olen miettinyt jo kauan että kuinka kauan seksi yleensä kestää... ja kuinka kauuan sitä harrastetaan ekalla kerralla.? nämä jutut tuli mieleesn sillä ainakun tyydytän itseni niin siinä ei mene kun muutama minuutti korkeintaan? onko se normaalia. ? olen tyttö nuori sellainen
voisiko joku kertoa?
5
1726
Vastaukset
- kerta
menee about 5-10 minsaa
- Calle
Aivan turhaa ottaa 5 - 10 minuutin ekakertaa. Jos kumppani on kokeneempi niin hänen vastuullaan on opettaa nuorempaa.
Tuo vartin kohellus sopii voimakkaaseen humalatilaan ja muihin vaikeuksiin.
5 minuutissa korkkaa kyllä Cokis pullon ja juokin sen rauhallisesti, mutta en usko, että monikaan neitsyt vertaa itseään juoma-automaatissa olevaan virvokkeeseen.
- Generation Y
Jos käytte vain suoraan asiaan, kestää koko toimitus noin 3-10 min. Jos taas mukaan otetaan sopivasti esileikkiä ja muuta kivaa voi hauskaa kestää useita tunteja.
- Calle
No yleensä ei kannata televisio-ohjelmaa lyhyemmäksi ajaksi ryhtyä sotkemaan paikkojaan ja aiheuttamaan suihkun tarvetta.
Yleensä tuo lyhyt seksi kuuluu hätäilijöille. Monikaan nainen, joka lämpenee miehelle hitaasti, ei pidä vartin tai viiden minuutin touhuiluista. Tyytymättömyyden voit lukea http://www.quntele.fi :stä.
Seksi on miehelle vähintään kävelylenkkiä vastaava urheilusuoritus erektioiden jne. vuoksi, joten kovin lyhyt aika on melkoista ajntuhlausta valmisteluineen.
Ongelma on vain siinä, etteivät naiset osaa päättää, miten paljon tunnepuolta haluavat yhteen sessioon mukaan.
Miesten tunteista ei tasa-arvon yhteiskunnassa edes kannata puhua, ei seksissä eikä huoltajuuskysymyksissä. Todellakaan ei ole ongelmaa,jos naisella tulee parissa minuutissa.Mies jos kestää pari minuuttia niin .......... voi voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667