Miten on?!

Fani vai entinen fani?

Siis voiskos joku jo kertoa SELVÄLLÄ SUOMELLA onko Jani antanut bändilleen potkut tai jollekin jäsenelle (TAAS!) ja jos on, niin MIKSI? Viimeksi hoiti basistille lähdön tosi inhottavasti ja se foorumitemppu sillon....:=( Jos nyt taas on jotain vastaavaa niin olen ihan varma että fanit sen kun vähenee Janin käytöksen takia!

9

1480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jallu pullonen

      ei potkuja kuin yhelle rivimiehelle:
      rumpali kapuloissa sai fudut, ja perään sitte bändi otti ja lähti. ei ammattilais muusikot kattele jos kaveria lyödään.
      tollasella HERRA-asenteella ei ihme et miehistössä käy vipinä.
      mut hei, trubana vois ruveta kiertään jotain lavoja, vaikka Kari Tapion lämppärinä!!sais loistaa ihan yksin ja vttuilla vaikka sille kitaralleen. se ei sano vastaan.

      • on?!!

        Mistä tiedät että Jani olisi veetuillut rumpalille tai että muu bändi olisi lähtenyt siksi että rumpali sai monoa? En enää tiedä mitä uskoisin kun yhet puhuu yhtä ja toiset toista. Mutta sen tiedän että jos on kysymys taas Janin loukkaavasta käyttäytymisestä niinkun basistin erottamisen ja foorumijutun aikana, niin multa jää kyllä keikoille menemättä ja meidän perheeltä levyt hankkimatta. Joskus meidän vanhatkin piti Jania vähän niinkun esimerkkinä käytöksessä. Mutta ei taida olla kun teatteria toi Janin rehellisyys ja nöyryys, mitä?


      • jallu p ullonen
        on?!! kirjoitti:

        Mistä tiedät että Jani olisi veetuillut rumpalille tai että muu bändi olisi lähtenyt siksi että rumpali sai monoa? En enää tiedä mitä uskoisin kun yhet puhuu yhtä ja toiset toista. Mutta sen tiedän että jos on kysymys taas Janin loukkaavasta käyttäytymisestä niinkun basistin erottamisen ja foorumijutun aikana, niin multa jää kyllä keikoille menemättä ja meidän perheeltä levyt hankkimatta. Joskus meidän vanhatkin piti Jania vähän niinkun esimerkkinä käytöksessä. Mutta ei taida olla kun teatteria toi Janin rehellisyys ja nöyryys, mitä?

        se on niin et jos vierestä viedään ku sikaa narussa niin toteaa menon omin silmin.ja jos en ois niin lojaali mun omia kamuja kohtaan, niin ehkä mä oisin jo kertonu jokainen likasen detaljin tästä. ja siitä ei ylijohtaja Wickholm yhtiöineen diggailis?vai?siis olkoot.
        Faktaa on kuitenki se, et yks potkittiin ja muut lähti potkimatta.


      • XYZ
        jallu p ullonen kirjoitti:

        se on niin et jos vierestä viedään ku sikaa narussa niin toteaa menon omin silmin.ja jos en ois niin lojaali mun omia kamuja kohtaan, niin ehkä mä oisin jo kertonu jokainen likasen detaljin tästä. ja siitä ei ylijohtaja Wickholm yhtiöineen diggailis?vai?siis olkoot.
        Faktaa on kuitenki se, et yks potkittiin ja muut lähti potkimatta.

        Tämä on tosiaan totta, lähipiiri tietää. Mutta syitä ja taustoja tuskin tuodaan julki tällä palstalla, tai muuallakaan.


      • Miten on?!
        XYZ kirjoitti:

        Tämä on tosiaan totta, lähipiiri tietää. Mutta syitä ja taustoja tuskin tuodaan julki tällä palstalla, tai muuallakaan.

        Jos ei faneille valoteta miksi ihmiset vaihtuu ja lähtee vähän huonoissa fiiliksissä Janin kelkasta, niin ei mulla ole enää syytä janittamistani jatkaa. Vaik ei sillä nyt mitään merkitystä olekkaan. Kummiskin. Heippa vaan kaikille, sano Väisäsen Riitta XD


      • XXL
        Miten on?! kirjoitti:

        Jos ei faneille valoteta miksi ihmiset vaihtuu ja lähtee vähän huonoissa fiiliksissä Janin kelkasta, niin ei mulla ole enää syytä janittamistani jatkaa. Vaik ei sillä nyt mitään merkitystä olekkaan. Kummiskin. Heippa vaan kaikille, sano Väisäsen Riitta XD

        se ois tästä asiasta tiedottaa? Ota yhteyttä siihen tahoon, et varmasti ole ainoa, joka haluaisi kuulla totuuden asiasta :o)


      • Toistaiseksi vielä diggailija
        XXL kirjoitti:

        se ois tästä asiasta tiedottaa? Ota yhteyttä siihen tahoon, et varmasti ole ainoa, joka haluaisi kuulla totuuden asiasta :o)

        mistä tässä oikeesti on kyse, eikä vaan näitä vihjailuja! Saisko vaikka päiväkirjamerkinnän kotisivuille kiitos?!?


      • ...
        Toistaiseksi vielä diggailija kirjoitti:

        mistä tässä oikeesti on kyse, eikä vaan näitä vihjailuja! Saisko vaikka päiväkirjamerkinnän kotisivuille kiitos?!?

        JW mitään selittelee...ei kuulu hänen tapoihinsa selvitellä asiaa ainakaan totuudenmukaisesti.


    • ...on

      Totta on...vierestä seuranneena...Rumpalille potkut ja muut lähti perässä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe