Prostituutio

Valeri

Prostituoitujen asemaa parantavat seuraavat toimenpiteet:

- valtion omistamat vuokrattavat työtilat
- vartiointipalvelu/turvamiehet
- ilmainen säännöllinen terveystarkastus
- verotus, alv-vapautus terveydenhoitopalvelujen myynnin johdosta
- ed.kohta myös työeläke karttuu
- tukiverkosto työssä jaksamiseen
- entisen peruspalveluministeri Soininvaaran ehdotus prostituoitujen työosuuskunnista auttaisi ammatissa jaksamiseen sekä antaisi mahdollisuuden esimerkiksi vapaavuorotteluun

Kumma jos näillä eväillä ei prostituoitujen asema parane.

7

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksijumalaisen etiikan ja moraalin julistaminen laittomaksi.

      Koko keskustelu olisi turha jollei ihmisten mieliä olisi muutama tuhat vuotta vääristetty yksijumalaisella huuhaalla, jonka ainoa tavoite on nyt, eilen, huomenna ja aina pitää patriarkaatti vallassa.

      Kristityn, muslimin ja juutalaisen uskovaisen naisen on OLTAVA maailmankaikkeuden typerin olento.

      • Kurre_Orava

        No yleensäkin kovasti satuolentoihin uskovan ihmisen voidaan sanoa jos nyt ei välttämättä tyhmä mutta ehkä naivi ja tietämätön.

        Toisaalta jokaisellahan on oikeus uskoa vaikka Hanhi-emon tarinoihin jos niistää itselleen mielenrauhan saa.

        Sehän on uskontojen tarkoitus. Tarjota yksinkertaisille ihmisille yksinkertaisia selityksiä monimutkaisiin asioihin.


      • Aiheen vaihtaja
        Kurre_Orava kirjoitti:

        No yleensäkin kovasti satuolentoihin uskovan ihmisen voidaan sanoa jos nyt ei välttämättä tyhmä mutta ehkä naivi ja tietämätön.

        Toisaalta jokaisellahan on oikeus uskoa vaikka Hanhi-emon tarinoihin jos niistää itselleen mielenrauhan saa.

        Sehän on uskontojen tarkoitus. Tarjota yksinkertaisille ihmisille yksinkertaisia selityksiä monimutkaisiin asioihin.

        ..ihan noinkaan yksioikoisesti ;P
        http://www.nakokulma.net/index.php?topic=11340.0


      • Kurre_Orava
        Aiheen vaihtaja kirjoitti:

        ..ihan noinkaan yksioikoisesti ;P
        http://www.nakokulma.net/index.php?topic=11340.0

        Tulkoon kukin uskollaan onnelliseksi.

        Jos itseni pitäisi valita niin valitsisin kyllä Hanhi-emon tarinat raamatun puhumattakaan koraanin sijasta.

        Pitäsikö sitten agnostikon tarjota jotain tilalle? Jos pitäisi niin miksi?

        Tokikaan tiede ei pysty (vielä) selittämään kaikkea mutta aika hyvin tieteen kehittyminen on uskonnon luomia käsityksiä onnistunut romuttamaan.

        Tuksin kukaan esimerkiksi nykyään luulee, että taudit ovat jumalan rangaistus ja että ne voidaan parantaa ajamalla paholainen ulos ruumiista.

        Muslimitkin ovat joskus olleet rankasti kristittyjä edellä:

        "
        Muualla asiat eivät olleet yhtä hullusti. Jo nurkan takana islamilaisessa maailmassa vaikutti korkeatasoinen lääketiede. Kun ristiretkeläiset saapuivat Palestiinaan, he suuressa epätoivossaan kutsuivat paikalle 1100-luvun arabialaisen lääkärin. Arabilääkärin kuvaus on kiinnostavaa luettavaa:

        He veivät minut leiriinsä katsomaan ritaria, jonka jalassa oli ajos, ja tuberkuloosista kärsivää naista. Sain ajoksen avautumaan ja se alkoi parantua. Määräsin naisen kylpyyn ja hänelle virkistävän ruokavalion. Sitten paikalle saapui frankkilainen lääkäri, joka sanoi "Tämä mies ei tiedä kuinka ihmisiä parannetaan!" Hän kääntyi ritarin puoleen ja kysyi "Kumpaa haluat mieluummin? Elää yhdellä jalalla vai kuolla kahdella jalalla?" Kun ritari valitsi edellisen vaihtoehdon, paikalle haettiin vahva mies ja terävä kirves. Lääkäri tuki jalan puupölkkyä vasten ja käski kirvesmiestä iskemään sen siististi poikki. Niin silmieni edessä hän iski jalan poikki kahdella iskulla, koska ensimmäinen ei vielä tehnyt tehtäväänsä. Hurme valui valtoimenaan jalasta ja potilas kuoli välittömästi. Sitten frankkilainen lääkäri tutki naisen ja sanoi "Hänessä on päässään paholainen, joka on rakastunut häneen. Leikatkaa hiukset!" Näin tehtiin, ja nainen alkoi syödä jälleen frankkilaista ruokaa, valkosipulia ja sinappia, mikä teki hänen sairautensa pahemmaksi. "Paholainen on pureutunut hänen aivoihinsa", sanoi frankkilainen lääkäri, ja pyysi partaveitsen. Hän leikkasi naisen päähän ristin, poisti aivot, ja hieroi tyhjään pääkoppaan suolaa. Nainen kuoli heti. Tämän jälkeen kysyin, tarvittiinko palveluksiani vielä, ja koska niitä ei tarvittu, palasin kotiin. Tällä tavalla opin sellaisia lääketieteellisiä keinoja, joiden olemassaolosta en ollut ennen tiennytkään.
        "

        http://teknokekko.vuodatus.net/blog/121275

        Notta. :D


      • Aiheen vaihtaja
        Kurre_Orava kirjoitti:

        Tulkoon kukin uskollaan onnelliseksi.

        Jos itseni pitäisi valita niin valitsisin kyllä Hanhi-emon tarinat raamatun puhumattakaan koraanin sijasta.

        Pitäsikö sitten agnostikon tarjota jotain tilalle? Jos pitäisi niin miksi?

        Tokikaan tiede ei pysty (vielä) selittämään kaikkea mutta aika hyvin tieteen kehittyminen on uskonnon luomia käsityksiä onnistunut romuttamaan.

        Tuksin kukaan esimerkiksi nykyään luulee, että taudit ovat jumalan rangaistus ja että ne voidaan parantaa ajamalla paholainen ulos ruumiista.

        Muslimitkin ovat joskus olleet rankasti kristittyjä edellä:

        "
        Muualla asiat eivät olleet yhtä hullusti. Jo nurkan takana islamilaisessa maailmassa vaikutti korkeatasoinen lääketiede. Kun ristiretkeläiset saapuivat Palestiinaan, he suuressa epätoivossaan kutsuivat paikalle 1100-luvun arabialaisen lääkärin. Arabilääkärin kuvaus on kiinnostavaa luettavaa:

        He veivät minut leiriinsä katsomaan ritaria, jonka jalassa oli ajos, ja tuberkuloosista kärsivää naista. Sain ajoksen avautumaan ja se alkoi parantua. Määräsin naisen kylpyyn ja hänelle virkistävän ruokavalion. Sitten paikalle saapui frankkilainen lääkäri, joka sanoi "Tämä mies ei tiedä kuinka ihmisiä parannetaan!" Hän kääntyi ritarin puoleen ja kysyi "Kumpaa haluat mieluummin? Elää yhdellä jalalla vai kuolla kahdella jalalla?" Kun ritari valitsi edellisen vaihtoehdon, paikalle haettiin vahva mies ja terävä kirves. Lääkäri tuki jalan puupölkkyä vasten ja käski kirvesmiestä iskemään sen siististi poikki. Niin silmieni edessä hän iski jalan poikki kahdella iskulla, koska ensimmäinen ei vielä tehnyt tehtäväänsä. Hurme valui valtoimenaan jalasta ja potilas kuoli välittömästi. Sitten frankkilainen lääkäri tutki naisen ja sanoi "Hänessä on päässään paholainen, joka on rakastunut häneen. Leikatkaa hiukset!" Näin tehtiin, ja nainen alkoi syödä jälleen frankkilaista ruokaa, valkosipulia ja sinappia, mikä teki hänen sairautensa pahemmaksi. "Paholainen on pureutunut hänen aivoihinsa", sanoi frankkilainen lääkäri, ja pyysi partaveitsen. Hän leikkasi naisen päähän ristin, poisti aivot, ja hieroi tyhjään pääkoppaan suolaa. Nainen kuoli heti. Tämän jälkeen kysyin, tarvittiinko palveluksiani vielä, ja koska niitä ei tarvittu, palasin kotiin. Tällä tavalla opin sellaisia lääketieteellisiä keinoja, joiden olemassaolosta en ollut ennen tiennytkään.
        "

        http://teknokekko.vuodatus.net/blog/121275

        Notta. :D

        Ajattelin lähinnä vain tarjota tilaa ajatuksien vaihtamiselle muistakin aiheesta kuin tästä ihanasta. Sinulla kun niitä tuntuisi olevan.


      • Kurre_Orava
        Aiheen vaihtaja kirjoitti:

        Ajattelin lähinnä vain tarjota tilaa ajatuksien vaihtamiselle muistakin aiheesta kuin tästä ihanasta. Sinulla kun niitä tuntuisi olevan.

        Tokihan minä mielelläni vaihdan ajatuksia muistakin aiheista kuin tästä iki-ihanasta. :D

        Luulen kuitenkin, että tämä ei ole oikea palsta kovin poikkitieteelliselle keskustelulle.


    • Lisäksi vielä

      se, että seksipalvelualalle haluaville pitää järjestää koulutusta esim. ammattikouluissa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe