Ei parhaimmasta päästä, mutta olkaa hyvät:
Pelimies
Na-na-na-naa-nan-nan-nan-naa…
Tänä iltana tulee maaleja…
Teen mitä vaan, pistän vaikka laidat paukkumaan,
Jos niin mä saan verkot laulamaan,
Teen sulle sen, hienon maalin vanhanaikaisen,
oon Pelimies kovakuntoinen.
Kertosäe:
”Tahdon laukaista,
vetää maaleja,
voittaa matseja,
JUHLI KANSSANI!
Tule niin vien sinut kahville,
ja kebabkioskille jatkoille
matsin jälkeen Winstonille,
tänä iltana tulee maaleja,
Na-na-na-naa-nan-nan-nan-naa…
Tänä iltana tulee maaleja.”
On joku muu, joka juovuksissa kompastuu,
oon Pelimies, otan uuden Karhun.
muut väsähtää, venyy aamuyölle juhlat nää,
vain yksi jää Karhua vetämään.
Kertosäe
Tänä iltana, olen voittaja,
kun Ässät on vahva, niin Lukko on heikkona.
(Pata)sydämeni hakkaa kuin (pata)rummunsoittaja.
Mut tänä iltana olen voittaja.
Tänä iltana, aion toimia,
näyttää Mustan Sydämeni voimia
Ihanaa Ässät ja ihanaa Leijonat, tänä iltana juhlii voittajat!
Kertosäe
Pelimies
Ässäfani
5
449
Vastaukset
- jouni
...paljon parempi ku näiden parin muun törpön tekeleet täällä =)
Vaikka biisi ei niin tuttu olekaan, niin tunnistin sen kyllä. Hyvä teksti.
- Minä vaan
... kiitos molemmille. Mut muuten tunnetaan tavallisesti täällä Patapaitana tai Kimi_Räikkösenä. Et sil tappaa...
- JEJ
On iha saaasskutan hyvä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa310987- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145643- 33641
- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508