gallup kauneudesta

Gallup_g

40

4195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naturan demanto
    • Bloodbrother
      • naturan demanto

Linkin takana kuva sammakosta. No, makunsa kullakin...

• Bloodbrother
        naturan demanto kirjoitti:

Mikä ihmeen sammakko?

• ...
        naturan demanto kirjoitti:

ehkä se on sammakko prinsessa :D

• Mr. Frog
        Bloodbrother kirjoitti:

Mikä ihmeen sammakko?

Heh :D...joo, kyllähän nuo sammakotkin on ihan söpöjä ;)

• Bloodbrother
        Mr. Frog kirjoitti:

Heh :D...joo, kyllähän nuo sammakotkin on ihan söpöjä ;)

sammakot o kivoja. ú

• minäkään
        Bloodbrother kirjoitti:

Mikä ihmeen sammakko?

ku sammakon

• JFD
    • CharlieChaplin

siinä on aito suomineito!

• as-

Brunetit rulaa selkeesti mitä kuvia katsoi :)

• vaikka
    • kaunein
    • kuin vilkkilässä kissoja

Kauniita naisia on niin älyttömän paljon,
      kyllä on poikalapsen vaikea valita.

• tbr

näistäkö miehet tykkää? oikeesti!?!?!?

nehän on kaikki tavallisia ellei vähän rumia. ehkä yksi noista oli kaunis, mutta oikeesti?

mielestäni hyvin kaunis on charlize theron ja niitä on vaikka kuinka niitä kauniita, mutta noista en ois valinnut yhtään.

sama se on missikisoissa.. kaikki yhtä rumia ja silti niitä ylistetään kauneudenjumarettarina.. (onko ihme kun suomi ei menesty miss maailma kisoissa?)
      vähän tasoa miehet!! avatkaa silmät. ihan rohkeesti vaan unelmoimaan oikeesti kauniista ei tarvitse tyytyä vaatimattoamsti pohjaan.

• sitten

itse täydellinen??

kuka missejä nyt on ylistänyt? tavallisen näköisiä ne missitkin on. Rimppakinttuineen ja tekovirneineen.

Kauneus on katsojan silmässä. Kukaan ei ole täydellinen, ja sinun mielestäsi joku kaunis voi olla toisen mielestä ruma.

• tbr
        sitten kirjoitti:

itse täydellinen??

kuka missejä nyt on ylistänyt? tavallisen näköisiä ne missitkin on. Rimppakinttuineen ja tekovirneineen.

Kauneus on katsojan silmässä. Kukaan ei ole täydellinen, ja sinun mielestäsi joku kaunis voi olla toisen mielestä ruma.

toki täydellinen ole (vain 99,5% täydellinen). kiitos vain ylistyksestäsi. on ihanaa kun ihaillaan! oih, olen ihan otettu. vau.

joo usein muiden mielestä 'kaunis' on mielestäni ruma. en tiedä mitä ne näkee. olen visuaalinen ihminen ja kauneus on hyvin tärkeä. en voi kiistää makuasioita, mutta ei kukaa voi olla oikeesti sitä mieltä, että edellä mainitut ois unelmanaisia ulkonäöllisesti. se mikä saattaa siihen vaikuttaa on varmankin se kuva jonka media on heistä antanut, heidän luonteesta. tietenkin se kaunistaa. mutta itse katson vain ulkonäköä en persoonaa, jos arvostelen ulkonäköä. ihmistä arvostellessani otan huomioon myös itse ihmisen en vain kuorta.
        nyt miehet ovat sekoittaneet nämä kaksi asiaa keskenään ja sen takia ihmettelen huonoja valintoja (ei tarvitse suuttua, en halua suuttuttaa. en arvostele teitä vain valintaanne..julkkista)

• tbr
        sitten kirjoitti:

itse täydellinen??

muuten vielä.. sehän mua ärsyttääkin kun ne on kamalia ja niitä ylistetään (ok, iltasanomat ei ole kovin kummoinen ylistäjä, mutta silti) tuntuu yhtä pahalta kuin katsoa kun täydellistä, upeaa maisemaa tuhotaan kauppakeskuksen tieltä

• Mr.

Kun nyt "tasosta" puhutaan, niin laitappas kuvasi tuonne profiiliin, niin voidaan laittaa analyysiä tulemaan.

Ole huoleti, ei kai täällä purematta niellä ;=)

• tbr
        Mr. kirjoitti:

Kun nyt "tasosta" puhutaan, niin laitappas kuvasi tuonne profiiliin, niin voidaan laittaa analyysiä tulemaan.

Ole huoleti, ei kai täällä purematta niellä ;=)

ajattelin esittää teille jumalanttaren, mutta livenä on parempi! oiskan se helppoa vahistaa kirjoitukset kuvalla (yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa), mutta en sorru!
        voisinko sitten enään paljastella salaisuuksiani?

kuvittele mielelläsi! :D

aih niin brät bitt ei ole komea.

• Mr.
        tbr kirjoitti:

ajattelin esittää teille jumalanttaren, mutta livenä on parempi! oiskan se helppoa vahistaa kirjoitukset kuvalla (yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa), mutta en sorru!

Kuinka arvasinkaan...Mutta kun oli kyse gallupista herroille, niin sanottakoon muuan laulun sanoin, että "He ovat kauniitata kaikkialla".

Tämä siis silmää sulostuttamaan ja sitten kun sielukin seuraa, niin argh! mies on myyty!

• Bloodbrother
        tbr kirjoitti:

muuten vielä.. sehän mua ärsyttääkin kun ne on kamalia ja niitä ylistetään (ok, iltasanomat ei ole kovin kummoinen ylistäjä, mutta silti) tuntuu yhtä pahalta kuin katsoa kun täydellistä, upeaa maisemaa tuhotaan kauppakeskuksen tieltä

http://img231.imageshack.us/img231/8861/dsc003917lh.jpg

Tuossa oli mun valitsema kuva ja mielestäni kukaan ei voi sano etteikö kyseinen henkilö ole kaunis. Niin ja hänb on missi.

• sitten
        tbr kirjoitti:

oi sinä täydellisen visuaalisen silmän omaava kaunotar kuka on komea mies, jos brättikään kelpaa.

• mä nyt sanoisi

• tbr
        mä nyt sanoisi kirjoitti:

Charlize:
        http://news.smartdownloads.net/gfx/news/90368.jpg

Noitahan on suomessakin joka torpassa. Olis kyllä brunettena ehkä kauniimpi ja tekoblondi kait tuokin...

sen takaisin!! ehkä hän ei vain sitten onnistu kuvissa, koska yritin pikaa pikaa löytää hänestä kauniin kuvan ja vitsit! ei löytynyt. trendissä oli yksi mainoskuva jossa hän on kaunis, mutta se on puoliksi tietokonetta ja leffoissa hän on yleensä ollut kaunis, mutta en tiedä nyt sit, koska kuvia en löydä!

• paremmaksi
    • Googel on ystävä

Jo laitetutkin ihan jees, mutta jotain, mitä ei oo viä laitettu...

Liv Tyler
      http://www.kinoweb.de/film2001/OneNightAtMcCools/pix/mc04.jpg

Anne Hathaway
      http://www.absolutenow.com/photos/6157_hathaway_anne_06.html

Jessica Alba
      http://www.skinz.org/celebrity/jessica-alba/jessica-alba-wallpapers-3.jpg (blondi, mutta silti)

http://www.jessica-alba.com/plugins/gallery/albums/Entertainment Weekly Must List Photoshoot Outtakes/Jessica-Alba.com-Entertainment_Weekly_Outtakes_2005.hq01.jpg (brunette, kuten kuuluukin)

Lindsay Lohan
      http://wallpapers.wallpaperbase.com/celebs/lindsaylohan/lindsay_lohan_24.jpg

Sitte http://www.snyggast.se/ top listassa on semmonen kun L_ina. Voi taivas...

Bruneteissa vaan on sitä jotain, ruskeat silmät vielä, niin... Kyllä blondikin säväyttää joskus, mutta jos blondilla on ruskeat, tummat silmät (ja muuten siis tottakai kaunis), niin se on jotain. Brown eyes for the win.

• Bolivia
      • kolkon

näkönen.

• on hyvännäköisiä

sä olet ihastunu kissansilmiin, hanki kissa

• graafikko

En mene sanomaan etteivätkö kuvien naiset ole kauniita. Ammattini puolesta voin kuitenkin ilmoittaa, että aika monet kuvista on käsitelty. Tarkoittaa siis sitä, että ihosta on poistettu virheitä. Sen näkee sellaisesta samettimaisesta pinnasta, joka kuviin tulee. Myös vartalon muotojen ja varjojen käsittely on yleistä.

• Mr.
    • ccix

örh. mielestäni listaamanne naiset ovat median ylikorostamia nykykauneuden ilmentymiä... eli sitä tavallista massaa: kauneuden kriteerejä edustamaan tulleita julkimoja. yhdessäkään naisessa en nähnyt persoonallisuutta, en aitoutta silmissä. olkoon, se on helpompaa rakastua, kuolata etc. pinnallisuuteen kuin tehdä matka sydämeen...

nooh... sanotaan, että minusta eräs kaunis julkkisnainen on nina persson. näin olen osallistunut kyselyynne.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5234
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      49
      2913
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2601
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1979
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1777
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1455
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1428
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe