jos sanotaan irti koeaikana xyyxtä, että ei ehdi tehdä aluettaan määrätyssä ajassa?
Tuleeko karenssia
9
1037
Vastaukset
- TULLA
Mut millä todistat?
vähän siitä, että miten tulevat sen työkkärissä päättämään. Jos katsovat, että sinä olet tämän aiheuttanut, niin saattavat antaakin sinulle karenssia. Niin uskomatonta, kun se loppujen lopuksi kuulostaakin.
- toinen saman kokenut
Minut sanottiin myös irti siivousalan yrityksestä koe ajalla sen vuoksi koska en ehtinyt oikein tehdä kaikkia kohteita määrätyssä ajassa. tai jos yritin tehä nopeemmin niin työn jälki ei ollut niin hyvää...et olisin tarvinnut enemmän aikaa työn kunnolla loppuun saattamiseen monessa eri siivouskohteessa. mutta joissain ehdin kyllä toimia ok.Työvoimotoimistosta ei ole vielä tosin tullut päätöstä työmarkkinatuesta menee hieman aikaa kun niitä kokouksia ei ole siellä kun viikottain joissa ne käsittelee niitä asioita.tämä tapaus oli itä suomessa.
- potkuja ootellen
Vielä ei ole potkuja tullut mutta on valitettu kun ei ole sitä ja tätä tehty kunnolla. Kun ei ehdi, enkä omaa aikaani siihen ala käyttämään. Kolmessa tunnissa pitäisi alue saada tehtyä ja jos painan pysähtymättä kertaakaan niin saatan saada kaikki tehdyksi. Särkylääkkeiden voimalla käyn töissä, en osannut odottaa, millaiseen rääkkiin joudun kun jotain työtä oli vaan saatava.
potkuja ootellen kirjoitti:
Vielä ei ole potkuja tullut mutta on valitettu kun ei ole sitä ja tätä tehty kunnolla. Kun ei ehdi, enkä omaa aikaani siihen ala käyttämään. Kolmessa tunnissa pitäisi alue saada tehtyä ja jos painan pysähtymättä kertaakaan niin saatan saada kaikki tehdyksi. Särkylääkkeiden voimalla käyn töissä, en osannut odottaa, millaiseen rääkkiin joudun kun jotain työtä oli vaan saatava.
olet jo koeajalla ollessasi syönyt särkylääkkeitä, niin eikö sinun olisi huomattavasti parempi etsiä itsellesi uusi työpaikka? Näin minä ainakin itse tulisin tekemään, koska varmasti se tahti tulee siinä kohteessa tiukentumaan entisestään.
- ihminen lääkäriin
potkuja ootellen kirjoitti:
Jos särkylääkkeiden voimalla käyt töissä, miksi sitten käyt sairaana töissä? Saat sairaslomaa, joten mene työterveyslääkärille valittamaan vaivoistasi! Työterveyslääkäri on vaitiolovelvollinen, eikä saa kertoa pomollesi tai muillekaan kertomistasi asioista. Pomo ei saa uhkailla työntekijää irtisanoutumaan. Sairaus ei ole irtisanomisen peruste. Jos sairauden takia irtisanotaan, niin pomon pitää perustella kirjallisesti irtisanomisen syy! Silloin ei tule karenssia.
Jos firma sanoo irti sairauden takia, se on korvausvelvollinen laittomasta irtisanomisesta. Itse ei kannata irtisanoutua sairauden takia.
Menetät sairauspäivärahat ja joudut karenssiin.
Ainakin voi käyttää koko sairasoloajan firman lääkäripalveluita ja uuden työpaikan etsimiseen.
Minun mielestä, jos työnantaja irtisanoo sinun työsopimuksen olipa syy mikä tahansa niin ei pitäisi tulla karenssia sinulle, mutta, jos itse sanot irti työsopimuksesi niin silloin tulee karenssi.
riippuu todella paljon siitä, että jos työntekijä on sen itse mennyt aiheuttamaan. Siinä tapauksessa työkkäri, jopa saattaa antaakin karenssia. Niille vaan pitää hyvin osoittaa se, ettei ole millään tavoin osallinen irtisanomiseen.
- iines2006
mulla oli tuo sama juttu, niin ei tullut mitään karenssia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926