Onko Turusta vaikeaa löytää hyvännäköistä naisseuraa? Tarkoitan ihan seurusteluun asti. Kuulemani mukaan Turussa on vaikeaa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen? Pitääkö moinen paikkaansa? Luulisi seuran löytämisen olevan helpompaa isossa kaupungissa kuin pienemmässä....
Naisia turusta
13
5546
Vastaukset
- elämässä epäonnistunut
Juu on vaikeeta. Paitsi tietty jos oot Sedun ystävä tai mallipoika.
T: katkeroitunut - epeli2
Voit heittää toivosi, ellet ole rikas tai komea trendikäs ja varakkaan näköinen pelimies. Yks vaihtoehto on, että jos olet erittäin hyvä ihmis tuntija, voit löytää lämpöä jään keskeltä.
Helpointa on tutustua niihin tavallisen näköisiin naisiin, kun ne on useasti mukavempiakin. Tosin nekin voi luulla liikoja itsestään, jos joku komeempi uros on niitä joskus puskenut.
No.. näillä eväillä. Kannattaa miettiä haluaako jäätä ylensäkkään halata, vaikka se näyttäskin hyvältä!Omat kokemukseni Turusta kertovat, että tällainen yliopistomies löytää miellyttävää seuraa parhaiten yliopistonaisista ja opiskelijoiden suosimista ravintoloista. Tutkijana on aika paljon valinnanvaraakin. Siinä ei itsensä köyhiksi tuntevat liiketyypit pärjää. Se on köyhin, josta tuntuu, että paljon puuttuu.
- täältä..
Yöelämään ja tanssikaverin hakuun apua täältä:
http://www.peilipallo.com - hehhehheh
No joo..
Siis miksi alunperinkään pitäisi olla niin helvetin hyvännäköinen nainen?? Kyllä ne yleensä Turussa ovat ihan vitun vaikeita, sorry!! Eli jos itse et ole hyvännäköinen, niin miksi helvetissä kuvittelisit että hyvännäköiset naiset kehtaisivat sun kanssa yleisellä paikalla liikkua?? - akka turuust
Kyllähän täältä naisseuraa saa siinä missä muistakin kaupungeista. Ei kaikki flikat jaksa niitä mallipoikia katsella. Tavallisen näköiset miehet ovat parhaimpia!
- Hyasinth86
älkääs nyt ylestäkö!ei me kaikki naiset mitään malleja aina etitä!!mä oon ainakin huomannu et kaikki paremman näköset äijät on ihan mulkkuja,järki kulkee alapään kautta..et sen takia löysin itelleni tavallisen tallaajan enkä mitään mister finlandia!!
- uskoa
eipä ole vielä sitä naista löytynyt jolle olis kelvannu tämmöne "tavallinen tallaaja" 25v 183cm 130kg. jos möhömaha ei ole tavis ni mikä sitte? ketään ei kiinnosta...
- näin on
Turussa on parempi vaan tyytyä vetäämään käteen.
Helppoa ja ilmaista.- tumputtaja
Ja se on vielläpä turvallistakin! Mielikuvituksella voi panna ketä lysnää!
- helppoa tutustua
naisiin turussa.Kun mä oon galaksis niin niitä on tyrkyllä kysymään tanssimaan,sääli että oon surkee tanssija mutta tosi pelimies sängys. Seuraa löytyy joka yöksi jos huvittaa,mutta kyllä se näin on et jos oot rehevä tavis,junttimainen pukeutuminen ja käyttäytymisestäkään puhumattakaan niin vaikeeta sulla on,ne vähemmän kauniitkin naiset haluuvat katseen kestävän uroksen,tää on tosi asia,mutta ei oo mikään turku-ongelma,luultavasti kansainvälinen. Suosittelen että vedät kunnon pohjat ja menet baarissa kehumaan itseäsi jollekin alle keskitason näköiselle naiselle,niin sua voi onnistaa,jos se ämmä ei muuta saa.
- Mikko_koskavaan
Itse muuttamassa marraskuussa turkuun pienemmästä kaupungista (30 000 asukkia) ja toiveet oli korkealla isomman kaupungin naistarjonnasta. Mielesäni olen ihan ok, jotkut ovat sanoneet etten miksen mene mallikouluun yms. jotkut taas etten niin komea ole mutta söpö kuitenkin. yms.
Jos turussa on tosiaan että naiset ovat jotenkin eriskummallisia otuksia ja että pelkät misteri kelpaavat niin mietin uudelleen muuttopuuhia!!!!
Onko tämä ihan totta??? Jos vertaa esim. tampereeseen? - Ählämi
Ei oo vaikeaa, jos oot muslimimies Irakista tai Afganistanista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862