Soskun porarit!

BadMyntton

Mitä te oikein itkette ja valitatte, ettei soskusta rahaa ja apua tule? On täysin varma asia, että jos oikeus toimeentulotukeen täytyy niin sitä myös saa! Laki määrää tällaiset asiat ei työntekijät. Jos teidän tulot ylittävät toimeentulotukeen asetetut rajat, silloin sitä ei tietenkään saa!!! Jos on pannut rahansa tuulemaan ja on persauki, niin ei se ole soskun tehtävä teitä elättää!

46

5005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näitä näkee

Kyllä näitä itkijöitä riittää (tälläkin palstalla). Opiskelijat itkee kun ei tuu sossusta rahaa kesällä vaan joutuu ihan lainaa ottamaan. Työttömät itkee, kun on tullut tienattua kuitenkin vähän liikaa, eikä rahaa tipu.

On se niin perkeleen vaikeeta suunnitella vähän niitä menoja, ettei tarvitse kaikkea käyttää yhden kuukauden aikana. Sitähän ei voi mitenkään aavistaa, että kun nyt on tämä pätkätyö, niin kohta sitä ei ole ja rahaa tarvitsee olla säästössä sitä aikaa varten.

Ja oma lukunsa ovat ne jotka vaan itkevät itkemisen vuoksi. Vaikka sitten siitä asiasta, että joku toinen saa sossusta enemmän rahaa. Voi voi.

• kyrsiintynyt kyllikki

kerro sie miten riittää 40 e koko kuukaudeksi mikä jää käteen vuokran maksun jälkeen?sulla varmaan ideoita riittää...mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää, että jotkut ihmiset joutuvat tosiaan elämään köyhyydessä ihan ilman omaa syytä. Ja miks siitä ei saa valittaa???suomessa on tiettävästi sananvapaus.pitäskö tässä vaan kehua, että voi hertsyykkeli mihinkähän taas mälläis tään 40 eurosen...ryyppäiskö vai matkustelisko...

• BadMyntton
        kyrsiintynyt kyllikki kirjoitti:

kerro sie miten riittää 40 e koko kuukaudeksi mikä jää käteen vuokran maksun jälkeen?sulla varmaan ideoita riittää...mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää, että jotkut ihmiset joutuvat tosiaan elämään köyhyydessä ihan ilman omaa syytä. Ja miks siitä ei saa valittaa???suomessa on tiettävästi sananvapaus.pitäskö tässä vaan kehua, että voi hertsyykkeli mihinkähän taas mälläis tään 40 eurosen...ryyppäiskö vai matkustelisko...

jää 40 euroa vuokran, sähkön ja lämmityksen jälkeen, niin olet varmasti oikeutettu toimeentulotukeen, vai oletko kenties alle 21 vuotias opiskelija? Minun on todellakin vaikea ymmärtää, miksi sinä joudut elämään köyhyydessä...kerro miksi äläkä vaan valita! Pistä tähän sun tulot ja menot!

• mää ite
        BadMyntton kirjoitti:

jää 40 euroa vuokran, sähkön ja lämmityksen jälkeen, niin olet varmasti oikeutettu toimeentulotukeen, vai oletko kenties alle 21 vuotias opiskelija? Minun on todellakin vaikea ymmärtää, miksi sinä joudut elämään köyhyydessä...kerro miksi äläkä vaan valita! Pistä tähän sun tulot ja menot!

kun ne saakutin virkailijat laski mulle kahden kuukauden päivärahan yhdelle kuukaudelle.

• itse joutunu

elämään vedellä ja leivällä tai käyttänyt sosiaalitoimistom palveluita, niin älkää siitä muille narisko. Kyllä niitä epäoikeuden mukaisia päätöksiä soskuskin tehdään eli ei oteta ihmisen kokonaisvaltaista tilannetta huomioon, eikä aina ole kysymys toimeentulotuen hausta, muutakin apua pitäs sitä kautta saada. Sosiaalityöntekijät vaan on törkeitä asiakaspalvelus ja viis veisaa onks ihmisil taviksil ruokaa tms. mut kyllä ne afgaanipakolaisia tänne otti ja niille kaikki vaatteet, huonekaluit, asunnot ja ruokarahat antaa, jotta eipä siiitä oman kunnan asukkaille sit mitään jääkkään. Ja samaten ne syytää rahaa alkoholisteille, huumeiden käyttäjille, niiden kun on pakko saada tarvitsemiaan aineita tai tiedä mitä tapahtus jos eivät sais? Turha vedota mihinkään normilaskelmiin, pitäs katsoa ihmisen elin/olosuhteet, sairaudet, lääkkeet, perhe yms. ongelmat ja hoitaa nekin, mutta kun järjen käyttö ei sallittu/onnistu kaikiltale niin minkäs teet. Kyl "bisneksiä" pakko kehitellä jotta hengissä kestää. Te soskun puolustajat ette tajua tosielämästä mitään! Teil menee niin hyvin, muuttakaa muualle niin elämänkatsomuksenne avartus huomattavasti. Vai onks oikein et esin. pelkäl kansaeläkeel pystyy vuokrat maksaa ja elämisen. Kysykää yksineläviltä vanhuksilta!

• BadMyntton

Ne jotka ei ole soskun asiakkaita, eivät tajua "tosielämästä" mitään:D Ei voi kuin nauraa tollaisille väitteille. Mistäs lähtien ne sosiaalityöntekijät ovat ruvenneet päättämään pakolaisten vastaanottamisesta? On todellinen onni, ettei päätöksiä tehdä tunteen tai terveen järjen pohjalta, koska silloin olisi varmasti aihetta valittaa ja se kohdistuisi entistä enemmän työntekijöihin. Sitä varten on olemassa ne normit, joiden mukaan tukia jaetaan niitä tarvitseville. Ja huomaa: päätöksistä voi valittaa. Jos sinua on mielestäsi kohdeltu väärin, tee valitus. Sama kai se kuitenkin on millainen päätös sieltä tulee, koska jos se ei ole mielen mukainen, niin se on väärä! Miksi et itse hakeutuisi koulutukseen ja opiskele sosiaalialaa? Sinä voisit tehdä niitä järjellisiä päätöksiä ja jakaa koko vuoden rahat viikossa yhtään miettimättä, että mitäs sitten tehdään kun raha soskusta loppuu? Tollaista valitusta tulee aina olemaan niin pitkään kun ilmaista rahaa jaetaan, kyllä ottajia riittää! Ole iloinen, että on edes vettä ja vielä leipääkin, kun on niitäkin joilla ei ole edes sitä! Ole myös iloinen siitä, ettet ole narkomaani, joka työntää kaikki soskusta saamansa jättipotit aineisiin! Vai olisitko mieluummin pakolainen joka elelee herroiksi tukien turvin täysin vieraassa maassa, jossa heitä pidetään pelkkänä roskana? Kehtaat vielä valittaa!!!

• tökerö avaus

samasta aiheesta tälle sivulle?

Typerää ja lapsellista itsensä esille tuomista!

• pitää

puhua aivan reilusti täällä jauhetaan jonnin joutavaa,mutta kun asiaa tulee esille sinun kaltaiset kateelliset iskevät kynsin hampain kuin sika limppuun.......

• ketjuihin
        pitää kirjoitti:

puhua aivan reilusti täällä jauhetaan jonnin joutavaa,mutta kun asiaa tulee esille sinun kaltaiset kateelliset iskevät kynsin hampain kuin sika limppuun.......

mutta eihän tää kotona asuva perushärö mynttöni
        niin voi tehdä! Oma ontuvan ylimielinen vittuilu pitää tehdä tasan
        samasta jutusta?

• pullonkerääjä

näin on! miulekin laskivat hyvät tulot, siellä soskussa, saan kahdet neljän viikon työmarkkinatuen kuukauden sisällä, niin miulahan onkin hyvät tulot, rahat ei vaan riitä vuokraan ja ruokaan, niin onkin pakko hankkia lisätienestiä noilla pulloilla ja hakeutumalla työelämävalmennukseen saa 8e/pvä, kun ei koulutusta vastaavaa työtä ole saatavilla. mielessä on käynyt telttaan muuttaminenkin.

• BadMyntton

hankkia edullisempi asunto?

• hankkia
        BadMyntton kirjoitti:

taidat olla ulalla asioista väkevä pastilli ei täällä hankkeissa olla "poju"

• BadMyntton
        hankkia kirjoitti:

taidat olla ulalla asioista väkevä pastilli ei täällä hankkeissa olla "poju"

No jos ei rahat riitä vuokraan, niin silloin on syytä hankkia edullisempi asunto! Jos sulle kolahtaa työkkärin paalut, asumistuki, mahdollinen toimeentulotuki, niin kuinka voi olla mahdollista ettei riitä? Kerro!

• pullonkerääjä
        BadMyntton kirjoitti:

tai hankkia teltta. tästä edullisemmaksi asuminen ei enää voi mennä. tämän koneenkin hankin parempina aikoina.

• BadMyntton
        pullonkerääjä kirjoitti:

tai hankkia teltta. tästä edullisemmaksi asuminen ei enää voi mennä. tämän koneenkin hankin parempina aikoina.

hyvän sijoituksen parempina aikoina, koska nyt kun menee huonosti voit myydä sen ja ostaa saamallasi tulolla talven varaksi paaaaljon tunaa ja makkaroonia;D

• ei täällä
        BadMyntton kirjoitti:

No jos ei rahat riitä vuokraan, niin silloin on syytä hankkia edullisempi asunto! Jos sulle kolahtaa työkkärin paalut, asumistuki, mahdollinen toimeentulotuki, niin kuinka voi olla mahdollista ettei riitä? Kerro!

mitään köyhiä olla,mutta pimeiden töiden lisäks sossun rahat on kiva lisäliksa..juu know...et varmaan...

• BadMyntton
        ei täällä kirjoitti:

mitään köyhiä olla,mutta pimeiden töiden lisäks sossun rahat on kiva lisäliksa..juu know...et varmaan...

Mikäs sen mukavampaa kun kerran kuussa pukeutua kerjäläiseksi ja hakea soskusta hieman hyvänmiehenlisää:D Eihän sitä koskaan tiedä, jos tulee joku yllättävä meno, että pitää olla extraa pörssissä:D

• kuules
        BadMyntton kirjoitti:

hyvän sijoituksen parempina aikoina, koska nyt kun menee huonosti voit myydä sen ja ostaa saamallasi tulolla talven varaksi paaaaljon tunaa ja makkaroonia;D

uus auto on hakusessa,et revi siitä

• BadMyntton
        kuules kirjoitti:

vuokrata samalla lämmitystolppa, ettei tule talvella vilu siellä autossa! Kannattaa myös miettiä, että onko lähellä esim. ravitsemusliikettä, jossa voi käydä tarpeillaan!

• oivalsit
        BadMyntton kirjoitti:

Mikäs sen mukavampaa kun kerran kuussa pukeutua kerjäläiseksi ja hakea soskusta hieman hyvänmiehenlisää:D Eihän sitä koskaan tiedä, jos tulee joku yllättävä meno, että pitää olla extraa pörssissä:D

naulapää.......kiitos ja kuitti.moro

• Numerosi
        kuules kirjoitti:

Läiskäisen tilillesi autorahat,mutta muista että ne menee myös siihen autoon.Tulet sitten näyttämään minulle uutta autoasi...jookos??

• tarvitse
        BadMyntton kirjoitti:

vuokrata samalla lämmitystolppa, ettei tule talvella vilu siellä autossa! Kannattaa myös miettiä, että onko lähellä esim. ravitsemusliikettä, jossa voi käydä tarpeillaan!

tolppia kyllä se Omakotitalon lämpimässä tarkenee auto meinaan.

• joota
        Numerosi kirjoitti:

Läiskäisen tilillesi autorahat,mutta muista että ne menee myös siihen autoon.Tulet sitten näyttämään minulle uutta autoasi...jookos??

tili on nordea 346321-7786598 nimi tulee automaattisesti esiin.

• Huomenna PANKISSA
        joota kirjoitti:

tili on nordea 346321-7786598 nimi tulee automaattisesti esiin.

Tililläsi.Laitan sinne 10.000e, kait sillä jonkinlaisen koslan saa;)

• suakin
        Huomenna PANKISSA kirjoitti:

Tililläsi.Laitan sinne 10.000e, kait sillä jonkinlaisen koslan saa;)

lärppää eihän tuo riitä edes käsirahaks aattelepa ite.........huh,huh..muuten oliko nimen kohdalla Jallu Pikkarainen ettet vaan siirtänyt toiselle tililles nimelle Pavosen Heska,koska tarviin soskun takia 2 tiliä juu know..naulapää.

• en soskun asiakas, mutta ku...

kuten jotkut muutkin ovat tajunneet, ei sosiaalityöntekijän työ ole mitään herkkua. ovat jatkuvasti ylityöllistettyjä, eikä kaikkia virkoja saa täyttää. myöskään itse työ ei ole helppoa, kuunnella nyt kaikkien narinoita ja valituksia päivästä toiseen! eikä ne soskun työntekijät niitä sääntöjä ole keksineet, joiden perusteella tukia sieltä annetaan.
      minä nostan hattua jokaiselle siellä työskentelevälle, yrittäkää jaksaa! :)

• tulkitsevat

ne tahallaan väärin......meinaan säännöt........

• aineskii
        tulkitsevat kirjoitti:

ne tahallaan väärin......meinaan säännöt........

mahdollisimman nurjalla tavalla asiakkaita kohtaan.

• johtuu siitä että
        aineskii kirjoitti:

mahdollisimman nurjalla tavalla asiakkaita kohtaan.

Sinne vaaditaan työhönottovaiheessa vitutuskäyrän huippupäässä olevia ihmisiä, jotka saavat nautintonsa muiden ihmisen kurjuudesta. Ihan tahallaan päättävät AINA asiat niin, että asikas kärsisi mahdollisimman paljon. Ovathan nuo työntekijät saatanan salaisia agentteja.

Juuri niin. Ja minä olen Elvis. Lopeta itkeminen.

• herhiläistä
        johtuu siitä että kirjoitti:

Sinne vaaditaan työhönottovaiheessa vitutuskäyrän huippupäässä olevia ihmisiä, jotka saavat nautintonsa muiden ihmisen kurjuudesta. Ihan tahallaan päättävät AINA asiat niin, että asikas kärsisi mahdollisimman paljon. Ovathan nuo työntekijät saatanan salaisia agentteja.

Juuri niin. Ja minä olen Elvis. Lopeta itkeminen.

oot puolesta ja vastaan ja vielä Elvis,johan oot aika veli ja seko.......

• tölkinkerääjä

itsepähän ovat kouluttautuneet alalle. Kyllä siinä pitää jaksaa kuunnella narinoita. Hyvän palkan ne siitä saa. ja siitä kuuntelemisesta...tuntuu menevän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, että aivan sama mitä siellä puhuu. Minä nostan hattua kaikille, jotka jaksaa taistella oikeuksistaan...

• järkee
        tölkinkerääjä kirjoitti:

itsepähän ovat kouluttautuneet alalle. Kyllä siinä pitää jaksaa kuunnella narinoita. Hyvän palkan ne siitä saa. ja siitä kuuntelemisesta...tuntuu menevän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, että aivan sama mitä siellä puhuu. Minä nostan hattua kaikille, jotka jaksaa taistella oikeuksistaan...

puhuva ihminen,niin ne jotka jaksaa taistella OIKEUKSISTAAN.Valittakaa hallinto-oikeuteen asti soittakaa usein sosiaalitarkastajille,jos täällä sosiaalilautakunnan pj. vielä sama saat vain haukut,jos valittelet........

• Varma tieto

Savonlinna soveltaa ihmisoikeuksia rikkovaa 2kk tulot/1kk ja se saattaa Savonlinnan köyhimmät ihmiset todella ohuen langan varaan.

Kyseisessä kuussa ei oteta huomioon sähkölaskuja, ei terveydenhoitomenoja eikä mitään muutakaan.

Savonlinnan sosiaalitoimistossa sorretaan vähäosaisia tuolla typerällä säännöllä jatkuvasti. Myös aina sähkölasku "sattuu" jotenkin ovelasti juuri tuohon kuukauteen kun tuo ihmissortaja pannaan täytäntöön.

Hyvät ihmiset, nostakaa oikeusjuttuja niin paljon kuin mahdollista. Jossain vaiheessa Savonlinnan soskulle on tuosta lainrikkeestä enemmän haittaa kuin hyötyä ja silloin nämä idioottimaiset sossutantat poistavat tuon pellesääntönsä.

Jos istutte kotona ja hiljaa, Savonlinnan sosku jatkaa teidän päähänpotkimista kunnes olette haudassa. Jos nousette vastarintaan, joutunevat taipumaan ja keksimään jotain uutta paskaa.

• kyrsiintynyt kyllikki

viikko on menny rattoisasti pulloja kerätessä, että sais edes vähän ruokarahaa, mut vähän noita löytyy,kun nopeimmat vie ne. kun ei oikein jaksa pyörällä ajella pitkiä matkoja kun on tuo terveys rempallaan.ei oo mennyt viinan juonnissa terveys,kun en oo koskaan juonut. Pitäis kai ruveta juomaan,niin heruis ruoka-apua. Täällä savonlinnassa kun ei saa mitään apua edes diakonitoimistosta. Tää onki ihan hirveä paikka asua, vaikka kaunis luontohan täällä on. Se ei paljon lohduta, kun nälkä kurnii mahassa ja laskut kasaantuu...

• orja
        kyrsiintynyt kyllikki kirjoitti:

viikko on menny rattoisasti pulloja kerätessä, että sais edes vähän ruokarahaa, mut vähän noita löytyy,kun nopeimmat vie ne. kun ei oikein jaksa pyörällä ajella pitkiä matkoja kun on tuo terveys rempallaan.ei oo mennyt viinan juonnissa terveys,kun en oo koskaan juonut. Pitäis kai ruveta juomaan,niin heruis ruoka-apua. Täällä savonlinnassa kun ei saa mitään apua edes diakonitoimistosta. Tää onki ihan hirveä paikka asua, vaikka kaunis luontohan täällä on. Se ei paljon lohduta, kun nälkä kurnii mahassa ja laskut kasaantuu...

mikä tarkoitus savonlinnan sos.toimistolla on ja ketä varten se palvelee? kun, eihän sieltä tavallinen kansalainen mitään apua saa.

• PÄIVÄÄ...
        orja kirjoitti:

mikä tarkoitus savonlinnan sos.toimistolla on ja ketä varten se palvelee? kun, eihän sieltä tavallinen kansalainen mitään apua saa.

Hei dorkat, ei varmaan oo rahaa laskuihin, jos notkutte koko päivän netissä itkemässä! Töitä on tarjolla vaikka kuinka, tsekatkaa www.mol.fi sivut. Jos ei löydy täältä niin muuttakaa muualle. Niin muutkin tekee!!! Sossu maksaa tukiaan lakien mukaan, jos tulot ylittää sen tietyn rajan ni voi voi. Sillon on vaan kärvisteltävä. Ite sain kans viime talven vaan työmarkkinatukea sen 370 egee ja sit sossu makso reilun satasen lisää. Mutta kun olin aktiivinen niin sain tässä loppukeväästä vakituisen työpaikan. Ei ole ns. koulutustani vastaava työ edes, vaan aivan eri ala. Nohevuus kannattaa hyvät laiskiaiset!

• pullonkerääjä
        PÄIVÄÄ... kirjoitti:

Hei dorkat, ei varmaan oo rahaa laskuihin, jos notkutte koko päivän netissä itkemässä! Töitä on tarjolla vaikka kuinka, tsekatkaa www.mol.fi sivut. Jos ei löydy täältä niin muuttakaa muualle. Niin muutkin tekee!!! Sossu maksaa tukiaan lakien mukaan, jos tulot ylittää sen tietyn rajan ni voi voi. Sillon on vaan kärvisteltävä. Ite sain kans viime talven vaan työmarkkinatukea sen 370 egee ja sit sossu makso reilun satasen lisää. Mutta kun olin aktiivinen niin sain tässä loppukeväästä vakituisen työpaikan. Ei ole ns. koulutustani vastaava työ edes, vaan aivan eri ala. Nohevuus kannattaa hyvät laiskiaiset!

kaikki työ mistä maksetaan palkkaa, että pääsis tästä köyhyydestä, vaikka on koulutusta, hyvä että olet ollut noin noheva, mutta ollaan vasta paikkakunnalle muutettu ja nyt on ollut tälläinen aika elämästä, että on mahdotonta elää ilman rahaa.

• HAKEMUKSIA VETÄMÄÄN!
        pullonkerääjä kirjoitti:

kaikki työ mistä maksetaan palkkaa, että pääsis tästä köyhyydestä, vaikka on koulutusta, hyvä että olet ollut noin noheva, mutta ollaan vasta paikkakunnalle muutettu ja nyt on ollut tälläinen aika elämästä, että on mahdotonta elää ilman rahaa.

Esim. Varamiespalvelu ettii koko ajan porukkaa kesäksi töihin! Vaikkei olis oma ala, niin ei kannata täällä korvessa olla niin kranttu, vaan jos homma on jees ni eiku töihin. Siten sitä rahaa saa.

• äly hoi älä jätä
        PÄIVÄÄ... kirjoitti:

Vai sait sinä satasen vielä lisää sossusta...mitenkäs sinä sen sait, kun minä en saa edes sitä? Onkos tullut mieleen, että kaikki ei pysty työntekoon, vaikka haluja olis? Minä olisin menossa töihin minne vaan rahatilanteeni helpottamiseksi, mutta kun selkä meni raskaissa töissä ja nyt on pakko kärvistellä peruspäivärahan varassa,kun ei eläkkeellekään pääse. Töitä oon käynyt kysymässä siitä huolimatta aktiivisesti, mutta kun mainitsen työrajoitteen, niin sanotaan vaan heipat!!Että kaikki ei oo laiskiaisia omasta tahdostaan, senkin dorka!!!!

• MITÄ VOLISET?
        äly hoi älä jätä kirjoitti:

Vai sait sinä satasen vielä lisää sossusta...mitenkäs sinä sen sait, kun minä en saa edes sitä? Onkos tullut mieleen, että kaikki ei pysty työntekoon, vaikka haluja olis? Minä olisin menossa töihin minne vaan rahatilanteeni helpottamiseksi, mutta kun selkä meni raskaissa töissä ja nyt on pakko kärvistellä peruspäivärahan varassa,kun ei eläkkeellekään pääse. Töitä oon käynyt kysymässä siitä huolimatta aktiivisesti, mutta kun mainitsen työrajoitteen, niin sanotaan vaan heipat!!Että kaikki ei oo laiskiaisia omasta tahdostaan, senkin dorka!!!!

No kai mie sen tajuan, ettei kaikki VOI tehdä töitä vaikka haluais. Kyse olikin näistä pillittäjistä, jotka ei eväänsä liikauta työkkärin suuntaan vaik töitä löytyis varmasti ainakin joksikin aikaa...tai koulutusta...jne jne.

• SAIN

sen satasen tai vähän yli, kun Suomessa on tää joku minimitoimeentuloraja about 500 euroo tai jtn...

• täältä...

• BadMyntton

Hänellä on ollut 100 euron vajaus normilaskelmassa:)

• BadMyntton kirjoitti:

Hänellä on ollut 100 euron vajaus normilaskelmassa:)

Sinulla taisi olla 500€uron vajaus normilaskelmassa ja hieman vajavaisuutta esiintyi myös aivoissasi?

• BadMyntton
        SavoRULES kirjoitti:

Sinulla taisi olla 500€uron vajaus normilaskelmassa ja hieman vajavaisuutta esiintyi myös aivoissasi?

kaikki päänsisäiset puutteeni ulkoisella komeudellani!

• mutta
        SavoRULES kirjoitti:

rahaa ei silti tullu,tollo

Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1349
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56