Ei parhaimmasta päästä, mutta olkaa hyvät:
Pelimies
Na-na-na-naa-nan-nan-nan-naa…
Tänä iltana tulee maaleja…
Teen mitä vaan, pistän vaikka laidat paukkumaan,
Jos niin mä saan verkot laulamaan,
Teen sulle sen, hienon maalin vanhanaikaisen,
oon Pelimies kovakuntoinen.
Kertosäe:
”Tahdon laukaista,
vetää maaleja,
voittaa matseja,
JUHLI KANSSANI!
Tule niin vien sinut kahville,
ja kebabkioskille jatkoille
matsin jälkeen Winstonille,
tänä iltana tulee maaleja,
Na-na-na-naa-nan-nan-nan-naa…
Tänä iltana tulee maaleja.”
On joku muu, joka juovuksissa kompastuu,
oon Pelimies, otan uuden Karhun.
muut väsähtää, venyy aamuyölle juhlat nää,
vain yksi jää Karhua vetämään.
Kertosäe
Tänä iltana, olen voittaja,
kun Ässät on vahva, niin Lukko on heikkona.
(Pata)sydämeni hakkaa kuin (pata)rummunsoittaja.
Mut tänä iltana olen voittaja.
Tänä iltana, aion toimia,
näyttää Mustan Sydämeni voimia
Ihanaa Ässät ja ihanaa Leijonat, tänä iltana juhlii voittajat!
Kertosäe
Pelimies
Ässäfani
5
417
Vastaukset
- jouni
...paljon parempi ku näiden parin muun törpön tekeleet täällä =)
Vaikka biisi ei niin tuttu olekaan, niin tunnistin sen kyllä. Hyvä teksti.
- Minä vaan
... kiitos molemmille. Mut muuten tunnetaan tavallisesti täällä Patapaitana tai Kimi_Räikkösenä. Et sil tappaa...
- JEJ
On iha saaasskutan hyvä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.2097835Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest84693Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854221Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji4013723Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2193445Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1053025Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?
Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä1332618Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma332570Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp622165- 212003