hanna pakarinen on paras!!!! kumpi on parempi hanna pakarinen vai katri ylander??? hanna pakarinen on tuhat kertaa parempi kun katri lälly!!!!!!! hanna on söpö!!!!!! ja katri on lälly!!!!
hanna pakarinen on paras!!!!
7
1109
Vastaukset
- en oikestaan!!
niin mä varmaan oon vähän seonnut!!! en mä eis tykkää mistään hanna pakarisesta ja enkä myöskän katri ylanderista!!!!!!!!!!!eikä ne oo eis söpöjä!!!!!!!!
- ne...
molemmat on ihan hyvii! :)
- hannattaa
must niit on vähä sillee vaikee vertailla kun niil on niin erilaist musiikkii ja ne laulaaki viel eri kielel.Mut ite kyl tykkään Hannast paljon:)se on ihan paras;)
- Hannafani
oon samaa mieltä tosta. Hanna on ihan paras, toisin ku Katri. Lässyttävä hienohelma katri ei osaa laulaa eikä ole edes nätti! Hanna Pakarinen todellakin ON söpö!!! Hanna rulettaa!!!!!!!!!
- erittäin hyvä
ääni ja hän laulaa hyvin.Mukavasti on levy menestynyt listalla ja radiossa soi paljon.Karisma on vielä hakusessa,mutta eiköhän sitäkin sitten ajan mittaan kartu.
Hannalla on karismaa,ääntä ja laulutaitoa.
Jos levyn ostaisin,ostaisin Katrin.
Jos keikalle menisin,menisin Hannan.
- Hanszki
hohhoh ompa täälä hassuja viestejä.
Itteasiassa ihan huviks aattelin tähän vastaa aikani kuluks et, noita kahta artistia ei kannata vertailla. aivan eri musiikkityyli. Mutta kyllä Katrikin on aika hyvä kun enempi kuuntelee, alan tykätä (= Vaikka kyllä se Hanna aina vie voiton , yllättävää jotenki xD - Miss Kita
Hanna Pakarinen on kuitenkin parempi, vaikka nuo tyylilajit ovat kyllä ihan eri.
Paras Hanna ei kuitenkaan ole, vaan Lordi. Kuitenkin tooodella hyvä laulaja se on ja olen pitänyt siitä ihan Idolsista lähtien! =)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m523807Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163665Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813267Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363039Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582528- 502415
- 1032265
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142059Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182049