Leijona/Lohikäärme liian itsekeskeinen???

LeijonaDragon76

Sellanen kysymys vaan että olenko liian itsekeskeinen kun olen syntynyt näin voimakkaissa merkeissä??..
Omasta mielestä olen ylipositiivinen ja kaikkien mieliksi niin paljon että omat jutut unohtuu!!
Ja olen mukava muutenkin menemään ja saan aina porukan lämpenemään jos tarve vaatii, esim huumorillani, ja omaperäisellä säheltelyllä...
Jos jollaki on kokemuksia tai on ite samoissa merkeissä syntynyt nii kommentoikaa ihmeessä...

4

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muhvfi

En menisi heti sanomaan, että itsekeskeinen, itse olen aika rauhallinen ja rationaalisesti ajatteleva jellona, ja usein aika paljon sitä, mitä leijonalta ei odoteta. Siitä olen kuitenkin aika varma, että meillä on voimakas halu päteä, suojella toisia, pitää huolta itsestä(joillakin oman edun tavoittelu menee liian pitkälle)ja rohkeutta kokea uusia asioita(nurjapuolena uhkarohkeus). Sinulla on hyvä itseluottamus, joka ajaa sinut luomaan hyvää ilmapiiriä, mutta kannattaa varoa, ettet luo ilmapiiriä vain itsesi vuoksi, siinä tämän luonteenpiirteen huono puoli. On minusta liian räikeää mennä sanomaan, että nyt sinä olet vain tietynlainen ihminen, kun ihminen kehittyy koko elämänsä ajan. Mutta jokaisella on ne vahvat piirteensä, jotka säilyvät koko elämän:)

• LeijonaDragon76

Joo osuit aika lailla naulan kantaan, sillä olen impulsiivinen ja silti harkitsevainen joka varmaan ei ole yleistä, mut sen sanon et mulla on kauhee hinku päästä särmäämään tai et pääsen huomion keskipisteeks, ja se tekee et teen kaikenlaisia stuntteja/sähläyksiä et saan suupielet immeisiltä ylös...

Entä mites sulla?

• muhvfi
        LeijonaDragon76 kirjoitti:

Joo osuit aika lailla naulan kantaan, sillä olen impulsiivinen ja silti harkitsevainen joka varmaan ei ole yleistä, mut sen sanon et mulla on kauhee hinku päästä särmäämään tai et pääsen huomion keskipisteeks, ja se tekee et teen kaikenlaisia stuntteja/sähläyksiä et saan suupielet immeisiltä ylös...

Entä mites sulla?

...en mitään stuntteja oo tottunu tekemään, mutta musta on aina aika hauska seurata tilanteita, miten ne kehittyy, onko joillain jutuilla mitään pohjaa... tuntuu, että vaikka en olisi keskustelussa kaikkein kovaäänisin, niin olisin kuitenkin keskustelun herra, koska rationaalisen ajattelun tai sitten sekopäisen pölpöttämisen saralla tuntuu vain että mulla on auktoriteettia sanoa mielipide mihin haluan... Onko tämä kenties mun itsekäs puoleni? Tiedän että en ole aina oikeassa, mutta olen oikeassa koska tedän etten ole aina oikeassa?! Hassua...xp

• maaritra

moi et ole itsekäs....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2602
    2. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      26
      2524
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2013
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      33
      1973
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      371
      1481
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1103
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259