tuolla että leijonalle pitää antaa aikaa ihmissuhde jutuissa pitääkö se paikkaansa??mulla on tämmonen tilanne että oon yhden leijonan (miehen) perään ollu jo pidemmän aikaa ja se sano että mun pitää antaa sille aikaa..tarviiko se oikeasti aikaa ja jos tarvii niin minkä takia??aikaa on jo kulunu jonki aikaa,ollaan nähty ja puhuttu,mutta en tiiä oikeen sen tunteista mua kohtaan..kuinka useasti leijona hakee vaan sänkyseuraa eikä sen enempää??kun tämä näyttää siltä että sen jälkeen se ei oo kuitenkaan unohtanu mua sillä tavalla että tulee olo "ja tämä oli sitte tässä,en tarvi muuta."mikä tämä mun tilanne nyt oikeen on?se ite on sanonnu että ei ollu pelkästään sen perässä.. kertokaas mielipiteenne.
joku kirjotti...
leijonaan ihastunu
2
583
Vastaukset
- pablo83
AINA...LEIJONAMIEHELLE SEKSI KAUNIIN NAISEN KANSSA ON YHTÄ TÄRKEETÄ KUIN HYVÄ RUOKA..
- kyllä sitä
aikaa voipi tarvita. ja muista aina että leijona rakastaa kehuja.
et oo sitte suoraan kysyny tai jutellu sen kanssa siitä ajasta ja muusta mikä mieltäs kaihertaa? ja silleen että se todella tajuaa että sä olet valmis sen kans enempäänkin ja että ne vastaukset on sulle oikeesti tärkeitä. muista edelleen että leijona rakastaa ihailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.244515Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1023127Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2062974Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.542570- 801348
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651086Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie261040- 131978
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA51837Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril115830