Remu Aaltonen romani?!

hevosmies

Onko totta että Remu Aaltonen on romani? Jos se on romani niin miksi se käyttää valakosia housuja? Eihän oikia romani mies käytä valakosia housuja! Romani miehen pittää käyttää ainoastaan tummia housuja.

Onko totta että Rmu on ollut joskus vangkilassa? Minkä takia Remu ei puhu julkisuudessa kadonneesta veljestään Jari Aaltosesta? Jari Aaltonen on ollut kadoksissa yli 7 vuotta. Katoamispäivään Jari Aaltonen oli menossa maksamaan huumevelkojaan erään rikollisjärjestön pomolle ja sen jälkeen häntä ei ole nähty.

78

35426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-hurriganes-fani

Mihin sä pyrit?

• Iso--A

Mitä ne toisten yksityisasiat muille kuuluu? Mene itse seiskan kanteen jauhamaan sukulaisistas! Tosin tuskin ketään edes kiinnostaa normi-idiootin jutut...

• Hurriganes-fani jo 70-luvulla

Remu on tosiaan romaani. Mutta miksi hänen pitäisi pitää jotain kansallispukua sen takia? Eihän Jari Tervokaan pidä Uutisvuodossa neljäntuulenhattua, vaikka on lappilainen.

Remu on kunnioitettava tapaus sikäli, että hänen naisjuttunsa, sisaruksensa ym. yksityisasiansa ovat olleet tosi vähän lehdissä. Mies on keskittynyt musiikin tekoon, ja jättänyt turhat julkkistelut huonommille.

• djdtj

ei oo ylpeä ainakaan. Remu oli taannoin keikalla raflassa ja istuskeli pitkään samassa pöydässä meidän seurueen kanssa keikan jälkeen. Mukavan tuntuinen heppu, vaikka en tietenkään tunne häntä sen kummemmin.

• sie,

unoha, että onhan lehdissä ollu aika paljon juttuu ku hänelt löydettii amfetamiinia. tai ku hää telo ittesä rekiajelulla. tai ku talonsa palo.

ohan noita. juttujaputtuja muitaki ku musa-aiheisia. vai millon oot nähny lehessä viimeks juttua remun uudesta levystä tms?

• Sulevi
        djdtj kirjoitti:

ei oo ylpeä ainakaan. Remu oli taannoin keikalla raflassa ja istuskeli pitkään samassa pöydässä meidän seurueen kanssa keikan jälkeen. Mukavan tuntuinen heppu, vaikka en tietenkään tunne häntä sen kummemmin.

Menöö sen jutut välillä yli hilseen.

• pko
        sie, kirjoitti:

unoha, että onhan lehdissä ollu aika paljon juttuu ku hänelt löydettii amfetamiinia. tai ku hää telo ittesä rekiajelulla. tai ku talonsa palo.

ohan noita. juttujaputtuja muitaki ku musa-aiheisia. vai millon oot nähny lehessä viimeks juttua remun uudesta levystä tms?

iha hyvä soittaja se oli ja on varmaa vieläki hyvä

• Kiitos nauruista.

"Remu on tosiaan romaani. Mutta miksi hänen pitäisi pitää jotain kansallispukua sen takia? Eihän Jari Tervokaan pidä Uutisvuodossa neljäntuulenhattua, vaikka on lappilainen. "

Niinpä. Heh.

• Anonyymi
        djdtj kirjoitti:

Remun ÄITI on meikäläisiä, valkolainen. Remun ISÄ oli mustalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilijät katsokaa ohjelma kuvia ja käänne kohtia jossa remu ilmaisee itse että Äitikin oli romaani..että so what...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Remu on itse kertonut minulle, että hänen äitinsä oli mustalainen. 100%.

• Anonyymi
        Kiitos nauruista. kirjoitti:

"Remu on tosiaan romaani. Mutta miksi hänen pitäisi pitää jotain kansallispukua sen takia? Eihän Jari Tervokaan pidä Uutisvuodossa neljäntuulenhattua, vaikka on lappilainen. "

Niinpä. Heh.

Miksi kenenkään olisi pakko pitää tiettyä asua? Sehän rikollista pakottamista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Remun ystävänä kysyn , että. Miksi on tärkeää kysyä hänen asioitaan?

• Remu.

Ole vain puliromani,äiti valkolainan isä vain
      mustalainen.Aina eläneen kuin valkolaiset.

• pulipulipuli

Ei ole Remu kovin paljon pulipiireissä liikkunut!

• Jussi_

Puoliverinen hän on.

• ERÄS VAA
        Jussi_ kirjoitti:

Puoliverinen hän on.

NO JOO VOI VITTU VAI PUOL MUSTALAINEN NO EI TASAN SATU OLEE NÄKYYHÄ SE JO VALKOLAISTEN PENILLA NIINKU MUUTKI AALTOSET HYI HELVETTI VAI MUSTALAISIA NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NIITTEN ÄITIN ÄITIN ISÄN ÄITI ON OLLU PUOL MUSTALAINEN NIIIN MITE NE ON MUSTALAISIA

• Anonyymi

Remun isällä oli mustalaisen tavat ja kujeet, niin Remullakin ja veljellään joka tapettiin.
        Voiko olla niin , että vain kokomustalaiset ja mustalaistapaiset(ammatit) siihen päälle ovat oikeita mustalaisia? Niitä alkaa olla jo vähän.

• Anonyymi
        ERÄS VAA kirjoitti:

NO JOO VOI VITTU VAI PUOL MUSTALAINEN NO EI TASAN SATU OLEE NÄKYYHÄ SE JO VALKOLAISTEN PENILLA NIINKU MUUTKI AALTOSET HYI HELVETTI VAI MUSTALAISIA NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NIITTEN ÄITIN ÄITIN ISÄN ÄITI ON OLLU PUOL MUSTALAINEN NIIIN MITE NE ON MUSTALAISIA

KUNNIANLOUKKAUS ON RIKOS!

• koko mies

Onko se tehnyt koskaan kunnos töitä?
      Kummallinen sönkkääjä se ainakin on.

Jotensakin kaverista saa kuitenkin sympaattisen kuvan. Siksi kai siitä hepusta on helppo pitääkin.

Musiikin suhteen Remu on ollut laiskanpuoleinen. Saisi tehdä uutta musaa.

• **TIIKERI**

Remu on tehnyt VALTAVASTI töitä päästäkseen uralla eteenpäin. Muusikon ammatti on AMMATTI siinä missä jokin muukin. Koitappa, pystyisitkö itse samaan! ET TAATUSTI!!! Remulla on mainetta myös ulkomailla.

Ja Remu on TODELLA sympaattinen, ystävällinen ja mukava persoona, olen jutskannu hänen kanssa monet kerrat joten tiedän mistä kirjoitan!!!!

Eikä Remulla ole noussut kusi hattuun, vaikka monia vuosia onkin ollut julkisuudessa.

Remu on suosittu juuri näiden Ganes biisien vuoksi, kansa haluaa kuulla tätä matskua ja se pelaa ja uppoaa vielä hyvin, miksipä pitäisi mennä merta edemmäs kalaan??

Terkkuja Remulle täältä.. (Tietää kuka kirjoittaa!)

• project
        **TIIKERI** kirjoitti:

Remu on tehnyt VALTAVASTI töitä päästäkseen uralla eteenpäin. Muusikon ammatti on AMMATTI siinä missä jokin muukin. Koitappa, pystyisitkö itse samaan! ET TAATUSTI!!! Remulla on mainetta myös ulkomailla.

Ja Remu on TODELLA sympaattinen, ystävällinen ja mukava persoona, olen jutskannu hänen kanssa monet kerrat joten tiedän mistä kirjoitan!!!!

Eikä Remulla ole noussut kusi hattuun, vaikka monia vuosia onkin ollut julkisuudessa.

Remu on suosittu juuri näiden Ganes biisien vuoksi, kansa haluaa kuulla tätä matskua ja se pelaa ja uppoaa vielä hyvin, miksipä pitäisi mennä merta edemmäs kalaan??

remuku muka ystävällinen??olen kuullut aivan muuta.keikoilla kiukuttelee miksaajille,heittelee rumpupalikoitaan...kerran rupes kavereineen vittuileen eräälle tyypille kun ei päässeet tarpeeksi nopeasti bensa-automaatille....ja se ulkomaanvaloituskin jäi siihen kun sai englannissa olutpullon päähänsä.....

• mälikkälä

Remulla oli muun muassa takavuosina kenkäkauppa stadissa. Nimi oli tietysti Crazy Days. Et ole tainnut eläessäsi soittaa muuta kuin suuta ja ovikelloa, kun et muusikon ja biisinikkarin työtä osaa arvostaa. Mitä hommia olet itse tehnyt...?

• Anonyymi

Vuosikymmenten ura musiikin saralla. Se on jo jotain.

• Anonyymi
        **TIIKERI** kirjoitti:

Näin on. Ahkera se Remu on ollut.

• *TIIKERI*

Ei kaikki romanit pukeudu tai halua pukeutua heidän tavallaan. Jokaisella on oikeus päättää, miten pukeutuu!!!

Se, mitä on joskus kauan aikaa sitten tapahtunut, on mennyttä. Sanoisimpa, että jokaisella meistä on omassa elämässään asioita, joita ei olisi pitänyt tapahtua, oli ne sitten millasia asioita tahansa. Ei kukaan pysty elämään niin täydellistä elämää, ettei virheitä olisi tullut tehtyä.

Remu on julkisuuden henkilö, hänen veljensä ei. Se, mitä muut tuttavat tai sukulaiset tekevät/jättävät tekemättä EI KUULU JULKISUUTEEN!!!!! Jos Remu ei halua käsitellä asiaa julkisesti, hänellä on oikeus siihen!!!

• johon vastaukset saa helposti

Jos et tiennyt että Remu on romaani niin saa käyttää esimerkiksi Googlea tai Wikipediaa.

• Remufani

Remu on puoliksi romani. Ei siis aivan 100%. Remun isä (Otto Aaltonen) oli romani. Sen sijaan Remun äiti (Eeva Aaltonen) on täysin puhdas suomalainen.
      Kun romaninaiset saa valita alkaako käyttää romanien kansallispukua tai pukeutumaan "normaalisti", niin kai myös miesromanit saavat valita asunsa.
      Toisaalta, Remusta paistaa tietynlainen romani henkisyys esim. tyyylitajussa (vaatetus, kotinsa sisustus...)

Remu on ollut useampaan otteeseen vankilassa, mutta lähinnä näpistelyistä ja erilaisista varkauksista. Mikään tappaja hän ei todellakaan ole. Ja muistakaa! JOS REMU EI OLISI VARASTANUT, KOKO HURRIGANES YHTYETTÄ EI OLISI. Mistä hän olisi saanut rahaa rumpusetteihin ilman että olisi myynyt jtn. varastettua?

Puhuisitko itse, jos veljesi katoasi niin raa-alla tavalla. Kaikki perhe asiat eivät kuulu julkisuuteen. Henkilö (vankilassa tällä hetkellä) joka tappoi Jari Aaltosen on kertonut paikan, johon muisteli haudanneensa Jari Aaltosen. Häntä etsittiin laajalta hehtaarilta, muttei häntä ole löydetty..

• Remun oikea n imi. Olen sitä etunimeä metsästänyt vaan en ole löytänyt vaikka kuin GVK

• nainen69

TERVEHDYS!

Kyllä remu on täys romani haluaa
        vaan olla kuin kuka tahansa valtaväestöön kuuluva ihminen.Tämä asia on totta

• nainen69
        maagikko kirjoitti:

Remun oikea n imi. Olen sitä etunimeä metsästänyt vaan en ole löytänyt vaikka kuin GVK

Remun oikea nimi on HENRY

• jardaani
        nainen69 kirjoitti:

henry olavi aaltonen

• Henkka 33
        nainen69 kirjoitti:

Henry Saarikin on Henry.

• Bourbon Street

Oli romani tai ei kaikki pitävät Remun repäisevästä tyylistä ja musiikista joka on valloittavaa. Älkääkä moittiko romaaneja. Heillä on taiteelliset luonnonlahjat geeneissä.

• 11+2
        Bourbon Street kirjoitti:

Oli romani tai ei kaikki pitävät Remun repäisevästä tyylistä ja musiikista joka on valloittavaa. Älkääkä moittiko romaaneja. Heillä on taiteelliset luonnonlahjat geeneissä.

täällä kirjoittikin ja tiesi, niin Remun isä on romaani ja äiti valtaväestöön kuuluva.

• voor
        Henkka 33 kirjoitti:

Henry Saarikin on Henry.

Ford myös oli.

• jvtr

Kuules, kaveri hyvä!

Ainakin 1980-luvun Suosikissa Remu kertoi erään Sammy Babitzinin puhuneen rouva Aaltosen ympäri ostamaan pojalleen Broadway -rumpusetin, koska Steelersillä oli keikkoja tiedossa!

Ganes -elokuvassa tietenkin rahan hankinta pistettiin kioskikeikan merkkeihin, onhan se dramaattisempaa! :)

• mkoituyu

ettei nimimerkki tiikeri tiedä/tunne remua ? XD

hassua, että joku luulee tietävänsä, ettei tiikeri tunne remua.. XD XD XD

• OikeeNimi
        maagikko kirjoitti:

Remun oikea n imi. Olen sitä etunimeä metsästänyt vaan en ole löytänyt vaikka kuin GVK

O Rauno.

• Anonyymi
        jvtr kirjoitti:

Kuules, kaveri hyvä!

Ainakin 1980-luvun Suosikissa Remu kertoi erään Sammy Babitzinin puhuneen rouva Aaltosen ympäri ostamaan pojalleen Broadway -rumpusetin, koska Steelersillä oli keikkoja tiedossa!

Ganes -elokuvassa tietenkin rahan hankinta pistettiin kioskikeikan merkkeihin, onhan se dramaattisempaa! :)

niinpä. Naurattaa nää jotka ottaa leffat totena...

• Anonyymi
        OikeeNimi kirjoitti:

O Rauno.

tippaakaan en kehu mutta sellanen jehu on KALLE Aaltonen XD

• Anonyymi
        nainen69 kirjoitti:

Juu. Henry Olavi Aaltonen.

• Sella83

Heti alkuun sellainen juttu että tuha vikistä mun "rasistisesta" nimikkeestä romaneille, meidän laajassa mustalaissuvussa ei mistään romaneista puhuta. Myö ollaan mustalaisia. Asia ei muutu, kutsui sitä millä nimellä tahansa.

Ihan vain tälleen yleisesti että ne vaatteet on kansanasu, ei kansallisasu. Ei tässä kuiteskaan edusteta eri kansallisuutta. Minä puoliksi mustalaisena olen saanut ihan itse päättää elänkö valkolaisena niinkuin mut on kasvatettu vai vedänkö hameet päälle ja elän mustalaisena. Aika harva mustalainen, joka on lapsuutensa eläny ku valkolainen, näkee mitään tarvetta pukeutua kansanasuun. Ja vielä sellainen päälle että Suomi on edelleen niin ennakkoluuloinen maa ettei kukaan täysjärkinen ilman hirveitä yhteisön paineita ota mustalaisleimaa otsaansa. Eikä Ganesi olis ikinä menestynyt jos olis ollut täysin yleisessä tiedossa Remun verenperintö. Että kyllä mulla on aika selkee toi miksi puoliksi mustalainen, jonkinmoisesta menestyksestä haaveileva nuori mies ei pukeudu kui mustalaiset.

• kunnioitan häntä.

Kunnioitan Remu Aaltosta ja hänen uraansa, jonka kaverit teki omin käsin täysin tyhjästä.
        Hurriganes on legendaarinen bändi.
        Jos Hurriganes olis amerikkalainen kokoonpano, olis kaverit miljardöörejä.
        Mutta onneksi suomessa on edes Remu ja Hurriganes sekä Mike Monroe ja Hanoi Rocks.

• Tramppi
        kunnioitan häntä. kirjoitti:

Kunnioitan Remu Aaltosta ja hänen uraansa, jonka kaverit teki omin käsin täysin tyhjästä.
        Hurriganes on legendaarinen bändi.
        Jos Hurriganes olis amerikkalainen kokoonpano, olis kaverit miljardöörejä.
        Mutta onneksi suomessa on edes Remu ja Hurriganes sekä Mike Monroe ja Hanoi Rocks.

Vaikka en rokista erikoisemmin pidäkään. Niin Remu ja muutkin Canesit hyviä tyyppejä sekä myös Mike ja Antti:-) Nasty Suicide jäi etäisemmäksi mutta hyvä hänkin:) Persoonia.

• utelias 68
        Tramppi kirjoitti:

Vaikka en rokista erikoisemmin pidäkään. Niin Remu ja muutkin Canesit hyviä tyyppejä sekä myös Mike ja Antti:-) Nasty Suicide jäi etäisemmäksi mutta hyvä hänkin:) Persoonia.

Seurueteleeko Remu Aaltonen nykyään ?

• Rennu
        utelias 68 kirjoitti:

mutta luulen että toivoisi seukkaavansa kanssasi.

T. R...

• Yksi muiden joukosta
        Rennu kirjoitti:

mutta luulen että toivoisi seukkaavansa kanssasi.

T. R...

Kyllä hän seurustelee. Pitää vain piilossa päivänpaisteesta rakkautensa. Itseasiassa saattaa seurustella muutaman ihmisen kanssa yhtäaikaa ja kukaan niistä ei välttämättä tiedä toisistaan. Tämä juttu on aivan totta.

• Ainaki.viimeks.oli
        utelias 68 kirjoitti:

antti tuisku kierrossa.

• Hmm42424

Remu ei muistaakseni täysi mustalainen ole. Puoliksi. Hänen äitinsä on mustalainen käsittääkseni.

Jari Aaltosesta on puhuttu jo paljon, siitä lähtien kun Mellunmäen metroasemalta hyppäsi muistaakseni harmaan Mersun kyytiin. Pitääkö ihmisen vain uteliaiden takia puhua kuolleesta läheisestään? Repisitkö omia haavojasi auki, vain koska toista henkilöä kiinnostaa aihe?

• Haha hahahaaa

Onko Remu nähty Jassun seurassa? Dennis joutunee nyt väistymään. Seuraan Jassun blogia vuorokaudet ympäri uusien tietojen toivossa. Että se akka kehtaa.

• sldfioe4ur0948

Käyttääkö Jassu jo perinnehametta? Entä Remu mustia housuja? Ovatko ne kunnon romaaneja ollenkaan?

• reikka

Suomen kaaleet kulkevat mustissa. Romanit maailmalla eivät kaikkialla ole niin mustaan "sidottuja", kuin meillä suomessa. Suomen romaniväestön "kaaleen kieli" poikkeaa myöskin muualla puhutusta melkoisesti. Kenties Remu itse olisi oikea henkilö vastaamaan häntä koskevassa kysymyksessä. Henkilökohtaisesti olen väliinputoajan paikalla suhteessa omaan identiteettiini ja perimääni. Kenties Remukin?

• Tino

Mie tunnen Henryn ja hää oli miu isän Feijan sekä seän Allanin tutu hyvinki pitkä aikaa. Oli meijän suvun jäsenii mutta vaan puoliksi kaaje. Petskot höntä vainosi välillä liikaakin.

• Kouluun.mars

Et taida olla äidinkielen opettaja.

• Käppääjä

Eikös se seukkaa Johanna Tukiaisen kanssa?

• Pera_Ruisku

Henkan isä oli näitä vanhan liiton rillumareimustalaisia mutta äiti valkolainen.

Olishan se ollut upeeta jos Remu olisi pussihousuissa ja jatsarisaappaissa hakannut Ganesin komppia.

• Paras

Kuunnelkaapa Hurriganesin kappale Tallahasse Lassie ja perään Rolling Stonesien esittämänä. Kumpi tulkinta on parempi? Kirkkaasti ja ylivoimmaisesti Hurriganesin. Rollarien jää kuulostamaan hyttysen ininältä. Remu oli loistava laulaja.

• Anonyymi

Remu on mukava mies ja rehellinen kaalo. Hylätystä junavaunusta Epsanjan ja Arabian kämppiin. Elävä todiste siitä, että poromiesten ja ronanien puheet suomalaisesta rasismista on täyttä roskaa. Remuhan sanoi Veitolalle 'En mä mikään rahaukko ole, mut ei voi valittaa'.

• Anonyymi

Mukava mies on Remu, suomen mr. Rock N Roll.
        Remun vaatimuksesta aikoinaan muusikoille ruvettiin järjestämään paremmat takahuoneet keikoilla ja muutenkin paremmat olot. Puoliksihan Remu on Romani. Äiti valkolainen ja Isä romani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava mies on Remu, suomen mr. Rock N Roll.
        Remun vaatimuksesta aikoinaan muusikoille ruvettiin järjestämään paremmat takahuoneet keikoilla ja muutenkin paremmat olot. Puoliksihan Remu on Romani. Äiti valkolainen ja Isä romani.

Koko mustalainen on. Molemmat vanhemmat mustalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko mustalainen on. Molemmat vanhemmat mustalaisia.

Kovin on Remu mennyt huonoon kuntoon. Jaksamista vaan hänelle. Pari kertaa olen tavannut aikoinaan ja mukava oli juttelemaan.

• Anonyymi

Aloitukseen: Romanitaiteilijat ei ole sidottuja johonkin perinnäistapoihin ja pukeiöutumiskoodeihin kuten muut. Vrt Anneli Sari, Amadeus, Dimitri Keiski ym. He uskaltaa elää tavallaan. Muidenkin pitöis vaan pukeutua miten tykkää.

• Anonyymi

..Puolifeija !

• Anonyymi

Joku kirjotti ettei Jari Tervo pidä neljän tuulen hattua vaikka on Lappilainen..Ei pidä koska ne kuuluvat LappaLAISILLE.Lappilainen ja Lappalainen ovat eri asioita. On se nyt kumma ettei noita tajuta tässä maassa.

• Anonyymi

Lappalainen on Saamelainen.Lappilainen on Lapissa asuva tavallinen ns valkolainen.Remu on mustalainen.Kiero rahanahne tyypillinen romani.

• Anonyymi

Remu on puol romani. Äiti suomalainen.

• Anonyymi

Mites Remun pojalla menee nykyään? Oli kuulemma kova aineiden välittäjä/käyttäjä -90 luvun alussa

• Anonyymi

Remulla paljon lapsia ja se poika ihan joogi tänä päivänä...

• Anonyymi

Remu on romaani. Isä ja äiti romaaneja. Näin hän on itse kertonut minulle.

• Anonyymi

Ei se Jari Aaltonen nimenomaan mennyt maksamaan velkojaan..Siksi saikin luodin otsaansa..Sen piti saada itsellenkin pistooli mutta sen toimittaja ei jostain syystä toimittabut sitä Jari Aaltoselle..Latella sensijaan oli Nagantin rullarevolveri.

• Anonyymi

Muuten oikein mutta Japa ei mennyt maksamaan velkojaan, vaan pyytämään jälleen lykkäystä niihin. Lykkäystä tuli vähän enemmän kuin Japa oli ajatellut.
        Oli sillä aika usein pistooli kannossa, mutta yhtä usein se vaihtoi sen piriin tai hepoon.
        Late uskoi että bisnespohjalta voi narkkia luotottaa ja antaa kamaa myyntiin, mutta kun se ei mennyt niin eikä tule menemään. Aina tulee vastaan se että piuha on liian pitkä.

Mitä Remun mustalaisuuteen tulee niin puolikas hän on, vaikka mieltääkin itsensä täysiveriseksi mustalaiseksi.
        Tuli nuorempana, villinä ja melkein aina vapaana, hengailtua joidenkin Aaltosten, ja heidän serkkujensa kanssa.
        No onneksi se aikakausi on takana elämästä. 70-80 luvut oli rankkoja vuosikymmeniä milloin sattui ja tapahtui.

• Anonyymi

Remun pelasti musiikki. Muuten olisi huumeet ja linna korjannut ennen aikojaan.

• Anonyymi

romani vartti ei oskaa talos

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1382
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe