tuolla että leijonalle pitää antaa aikaa ihmissuhde jutuissa pitääkö se paikkaansa??mulla on tämmonen tilanne että oon yhden leijonan (miehen) perään ollu jo pidemmän aikaa ja se sano että mun pitää antaa sille aikaa..tarviiko se oikeasti aikaa ja jos tarvii niin minkä takia??aikaa on jo kulunu jonki aikaa,ollaan nähty ja puhuttu,mutta en tiiä oikeen sen tunteista mua kohtaan..kuinka useasti leijona hakee vaan sänkyseuraa eikä sen enempää??kun tämä näyttää siltä että sen jälkeen se ei oo kuitenkaan unohtanu mua sillä tavalla että tulee olo "ja tämä oli sitte tässä,en tarvi muuta."mikä tämä mun tilanne nyt oikeen on?se ite on sanonnu että ei ollu pelkästään sen perässä.. kertokaas mielipiteenne.
joku kirjotti...
leijonaan ihastunu
2
614
Vastaukset
- pablo83
AINA...LEIJONAMIEHELLE SEKSI KAUNIIN NAISEN KANSSA ON YHTÄ TÄRKEETÄ KUIN HYVÄ RUOKA..
- kyllä sitä
aikaa voipi tarvita. ja muista aina että leijona rakastaa kehuja.
et oo sitte suoraan kysyny tai jutellu sen kanssa siitä ajasta ja muusta mikä mieltäs kaihertaa? ja silleen että se todella tajuaa että sä olet valmis sen kans enempäänkin ja että ne vastaukset on sulle oikeesti tärkeitä. muista edelleen että leijona rakastaa ihailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens843225Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1412838- 1902780
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2132408Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1271817Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul1891627Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta411484Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581229- 881055
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll1951024