Onko kokemusta ko. leikkurista? Hobbyhall myy niitä. Kannattaakohan sekaantua? 5,5 hv, itse vetävä, keräävä leikkuri, painoa 39 kg... hinta normaalisti 669, nyt 549 euroa.
Ginge comfort 470B -ruohonleikkuri
6
1305
Vastaukset
- MB-320s
En usko että sillä leikkurin merkillä on suurta merkitystä , kunhan moottori on tunnetun valmistajan B&S tai Honda :D
- Hurauttaja
jotain tärkeää jäi siis mainitsematta eli moottori on se B&S...
uskallan siis tilata?!? - MB-320s
Hurauttaja kirjoitti:
jotain tärkeää jäi siis mainitsematta eli moottori on se B&S...
uskallan siis tilata?!?Briggs & Stratton -moottoreilla on vuoden takuu ostopaikasta riippumatta - säilytä kuitit huolellisesti.
MUTTA .. ennen kuin tilaat tarkista kuitenkin lähempänä olevista liikkeista vastaavan koneen hinnan , mikäli et ole sitä tehnyt :D - muuten
MB-320s kirjoitti:
Briggs & Stratton -moottoreilla on vuoden takuu ostopaikasta riippumatta - säilytä kuitit huolellisesti.
MUTTA .. ennen kuin tilaat tarkista kuitenkin lähempänä olevista liikkeista vastaavan koneen hinnan , mikäli et ole sitä tehnyt :Donko voitelu minkämoinen itsev.käsintyonnet. r-l.ssa,se vetokoppli, pitääko sinne lait.rasvaa?(Murrey)
- Olla
Kyllä se taitaa tuo moottorin ympärillä oleva tavara joka ensiksi leviää. Varsinkin muovihilut. Monenkohan vuoden päästä ei enää ole kerääjän pussia saatavissä?
- inva75
Tänä aamuna tuli ko leikkuri ja olen todella tyytyväinen. Käynnistys on tosi helppoa vain ensimmäisellä kerralla piti nykäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348