kohteliaasti kerro sitä myyjälle/asiakaspalvelijalle? Eihän voi tietää mihin tilanteeseen soittaa, soitot tapahtuvat pääosin koneellisesti. On myös surullista ollut huomata, miten kännykkäriippuvaista onkaan Suomen kansa. Jopa hautajaisissa näkee ja kuulee ihmisten vastaavan puhelimeen! Ja sitten seuraavaksi rääkäsitään myyjän korvaa: Minä olen hautajaisissa! " Pistäkää kännykät kiinni silloin kun teille on sopimaton aika soittaa!

        >8. Jokaisella yrityksellä ei ole mahdollista perustaa omaa puhelinpalveluyksikköä selvitäkseen tästä asiakkaiden hoitamisesta.

        Voi pitää paikkaansa, ettei ole mahdollisuuksia perustaa "puhelinpalveluyksiköitä", etenkään "uusasiakkaille" eli jotka EI ole asiakkaita

        no ei sitä tartte ekaks sillä puhelimella ottaa yhteyttä


      • ei tartte soittaa, ei tartt...
        aivoilla varustettu kirjoitti:

        1. Elämme nykyaikaa
        2. Suomessa on paljon ihmisiä..
        3. suomessa on suuryrityksiä...
        4. joilla on paljon asiakkaita...
        5. Koska Suomessa on paljon ihmisiä.
        6. Puhelimet on keksitty..oliko se Bell tai joku, joka ne keksi, mutta keksi kuitenkin.
        7. On yrityksiä, jotka yrittävät palvella sekä uusasiakkaansa että olemassa olevat asiakkaansa mahdollisimman hyvin, mutta rahkeet eivät riitä.
        8. Jokaisella yrityksellä ei ole mahdollista perustaa omaa puhelinpalveluyksikköä selvitäkseen tästä asiakkaiden hoitamisesta.
        9. Niinpä: yritykset ulkoistavat palveluitaan.
        Eikö herrajestas käy teidän järkeenne, että esim. jokin postimyyntifirma tms, joka mainostaa ehkä kerran kuukaudessa...ei heidän ole mitään järkeä pitää palkattua työvoimaa puhelimen vieressä kykkimässä siltä varalta,että joku sattuisi ehkä soittamnaan, ja voisi ehkä vielä tilata jotain... sitä varten tällaiset yritykset on perustettu.
        10. Eikä tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen, että JOKAINEN suomalainen käyttää näiden yksiköiden palveluja, varmasti myös jokainen tähän ketjuun kirjoittanut on käyttänyt. (moni ehkä tietämättään, mutta onko sillä merkitystä kun asiat kuitenkin hoituvat, ja on saanut hyvää/asiantuntevaa palvelua)
        11. "antavatko ymmärtää että soittavat telehallinnosta?" "eihän ne sit soita dna:lta"... Onko teillä aivoissa ajatustoimintaa????
        Lukekaa vaikka asiaa koskevaa lakia, siellä käy varsin selväksi se, että kun tietyn yrityksen tai hallintoelimen asiaa ajetaan joko puhelimen välityksellä tai muuten, niin se on täysin sallittua, mikäli ulkoistetussa toiminnassa on järjestetty asiaan kuuluva riittävä koulutus ja myyjän/asiakaspalvelijan pätevyys. Nykypäivänä voi todeta (jos osaa ajatella) että 99% palveluista (olivatpa ne tilauspuhelimia, virastoja, pankkeja...mitä tahansa) on ulkoistettu suomessa. Ei ne hobbyhallin täditkään istu tavaratalossa ja kirjaa tilauksianne ylös!
        Asiakaspalvelijan/myyjän on toki pyydettäessä kerrottava, mikäli hän tekee työtään toimeksiannosta (eli ei fyysisesti siitä firmasta minkä tuotetta myy/asikassuhdetta hoitaa). Ja näin tapahtuukin.
        12. On suoranaisen typerää olla vastaamatta tiettyihin numeroihin, varsinkin jos ko numerosta on soitettu useasti. Sama yritys saattaa tehdä hyvinkin erilaisia toimeksiantoja. Entäpä jos sieltä joku päivä soitellaan juuri sinulle tärkeän asian vuoksi. Olet kenties ostanut uuden auton, ja autoliikeesi toimeksiannosta kysellään että miten on auto miellyttänyt? Ehdottavat vaikka samassa puhelimessa maksutonta huoltoa?... Asia voi olla mikä vain, ei kannata tietämättään tehdä itselleen hallaa. Siksi toisekseen, useimmat meistä osaavat myös puhua, joten jos epämieluisassa tilanteessa/ epämieluisassa asiassa teille soitellaan, niin miksi ihmeessä ette kohteliaasti kerro sitä myyjälle/asiakaspalvelijalle? Eihän voi tietää mihin tilanteeseen soittaa, soitot tapahtuvat pääosin koneellisesti. On myös surullista ollut huomata, miten kännykkäriippuvaista onkaan Suomen kansa. Jopa hautajaisissa näkee ja kuulee ihmisten vastaavan puhelimeen! Ja sitten seuraavaksi rääkäsitään myyjän korvaa: Minä olen hautajaisissa! " Pistäkää kännykät kiinni silloin kun teille on sopimaton aika soittaa!

        >9. Niinpä: yritykset ulkoistavat palveluitaan.
        Eikö herrajestas käy teidän järkeenne, että esim. jokin postimyyntifirma tms, joka mainostaa ehkä kerran kuukaudessa...ei heidän ole mitään järkeä pitää palkattua työvoimaa puhelimen vieressä kykkimässä siltä varalta,että joku sattuisi ehkä soittamnaan, ja voisi ehkä vielä tilata jotain... sitä varten tällaiset yritykset on perustettu.

        Juu kyllä, ulkoistaminen on nykyaikaa.
        Ja tuo että ei ole varaa palkata työvoimaa puhelimen viereen kyykkimään, jos joku saattaisi soitaa... niin noinpäin tää juttu jo voisikin toimia.
        Asiakas soittaa, kun asiakkaalla on halua, aikaa, tahtoa, varaa soittaa...

        Mutta jos uusasiakkuuden hankkiminen on sitä, että puhein piipppaa, vilkkuu tms. niin ei toimi.
        Ja tähän se toinen EI toimi ;)


      • miksi itse en tietäisi
        aivoilla varustettu kirjoitti:

        1. Elämme nykyaikaa
        2. Suomessa on paljon ihmisiä..
        3. suomessa on suuryrityksiä...
        4. joilla on paljon asiakkaita...
        5. Koska Suomessa on paljon ihmisiä.
        6. Puhelimet on keksitty..oliko se Bell tai joku, joka ne keksi, mutta keksi kuitenkin.
        7. On yrityksiä, jotka yrittävät palvella sekä uusasiakkaansa että olemassa olevat asiakkaansa mahdollisimman hyvin, mutta rahkeet eivät riitä.
        8. Jokaisella yrityksellä ei ole mahdollista perustaa omaa puhelinpalveluyksikköä selvitäkseen tästä asiakkaiden hoitamisesta.
        9. Niinpä: yritykset ulkoistavat palveluitaan.
        Eikö herrajestas käy teidän järkeenne, että esim. jokin postimyyntifirma tms, joka mainostaa ehkä kerran kuukaudessa...ei heidän ole mitään järkeä pitää palkattua työvoimaa puhelimen vieressä kykkimässä siltä varalta,että joku sattuisi ehkä soittamnaan, ja voisi ehkä vielä tilata jotain... sitä varten tällaiset yritykset on perustettu.
        10. Eikä tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen, että JOKAINEN suomalainen käyttää näiden yksiköiden palveluja, varmasti myös jokainen tähän ketjuun kirjoittanut on käyttänyt. (moni ehkä tietämättään, mutta onko sillä merkitystä kun asiat kuitenkin hoituvat, ja on saanut hyvää/asiantuntevaa palvelua)
        11. "antavatko ymmärtää että soittavat telehallinnosta?" "eihän ne sit soita dna:lta"... Onko teillä aivoissa ajatustoimintaa????
        Lukekaa vaikka asiaa koskevaa lakia, siellä käy varsin selväksi se, että kun tietyn yrityksen tai hallintoelimen asiaa ajetaan joko puhelimen välityksellä tai muuten, niin se on täysin sallittua, mikäli ulkoistetussa toiminnassa on järjestetty asiaan kuuluva riittävä koulutus ja myyjän/asiakaspalvelijan pätevyys. Nykypäivänä voi todeta (jos osaa ajatella) että 99% palveluista (olivatpa ne tilauspuhelimia, virastoja, pankkeja...mitä tahansa) on ulkoistettu suomessa. Ei ne hobbyhallin täditkään istu tavaratalossa ja kirjaa tilauksianne ylös!
        Asiakaspalvelijan/myyjän on toki pyydettäessä kerrottava, mikäli hän tekee työtään toimeksiannosta (eli ei fyysisesti siitä firmasta minkä tuotetta myy/asikassuhdetta hoitaa). Ja näin tapahtuukin.
        12. On suoranaisen typerää olla vastaamatta tiettyihin numeroihin, varsinkin jos ko numerosta on soitettu useasti. Sama yritys saattaa tehdä hyvinkin erilaisia toimeksiantoja. Entäpä jos sieltä joku päivä soitellaan juuri sinulle tärkeän asian vuoksi. Olet kenties ostanut uuden auton, ja autoliikeesi toimeksiannosta kysellään että miten on auto miellyttänyt? Ehdottavat vaikka samassa puhelimessa maksutonta huoltoa?... Asia voi olla mikä vain, ei kannata tietämättään tehdä itselleen hallaa. Siksi toisekseen, useimmat meistä osaavat myös puhua, joten jos epämieluisassa tilanteessa/ epämieluisassa asiassa teille soitellaan, niin miksi ihmeessä ette kohteliaasti kerro sitä myyjälle/asiakaspalvelijalle? Eihän voi tietää mihin tilanteeseen soittaa, soitot tapahtuvat pääosin koneellisesti. On myös surullista ollut huomata, miten kännykkäriippuvaista onkaan Suomen kansa. Jopa hautajaisissa näkee ja kuulee ihmisten vastaavan puhelimeen! Ja sitten seuraavaksi rääkäsitään myyjän korvaa: Minä olen hautajaisissa! " Pistäkää kännykät kiinni silloin kun teille on sopimaton aika soittaa!

        >10. Eikä tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen, että JOKAINEN suomalainen käyttää näiden yksiköiden palveluja, varmasti myös jokainen tähän ketjuun kirjoittanut on käyttänyt. (moni ehkä tietämättään, mutta onko sillä merkitystä kun asiat kuitenkin hoituvat, ja on saanut hyvää/asiantuntevaa palvelua)


        No jaa, mitä puheluita on tullu, on ne uusasiakkuuden hankintaa ollut.
        Soittaa kyllä voin, jos palvelua haluan, ei tartte kysellä että haluisit sää ostaa edullisesti lehden tai pari tai vaihtaa kännykkä liittymää...


      • puolimieli
        lafkassa ollut kirjoitti:

        Midaksella on automaattinen soittojärjestelmä joka soittaa ja kun ruuhkaantuu niin tulee näitä soittoja joita ei ehditä hoitaan...eli ei sieltä ilkeyttään juuri sulle soiteta. Koneella käskyt soittaa numeroon kunnes saa kiinni.. tai kamppanja loppuu.
        Pulju käyttää robinson rekisteriä joten laittakaas sinne estot. toimii tosi hyvin eikä myyjät kiusaa.
        Nii ja jos känny on aikuisen nimellä niin siksi tulee muksujen puhelimiin niitä soittoja.

        Jumalauta jos ihmisen täytyy erikseen kieltää jatkuva häiriköinti niin jo on kumma. Luulis nykypäivänä keksivän sellaset systeemit että,jos en vastaa ensimmäisiin puheluihin niin numeroni poistuis sieltä koneelta.
        Menkää kunnon töihin=josta on jotain hyötyä,te jotka ootte töissä tollasissa spedeily firmoissa.


      • Asiakaspalvelija...
        mildAss touch kirjoitti:

        Olet joskus ollut töissä siellä, mutta vielä tänäkään päivänä eivät ole saaneet systeemeitään kuntoon?

        - kiire ettei ehdi hoitaan... mutta häiriköidä ehditään, lomilla, lasten puhelimiin, illoin, monesti päiväsä...

        - robinson toimii täysin väärin päin. Pitäisi olla toisinpäin.Sellainen rekisteri johon voi ilmoittaa jos haluaa että tulee häirityksi.

        - sama lafkahan ( Midas Touch ) hoitelee sitä robinsonreksiteriä, kun estot pärähtää päältä niin yhteyden ottojen rumba alkaa kahta kauheempana ja monipuolisempana.
        Se on varmaan suurin asiakasrekisteri tätänykyä... ja täysin kaupallisissa käsissä.



        05-3490 3599
        0174424459
        0153886795
        0136110146

        meidänhän pitäisi olla niitä kuuluisia ajatusten lukijoita,eli pitäis tietää aina että kun on huono hetki (ei soitella silloin) esim.lasta nukuttamassa,autolla ajamassa ilman handsfreetä,kokouksessa,nukkumassa,kovassa kuumeessa :)
        Huh,huh,me ollaan ihmisiä,ei mitään kaikkitietäviä. Eikä häiriköidä. Sanokaa suoraan jos on huono hetki ja ei tarvitse soittaa takasin. Niin ei soiteta.
        Tehdään työtämme.
        Tyytykää siihen.
        ..ainiin asiakas on aina oikeassa :)


      • just joo
        Asiakaspalvelija... kirjoitti:

        meidänhän pitäisi olla niitä kuuluisia ajatusten lukijoita,eli pitäis tietää aina että kun on huono hetki (ei soitella silloin) esim.lasta nukuttamassa,autolla ajamassa ilman handsfreetä,kokouksessa,nukkumassa,kovassa kuumeessa :)
        Huh,huh,me ollaan ihmisiä,ei mitään kaikkitietäviä. Eikä häiriköidä. Sanokaa suoraan jos on huono hetki ja ei tarvitse soittaa takasin. Niin ei soiteta.
        Tehdään työtämme.
        Tyytykää siihen.
        ..ainiin asiakas on aina oikeassa :)

        Jaa ette vai sitten soita takaisin, jos sanoo ettei kiinnosta? No huh huh, aikamoista p*skapuhetta! Juuri SINÄ et ehkä soita takaisin, mutta seuraavana päivänä kollegasi soitta aivan samaa tuotetta kaupatakseen. Ymmärrän kyllä että tästä tietenkin syytät niitä kuuluisa kaiken pahan alkuja ja juuria: tietokoneita. Systeemille olisi kuitenkin tehtävä jotain, koska nykyisellään homma kusee ja pahasti.


    • zudis

      Mullekin oli soitettu tosta numerosta, en tosin vastannut kuten en koskaan vieraisiin numeroihin. Mikäs tää homma on?

    • *Nimetön*

      Ovat soitelleet jo 5kk.. viimex tänään 09:00 aamulla ja nyt 21:00
      En ole vastannut enkä tule vastaamaan...soitelkoot HAH! En muutenkaan vastaa tuntemattomiin numeroihin IKINÄ! Jos tärkeää asiaa pistäköön viestiä..LOL

      • Kiitos puhelusta

        Vastasinpa äsken luuriin. Automaattinen miesääni kerkesi kuulua n. sekunnin, ennenkuin korvaan särähti täydellä teholla tuttu "puupaapii" jonka kuulee, jos yrittää soittaa tuntemattomaan numeroon.

        Viime syksynä muutin vieraalle paikkakunnalle opiskelemaan, ja samasta numerosta tuli puhelu kesken luennon. Säntäsin sitten käytävälle vastaamaan, kun oletin sen olevan tärkeä puhelu esim. Kelalta, vuokranantajalta tai puhelinyhtiöltä. Puhelu kerkesi loppua ennen kuin vastasin, niinpä soitin takaisin. Automaattinen miesääni kiitti, että olen ilmoittanut itseni suoramarkkinointilistalle tai vastaavaa.

        Eikö olekin mahtava homma, että meitä kunniallisia kansalaisia piinataan tällaisilla häirintäpuheluilla? Vielä pitää oikein erikseen ilmoittaa, jos ei halua tulla häirityksi. Kyllä olisi kirveelle töitä.


      • palvellaan, palvellaan TANA!
        Kiitos puhelusta kirjoitti:

        Vastasinpa äsken luuriin. Automaattinen miesääni kerkesi kuulua n. sekunnin, ennenkuin korvaan särähti täydellä teholla tuttu "puupaapii" jonka kuulee, jos yrittää soittaa tuntemattomaan numeroon.

        Viime syksynä muutin vieraalle paikkakunnalle opiskelemaan, ja samasta numerosta tuli puhelu kesken luennon. Säntäsin sitten käytävälle vastaamaan, kun oletin sen olevan tärkeä puhelu esim. Kelalta, vuokranantajalta tai puhelinyhtiöltä. Puhelu kerkesi loppua ennen kuin vastasin, niinpä soitin takaisin. Automaattinen miesääni kiitti, että olen ilmoittanut itseni suoramarkkinointilistalle tai vastaavaa.

        Eikö olekin mahtava homma, että meitä kunniallisia kansalaisia piinataan tällaisilla häirintäpuheluilla? Vielä pitää oikein erikseen ilmoittaa, jos ei halua tulla häirityksi. Kyllä olisi kirveelle töitä.

        "Viime syksynä muutin vieraalle paikkakunnalle opiskelemaan, ja samasta numerosta tuli puhelu kesken luennon. Säntäsin sitten käytävälle vastaamaan, kun oletin sen olevan tärkeä puhelu esim. Kelalta, vuokranantajalta tai puhelinyhtiöltä"

        Just, tuontapaisia tilanteita on yllätävän paljon ja useasti. Siis jolloin odottaa jotain puhelua, eikä tiedä numeroa, eikä turhaan halua tulla häirityksi jne.


      • saat tietoa Midas Touch Oy:stä
        palvellaan, palvellaan TANA! kirjoitti:

        "Viime syksynä muutin vieraalle paikkakunnalle opiskelemaan, ja samasta numerosta tuli puhelu kesken luennon. Säntäsin sitten käytävälle vastaamaan, kun oletin sen olevan tärkeä puhelu esim. Kelalta, vuokranantajalta tai puhelinyhtiöltä"

        Just, tuontapaisia tilanteita on yllätävän paljon ja useasti. Siis jolloin odottaa jotain puhelua, eikä tiedä numeroa, eikä turhaan halua tulla häirityksi jne.

        Midas Touch Oy
        0504649411
        ja
        017-4424400

        Voitte kertoa jompaan kumpaan numeroon että ette halua enää soittoja Midas Touch Oy:ltä.

        Jotta he reakoisivat heille Täytyy puhua voimakkaan napakasti, niin he voivat vasta sitten laittaa numerosi kielto listalle,

        soittakaa hyvät ihmiset, niin toivottavasti lopettavat häirikkö soitot,

        numerot eivät ole automaatteja, siellä vastataan oikeasti


      • dhgfdh
        saat tietoa Midas Touch Oy:stä kirjoitti:

        Midas Touch Oy
        0504649411
        ja
        017-4424400

        Voitte kertoa jompaan kumpaan numeroon että ette halua enää soittoja Midas Touch Oy:ltä.

        Jotta he reakoisivat heille Täytyy puhua voimakkaan napakasti, niin he voivat vasta sitten laittaa numerosi kielto listalle,

        soittakaa hyvät ihmiset, niin toivottavasti lopettavat häirikkö soitot,

        numerot eivät ole automaatteja, siellä vastataan oikeasti

        Kyseinen yritys on SSML jäsen. Ja tämä liitto ylläpitää Robinsson rekisteriä ja vaatii liiton jäseniltä että tähän rekisteriin ilmoittaneille ei soitella.

        Mutta mutta, itse olen robinssonrekisteriin itseni ja numeroni ilmoittanut ja SILTI heiltä tulee puheluita. Olen jättänyt vastaamatta aina kun he soittavat.

        Numerosta 0153886795 tulee päivittäin kaksi kolme puhelua. Näin on tapahtunut jo kuukauden ajan. Eli ovat soitelleet noin 50 kertaa.

        Miksi helvetissä tämä yritys ei käytä tuota rekisteriä? Miksi helvetissä he eivät poista jotain numeroa jos sieltä ei vastata?

        Täytyy antaa palautetta SuomenSuoraMarkkinontiLiitolle. V-tuttaa niin tällainen firma PRKLE.

        Oliskohan jopa rikosilmoituksen paikka?


      • emmi81
        dhgfdh kirjoitti:

        Kyseinen yritys on SSML jäsen. Ja tämä liitto ylläpitää Robinsson rekisteriä ja vaatii liiton jäseniltä että tähän rekisteriin ilmoittaneille ei soitella.

        Mutta mutta, itse olen robinssonrekisteriin itseni ja numeroni ilmoittanut ja SILTI heiltä tulee puheluita. Olen jättänyt vastaamatta aina kun he soittavat.

        Numerosta 0153886795 tulee päivittäin kaksi kolme puhelua. Näin on tapahtunut jo kuukauden ajan. Eli ovat soitelleet noin 50 kertaa.

        Miksi helvetissä tämä yritys ei käytä tuota rekisteriä? Miksi helvetissä he eivät poista jotain numeroa jos sieltä ei vastata?

        Täytyy antaa palautetta SuomenSuoraMarkkinontiLiitolle. V-tuttaa niin tällainen firma PRKLE.

        Oliskohan jopa rikosilmoituksen paikka?

        kun teit tuon suoramarkkinointi kiellon, varmaan kuuntelit mitä sieltä sinulle sanottiin?

        Rekisteri on voimassa 3 VUOTTA
        Tulee voimaan noin 3 KUUKAUDEN päästä tekohetkestä alkaen
        Jos olet jonkun lehtitalon asiakas, kielto ei koske heitä. Siis esim jos tilaat seiskaa sulle silti voidaan soittaa esim. hymystä

        Niin ja miksi et vastaa puhelimeen ja sano että sinulla pitäisi olla kielto? myyjä voi poistaa sinun numerosi sieltä.


      • manilow

        *Nimetön*, voisit tarkastaa suhtautumisesi nykyaikaan!

        ¨En vastaa ikinä outoihin numeroihin¨ -ajattelu on jeesustelijoiden typerää ja lapsellista toimintaa. Niin kauan, kun jätät vastaamatta ¨kaikenmaailman häirikköpuheluihin¨, pysyy kyseinen henkilö/asia sinulle outona. Kuulostat aivan henkilöltä, joka jättää digiboxin hankkimatta, ja vielä kehuskelee ¨kapinoinnillaan¨.

        Aikuiset ihmiset tuntuvat olevan tämän maan lapsellisinta ja tekopyhintä porukkaa.

        Terveisin 6kk sitten täysi-ikäistynyt, muttei toivottavasti koskaan aikuistuva.


      • ärräpää
        Kiitos puhelusta kirjoitti:

        Vastasinpa äsken luuriin. Automaattinen miesääni kerkesi kuulua n. sekunnin, ennenkuin korvaan särähti täydellä teholla tuttu "puupaapii" jonka kuulee, jos yrittää soittaa tuntemattomaan numeroon.

        Viime syksynä muutin vieraalle paikkakunnalle opiskelemaan, ja samasta numerosta tuli puhelu kesken luennon. Säntäsin sitten käytävälle vastaamaan, kun oletin sen olevan tärkeä puhelu esim. Kelalta, vuokranantajalta tai puhelinyhtiöltä. Puhelu kerkesi loppua ennen kuin vastasin, niinpä soitin takaisin. Automaattinen miesääni kiitti, että olen ilmoittanut itseni suoramarkkinointilistalle tai vastaavaa.

        Eikö olekin mahtava homma, että meitä kunniallisia kansalaisia piinataan tällaisilla häirintäpuheluilla? Vielä pitää oikein erikseen ilmoittaa, jos ei halua tulla häirityksi. Kyllä olisi kirveelle töitä.

        Mulle kävi samalla tavalla. Numerosta 017-4424459 soitettiin ja kun vastasin niin yllätys yllätys luuri läntättiin melkein heti korvaan,vähän sanoi jotain outoa ennen kuin lopetti, ja automaattinen miesääni vinkui mainospuhettaan.Kolme kertaa tänään kävi niin ja kyllä ottaa pattiin. Harmittaa, että soitin takaisin, siitäkin kun tulee maksu. Puhelinterroristeja =(. Ilmoitan heti itseni suoramarkkinointikieltolistalle, enkä aio kyseisen firman palveluja käyttää, koskaan. Joku täällä väitti jeesustelijaksi ihmisiä, jotka eivät vastaa vieraisiin numeroihin. Minä sanon, että menkää itse peilin eteen, jos on tarpeeksi tärkeää asiaa niin voi lähettää viestin! En kyllä halua tekstiviestiterroristejakaan,hrrr. Oi, toivottavasti se on laissa kiellettyä!!!!!


      • Tuottaja
        manilow kirjoitti:

        *Nimetön*, voisit tarkastaa suhtautumisesi nykyaikaan!

        ¨En vastaa ikinä outoihin numeroihin¨ -ajattelu on jeesustelijoiden typerää ja lapsellista toimintaa. Niin kauan, kun jätät vastaamatta ¨kaikenmaailman häirikköpuheluihin¨, pysyy kyseinen henkilö/asia sinulle outona. Kuulostat aivan henkilöltä, joka jättää digiboxin hankkimatta, ja vielä kehuskelee ¨kapinoinnillaan¨.

        Aikuiset ihmiset tuntuvat olevan tämän maan lapsellisinta ja tekopyhintä porukkaa.

        Terveisin 6kk sitten täysi-ikäistynyt, muttei toivottavasti koskaan aikuistuva.

        Yli kymmenen vuotta työn puolesta jatkuvasti tavattavissa olevana, ja tänä aamuna ulkomailla turhan aikaisin puhelinmyyjän soittoon heränneenä on pakko sanoa, ettei minusta ole mitenkään typerää olla vastaamatta ei-toivoittuihin puheluihin. Teen niin lähes jatkuvasti.

        Itselläni on vastaaja, jossa selitetään etten juuri nyt päässyt vastaamaan, mutta pyydetään soittajaa a) lähettämään tekstiviestin, b) sähköpostia tai c) jättämään viestin, jolloin soitan takaisin. Hyvin toimii.

        Tietysti vastaan, kun näen mistä on kyse, tai olen sopivassa tilanteessa. Mutta jos on kiire, ja keskityttävä töihin, jätän usein soittajan itsensä vastuulle, kuinka kovasti haluaa minuun yhteyttä.

        Minusta tämä on nykyaikaa, ei niinkään se, että vastaa kaikille mahdollisille markkinoijille.

        Olen muuten itse markkinointialalla :o)


    • none

      just tuli tollanen soitto onko lisää selvinnyt, luultavasti känny.

      • ***

        On se vaan jännä miten tyhmiä suomalaiset on. Ihan noin yleisesti ottaen. Ja kun luki tätä keskustelua..
        Kuten joku jo selitti, puhelut soittaa kone. Missään ei siis istu ihminen puhelimen vieressä näppäilemässä kerta toisensa jälkeen JUST sun numeroo.. Ja kun et vastaa siihen puheluun, niin kone soittaa uudelleen. Ja uudelleen. Ja kun sitten joskus vastaat siihen puhelimeen ja alat pää punasena karjumaan sille ihmiselle, niin tämä ihminen on täysin tietämätön esimerkiksi siitä että sinulle on soitettu JO V*TUN MONTA KERTAA!
        Jos päässä on älyllistä elämää jäljellä, niin helpoimalla siis pääsee kun vaan vastaa siihen puheluun ja sanoo asiallisesti että "hei, en halua mitään suoramarkkinointipuheluita enää ikinä, että saanko sen robison-rekisterin numeron ja poistatko mun numeron siltä listalta?" Se että kiroilee ja huutaa ja haukkuu on lapsellista ja tyhmää, ja sitä paitsi aika hauskaa... ;) (ja se vastaaja voi olla vaikka sun tuleva hammaslääkärisi, joka kyllä tietää sinun oikean nimen ja voi vaikka muistaa sen..JOKE!)

        Ihmisiä ne siellä toisessa päässäkin on ja tekevät vaan työtään. Ja saavat siitä todennäköisesti puolet vähemmällä vaivalla kaksinkertaisen palkan omaasi verrattuna. ;)


    • MidasMyyjä

      heips... kantsii oma numero ilmottaa robinsson rekisteriin niin ei tuu puheluit mistää puh myynti firmasta.. ihan vinkkinä...
      060013404 ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-15 (puhelun hinta 0,39 €/min pvm)
      siin numero

    • MildAsstouch

      Tämä ketju ei ollut varmaan suosituin suomi24 keskustelu, koska "beaver" pysyi piilossa. Mutta, nyt jälkikäteen luettuani vastauksia, huomasin tehneeni oikein kun tein ilmoitukset Suoraan, Maistraattiin, ajoneuvokeskukseen etc.
      Valitettavasti minulla on toinenkin liittymä, jota en ole suojannut markkinointia vastaan, mutta onhan siitä kiva katsoa kuka on yrittänyt tarjota "palveluitaan". Nyt minua jaagasi Aleksandria-niminen yhtiö, mutta kerroin heidän viimein minut kiinnisaatuaan olevani epäkiinnostunut heidän palveluistaan, en ole siis kytkenyt numeroa vielä suojaukseen. Juu, tehkööt ne työtä jotka siitä palkkaa saavat, mutta sitten pitäisi olla käytössä sellaiset releet, ettei tulisi turhia häiritseviä soittoja kenellekään. Case closed.

      • kusipäät lopettakaa

        017 4424459 saatanan kusipäät lopettakaa soittaminen


      • Kantelu
        kusipäät lopettakaa kirjoitti:

        017 4424459 saatanan kusipäät lopettakaa soittaminen

        Onko tosiaan laillista soitella ihmisille näitä myyntipuheluita ja vaatia maksamaan (Robinson), jos haluaa ne kieltää? Kenelle tästä vois tehdä kantelun? Oikeusasiamiehelle?

        Voisiko myös esim. se Midaksen tänne kirjoittanut työntekijä vastata, mistä näitä numeroita haalitaan käyttöön, koska itse olen tehnyt Suoramarkkinointiliittoon eston jo ajat sitten, ja silti puheluita on alkanut tulla.


      • Kantelu
        Kantelu kirjoitti:

        Onko tosiaan laillista soitella ihmisille näitä myyntipuheluita ja vaatia maksamaan (Robinson), jos haluaa ne kieltää? Kenelle tästä vois tehdä kantelun? Oikeusasiamiehelle?

        Voisiko myös esim. se Midaksen tänne kirjoittanut työntekijä vastata, mistä näitä numeroita haalitaan käyttöön, koska itse olen tehnyt Suoramarkkinointiliittoon eston jo ajat sitten, ja silti puheluita on alkanut tulla.

        Niin enkä varmasti ilmoita Robinsoniin numeroani! Hulluhan olisin. 3 vuoden päästä sieltä menee mun numero sitten jokaikiselle puhelinmyyjälle.


    • Hylkäyslista

      Mullekin soitellaan eri yrityksistä. Kuuntelen, mitä on tarjolla. Jos yhteydenotto ei kiinnosta jatkossakaan, laitan numeron kännykkään hylkäyslistalle. Nokian kännykällä tein sen profiilien kautta, nykyisessä Samsungissa on hylkäyslista.

    • Höpsö.

      Mulle tämä samainen numero soittelee jatkuvasti, aamulla klo 8.00 viimeksi, olin tietty nukumassa kun vapaapäivä ja aattelin, että voiko olla totta että ne soittaa aamulla näin aikaisin.

    • aaajjj

      Kyseessä lienee ohjelma, joka soittaa satunnaisesti satunnaisiin numeroihin ja jättää puhelimeen numeron.

      Rahaa kerätään sillä, että ihmiset soittavat takaisin (maksulliseen) numeroon. Jos vastaa tai soittaa, siirtyy kuuntelemaan jonotusmusiikkia, jonka aikana huijari nettoaa "puhelusta".

      Vähän kuin se puhelinlaskuaan muille siirtävä kaveri, joka soittaessaan hälyttää kerran ja jää odottamaan, että hänelle soitetaan takaisin.

      • jos et tiedä

        Tuo nyt ei liity Midas Touchiin millään lailla! Jos soitat numeroon mistä joku Midakselta on soittanut, puhelu menee vastaajaan, eikä minnekään jonotus linjalle. Jos vastaat puheluun niin ei silloinkaan joudu jonottamaan, vaan siellä on ihminen, jolla on asiaa. Ei pidä sotkea yrityksiä keskenään.
        Täällä Suomi24:n palstoilla mollataan Midasta vaan sen takia, että Midas soittaa numeron kanssa ja tiedot löytyy numerotiedustelusta. Hävetkää! Midas toimii paljon rehellisemmin kuin moni muu vastaavan alan yritys.


      • sitten
        jos et tiedä kirjoitti:

        Tuo nyt ei liity Midas Touchiin millään lailla! Jos soitat numeroon mistä joku Midakselta on soittanut, puhelu menee vastaajaan, eikä minnekään jonotus linjalle. Jos vastaat puheluun niin ei silloinkaan joudu jonottamaan, vaan siellä on ihminen, jolla on asiaa. Ei pidä sotkea yrityksiä keskenään.
        Täällä Suomi24:n palstoilla mollataan Midasta vaan sen takia, että Midas soittaa numeron kanssa ja tiedot löytyy numerotiedustelusta. Hävetkää! Midas toimii paljon rehellisemmin kuin moni muu vastaavan alan yritys.

        se saatanan myyminen jokainen osaa itse tilata kaikki lehtensä. MENKÄÄ TÖIHIN.


      • jokke
        sitten kirjoitti:

        se saatanan myyminen jokainen osaa itse tilata kaikki lehtensä. MENKÄÄ TÖIHIN.

        sehä on meidän tytötä. ja hyvä duuni onkin. veikkaan et edellisen viestin kirjoittaja ei tienaa ees puolia siitä mitä midaslaiset. :)


      • HAHAHahahahahHAHAHAHAha
        jokke kirjoitti:

        sehä on meidän tytötä. ja hyvä duuni onkin. veikkaan et edellisen viestin kirjoittaja ei tienaa ees puolia siitä mitä midaslaiset. :)

        niin just vitun dille, ei tommoset sarkastiset viestit auta (jossa valehdellaan että ne muka rahaa siitä tienaa). paskaa duuniahan se on ja paska palkka, säälittävät ja onnettomat jotka ei muita töitä saa niin tekee puhelinpaskaduunia.

        markkinoinniks sen voi naamidoida mutta ei se sitä paskan hajua poista.


      • 10+6

        Noita on muuten liikenteessä. Oon huomannu puhelinlaskusta että on yritysnumeroon soitettu ja maksanut x,xx€. Muutaman kerran ihmetelly, kun en kyllä ole soitellu mihinkään yrityksiin. Niin nyt muistu mieleen, että joskus tulee soitettua takasin kun joku on soittanu numerosta. Enpä soita enää.


    • "suomennos"

      mildAss Touch = "hellä perseen kosketus"
      Saa vapaasti lainata näin umpi suomalaisittain lausuttuna.

      • Iha..

        Hiton hauska juttu HAHAHAH ei jumalauta ko on lapsellista porukkaa..huumorikin on tosi huonoa..käy tosi paljo sääliks


    • hyväksykö

      Kenenkään ei tarvitse hyväksyä tällaista puhelinhäiriköintiä. Laittakaa mailia esim. kauppa- ja teollisuusministeriöön [email protected] tai kuluttajavirastoon, kansanedustajallenne jne. jne. ja vaatikaa puhelinmarkkinoinnin kieltämistä!

      Esim. Tanskassa on laki, joka kieltää puhelinmyynnin ilman kuluttajan ennakolta antamaa suostumusta, ja Ruotsissa Kuluttajavirasto on tehnyt samanlaisen aloitteen.

      Olkaa aktiivisia ja vaatikaa!

    • FDS

      Omg mulle soitti kans just toi numero!

    • ttttttttttttttttttttttttttt...

      en kerenny vastata tohon kannattaako vastata vai onko se joku kaupustelu numero
      ?

      • Maximus

        Näyttäisivät taas aloittaneen jonkun upeaakin mahtavamman kamppanjan. Jollei siis ketjusta jo selväksi käynyt, nuo otsikoissa näkyneet numerot ovat kaikki puhelinmyyjiä - myyvät eri tuotteita toimeksiantoina. Voi vastata suoraan "Ei kiitos, kuulemiin", suoramarkkinointikielto ei auta (kokeiltu on).


    • puhelinnumero on!

      Voi herrajestas sentään, mulle ne soittaa jatkuvasti... Mutta en ikinä vastaa. Ensin vaihdoin numeroa ja silti ne soittaa.. Nii et oo ainut

    • Vike1980

      Minulle kanssa tuli puhelu tuosta numerosta ja kun vastasin, niin sieltä soi jonotusmusiikki noin parin sekunnin ajan ja sen jälkeen pelkkää piippausta. Soitin sinne sitten takasin, niin meni vastaajaan missä ilmoitetaan, että olen soittanut Virastot Oy:n puhelin vastaajaan, asiakaspalvelumme on avoinna klo 9-16 otamme yhteyttä teihin palveluaikanamme. Kiitoksia soitosta kuulemiin.

      • Vike1980

        Meille on siis tuosta numerosta soitettu jo muutaman kerran ja ne puhelut ovat tulleet puolenyön jälkeen kun olemme jo nukkumassa.


    • jannecky

      vainoaa seuraavista numeroista;
      0400-979964
      017-4424459

    • Annukka112

      Joo, mulle soitettiin tänään tosta numerosta eikä kukaan sanonut mitään, vaikka kuinka huhuilin. En olisi muuten kiinnittänyt asiaan huomiota, mut ajattelin, et se olis ollu yks mun uus kaveri, jonka numeroa mulla ei vielä ole. Ilmeisesti ei ollut...

      • laittanut

        jo suoramarkkinointikiellon, mutta ainakin viikottain tulee puheluja noista numeroista. En vastaa jos näyttää vähänkin epäilyttävältä.

        On se kuitenkin vaan aika kummallista että MINÄ olen se joka joutuu kieltämään soittelun, eikö se kuuluisi olla toisinpäin, minulta pitäisi kysyä saako mulle soittaa!


    • eka

      Tänään tuli puhelimeenisoitto numerosta 358534903599 ja vastattuani siihen kuului hetken musiikkia ja sitten suljettiin. Kuka lieneekin numeron omistaja. Kymenlaaksosta ainakin 05 alkuinen. Onkohan muilla vastaavia kokemuksia?

    • pehko

      itelle tulee päivittäin kyseisestä numerosta puheluita, pari kertaa olen vastannut, sieltä kuuluu aina jonkun sanan eka tavu, jonka jälkeen rupee kuulumaan jotain ihme piipitystä tyyliin tii-ti-dii...juuri äsken taas soitettiin, iskin luuria het.

      • televinkkaaja

        Ei kannata käyttää energiaa tällaisten puhelinmyyntisoittojen ihmettelyyn. Soitothan on ihan normaalia yritysten myyntitoimintaa. Jos et halua soittoja jatkossa, on puheluiden rajoittamiseenkin olemassa keino:

        Itseensä kohdistuvaa telemarkkinointia voi rajoittaa ns. Robinson-palvelun avulla. Robinson on ASML:n (Asiakkuusmarkkinointiliiton) jäsenyritysten kuluttajille tarjoama palvelu. Palveluun ilmoittautumalla rajoitat itseesi kohdistuvaa puhelinmyyntiä ASML:n jäsenyritysten (n. 240 yritystä eri toimialoilta) taholta. Rajoitus on voimassa 3 vuotta kerrallaan ja sen voi aktivoida omaan puhelinliittymäänsä numerossa 0600 13404. Lisätietoa ASML:n sivuilta: http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35.


      • sinne
        televinkkaaja kirjoitti:

        Ei kannata käyttää energiaa tällaisten puhelinmyyntisoittojen ihmettelyyn. Soitothan on ihan normaalia yritysten myyntitoimintaa. Jos et halua soittoja jatkossa, on puheluiden rajoittamiseenkin olemassa keino:

        Itseensä kohdistuvaa telemarkkinointia voi rajoittaa ns. Robinson-palvelun avulla. Robinson on ASML:n (Asiakkuusmarkkinointiliiton) jäsenyritysten kuluttajille tarjoama palvelu. Palveluun ilmoittautumalla rajoitat itseesi kohdistuvaa puhelinmyyntiä ASML:n jäsenyritysten (n. 240 yritystä eri toimialoilta) taholta. Rajoitus on voimassa 3 vuotta kerrallaan ja sen voi aktivoida omaan puhelinliittymäänsä numerossa 0600 13404. Lisätietoa ASML:n sivuilta: http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35.

        vitun robinsoniin kielto niin ei tarvi täällä itkea. Uusikaa kolmen vuoden välein niin ei tartte itkeä lisää myöhemmin.


    • opivankenopi

      Tällaiset paskiaiset pitäisi lopettaa tavattaessa.

      • mutta soitot jatkuvat

        Olen ilmoittanut Robinsoniin jo aikaa, että EN halua kännykkämarkkinointia. Jotkut idiootit soittelee silti, mm. numero 0534903599.

        Joo ja aamulla kun oon nukkumassa.


    • hämärä?

      Minulle on soittanut varmaan 5 kertaa. en ole uskaltanut takasin soittaa ettei tule lisä laskuja...

    • puhelun!

      Juuri äsken sain puhelun ko numerosta (0534903599)! Kukaan ei puhunut mitään toisessa päässä.

      Googlasin numeron ja päädyin tänne.

      Eikös tuo ole puhelinhäiriköintiä?

      • Levon tarpeessa

        Äsken yritettiin soittaa kännykkääni numerosta 0534903599 ja googlaamalla löysin minäkin tänne. Eniten tässä ärsyttää se, että itse asuu 05-alueella ja olisi voinut luulla, että kyseessä on tärkeäkin asia, sillä odottelen puhelua, mutta onneksi en ehtinyt vastaamaan. Eihän tämän numeron haltijaa näköjään löydä mistään.


      • spessu
        Levon tarpeessa kirjoitti:

        Äsken yritettiin soittaa kännykkääni numerosta 0534903599 ja googlaamalla löysin minäkin tänne. Eniten tässä ärsyttää se, että itse asuu 05-alueella ja olisi voinut luulla, että kyseessä on tärkeäkin asia, sillä odottelen puhelua, mutta onneksi en ehtinyt vastaamaan. Eihän tämän numeron haltijaa näköjään löydä mistään.

        358 534903599 numerosta, en kuullut soittoa.. joten soitin pariin otteeseen numeroon takaisin, kun en ekan kuullut kenen vastaaja se oli. Mutta tämä sama Midas oli. Eipä tartte koittaa soittaa enään takas. Milläköhän asialla oli?


      • vesku2009
        spessu kirjoitti:

        358 534903599 numerosta, en kuullut soittoa.. joten soitin pariin otteeseen numeroon takaisin, kun en ekan kuullut kenen vastaaja se oli. Mutta tämä sama Midas oli. Eipä tartte koittaa soittaa enään takas. Milläköhän asialla oli?

        ennenkun tiedätte, ettei ole maksullinen numero...
        358534903599 yritti taas äsken, mikäs siinä on kuunnellessa hyvää biisiä soittoäänenä ;)


      • Varpasilleen
        vesku2009 kirjoitti:

        ennenkun tiedätte, ettei ole maksullinen numero...
        358534903599 yritti taas äsken, mikäs siinä on kuunnellessa hyvää biisiä soittoäänenä ;)

        Sukkia kauppasi postimaksun hinnalla, 3,90 kahdet sukat kotiin. Tai sitten sukkahousujakin olisi ollut tarjolla... Silverhuset taisi olla merkki...?


    • Jassoosanon

      kuka tää 358534903599 oikeesti on?

      Minäkin googlettamalla löysin... Eli mikä taho soittelee ja millä asialla. En soita takaisin. Onko joku vastannut tohon? VIestiketjusta ei ota selkoa...

      Katariina
      ps. Miten niin 4 14 ei ole 18...

      • asdasd

        Täytyypä nyt sitten aivan ottaa kantaa tähän keskusteluun entisenä Midas Touchin työntekijänä. Käytän nyt esimerkkeinä siis MIDAKSEN toimintamallia,muista firmoista ei kokemusta.
        -Jos sinulle tulee puhelu,et ole Robinson rekisterissä.
        -Soittoaineistot voidaan kerätä myös toimeksiantajan (esim.Hesari) toimesta. Käyttäkää hyvät ihmiset siis järkeä mihin numeronne ilmoitatte. Näiden soittoaineistojen myynti on taas hyvää bisnestä niitä kerääville yrityksille ja tahoille.
        -Mitä huutosi puhelinmyyjälle auttaa?! Silloin saat vaan kihertelyä puhelinmyyjän toimesta,kuuntele seuraavan kerran raivotessasi miten myyjällä ei pokka kestä. Kaikki puhelut myös nauhoitetaan,joten hyvällä tuurilla pääset koko yhtiön naurettavaksi esim.koulutustilanteessa vaikeana asiakkaana.
        -Eivät kaikki kampanjat ole lehtimyyntiä ymsyms. Siellä hoidetaan myös oikeata asiakaspalvelua. Mitäs jos itse soittaisit esim. Soneran asiakaspalveluun ettei netti toimi,ja siellä alettaisiin raivota että MITÄ SÄ MULLE SOITTELET IDIOOTTI MULLA ON PAREMPAAKI TEKEMISTÄ EIKÄ MUA KIINNOSTA SUN ONGELMAS!!!.Sitä saa mitä tilaa,toimi asiallisesti niin sinua kohtaan ollaan asiallisia. Mitään ei väkisin myydä,niinkuin sanottu,sitä tarjotaan. Ei vaadi sinulta paljon sanoa ettet ole kiinnostunut,heippa.
        -Esim.Midaksen palkka oli omasta mielestäni hyvä,ja ottakaa taas huomioon,että tälläiset firmat ovat pelastus niille opiskelijoille,joilla on vuokra muut laskut. Vaikea löytää osa-aikaista työtä jossa työvuorot voi sovittaa oman opiskelun oheen.Kelan täyskorvaus taitaa olla reilu 400e kuussa,sillä ei paljon toimeen tule. Vai maksatteko mieluummin kaikkien näiden opiskelijoiden tuet sossusta sitten verojen kautta? Kyllähän se minullekin kävisi että istuisi vaan kotona ja jääräpäinen keski-iän kriisissä kamppaileva mies maksaa tukeni,mieluummin kuin ottaa vastaan puh.myyjän puhelun,eikä minun tarvitsisi mennä töihin. Teidän veroista se silloin lähtee,ei minun,ja kyllä valtio omansa perii pois :)
        End of avautuminen,ehkä tämä taas jonkun silmät avaa,tietenkin Suomi on itsepäisyyden malliesimerkki,ja jos tämä kaljuuntuva,kaljamahainen mies on päättänyt vihata puh.myyjiä,sille ei kukaan mitään voi.


      • ex-myyntipäällikkö
        asdasd kirjoitti:

        Täytyypä nyt sitten aivan ottaa kantaa tähän keskusteluun entisenä Midas Touchin työntekijänä. Käytän nyt esimerkkeinä siis MIDAKSEN toimintamallia,muista firmoista ei kokemusta.
        -Jos sinulle tulee puhelu,et ole Robinson rekisterissä.
        -Soittoaineistot voidaan kerätä myös toimeksiantajan (esim.Hesari) toimesta. Käyttäkää hyvät ihmiset siis järkeä mihin numeronne ilmoitatte. Näiden soittoaineistojen myynti on taas hyvää bisnestä niitä kerääville yrityksille ja tahoille.
        -Mitä huutosi puhelinmyyjälle auttaa?! Silloin saat vaan kihertelyä puhelinmyyjän toimesta,kuuntele seuraavan kerran raivotessasi miten myyjällä ei pokka kestä. Kaikki puhelut myös nauhoitetaan,joten hyvällä tuurilla pääset koko yhtiön naurettavaksi esim.koulutustilanteessa vaikeana asiakkaana.
        -Eivät kaikki kampanjat ole lehtimyyntiä ymsyms. Siellä hoidetaan myös oikeata asiakaspalvelua. Mitäs jos itse soittaisit esim. Soneran asiakaspalveluun ettei netti toimi,ja siellä alettaisiin raivota että MITÄ SÄ MULLE SOITTELET IDIOOTTI MULLA ON PAREMPAAKI TEKEMISTÄ EIKÄ MUA KIINNOSTA SUN ONGELMAS!!!.Sitä saa mitä tilaa,toimi asiallisesti niin sinua kohtaan ollaan asiallisia. Mitään ei väkisin myydä,niinkuin sanottu,sitä tarjotaan. Ei vaadi sinulta paljon sanoa ettet ole kiinnostunut,heippa.
        -Esim.Midaksen palkka oli omasta mielestäni hyvä,ja ottakaa taas huomioon,että tälläiset firmat ovat pelastus niille opiskelijoille,joilla on vuokra muut laskut. Vaikea löytää osa-aikaista työtä jossa työvuorot voi sovittaa oman opiskelun oheen.Kelan täyskorvaus taitaa olla reilu 400e kuussa,sillä ei paljon toimeen tule. Vai maksatteko mieluummin kaikkien näiden opiskelijoiden tuet sossusta sitten verojen kautta? Kyllähän se minullekin kävisi että istuisi vaan kotona ja jääräpäinen keski-iän kriisissä kamppaileva mies maksaa tukeni,mieluummin kuin ottaa vastaan puh.myyjän puhelun,eikä minun tarvitsisi mennä töihin. Teidän veroista se silloin lähtee,ei minun,ja kyllä valtio omansa perii pois :)
        End of avautuminen,ehkä tämä taas jonkun silmät avaa,tietenkin Suomi on itsepäisyyden malliesimerkki,ja jos tämä kaljuuntuva,kaljamahainen mies on päättänyt vihata puh.myyjiä,sille ei kukaan mitään voi.

        Kirjoitit erittäin hyvin ja ihan asiaa. Näitä asioita ei moni kuluttaja ymmärrä, toivottavasti nyt ymmärtää. :) Itse en ole kyseisessä firmassa ollut töissä, 2 saman alan firmassa kylläkin.

        Lähes kaikissa firmoissa puhelut nauhoitetaan, kuten mainitsitkin, joten nämä "v*ttuilijat saattaa saada koko toimiston huvittuneeksi". Telemarkkinointiala on kyllä hyvä ala, työllistää hyvin, ja kyllä sillä oikeesti tienaa (niin hyvin että kun joutuu työttömäksi, niin saa rahaa enemmän kuin moni työssäkäyvä :D). Itse jouduin vaihtamaan alaa, kun en enää pysty puhumaan kunnolla (keuhkot "rikki"), mutta olisin alalle jäänyt jos olisin voinut.

        SSML:n mukainen soitteluaika on (tai ainakin oli illoin kun itse töissä olin) klo 9-20. Olihan se välillä inhottavaa soitella illalla kotiäideille jotka olivat juuri saaneet lapset nukkumaan. Myyntineuvottelijan kanssa voi sopia paremman soittoajan ja joissain firmoissa kysytäänkin "Onko hetki aikaa?" tai "En kai soittanut pahaan aikaan?", ei tosin kaikissa.

        Tsemppiä kaikille alan työntekijöille, tiedätte kokemuksesta että suurin osa asiakkaista on mukavia. :)


    • ärsyyntynyt

      mulle on 2 kertaa yrittänyt soittaa,en ole vastannut

      • make222

        Midas ei häiritse kun olen numeroni ilmoittanut Robinsoniin. Ongelmana on sitten ne muut kauppiaat jotka eivät rekistereistä välitä.

        Ei minua häiritse markkinointipuheluun vastaaminen, joskus on ollut myyjän kanssa aivan mukava tarinatuokio vaikken mitään ostakaan.

        Mutta se häiritsee kun teen vuorotyötä ja välillä olisin mielelläni kunnolla unessa siihen aikaan kun mainostajat soittelevat. Muista syistä puhelintakaan en voi sammuttaa.


      • ärsyyntynyt
        make222 kirjoitti:

        Midas ei häiritse kun olen numeroni ilmoittanut Robinsoniin. Ongelmana on sitten ne muut kauppiaat jotka eivät rekistereistä välitä.

        Ei minua häiritse markkinointipuheluun vastaaminen, joskus on ollut myyjän kanssa aivan mukava tarinatuokio vaikken mitään ostakaan.

        Mutta se häiritsee kun teen vuorotyötä ja välillä olisin mielelläni kunnolla unessa siihen aikaan kun mainostajat soittelevat. Muista syistä puhelintakaan en voi sammuttaa.

        Näyttää midas häiritsevän minua ainakin Robinson-rekisterissä olosta huolimatta. Nyt ovat soitelleet reilun viikon ajan ja jos vastaa, puhelu katkeaa. Googletettuani numeroa tänään totesin että on Midaksen numero, joten eipä tartte siihen enää vastata. Aika hyvin yritykset yleensä ottaen tuota Robinsonia noudattaa, ärsyttää kun nämä ei.... :/

        Ja ei, en ole antanut lupaa puhelinterrorismiin kellekään yksittäisellekään yritykselle, eli numeroani ei ole voitu saada mistään muualtakaan....


      • Herkules J
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        Näyttää midas häiritsevän minua ainakin Robinson-rekisterissä olosta huolimatta. Nyt ovat soitelleet reilun viikon ajan ja jos vastaa, puhelu katkeaa. Googletettuani numeroa tänään totesin että on Midaksen numero, joten eipä tartte siihen enää vastata. Aika hyvin yritykset yleensä ottaen tuota Robinsonia noudattaa, ärsyttää kun nämä ei.... :/

        Ja ei, en ole antanut lupaa puhelinterrorismiin kellekään yksittäisellekään yritykselle, eli numeroani ei ole voitu saada mistään muualtakaan....

        Samaisestannumerosta soitettiin tännekin tänään aamulla. Heräsin puheluun, vastasin, toisesta päästä kuului noin sekunnin ajan nauhalta "olette soittaneet.." ja tämän jälkeen puhelu katkesi. Että semmoista. Jos vastaavia "puheluita" alkaa tulla jatkossakin voi jo miettiä meneekö kotirauhan rikkomiseksi.

        Joka oikeudettomasti
        1) tunkeutuu taikka menee salaa tai toista harhauttaen kotirauhan suojaamaan paikkaan taikka kätkeytyy tai jää sellaiseen paikkaan,
        2) rikkoo toisen kotirauhaa metelöimällä, heittämällä esineitä tai muulla vastaavalla tavalla taikka
        3) häiritsee toisen kotirauhaa soittamalla puheluita tai lähettämällä matkapuhelimeen viestejä,
        on tuomittava kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.


      • dger
        Herkules J kirjoitti:

        Samaisestannumerosta soitettiin tännekin tänään aamulla. Heräsin puheluun, vastasin, toisesta päästä kuului noin sekunnin ajan nauhalta "olette soittaneet.." ja tämän jälkeen puhelu katkesi. Että semmoista. Jos vastaavia "puheluita" alkaa tulla jatkossakin voi jo miettiä meneekö kotirauhan rikkomiseksi.

        Joka oikeudettomasti
        1) tunkeutuu taikka menee salaa tai toista harhauttaen kotirauhan suojaamaan paikkaan taikka kätkeytyy tai jää sellaiseen paikkaan,
        2) rikkoo toisen kotirauhaa metelöimällä, heittämällä esineitä tai muulla vastaavalla tavalla taikka
        3) häiritsee toisen kotirauhaa soittamalla puheluita tai lähettämällä matkapuhelimeen viestejä,
        on tuomittava kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

        Laita puhelin nukkumisen ajaksi vaikka offline tilaan, niin ei puheluita tule.


    • Anonyymi

      Onko kellekkään tuttu 0591081446? Kun soittaa takaisin, "numero ei ole käytössä"

    • Anonyymi

      358525383327 - Häirikkösoitto. Vastattaessa ei kuulunut mitään, eikä mistään löydy mitään tietoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      56
      2979
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2818
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      34
      1977
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1922
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1727
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1432
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      93
      1200
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe