Lähdin PowerParkin uuteen vuoristorataan samalla mielellä kuin lintsille eli suurin jännitys tulee siitä, että nariseeko laudat tällä kertaa viimeistä kertaa. Jumatsuikka! Oli muuten maailman paras vuoristorata. Tarpeeksi pitkä ja hurja.
Ens kesänä meen varppina uudelleen!
Sairaan makee vuoristorata!!!!
11
4687
Vastaukset
käynyt europa parkissa,heide parkissa tampassa.kaikissa niisä oli hyvä vuoristorata saapa nähdä pärjääkö power parkin rata näille.....
- kuulemma
maailman paras puurakenteinen, ja kyllä se siltä
tuntukin, vyö ja suojakaari OLI tosiaan tarpeen , muuten olis penkiltä noussut ja korkeelle, joten huimaa kyytiä sai! Täytyy kesän mittaan Poverparkissa käydä, kun viimesyksynä oli vasta rata rakenteilla, kun karttinkia käytiin kokeilemassa. kuulemma kirjoitti:
maailman paras puurakenteinen, ja kyllä se siltä
tuntukin, vyö ja suojakaari OLI tosiaan tarpeen , muuten olis penkiltä noussut ja korkeelle, joten huimaa kyytiä sai! Täytyy kesän mittaan Poverparkissa käydä, kun viimesyksynä oli vasta rata rakenteilla, kun karttinkia käytiin kokeilemassa.heide parkin puurataa on muuten tosi korkea ja nopea.128km/h
- tarpeen
kuulemma kirjoitti:
maailman paras puurakenteinen, ja kyllä se siltä
tuntukin, vyö ja suojakaari OLI tosiaan tarpeen , muuten olis penkiltä noussut ja korkeelle, joten huimaa kyytiä sai! Täytyy kesän mittaan Poverparkissa käydä, kun viimesyksynä oli vasta rata rakenteilla, kun karttinkia käytiin kokeilemassa.Meinaan, Power Parkin vuoristoradassa on myös turvavyö ja etukaaret, kyllä se sen verran keventää nypyissä. Nopeudesta en tiedä, mutta aika reippaasti liikahtaa => sen verran haipakkaa vie ettei ihmiset ehdi "kauhultaan" edes paljon kirkua..., kun ei saa ääntä ulos ;=))
- päivänkakru
tarpeen kirjoitti:
Meinaan, Power Parkin vuoristoradassa on myös turvavyö ja etukaaret, kyllä se sen verran keventää nypyissä. Nopeudesta en tiedä, mutta aika reippaasti liikahtaa => sen verran haipakkaa vie ettei ihmiset ehdi "kauhultaan" edes paljon kirkua..., kun ei saa ääntä ulos ;=))
Missä toi Power Park oikeen on ? Nimi kuulostaa kyllä tutulta.
Toivottavasti joku minua viisaampi voisi valaista asiaa. - alahärmässä
päivänkakru kirjoitti:
Missä toi Power Park oikeen on ? Nimi kuulostaa kyllä tutulta.
Toivottavasti joku minua viisaampi voisi valaista asiaa.on powerparkki, tunnetaan myös mika salo cirkuittina
- huvittelija
alahärmässä kirjoitti:
on powerparkki, tunnetaan myös mika salo cirkuittina
jostain olen kuullut että se powerparkin puinen vuoristorata kulkisi 80 km/h. Itse olen menossa tällä viikolla sinne ja aion koklata millaisia tuntemuksia se saa vatsan pohjaan. Suosittelen Boosteria ja Cobraa. Ne ovat parhaasta päästä =)
- päivänkakru
huvittelija kirjoitti:
jostain olen kuullut että se powerparkin puinen vuoristorata kulkisi 80 km/h. Itse olen menossa tällä viikolla sinne ja aion koklata millaisia tuntemuksia se saa vatsan pohjaan. Suosittelen Boosteria ja Cobraa. Ne ovat parhaasta päästä =)
noin hurja vuoristorata. Ois kiva päästä jonnekin
muualle kun vanhaan tuttuun lintsiin (vaikka onhan linnanmäki kiva paikka).. - tipitii.. tiedän
päivänkakru kirjoitti:
Missä toi Power Park oikeen on ? Nimi kuulostaa kyllä tutulta.
Toivottavasti joku minua viisaampi voisi valaista asiaa.poverparkki on älahärmässä...
- t.i.p.s.u.k.k.a
huvittelija kirjoitti:
jostain olen kuullut että se powerparkin puinen vuoristorata kulkisi 80 km/h. Itse olen menossa tällä viikolla sinne ja aion koklata millaisia tuntemuksia se saa vatsan pohjaan. Suosittelen Boosteria ja Cobraa. Ne ovat parhaasta päästä =)
kyllä se vuoristarata on aivan ehdoton kun siellä käy määkin kävin siinä 3kertaa peräkkäin ja sitten alkoi tuntuu vasta=)=)
aivan ........... hyvä ei osaa edes sanoin kuvailla. - Jarskiiii
t.i.p.s.u.k.k.a kirjoitti:
kyllä se vuoristarata on aivan ehdoton kun siellä käy määkin kävin siinä 3kertaa peräkkäin ja sitten alkoi tuntuu vasta=)=)
aivan ........... hyvä ei osaa edes sanoin kuvailla.Siis toi laite on aivan PASKA no en oo khyll koskaan käynyt hyvässä laittees mut toi on hidas ja niin pitkä et alkaa nukuttaa puolesvälis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453