Kohtalotoverin kanssa keskusteluani jäin miettimään, että meidän noin 3-5 kertaa/kk lienee aika paljon alle normaalin. Onko jolloin faktatietoa, mikä on normaali määrä yhdyntöjä? Luulen sen olevan 2-3 kertaa/ viikko. Tosin minun ongelmani ei ole niinkään paljon seksi kuin se että kokisin että minua halutaa seksuaalisviritteisesti
normaali määrä yhdyntöjä?
11
5993
Vastaukset
- Mies, 49v.
...lukeneeni, että onnellinen pari rakastelee keskimäärin 4 krt/kk ja oikein onnellinen 6 krt/kk. (Uusissa suhteissa sen sijaan ei paljon muuta ehditä tekemäänkään...)
Kaikki on kuitenkin suhteellista - toisille riittää, kun saa rakastella muutaman kerran kuukaudessa ja toiset haluavat taas joka päivä ja useitakin kertoja päivässä - fiilingistä riippunen. Tärkeintä lienee kuitenkin se, että parisuhteessa kumpikin osapuoli saa riittävän usein tarpeisiinsa nähden, muuten tulee väistämättä ongelmia.
Henkilökohtainen mielipiteeni on kuitenkin se, että 3-5 krt/kk ei kuulosta paljolta. Esim. meillä on tahti keskimäärin 3-5 krt/vko ja olemme piirua vaille 50-vuotiaita kumpikin. Ranskalaisen kondomivalmistajan omilla sivuillaan tekemän gallupin mukaan suomalaiset harrastavat keskimäärin vähän yli 100 kertaa vuodessa.
Suomalaisen kyselyn mukaan, joka tehtiin työterveystarkastuksien yhteydessä, seksiä harrastettaan keskimäärin hieman yli 50 kertaa vuodessa.
Valitettavasti siitä on liian kauan (3-5 vuotta), kun lueskelin näitä tuloksia, joten en muista yhtään missä ne oli julkaistu.- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
No, sehän kai vaihtelee. Kun ensin tavataan ja rakastutaan niin se on 126 krt/yö. Sit kun se siitä vähän rauhottuu, niin ehkä 2-3 krt /viikossa.
- suuria
likemia tässä. Ei mitenkään epänormaalia 1-2 krt kuukaudessa, riippuu niin elämän vaiheesta. Esim. lasta yrittäessämme tahti oli 1 krt per pv, nyt kun "Pulla" on uunissa, niin toi 1 krt per kk on paljon lähempänä totuutta. Miehenä himot ei tietenkään ole mihinkään kadonneet, runkkausta tullee harrastettua lähes päivittäin.
- Purkillinen herneitä
Kuka sen normaalin sitten määrittelee? Normaalia on se, että suhteen alussa seksiä harrastetaan taajaan ja kerrat vähenevät ajan myötä.
Jos suhteen kahden ensimmäisen vuoden aikana laitat joka rakastelun jälkeen purkkiin herneen ja sen jälkeen otat joka kerran yhden herneen pois...purkki ei elämäsi aikana ehdi tyhjenemään. - .........
Vaan laatu.
- ve.ra.
normaali pari harrastaa keskimäärin 1-2 kertaa viikossa seksiä eli 4-8 kertaa kuussa.. tämä on ihan tietoa.
- tutkinut?
Mistä tämän faktan löysit? Se kyllä kuulostaa aika järkeenkäyvältä, olen joskus ihmetellyt, että ketä niihin juttuihin on haastateltu, joide mukaan suomalaiset harrastavat yhdyntöjä ( huom! ei seksiä, vaan yhdyntöjä! ) 5-6 kertaa viikossa? Joitain työttömiä nuoria pareja, vai?
Ja kuulostaa hassulta määritellä normaali-ihminen näin, eikö se kuitenkin tarkoita, että keskimäärin suomalaiset harrastavat tuon verran seksiä viikossa. Ei kai ihmisestä tee epänormaalia, jos harrastaa seksiä vaikka päivittäin tai kerta vuoteen... se vaan poikkeaa keskivertokansalaisesta.
- Kesänpoika
No luulen että tilastoihin kerrotut tiedot on himeman kotiinpäin vedettyjä ainakin ne Ranskalaiset miehet.nuo muutama kerta kuukaudessa ei ole varmaan huolestuttavan vähän.
- mistä lisä sexsiä
meilleä on ollut 1 kerta vuodessa, ninä nies haluaisin paljon useammin. mikä avuksi, hgaluaisin suhteen jatkuvan, mutta tällä sexin määrällä mahdotonta pitkän päälle.olen vielä ollut uskollinen !vierasta olis kyllä tarjolla. oma ei sexiä halua kannsxani !
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...opettele tavaamaan. Ja toiseksi, mene vaikka Thai-hierontaan ja pyydä ns."onnellinen loppu". Jos siis et halua naisesi kanssa pistää poikki ja etsiä uutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407