Tiikeri + Tiikeri

tiikru -86

Olen kuullut että "Ei kahta tiikeriä saman katon alle".. Mahtaako olla posiitiivisia kokemuksia tästä yhdistelmästä?

3

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mE.......

Tiikeri Tiikeri= katastrofi

• Pilleri

Noin olen kuullut sanottavan.. omalta osaltani peräti itämaista syntyperää olevalta ihmiseltä. Itse olen silti suhteellisen onnellisesti naimisissa toisen tiikerin kanssa.

Täytyy myöntää, että kahden tikrun väleistä tulee ajan oloon hieman pehmeätassuisia.. alun hurja kipinä sammuu aikanaan ja elämästä tahtoo tulla rutiinia. Auttaa, jos kummallakin on avoin ja salliva asenne elämään, kyky antaa toiselle vapautta ja tilaa. Sillä loppujen lopuksi me isot kissat olemme kuitenkin niin mukavuudenhaluisia, että palaamme tyytyväisinä kehräten oman uunin pankolle loikoilemaan..oman kullan viereen =)

• Basu

Minä ja kaikki mun parhaat kaverit ollaan kaikki tiikereitä. Se toimii ainakin kaverisuhteissa, kun kaikki puollustaa toisiaan henkeen ja vereen. Meillä on ymmärrys toisiamme kohtaan. Mutta mun entinen poikakaveri oli tiikeri ja se seurustelu meni todella penkin alle. Molemmat oli niin itsepäisiä ja kumpikaan ei antanu periks tai pyytäny anteeks. Riidat oli aivan kauheita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2602
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2524
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2013
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      33
      1973
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      371
      1481
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1103
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259