Naisia turusta

Martti Suuperi

Onko Turusta vaikeaa löytää hyvännäköistä naisseuraa? Tarkoitan ihan seurusteluun asti. Kuulemani mukaan Turussa on vaikeaa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen? Pitääkö moinen paikkaansa? Luulisi seuran löytämisen olevan helpompaa isossa kaupungissa kuin pienemmässä....

13

4871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämässä epäonnistunut

      Juu on vaikeeta. Paitsi tietty jos oot Sedun ystävä tai mallipoika.

      T: katkeroitunut

    • epeli2

      Voit heittää toivosi, ellet ole rikas tai komea trendikäs ja varakkaan näköinen pelimies. Yks vaihtoehto on, että jos olet erittäin hyvä ihmis tuntija, voit löytää lämpöä jään keskeltä.

      Helpointa on tutustua niihin tavallisen näköisiin naisiin, kun ne on useasti mukavempiakin. Tosin nekin voi luulla liikoja itsestään, jos joku komeempi uros on niitä joskus puskenut.

      No.. näillä eväillä. Kannattaa miettiä haluaako jäätä ylensäkkään halata, vaikka se näyttäskin hyvältä!

      • Omat kokemukseni Turusta kertovat, että tällainen yliopistomies löytää miellyttävää seuraa parhaiten yliopistonaisista ja opiskelijoiden suosimista ravintoloista. Tutkijana on aika paljon valinnanvaraakin. Siinä ei itsensä köyhiksi tuntevat liiketyypit pärjää. Se on köyhin, josta tuntuu, että paljon puuttuu.


    • täältä..
    • hehhehheh

      No joo..
      Siis miksi alunperinkään pitäisi olla niin helvetin hyvännäköinen nainen?? Kyllä ne yleensä Turussa ovat ihan vitun vaikeita, sorry!! Eli jos itse et ole hyvännäköinen, niin miksi helvetissä kuvittelisit että hyvännäköiset naiset kehtaisivat sun kanssa yleisellä paikalla liikkua??

    • akka turuust

      Kyllähän täältä naisseuraa saa siinä missä muistakin kaupungeista. Ei kaikki flikat jaksa niitä mallipoikia katsella. Tavallisen näköiset miehet ovat parhaimpia!

    • Hyasinth86

      älkääs nyt ylestäkö!ei me kaikki naiset mitään malleja aina etitä!!mä oon ainakin huomannu et kaikki paremman näköset äijät on ihan mulkkuja,järki kulkee alapään kautta..et sen takia löysin itelleni tavallisen tallaajan enkä mitään mister finlandia!!

      • uskoa

        eipä ole vielä sitä naista löytynyt jolle olis kelvannu tämmöne "tavallinen tallaaja" 25v 183cm 130kg. jos möhömaha ei ole tavis ni mikä sitte? ketään ei kiinnosta...


    • näin on

      Turussa on parempi vaan tyytyä vetäämään käteen.

      Helppoa ja ilmaista.

      • tumputtaja

        Ja se on vielläpä turvallistakin! Mielikuvituksella voi panna ketä lysnää!


    • helppoa tutustua

      naisiin turussa.Kun mä oon galaksis niin niitä on tyrkyllä kysymään tanssimaan,sääli että oon surkee tanssija mutta tosi pelimies sängys. Seuraa löytyy joka yöksi jos huvittaa,mutta kyllä se näin on et jos oot rehevä tavis,junttimainen pukeutuminen ja käyttäytymisestäkään puhumattakaan niin vaikeeta sulla on,ne vähemmän kauniitkin naiset haluuvat katseen kestävän uroksen,tää on tosi asia,mutta ei oo mikään turku-ongelma,luultavasti kansainvälinen. Suosittelen että vedät kunnon pohjat ja menet baarissa kehumaan itseäsi jollekin alle keskitason näköiselle naiselle,niin sua voi onnistaa,jos se ämmä ei muuta saa.

    • Mikko_koskavaan

      Itse muuttamassa marraskuussa turkuun pienemmästä kaupungista (30 000 asukkia) ja toiveet oli korkealla isomman kaupungin naistarjonnasta. Mielesäni olen ihan ok, jotkut ovat sanoneet etten miksen mene mallikouluun yms. jotkut taas etten niin komea ole mutta söpö kuitenkin. yms.

      Jos turussa on tosiaan että naiset ovat jotenkin eriskummallisia otuksia ja että pelkät misteri kelpaavat niin mietin uudelleen muuttopuuhia!!!!

      Onko tämä ihan totta??? Jos vertaa esim. tampereeseen?

    • Ählämi

      Ei oo vaikeaa, jos oot muslimimies Irakista tai Afganistanista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2085
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      173
      1508
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1465
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1199
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1159
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      775
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      277
      734
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe