erityisesti ne, jotka kiusasivat minua koulussa.
Tarjoan jokaiselle Mersun ja hanhenmaksaa.
Saatte viettää kuukauden täysylöspidossa minun
huvilalla. Tarjoilijoina on 18 - vuotiaita missejä.
Tervetuloa!
toivoo: Lassi
Tulkaa kaikki
8
513
Vastaukset
- Repe
tulossa, MNP!!
- Suhmuran Santra
Onko sellasia komeita poikia kanssa joita vois vaikka tikuilla tökkiä? Mersusta viis.
- Nykypäivää elävä
En ole koskaan tuntenut ketään Lassia, mutta eikövanhan ihmisen olisi syytä jo elää tässä päivässä eikä vanhoissa koulumuistoissa, olkoon ne hyviä tai huonoja. Luot itse oman elämäsi.
- Suhmuran Santra.
Nykypäivään kuuluu myös huumori eikö sinulta sellasta löydy?Koita hyvä ihminen löytää se sillä muuten menee liian totiseksi sinun elämä,vaikka itseppä olet osasi valinnu. Hyvää kesää ja kärpäsiä.
- Montakohan
Mersua aiot lahjoittaa? Hanhenmaksasta viis, mutta kyllä Mersu olisi poikaa.
- viidanhelmi
että en kiusannut ketään joten en varmaan sinuakaan.
Olin itse lievän kiusaamisen kohteena kun vanhempani edustivat "väärää" uskontoa.
Onko siellä myös komeita miestarjoilijoita? Siihen aikaan kun kävin ekaluokkaa kansakoulussa, sanottiin sinua Lusikka-Lassiksi.
Minä en kyllä kiusannut sinua, olin silloin vielä pienempi kuin nykyään, n 1 m pitkä.
Sinä olit jo yläluokilla, jotain 1.80 m ja olit aina kiusaamassa meitä pienempiä ja sotkemassa leikkimme välitunneilla - kunnes minun mittani tuli täyteen ja uhkasin antaa sinua turpiin jos et lakkaa kiusaamasta.
Nauroit kaksinkerroin uhkauksilleni, mutta nauru vaihtui itkuksi kun hyppäsin kannon nokkaan ja humautin oikean suoran päin suuvärkkiäsi ja etuhampaasi katosivat lumihankeen. :-/
Oli siinä opettajallakin naurussaan pitelemistä kun tämä Davidin ja Goliatin taistelu tuli tunnetuksi.
No, onneksi sinulla on varmaankin ollut varaa laittaa implantit kadonneitten hampaitten tilalle!
Tulen mielelläni hakemaan uuden Mersun. Sen pitää olla hopeametallic.- celine3
Nyt muistan!
Pieni ja pippurinen tyttö, joka ainoana uskalsit ilkimys Lassille panna hanttiin.
Muuten, kyllä se tapojensa mukaan valehtelee.
......Mitä mersuja sillä nyt?:(
Joku kertoi hinanneensa sen vanhan Mossen jostain Kehä Kolmoselta romuttamoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413162
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582542Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292009- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?781434Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641418- 891115
- 901069
- 831048