tuolla että leijonalle pitää antaa aikaa ihmissuhde jutuissa pitääkö se paikkaansa??mulla on tämmonen tilanne että oon yhden leijonan (miehen) perään ollu jo pidemmän aikaa ja se sano että mun pitää antaa sille aikaa..tarviiko se oikeasti aikaa ja jos tarvii niin minkä takia??aikaa on jo kulunu jonki aikaa,ollaan nähty ja puhuttu,mutta en tiiä oikeen sen tunteista mua kohtaan..kuinka useasti leijona hakee vaan sänkyseuraa eikä sen enempää??kun tämä näyttää siltä että sen jälkeen se ei oo kuitenkaan unohtanu mua sillä tavalla että tulee olo "ja tämä oli sitte tässä,en tarvi muuta."mikä tämä mun tilanne nyt oikeen on?se ite on sanonnu että ei ollu pelkästään sen perässä.. kertokaas mielipiteenne.
joku kirjotti...
leijonaan ihastunu
2
551
Vastaukset
- pablo83
AINA...LEIJONAMIEHELLE SEKSI KAUNIIN NAISEN KANSSA ON YHTÄ TÄRKEETÄ KUIN HYVÄ RUOKA..
- kyllä sitä
aikaa voipi tarvita. ja muista aina että leijona rakastaa kehuja.
et oo sitte suoraan kysyny tai jutellu sen kanssa siitä ajasta ja muusta mikä mieltäs kaihertaa? ja silleen että se todella tajuaa että sä olet valmis sen kans enempäänkin ja että ne vastaukset on sulle oikeesti tärkeitä. muista edelleen että leijona rakastaa ihailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181385Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61228