Naiminen julkisella paikalla on kiihottavinta mitä tiedän. Kutkuttava tunne kun joku voi nähdä. Muilla kokemuksia?
Naiminen julkisella paikalla
31
26214
Vastaukset
- miäs
Enpä ole ikinä kokeillut, paitsi piilossa katseilta. Se oli kyllä aika kivaa. Tapasin mimmin ravintolassa ja läksimme yksissä tuumin metikköön naimaan. ei pano sinällään mikään hyvä ollut, mut voisi kyllä olla.
- onn
tullu paneskenneltua. Helvetin isossa tavaratalossa retkeilyosastolle pystytetyssä esittelyteltassa. Varmaan satoja ihmisiä kulki ohi metrin päästä.Samoin vaateosastolla sovituskopissa nuorempana. Ilikeetä mutta mukavaa
- pablo83
kanssa naiminen julkisesti ja olis kiva nähä mitä se näkijä tekis
- miinikka
hurjassa nuoruudessa rakastelimme linja-autossa, joka oli liikenteessä vain minä ja mieheni kyydissä. olimme ihan oikeasti seksissä istuen ja saimme molemmat. Lisäksi naimme myös suurajoissa Jyväskylässä levähdyspaikalla niin, että pyöräilijänainen ehti nähdä mieheni upean seisokin hänen poistuessaan muna pystyssä autosta. Olemme myös rakastelleet lukitsemattomassa uimakopissa.
- Aatunen
On tullut silloin tällöin tehtyä ja erilaisissa paikoissa, mutta erityisesti on mieleen jäänyt nuoruudesta silloisen tyttökaverin estottoman käsityöskentelyn johdattamana rakastelu elokuvateatterin takarivissä. Luultavasti joku huomasi mitä teimme, mutta siinä kiihkossa ei enää välittänyt. Ainakin muutama hymyili meille "merkitsevästi" elokuvista poistuttaessa.
Yksi kaikkein upeimpia seksikokemuksiani.- uimarannalla
on tullut naiskenneltua vedessä.Jännittävintä oli se, ettei kukaan huomannut(kai)
- evian
uimarannalla kirjoitti:
on tullut naiskenneltua vedessä.Jännittävintä oli se, ettei kukaan huomannut(kai)
Sekä vedessä, nurmikolla että saunan terassilla ;) En tiedä, onko kukaan nähnyt mutta suuren suuri mahdollisuus toki on ollut.. Ja sehän se juuri kiihottaakin!
En kuitenkaan OIKEASTI haluaisi ketään ulkopuolista katselemaan, mutta se ajatus ja siitä syntyvä kiihko.. *aaaahh*
Leffateatteria en ole kokeillut , mutta myös kylpylän altaat, auton pysähdyspaikka, metsä ja ensimmäisen (lue: maan tasalla oleva) kerroksen parveke ovat tulleet tutuiksi :D - jäimme
evian kirjoitti:
Sekä vedessä, nurmikolla että saunan terassilla ;) En tiedä, onko kukaan nähnyt mutta suuren suuri mahdollisuus toki on ollut.. Ja sehän se juuri kiihottaakin!
En kuitenkaan OIKEASTI haluaisi ketään ulkopuolista katselemaan, mutta se ajatus ja siitä syntyvä kiihko.. *aaaahh*
Leffateatteria en ole kokeillut , mutta myös kylpylän altaat, auton pysähdyspaikka, metsä ja ensimmäisen (lue: maan tasalla oleva) kerroksen parveke ovat tulleet tutuiksi :DMetsässä oltiin naimassa, ja olimme levittäneet peräti täkin alle, jossa ajattelimme oikein nautiskelle, niin annas olla, kaks marjastajaa paukauhti paikalle, ja olivat melkein shokissa, että herran jestas.
- Sukulaisten rannassa
uimarannalla kirjoitti:
Sukulaiset kutsui aina saunomaan ja iltahämärissä uimaan. Silloin kokeiltiin miltä nainti järvessä tuntuu. Se oli kiihottavaa, kun vesi ehti joskus täyttää pillun ja se virtasi nopeasti kun työsi kullin pohjaan.
Minä sain orkun, mutta vaimosta se oli liian jännää, kuntiettiin, että jotkut katseli. - evian
Sukulaisten rannassa kirjoitti:
Sukulaiset kutsui aina saunomaan ja iltahämärissä uimaan. Silloin kokeiltiin miltä nainti järvessä tuntuu. Se oli kiihottavaa, kun vesi ehti joskus täyttää pillun ja se virtasi nopeasti kun työsi kullin pohjaan.
Minä sain orkun, mutta vaimosta se oli liian jännää, kuntiettiin, että jotkut katseli.että olette kuitenkin edes kokeilleet! Vesi on todellakin ihana paikka rakastella :)
- ei voi mitään
Näinhän se joskus on, että sitä vain himot hyrrää niin kovasti. Me ollaan rakasteltu kesämökin pihalla (sukulaisten), yksityisellä uimarannalla, hotellin kattoterassilla, rantatuolilla illalla etelässä, oman kotimme terassilla, pihavajassa, hotellihuoneen partsilla. Mitähän tulee tänä kesänä tehtyä. Kesä on vasta alullaan...
- Neitsytsaarentiellä
Elokuisena iltana noin klo 24 seutuun nuoripari istui H:gin V:saaren Neitsyt:ren kääntöpaikalla autossa, kun tulin takaisin autolla(pylväissä oli valot)ihmettelin miksi ihmisiä seisoo puiden varjossa katsoen siihen autoon? Kuljettajan penkki oli kaadettu ja nainen joka oli melkein alasti, lantio liikkui ylös alas. Paikalla oli "lempsu tiessä" jolloin valoni osui naiseen, hän kohotti päätään ja hymyili kauniisti katsoessaan minua ja mieskin kurkkasi alta, kenelle se hymyilee?? Ajoin hyvin hitaasti ohi. Katsojat jäi paikoilleen..
- Joulupukki
Jouluyö, juhlayö!
Päättynyt kaikk on työ,
kaks vain valveill on puolisoa,
lapsen herttaisen nukkuessa
seimikätkyessään, seimikätkyessään.
Jouluyö, juhlayö!
Paimenill yksin työ.
Enkel taivaasta ilmoitti heill:
Suuri koittanut riemu on teill.
:,: Kristus syntynyt on:,:
Jouluyö, juhlayö!
Täytetty nyt on työ.
Olkoon kunnia Jumalalle,
maassa rauha myös ihmisille
:,: olkoon suosio suur! :,: - nain kerran
ja kissa katseli viressä
Kerran rakastelin hotellin partsilla Teneriffalla ja sinne varmaan näki puolet hotellin väestä.
Toisen kerran rakastelin autossa kesäyönä ja kun lopetettiin, niin vähän säikähdimmekin, kun hirvi katseli auton vieressä meitä suoraan ikkunasta (tosin hirvet lienevät heikkonäköisiä)
Kerran olen myös katsellut sitä, kun pariskunta rakasteli Suomenlinnan Kustaanmiekan muureilla...
Julkinen rakasteleminen, palajastetuksi joutumisen pelko on äärimmäisen kiihoittavaa...- Gutaa
Kallen suomirock baarissa nurkassa kun meno kovimmillaan, festareilla siirrettävässä muovisessa toiletissa (uh mikä haju - mutta panetti niin pirusti), kaivarissa moneenkin kertaan, veneen kannella venesatamassa ja stockmannilla naisten kerroksen sovituskopissa, junan vessassa, erilaisissa bileissä (sex ja ei sex partyissä) on tullut sekstattua - ihan kivaa ja antaa hyvät kiksit mutta kyllä seksi on silti parasta rauhassa, ilman kiirettä, tuntikausia kestävänä nautintona!
- pitkä vaeltaja
Autossa, konepellillä parkkipaikalla, Porin edustalla olevalla autiolla saarella, puistossa, kesämökin nurmikolla, rivitalon takapihalla, soutuveneessä kaislikon keskellä. Vain joitain mainitakseni
- Ravintola tanssit
Tanssivat oikein hidasta ja yksi pariskunta erityisen hitaasti naisella pitkähkö leninki edestä halkio ja miehelläpuolit´teiteen ylettyvä takki. Olivat tungoksessa liki meidän pöytää, kun seurueemme ikäneito sihahti, ei kai ne pane tanssiessaan, kun hiukan oli mulkku vilahtanut liikkeessä.. Katsoimme ja niinhän siinä tehtiin(himmeässä valaistuksesta huolimatta). Huomattiin itse tanssiessa pieniä liukkaita paikkoja, että oli tainnut tehdä sitä mini muukin:))
- Jussi_03
sovitaan treffit ja naidaan.
Yhteydenotot: [email protected] - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Rokkifestareilla on monesti tullut naitua muiden nähden. Kerran sammuin Nummirockissa Nummijärveen ja heräsin pelkästään pää pinnalla, ja kaverit nauro. Kai ne ois mut pelastanut jos pääkin ois uponnut... ehkä.. :D
- paikkoja
puistossa, junassa vaunuosastolla, jossa oli joku äijä toisessa päässä, Seinen rannalla ihan Pariisin keskustassa-pari amerikkalaisturistia käänty kannoillaan kun näki, Radiostudiossa samalla kun kundikaveri lähetti ohjelmaa, Yökerhossa monta kertaa hämärässä nurkassa tai vessassa, Järven jäällä, metsässä (paarmat puri perseeseen) vedessä uidessa kun muut rannalla ja P-paikalla sekä autossa, että pusikossa.
- rinsessa
kotipihani jättitrampoliinilla, festareilla teltan edessa päästiin hyvin alkuun(tosin siirryttiin sitten telttaan), pileissä (siintä kyllä jäätiin kiinni), sohvalla (ensimmäisellä kertaa kukaan ei päässyt yllättämään, mutta seuraavalla kerralla ei ollut vielä vaatteet pois lähteneet kun vanhemmat astuivat sisään ulko-ovesta)..
ei näitä muista kun käy miettimään ;P
- aitiossa
tuli useinkin nuorempana harrastettua, ku ei ollut muutakaan paikkaa talvisin bylsiä. Hienoja kokemuksia sinällään. Ihmiset olivat näissäkin tapauksissa ihan lähellä, n. metrin päässä.
- Anonyymi00023
Laivalla vessassa nainen otti suihin samalla kun istu pissalla, siitä sit hyttiin jatkamaan ku kaverit nukku siellä.
Baarista naisen kanssa ulos ja viereisen hienon ravintolan nurkantaakse pystypanolle. Ei haitannu vaikka sillä oli menkat ja ihmisiä kulki ohi kesäyössä.
Uimarannalla pariin otteeseen eri naisten kanssa. Autossa useampiakin kertoja, auton sisällä tai päällä.
Kotibileissä puutarhassa varjon puolella...
Rautatieaseman nurmikkoalueella pantiin yhden miehen kanssa yöllä.
Krapulaseksiä kaverin yksiön lattialla peitonalla, samalla ku kaverit kattoo tv:tä vieressä sohvalla, autuaan tietämättömänä tapahtumasta... Vasta ku nainen kävi tyhjäämässä lastit vessassa nii tajusvat.
Autiotalossa provinssin vieressä nain lesbokaveria.
Paljussa sormeilua kaverien tietämättä.
Muistakaan kaikkea...
M43 - Anonyymi00024
Taksin takapenkillä vaimo otti suihin ravintolasta palatessamme. Laavulla nain takaapäin ja samalla puristelin rintoja, samalla reissulla naimme ison kiven päällä.
- Anonyymi00025
Pokasin joskus yhden pimun eräästä pubista.
Ei nyt mikään kaunotar tm, mut ihan kiva paketti kuitenkin ja sanoi jostain itsetunto-ongelmasta, joten oli aika varma poka. Oli vielä nuori, jotain 25v jos ihan sitäkään, mä olin tuolloin jo kuitenkin 37v.
Pubi on aika vilkkaalla paikalla, mutta sen takapiha on pienen metsikön suojassa minkä takaa alkaa asuinalue. Vähän niin kuin suojaisa mutta kuitenkin vilkas paikka.
Pilkun aikoihin teimme lähtöä, mutta ei maltettu odotella enää yhtään, joten tää pimu talutti mut vauhdilla takapihalle kädestä pitäen ja slkoi duutelemaan+kiehnäämään ja totesi siinä ohessa huohottaen haluavansa mulkkua niin kipeästi. Sitten pufottautui polvelle kaivaen mun kaluni ediin, onneksi mulla oli jotkut kevyet kesäcolleget päällä farkkujen sijaan, joten sai seisokkini helposti esiin ja alkoi imemään sitä.
Olin jo itsekin kiihkosta sekaisin, eikä mennyt kauaakaan, kun nostin jänet kiireesti ylls ja sanoin haluavani naida häntä. Hän nyökkäsi nopeasti, siirryimme hyvään paikkaan, missä hän kiireesti otti slapäänsä esille, kääntyi ympäri ja nojasi jotain tadoa vasten pyllistäen mulle kunnolla niin, että hänen pillunsa tuli hyvin esille. Meinasin ejakuloida jo näystä, kun hänen pillunhuulet erottuivat selvästi pakaroiden välistä ja niinpä melki sinkouduin hänen lähelleen ja ohjasin lennosta kaluni kohdilleen. Sitten, kun tunsin terskani olevan hyvin kohdalla, tein muutaman varovaisen työnnön ja sitten upposinkin jo koko mitalta syvälle häneen tarraten häntä samalla tukevadti lanteidta kiinni. Ja hitto kun hän alkoi jo siinä vaiheessa voihkimaan. Olin aloillani hetken nauttien hänen pikkupillunsa limaisesta lämmöstä, ennen kuin aloin työntelemään. Ja joka työnnön lopussa hän päästi voimakkaan aaah-voihkaisun katsoen mua välillä olkansa yli kiimaisella katseella hytkyen mun työntöjen tahdissa. Olin niin siinä hetkessä kiinni, etten välittänyt vaikka kaikki olisivat tulleet ringiksi ympärille katsomaan portsaria myöden. Mä rynkytin puuskuttaen kullisni hänen pilluunsa yhä uudestaan ja uudestaan hänen voihkiessa ja yrittäen työntää vastaan parhaansa mukaan. Kullini tuntemukset voimistuen sain sanottua puuskutukseni lomassa haluavani laueta häneen.. hän ei kai eka kuullut, joten sanoin uudestaan haluavani laueta häneen, sitten hän vastasi: Anna tulla vaan, laukee kaikki muhun niin syvään kuin pystyt, ja työnsi itseään tiukemmin mua vasten. Enkä kestänyt enää hetkeäkään, runttasin muutaman vähän rajumman mutta silti hellän työnnön hänen melkeinpä kiljaistessa joka työnnöllä, kunnes tunsin kaluni alkavan jäykistymään. Survaisin kiureesti pohjaan saakka tarraten hänestä tiukasti kiinni ja ehdin sanomaan: nyt tulee.. ja samassa kullini alkoi nytkähtelemäön hänen pillussaan roiskaisten joka nytkähdyksellä spermaa häneen. Hänkin oli jähmettynyt aloilleen katselken mua olkansa yli. Hän voihkaisi vielä vittu, mä tunnen sun tulemisen... Pysyi silti kiltisti aloillaan odottaen, että saan ruiskaistua viimeisetkin hänen sisäänsä. Siinä vaiheessa huomadin parinkin henkilön katselevan meitä nurkalta, mutta en välittänyt. Ja he löhtivätkin kiireesti tultuaan nähdyiksi
Oltiin siinä vielä hetki hänen nojatessa pikkuperse tiukasti mua vasten mulkkuni syvällä sisässään, ennen kuin vetäydyin erilleni hänestä. Pääsi vielä metkan kostea ääni, kun kaluni luiskahti limaisena ulos hänestä. Hän nousi pystyyn ja pyyhkäisi pilluaan mukana olleella kaulahuivillaan, ennen kuin nosti housut takaisin paikoilleen.
Sehän oli eläimellistä, hän totesi hymyillen. Sitten kysyi, mennäänkö jatkamaan hänen luokseen? Sanoi asuvansa parin sadan metrin päässä. No, eihän siinä muu auttanut kuin lähteä mukaan. Se viikonloppu menikin sika kiihkeän seksin merkeissä. - Anonyymi00026
Se on kiihottavan jännittävää, mutta hyvin harva nainen innostuu asiasta tai ainakaan ei kykene heittäytymään täysillä nautintoon.
- Anonyymi00027
On juu mutta aika harva on tarpeeksi räväkkä kai siihen.
Kyl miehissäkin varmaan niitä on, jotka eivät uskalla/kehtaa, vaikka haluaisivatkin sitä. Kulli viimeistään tekee tenän, jos koittamaan lähtee.
En mäkään ollut ihan varma, riittääkö paukut tuohon, mutta riitti ne sittenkin.
Tietty tuo "pikkupillu" teki sen helpoksi, oli itse niin himoissaan jo lähtiessämme ja mä nyt halusin välttämättä päästä hänen pöksyihinsä. Ja jotenkin aattelin, että torppaa mut, jos en osne häntä just heti kun hän halusi.
Mutta jos olisi halunnut vessaseksiä, niin sitten olisi ehkä pokka pettänyt multa.
Nykyäänkin muistan aina ja muistuu hyvällä tavalla mieleen, kun kävelen ko pubin ohitse tai käyn siellä kaljalla, kuinka nain tätä pimua sen takana puiden siimeksessä eräänä kesänä🙂
Hän muuten tuli joskus mua vastaan 2-3v tuon parittelusession jälkeen, tai viikonlopun siis, kun tosiaan naiminen jatkui vielä pari päivää hänen kämpillään. Haettiin vain välillä syötävää ja juotavaa tien yousella puolella olleesta lähikaupasta ja mentiin jatkamaan.
Pimu katsoi mua pitkään ja muisti kyllä mut, muttei ruvettu juttusille.
Ehkä tykkäsikin vielä, siitä viikonlopusta siis, mutta saattoi ehkä nolostellakin sitä. Jotenkin huvitti se pikainen jälleennäkeminen. Kun sai kyllä pillunsa täydeltä mua ja nun spermaa sinä viikonloppuna😋
- Anonyymi00028
Kerran himot iski vallan kesken automatkan. Ajettiin vaan johonkin parkkiin. Sattui olemaan Tallin keila-/kössihallin parkkis. Nainen oli 29v. ja itse silloin 38v. Nainen oli kiimainen kun mikä. Hyvät rinnat, melko iso ja muodokas pylly. Oltiin seurusteltu 3 kk. Oli alkukesä.
Äkkiä auto ruutuun ja katsomaan sopivaa paikkaa. Itsellä seisoi ja pullotti shortsit. Naisella oli hame, jonka alta olin tehnyt myyrän työtä.
Noustiin siitä nykyisen seikkailupuiston kohdalta vaan vähän ylemmäs. Siinä menee pururata ja sellainen kallio. Nainen kallioo vasten, pikkuhousut alas. Menin kontilleni nuolemaan takamusta. Nainen oli litimärkä, enkä voinut enää muuta kuin työntyä sisään. Joku 5 min kiimaista takaapäin nussimista ennen kuin tulin sisälle. Oli kyllä hurjan kiihottavaa menoa. Siitä sitten lähdettiin takaisin autolle, kun vanhempi mies seisoi lähistöllä ja näytti vaan peukkua ja hymyili leveästi. M53 - Anonyymi00029UUSI
Ei ole tuosta kokemusta,mutta kerran olin rannalla missä ei muita ollut(ensin),otin biksuissa aurinkoa ja näin kauempana miehen joka tulikin sitten lähemmäksi omalle pyyhkeelle istumaan.Otin bikinien yläosan pois,kun mies silmäili mun isoja rintoja ja kysyi saako koskea?Annoin luvan ja hän niitä sitten kunnolla hieroikin,mukamas aurinkorasvaa levitti…ei kuitenkaan seksiä harrastettu,vähän mies rintoja imi kuitenkin.
- Anonyymi00030UUSI
Suihinottoa eksän kanssa kaikissa jännissä paikoissa. Olin muutoinkin koukussa hänen suihinottoon ja mälli lensi aina liian nopeasti, mutta tilannetta ei helpottanut yhtään se, että tehtiin sitä kiinnijäämisen riskin paikoissa. Kulli oli valmiiksi laukeamispisteessä kun hän alkoi ottaa suihin. Tunne, että joku katsoo tai näkee syntisen tapahtuman kuinka mälli irtoaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362171Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642012Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27889