joku kirjotti...

leijonaan ihastunu

tuolla että leijonalle pitää antaa aikaa ihmissuhde jutuissa pitääkö se paikkaansa??mulla on tämmonen tilanne että oon yhden leijonan (miehen) perään ollu jo pidemmän aikaa ja se sano että mun pitää antaa sille aikaa..tarviiko se oikeasti aikaa ja jos tarvii niin minkä takia??aikaa on jo kulunu jonki aikaa,ollaan nähty ja puhuttu,mutta en tiiä oikeen sen tunteista mua kohtaan..kuinka useasti leijona hakee vaan sänkyseuraa eikä sen enempää??kun tämä näyttää siltä että sen jälkeen se ei oo kuitenkaan unohtanu mua sillä tavalla että tulee olo "ja tämä oli sitte tässä,en tarvi muuta."mikä tämä mun tilanne nyt oikeen on?se ite on sanonnu että ei ollu pelkästään sen perässä.. kertokaas mielipiteenne.

2

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pablo83

AINA...LEIJONAMIEHELLE SEKSI KAUNIIN NAISEN KANSSA ON YHTÄ TÄRKEETÄ KUIN HYVÄ RUOKA..

• kyllä sitä

aikaa voipi tarvita. ja muista aina että leijona rakastaa kehuja.
      et oo sitte suoraan kysyny tai jutellu sen kanssa siitä ajasta ja muusta mikä mieltäs kaihertaa? ja silleen että se todella tajuaa että sä olet valmis sen kans enempäänkin ja että ne vastaukset on sulle oikeesti tärkeitä. muista edelleen että leijona rakastaa ihailua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      72
      2719
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      25
      2468
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      42
      2161
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      2006
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      110
      1492
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      167
      1353
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      52
      1032
    8. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      28
      964
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      788
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      99
      781
    Aihe