Näin Janin keikalla

juho kuula

kaunis kesäpäivä, Espan lavalta kuului musiikkia. HAHAA, sehän on Wickholmin poika, mennääs katsoon miten se vetää.

No ekana tuli mieleen, että VOI HEMMETTI MITKÄ KLEDJUT. Päässä joku huivi, t-paita ei jääny mieleen, mutta kintuissa oli sellaiset Adidaksen shortsit, jotka soveltuisivat paremmin firman sählyvuorolle. Eikä siinä vielä kaikki, jalkaan Jani oli laittanut SUOMISANDAALIT, siis sellaiset, joista sinivalkoisen suomalaisen maailmalla tunnistaa. Sellaiset mustat, joissa on topatut nilkkatuet ja tarrakiinnitykset.

No musiikki sitten. Bändi soitti hyvin, mutta ei ne Maestron paljon mainostetut kitarasoolot mitään kummoisia olleet. Sellaisia asteikkolurituksia. Hyvä äänenkäyttö sillä kyllä on. Mutta eikö sille voisi joku tehdä parempia biisejä?

14

1756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XYZ
      • juho kuula

        ne sandaalit olivatkin ruskeat :) Kiitti linkistä!


      • infomaster

        hahahaaa.. Vitu toi Jani on kyllä tyylikäs mies. Komiat nuo Adidaksen muodikkaat nappishortsit. Ja se viilee rätti päässä. Ja ne rockit sandaalit. Tervemenoa tälle äijälle vaan..


      • jotta
        infomaster kirjoitti:

        hahahaaa.. Vitu toi Jani on kyllä tyylikäs mies. Komiat nuo Adidaksen muodikkaat nappishortsit. Ja se viilee rätti päässä. Ja ne rockit sandaalit. Tervemenoa tälle äijälle vaan..

        nahkarotsissako hänen olis pitäny siellä helteessä esiintyä? Menkää ny vähän itteenne, tehän olette täysiä pellejä koko porukka!


      • tosi isoo mieleltänsä
        infomaster kirjoitti:

        hahahaaa.. Vitu toi Jani on kyllä tyylikäs mies. Komiat nuo Adidaksen muodikkaat nappishortsit. Ja se viilee rätti päässä. Ja ne rockit sandaalit. Tervemenoa tälle äijälle vaan..

        On se kumma ku ihmiset jaksaa jauhaa niin tyhjänpäiväisistä asioista kuin vaatteista. Mitä väliä..... Silloinhan on hyvin pukeutunut ku on pukeutunut sään mukaan! : )


      • ....olla totta

        Järkyttävää...

        Huomaatteko yhdennäköisyyden Mikko Alatalon kanssa?


      • ny viitti.....
        ....olla totta kirjoitti:

        Järkyttävää...

        Huomaatteko yhdennäköisyyden Mikko Alatalon kanssa?

        ..Mikkohan on haarvinaiseen kaauniis miies eikä mikään äijänköriläs...... jne


    • Sandaalijalka

      Sehän on vain suomalaisen miehen normaali kesäasu, vai mitä?

      • höh---

        mikä ilmestys...

        onneksi mun mies ei käytä tollaisia kledjuja


      • väliä vaatteilla
        höh--- kirjoitti:

        mikä ilmestys...

        onneksi mun mies ei käytä tollaisia kledjuja

        Siis ihan tosissaanko te arvostelette Janin pukeutumista! Mitäköhän väliä vaatteilla on. Hullu ei huomaa ja viisas ei virka mitään!!!


    • musiikkia

      Tosiaan miksi Janin ei anneta esittää itsensä näköistä musiikkia!Levy-yhtiöt ovat aikamoisia diktaattoreja. Jani on loistava muusikko mutta hänen ei anneta loistaa sillä saralla millä hän on todella hyvä. Hänhän on ROCK!!!!!!!

      • ...

        joo, jani on yhtä rock kuin tyylikäs pukeutuja...


      • mielipideeee
        ... kirjoitti:

        joo, jani on yhtä rock kuin tyylikäs pukeutuja...

        Jani on hemmetin suuri vitsi. Ei tuu tästä tyypistä staraa. Ei myy levyt, paskaa "musaa". Omat tekeleet ne vasta onkin pohjanoteerauksia.


      • rockmies
        ... kirjoitti:

        joo, jani on yhtä rock kuin tyylikäs pukeutuja...

        Eihän tuossa miehessä ole mitään rockia. Ja se musahan on ihan iskelmää. Ja vaikka vaatteet vaihtuisi mustaan nahkaan niin ei se tee hänestä rokkaria sen enempää kuin musta kajali Kirsi Rannostakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      58
      4274
    2. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      92
      1705
    3. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1269
    4. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1119
    5. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      64
      1046
    6. Kaksisataa kilometriä on pitkät niin..

      Vai onko se sinusta niin, mies?
      Ikävä
      92
      707
    7. Ajattelen minä sua vieläkin mies

      Ja välillä tulee kyyneleet silmiin kun tajuan että näin tämä sitten menikin. Ikävä on, koska olet rakkauteni. En ole nyt
      Ikävä
      40
      689
    8. Vielä yksi juttu

      Kaipaan sinua enemmän kuin omaa sieluani. Olet rakas minulle.
      Ikävä
      73
      688
    9. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      32
      685
    10. On muuten meidän kylän poikia.

      Surullinen uutinen. Toivotaan, että uhri saa tarvitsemansa avun. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b497ba33-7a82-415d
      Tornio ja Haaparanta
      6
      664
    Aihe