Laittakaapa nyt juttua tulemaan, että miten teidän ihastuttava romanssi oikein sai alkunsa. Kun meikäläinen ei saa minkäänlaista juttua alkamaan, vaikka miten tekis mieli. Tai siis flirttailla osaan ja mulle siihen vastataan, mutta ei se siitä mihinkään johda.
Nainen olen.
Miten iskit
11
1532
Vastaukset
- CharlieChaplin
Naisen mekolle tai syliin! itse jouduin melkein naimisiin!
- naang-saau(N)
Yli viisi vuotta sen jälkeen pähkäiltiin yhdessä,että voiko noin tehdä;)
Vaimo halusi löytää itselleen intelligentin englantilaisen miehen. Minä lupasin majoittaa hänen kotiini, kun hän tulee Suomeen katsomaan revontulia.
Vaimo meni halpaan ja erehtyi luulemaan minua intelligentiksi ja boheemiksi, kunnes vasta häiden jälkeen paljastui, että olenkin juoppohullu discohile. No, vielä hän ei ole lähtenyt erhettään korjaamaan.Naiset ovat hoitaneet aloitteen tekemisen tähän asti ja viime kerrastakin on niin kauan, että ei oikein muista mistä se alkoi. Varmaan silmäpelistä...
- minä vaan (m)
En jaksa iskeä, en kehtaa, ei jaska lätistä turhia ja miellyttää. Tosin jos lähiympäristöön osuu tosi kaunotar jossa se jokin voisi kolahtaa, sitten on liuvuttava pois paikalta, ettei ala harmittamaan.
Isken tosi harvoin kännissä jos sattuu olemaan meno päällä.- naang-saau
Jos teksti kuvaa viirun piiruakaan suomalaisen miehen sielunelämää,ei kokoajan kasvava ja kaljuuntuva,yksinäisten keski-ikäisten suomalaisten miesten joukko ole sitten kuitenkaan mikään tilastoharha;)
naang-saau kirjoitti:
Jos teksti kuvaa viirun piiruakaan suomalaisen miehen sielunelämää,ei kokoajan kasvava ja kaljuuntuva,yksinäisten keski-ikäisten suomalaisten miesten joukko ole sitten kuitenkaan mikään tilastoharha;)
Tosin tästä seuraa, että yksineläviä naisia on vieläkin enemmän, etenkin kaupungeissa. Ukkomiehet, maaseudun peräkamarinpojat, alkoholistit ja ennen aikojaan kuolleet poislukien ei jäljelle paljoa jää.
Alkavat kaljuuntuvatkin kunnon miehet olla arvossa arvaamattomassa. Ei sitä vielä uskoisikaan, eihän?- naang-saau
Ratikkakuski kirjoitti:
Tosin tästä seuraa, että yksineläviä naisia on vieläkin enemmän, etenkin kaupungeissa. Ukkomiehet, maaseudun peräkamarinpojat, alkoholistit ja ennen aikojaan kuolleet poislukien ei jäljelle paljoa jää.
Alkavat kaljuuntuvatkin kunnon miehet olla arvossa arvaamattomassa. Ei sitä vielä uskoisikaan, eihän?Ongelman ydin lienee siinä,ettei niitä kaljuuntuvia,keski-ikäisiä miehiä saa uskomaan sitten millään tuota sinun väittämääsi..;)
- tbr
sanoja vain kieliä.. aika nopsaan sitä pussailtiin. kai me nimet vaihdettiin ja tanssittiin ja parikertaa sain tietää mitä hän tekee työkseen, en kyllä kuitenkaan tiennyt mitä hän tekee ennenkuin sitten muutamien treffien jälkeen. kättely on yleinen, puhelinsoitto, tai läppä heittoiskuyritys..
- mariiah
katsoin miestä baarissa tanssilattialla (tanssin kavereideni kanssa ja hän omiensa) niin kauan että hän lopulta tuli tanssimaan ja juttelemaan kanssani :)
- Kiinnostaa_
Nyt alkoi kiinnostaa, kertoisitko lopunkin ; )
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407