Mittani ovat 168/92 pitisikö minun lihottaa itseäni lisää?
Vartaloni on jumalainen
11
810
Vastaukset
- adrianleewerkuhn
siitä, kumpi mainitsemistasi lukemista on pituus ja kumpi paino...?
- Joo joo
Oletko sitä mieltä, että mitat kertovat kaiken kauneudesta? Rakasta itseäsi vielä vähän lisää...
- vartaloosi.
Miksi sitten kyselet täällä? Taidat olla vain provo. Sääli ;( Olisi mukavaa lukea joskus jonkun hyväitsetuntoisen isokokoisen rehevän tytön kirjoituksia.
Tärkeintä on se, että itse viihdyt kropassasi ja hyväksyt itsesi. Ei noita ulkonäköasioita kannata muilta kysellä.
Isot tytöt ovat hyvän näköisiä. Tosin veikkaan, että olet oikeasti rasvakammoinen mies, joka pitää enemmän pojan kuin naisen vartalosta..? Saat pikkubilin ylös, kun joku friikki innostuu haukkumaan kaikki muut kuin anorektikot ;).- PatriciaN
Sä et ainakaan näemmä ole tyytyväinen itseesi. Ei kait sun muuten täällä tarvitsisi haukkua laihoja naisia. Tosi inhottavia tuollaiset anorektikko-fobiset ihmiset, jotka kostavat omat ongelmansa muille.
Mä olen ainakin 53/172 ja saan kuule paljon kehuja osakseni :) Onneksi suurin osa miehistä tykkää naisista, joilla on kunnon vyötärö ja jotka ovat muutenkin naisellisen hentoisia. Ihanaa miehet, annetaan evoluution toimia!
- kaikkeinkaunein
Eihän tätä kukan usko..
Olen tässä muutaman kk saanut kuulla kuinka olen niin kaunis ja hehkun :) pakkohan se on uskoa! Olen muuten 8.kk raskaana ja paino on noussu aika rankasti -> 16kg.
Piruuttani kokeilin mitä moinen lausahdus täällä saa aikaan...
No ainakin joku lähti kommentoimaan :)Pikkusiskoni on minua lähes 20 senttiä lyhyempi ja painaa enemmän. Hän aina sanoo olevansa niin itserakas ihminen, että on vain hienoa, että häntä on vähän enemmän tässä maailmassa.
Niinpä niin, joillakin naisilla ne menee raskausaikana hormoonit niin sekaisin, että kukaan järkevä mies ei mene kertomaan totuutta :D
On tuota painoa tosiaan tullut hieman reilusti...- kaikkeinkaunein
Richartti kirjoitti:
Niinpä niin, joillakin naisilla ne menee raskausaikana hormoonit niin sekaisin, että kukaan järkevä mies ei mene kertomaan totuutta :D
On tuota painoa tosiaan tullut hieman reilusti...kaikki epäterveellinen ja kuka voi raskaanaolevalta herkut kieltää?
Nyt jo rassaa, et miten pääsen takas omiin mittoihin.. - pikkusiskosi
Ratikkakuski kirjoitti:
Pikkusiskoni on minua lähes 20 senttiä lyhyempi ja painaa enemmän. Hän aina sanoo olevansa niin itserakas ihminen, että on vain hienoa, että häntä on vähän enemmän tässä maailmassa.
on varmasti erittäin mielenkiintoinen persoona! :)
- tbr
painoa vain 25 kiloa,
lennän kuuhun kuin perhonen
yletän puuhun ilman tikkaita.
miehet hulluna pyörii
katkean kun vähänkin koskee
tulekaa rakastamaan
olen teidän jumala!! - tbr
onneksi olkoon pikku vavvelin johdosta :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407